Şimdi Ara

TürkNet Hız Problemi (Ana Konu) (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
187
Cevap
4
Favori
8.246
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: @BJK@

    Hocam modeminiz markası nedir? ac destekli bir modem mi?
    İkincisi cep telefonundan mı aldınız bu değerleri?

    Benim modemim 5650 (ttnetin verdiği değil) N destekli.
    diğer odada masaüstü kullanıyorum,modem ayrı yerde ve pc de zyxel 2205 300Mps usb wireleess adaptöptör kullanıyorum.
    kablosuz en fazla 40-45 Mbit leri görebiliyorum.

    Eğer AC destekli modem ve wireless usb adaptör olsa çok farkeder mi merak ediyorum.

    güncel hız
    TürkNet Hız Problemi (Ana Konu)

    TürkNet Hız Problemi (Ana Konu)



    modemim zyxel VMG3312-B10B
    modeme bağlı router tp-link Archer C2
    laptopa bağlı usb wifi adaptörü tp-link T2UH

    802.11ac ile sıkıntısız tam hız alınabiliyor.
    zyxele(802.11n) bağlıyken 50mbps yi zor geçiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi e_capkan -- 3 Haziran 2017; 21:2:7 >




  • 5 GHz bandı günümüzde ping için çok fark yaratıyor. Eğer alıcınız ve veriviniz kaliteli ise kablo bağlantısına gerek bile kalmıyor denebilir.
    https://www.dijitaller.com/yeni-modemrouter-alirken-nelere-dikkat-etmeliyiz/ wifi ile ilgili olan kısmı okuyun istersiniz.
  • Ben 50mbs hız aldım güyya bi 10 bi 24 bi 45 çıkıyor teste stabilite namına birşey yok çok saçma

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • truva1975 T kullanıcısına yanıt
    Hocam ben de aynı sıkıntıyı yaşadım geçen ay. 110 GB görünüyordu oim de kota doldu diye mesaj geldi bakıyorum daha 40 GB var el insaf dedim aradım hemen gördüğüm gibi sabahın o saatinde 10 dk da bağlandı zaten diyorum ki hızım düştü ama oim de 110 GB kullandığım görünüyor nasıl iş bu diyor ki 180 GB kullanmışsınız burda öyle görünüyor. Ya sizin ekranla benimki farklı mı dedim bende geçmediğim görünürken sizde geçti görünüyor kayıt açalım falan dedi. Hayır yani gece indirmesi zaten ayrı bir kısımda görünüyor oim de gece indirmesini oraya ekleyip geçtiniz diyince yalanları kabak gibi ortaya çıkıyor gece 2-8 arası 40-50 GB indirme yapmışım bunu tutup gün içi potasına yazmışlar orda gece gösterip bariz belli çünkü saat 8 de kapanıyor bilgisayar zaman ayarlı. Bundan sonraki aylarda takip edip aynı şeyi yaşarsam tepelerine bineceğim hemen öyle normal kullanıcı yutar diye yem atıp hız düşürüyorlar da ben yemem kullandığım kota belli hesap belli yani böyle ucuz hesaplara girmenin manası yok millete 100 GB dağıtmaya başlamışken

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nirvana08

    Hocam ben de aynı sıkıntıyı yaşadım geçen ay. 110 GB görünüyordu oim de kota doldu diye mesaj geldi bakıyorum daha 40 GB var el insaf dedim aradım hemen gördüğüm gibi sabahın o saatinde 10 dk da bağlandı zaten diyorum ki hızım düştü ama oim de 110 GB kullandığım görünüyor nasıl iş bu diyor ki 180 GB kullanmışsınız burda öyle görünüyor. Ya sizin ekranla benimki farklı mı dedim bende geçmediğim görünürken sizde geçti görünüyor kayıt açalım falan dedi. Hayır yani gece indirmesi zaten ayrı bir kısımda görünüyor oim de gece indirmesini oraya ekleyip geçtiniz diyince yalanları kabak gibi ortaya çıkıyor gece 2-8 arası 40-50 GB indirme yapmışım bunu tutup gün içi potasına yazmışlar orda gece gösterip bariz belli çünkü saat 8 de kapanıyor bilgisayar zaman ayarlı. Bundan sonraki aylarda takip edip aynı şeyi yaşarsam tepelerine bineceğim hemen öyle normal kullanıcı yutar diye yem atıp hız düşürüyorlar da ben yemem kullandığım kota belli hesap belli yani böyle ucuz hesaplara girmenin manası yok millete 100 GB dağıtmaya başlamışken

    Merhaba, bu gecede indirdiklerimi kotadan düşmüşler. Bu sefer geride alınmadı, 24gblık Download verisini gündüz indirilen bölümüne gömmüşler. Yine aradım teknik destek ilgilenecek deniyor ama kesinlikle inanmıyorum artık.

