Şimdi Ara

TurkNet IP Havuzu uygulaması nedeni ile port açamama (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
23
Cevap
2
Favori
10.728
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • mcrew kullanıcısına yanıt
    1 sene kadar önce Turkcell'in cep telefonu ile birleştirdiği tarifeden almıştım. 16mbps 75gb akn ile adsl (44 TL ye geliyor aylık) + 10gb internetli platinium tarifesi için aylık toplam 115 TL ödüyorum. Alırken mantıklı geldi ama 2 sene tahahüdün sıkıntısını yaşıyorum. iptal ettirince hem cep hem ev için için ayrı ayrı tahahüt bozma parası istiyorlar. normalde iptal ettirmem ama dediğim gibi yeni taşındığım evde altyapı sorunu var. tahahüt bitince interneti kapatıp tarifeyi ayıracağım.

    Fiber yeterince yaygınlaşana kadar bu sorunları yaşamaya devam edeceğiz.
  • Şu anda bende aynı sorunu yaşıyorum. Tüm gece uğraşmama rağmen modemden açtığım portlara erişemiyorum. Müşteri temsilcilerine de ulaşamıyorum sürekli otomatik yanıt geliyor.
  • mehmetelmas82 M kullanıcısına yanıt
    Ben sorunuza cevap vereyim. Turknet abonesiyim port açmak için müşteri temsilcisine ulaştım. İllaki statik ip almak gerekiyormuş port açabilmek için. Yani ayda maalesef 12 tel vermek zorundayız port açabilmek için.
    Bu arada Müşteri temsilcisine ulaşabilmek için, Online İşlemlerden internet arızası bölümünde kısa bir açıklamayla arıza kayd bırakın hemen sizi arıyorlar.

    Edit
    Statik ip aldık açıldı port :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fakasupi -- 9 Mayıs 2019; 9:48:45 >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.