    Bu gece 12 de kotam sıfırlanacak, teknik destek zaten dünde öncelikle buna baktı adım gibi eminim. Tamam diyorlar zaten yarın akşam bu adamın kotası sıfırlanacak, zaten geriye kalan 15-20 gb kotasınıda bu arada kullanır bitirir. Sallaaaaa bunu at evrakı alt sıraya , doldur çayları Hasan gardaşım keyfimize bakalım diyorlar :)

    Sen otur evde bekle arayacaklar da , sorunu giderecekler diye. Bu gece kotam sıfırlanacak, yarın sabah ilk iş 09 da arayıp kotanız zaten sıfırlandı, arıza kaydınızı kapatıyorum , nasılda memnunsunuz değil mi derler :)

    Çok memnunuz , 2 ayda 3. kez sıkıntı yaşıyorum ve hiçbirini çözmediler. Kendileri bir kılıf uyduruyorlar, akışına bırakıyorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi truva1975 -- 4 Haziran 2017; 11:25:6 >




  • truva1975 T kullanıcısına yanıt
    hocam dün gece 8 arası indirdiğim 60 gb veriyi gündüz e yazmışlar ve kotam da dün sıfırlandı yani resmen dalga geçme moduna geçtiler iyice aradım söyledim ilgilenilecek dediler eğer bu sorun çözülmezse 1 aya kalmaz iptal ederim. 1 sene önceden btk şunlara 2-8 arası kotaya yansımayacak kardeşim dedi haziran a girdik hala bu sistemle ilgili sıkıntı yaşıyoruz daha doğrusu bence kasten yaşatılıyor. Yoksa bunun bir açıklaması yok yani 1 ay geçmiş yeni sisteme geçmekte hala zorlanıyorsun kullanıcı zararına bir iş olsa aynı gün ayarlıyorlar sistemi zararına olursa 2-3 ay peşinden koşuyorsun vallahi pes yani. En sonunda vereceğim iptal dilekçesini lanet gelsin diyip çıkacağm işin içinden o olacak



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nirvana08 -- 4 Haziran 2017; 11:55:33 >
  • Bende VDSL'e geçtikten sonra 50 Mbit hız tanımlıydı hattım 138 Mbite kadar destekli gözüküyor. MH aradığımda en fazla 74 Mbit destekli olarak gözüküyor dedi tamam o hızı verin dedim şuan modem arayüzünde 79 Mbit olarak tanımlı ama hız 50 Mbit ile aynı
    TürkNet Hız Problemi (Ana Konu)


    Buda hat değerlerim
    TürkNet Hız Problemi (Ana Konu)




  • Bir yeni problem daha ekleyim.
    AKK sıfırlandığı halde 24 sabitlediler hızımı ve upload 4 den 2 ye çektiler. gece 2-8 arası bile artık 24 vermeye başladılar sürekli olarak akk takılmış gibi kullnaıyorum. Benimle her hangi bir iletişime geçmeden arıza kayıtlarını kapatıyorlar. işin iyice suyu çıktı denebilir.
  • truva1975 T kullanıcısına yanıt
    Hocam iki aydır yalanla dolanla 90 GB kotamı yediler sistem hatası diye 10 günü geçti destek kaydı bıraktığımız halde çözülecek diye geçiştiriyorlar çekilecek dert değiller sistemleri dandik çalışanları dandik hat bozulsa Rusya daki meteor yağmuruna bile bağlayablirler bu kadar değişik bir m.h leri var. Sistemimizde böyle diyor geçiştiriyorlar müşteri arttıkça saygısızlıkları ve tahammülsüzlükleri de artıyor ben olayı böyle görüyorm

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ULTILIX U kullanıcısına yanıt
    Hocam bundan önceki mesaja da yazdım yine yazayım toplam 90 GB kotamı iki ayda yediler iki aydır erkenden akn ye sokuluyorum göz göre göre. Ve yaptıkları hiçbir şey destek taleplerini kendileri kapatıyorlar. Toplu olarak başla servis sağlayıcılara mı geçelim ne yapalım bilmiyorm. Turknet iyiden iyiye kabak tadı vermeye başladı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • nirvana08 kullanıcısına yanıt
    Param olsa kendim şirketimi kurarımda para yok işte. birde altyapı hizmeti çok pahalı burada. sistemleri kursan bile birde izleme sistemleri var işin kötü tarafı bu
  • ULTILIX U kullanıcısına yanıt
    Hocam Turknete destek olalım dedik hatalarını hoşgörelim dedim tepemize binin demedik ki. Gece 2-8 indirmesi kullanıcının yasal hakkıdır uygulamayan yada çiğnenmiş olur ülkede zaten kanunlar tam uygulansa bu hale gemezdik. Yer ay en çok indirdiğim günlerde gece indirmemi gündüze yazıyorlarsa kasıt ararım. Başıma gelmeye devam ederse bu durum Türk telekom yolu görünüyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • nirvana08 kullanıcısına yanıt
    aynen benim netide 24e sabitlediler 1 haftadır uğraşıyorum yüzsüz yüzsüz msj atıyolar bızde sorun yok diye az önce mh ile görüştüm işlem yapıyorum dedi modeme res attı ip değişti sadece hız hala 24 onuda tam alamıyoruz akşam saatlerınde 2-3mbps hız alıyorum ttnete geri dönucez anlaşılan
  • gajelxx G kullanıcısına yanıt
    mağlesef :(
  • ULTILIX U kullanıcısına yanıt
    AKK sonrası 2 mbit upload olayı bende de mevcut. Nedenini bilmiyorum ama Türknet'te bir sorunu aşıyorsun ikinci bir sorun çıkıyor. Bazı bayan müşteri hizmetleri ile konuşurken agresif tavırlarla karşılaşıyor insan. Türknet'in gerek teknik konuda gerek iletişim konusunda kendini biraz daha geliştirmesi lazım..
  • @doominsert sizinkiler adamı hasta edecek duruma geldiler.
    Hat 114 megabit destekliyor fakat 24 megabit almama donanımsal hata diyip yalan söylüyorlar. ki 24 de en yüksek ulaşılabilien hız . Sanki akk takılmış gibiyim uploadım 4 megabitti onuda 2 çekmişler ve gece 2 den sonra da hala aynı.
  • Arseyus kullanıcısına yanıt
    Hocam her ay sabit iki üç sorun çıkmasa zaten şaşırırım. Yani gerekli ciddiyet ve gerekli çalışma yok. Müşteri hizmetleri çalışanları agresif konuşuyorlar sözünüze de katılıyorum. Sorduğunuz sorulara cevap veremeyince en sonunda agresif atarlılara bağlıyorlar. 10 günü açılan iki destek kaydını doğru düzgün sonuva bağlamadan kapattılar müşteri ile bir alakaları yok kendileri kapatıp kendileri çözüp çalıp oynuyorlar fazla sürmez böyle el üstünde tutulmaları. Yakında tepe taklak düşer geri geldiği yere Turknet müşteri artıyor ama memnuniyet azalıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bugün modem den kaynakli bir sorun yaşadığım için sıfırdan kurulum yaptım modeme. şuan internet hizim 75mbit ken speedtesten 35 40 lara kadar düştü :( turknet müşteri destek hat ayarlarınız bizde normal gözüküyor yinede bir arıza kaydi oluşturalim dediler -.-
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ehlika

    Bende VDSL'e geçtikten sonra 50 Mbit hız tanımlıydı hattım 138 Mbite kadar destekli gözüküyor. MH aradığımda en fazla 74 Mbit destekli olarak gözüküyor dedi tamam o hızı verin dedim şuan modem arayüzünde 79 Mbit olarak tanımlı ama hız 50 Mbit ile aynı
    TürkNet Hız Problemi (Ana Konu)


    Buda hat değerlerim
    TürkNet Hız Problemi (Ana Konu)

    bu sorun ile çok uğraştım bu ay.
    sonuç alamadım.
    suçu turk telekom santraline attılar her seferinde.
    aynı problemi @atomcu ve @ULTILIX te yaşıyor.

    turk telekomu hattınız ne en fazla kaç destekliyor diyor ?
    http://www.vodafone.com.tr/Internet/fiber-sorgulama.php
    bu siteden telefon numaranızla sorgulama yapabilir misin.




  • e_capkan kullanıcısına yanıt
    tamam 100 vermesi problem oluşturabilir ama 92 sabitleyebilir. Bu arada benim problemim 100 alamamak değil 76 alamamak .
    Bu ay akk sistemleri bozuldu 7/24 en fazla 24 megabit alıyorum. Forumdan bazı firma yetkilileri yardımcı olmaya çalışıyorlar bakalım . Onlar yardımcı olmaya çalışıyorlar sağolsunlar ama teknik ekipten olumlu dönüş yok.
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.