Şimdi Ara

Türknet Hız değerleri (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
39
Cevap
0
Favori
1.356
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • aklınyolubir kullanıcısına yanıt
    Merhaba, memnun olmanıza sevindim. Keyifli kullanımlar dilerim.
  • Gün aşırı sorun devam ediyor yine internet gitti. Anlaşılan başka firmaya geçme zamanı gelmiş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • JonSnow16 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, şu an genel bir sorun bulunmuyor. Arızanızı kontrol edebilmemiz için www.turk.net/oim sayfamızdan destek kaydı oluşturabilir misiniz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, şu an genel bir sorun bulunmuyor. Arızanızı kontrol edebilmemiz için www.turk.net/oim sayfamızdan destek kaydı oluşturabilir misiniz?
    Merhaba,

    Genel bir sorun olmayabilir ama benim için artık genel bir soruna dönüştü bu durum.
    Arıza kaydı zaten oluşturdum 1 hafta olacak yakında şuan internet mevcut ama hız değeri normal adsl hızında 15 16mbps seviyelerinde. Arıza kontrollerinde sorun yok diyerek yazılmış sorun bulunmuyorsa fiyat farkı ödeyerek 72mbps aldığım vdsl2 hizmeti neden belli bir süre sonra Adsl hızına düşüyor.

    Arıza ID :2020032700070312606
    Arıza Durum Açıklama : Arıza kontrolü yapıldı
    Ekip Tipi Açıklama : Teknik Saha Ekibi
    İş Emri ID : 2020032700154867235
    İş Emri Durum Açıklama : Arızanız gerekli kontrol ve işlemler sonucunda çözümlenmiştir
    Log : HATTIN KONTROLÜ YAPILMIŞTIR - ARIZA TESPİT EDİLMEMİŞTİR
    İşlem Sonuç Kodu : TT / MÜŞTERİ KAYNAKLI ARIZA YOK
    İşlem Sonuç Grubu : TT / Müşteri Kaynaklı Arıza Yok


    Arıza kaydı teyit aşamasında Teknik Durum Bilgileri
    Hat Fiziksel Durumu : AÇIK
    Hat Yönetimsel Durumu : AÇIK
    NmsHızProfil : VDSL2_76M_4096
    Upload Çıkış Gücü : 8.4
    Download Çıkış Gücü : 12.8
    Upload Kapasite Hızı : 5996 kbps
    Download Kapasite Hızı : 14440 kbps
    Upload Mevcut Hızı : 4092 kbps
    Download Mevcut Hızı : 14080 kbps
    Upload Noise Margin : 9.8 dB
    Upload Attenuation : 30.9 dB
    Download Noise Margin : 8.5 dB
    DownloadAttenuation : 17.2 dB




  • JonSnow16 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, kontrol edebilmem için kayıt numarasını PM üzerinden iletebilir misiniz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, kontrol edebilmem için kayıt numarasını PM üzerinden iletebilir misiniz?
    Merhaba,

    PM ye gerek yok buyrun 1272951 müşteri numaram.
    Dün bir iki yazmam sonucu durduk yere yükseldi internet hızım 25mbps vardı bugün girdim destek talebime türktelekom müşteri arızası demiş şimdide ve internet yine 15mbps hıza inmiş.

    İş Emri Durum Açıklama : Arızanız gerekli kontrol ve işlemler sonucunda çözümlenmiştir
    Log : ARIZA MÜŞTERİ KAYNAKLIDIR - TT TARAFINDA SORUN TESPİT EDİLMEMİŞTİR
    İşlem Sonuç Kodu : MÜŞTERİ SORUMLULUĞUNDA ARIZA
    İşlem Sonuç Grubu : Müşteri Sorumluluğunda - Giderilemedi

    Daha önce bende bulunmayan arıza şimdi benden mi kaynaklı oluyor. Tamam benim tesisatta sorun varsa ben gider evin kapasından bağlantıyı yapar öğrenirim madem 75mbps kapıda var arıza nerdenmiş çıkar ortaya. Türktelekom saha ekibinin de bir halt yapmadığına eminim.




  • JonSnow16 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, konuyu teknik uzmanlarımıza ilettim. Konuyu tekrar saha ekiplerine ileteceğiz. Bu konuda elimizden geleni yaparak sorunu çözümleyeceğiz.
  • JonSnow16 kullanıcısına yanıt
    Klasik copy paste cevaplari. Netspeed deneyin isterseniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SYLAS

    Klasik copy paste cevaplari. Netspeed deneyin isterseniz.
    Bakayım apartmandan kaynaklı bir sorunsa diye bende kontrolümü yapıcam durduk yerede milletin günahını almayım diye sildim yorumu eğer değilse bu parayı vermenin bir anlamı kalmıyor zaten.
  • JonSnow16 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, arıza kaydınız 06.04.2020' de ekiplerin yaptığı çalışma sonrasında iç tesisat kaynaklı olarak kapatılmış. Bunun için bina girişindeki ankastre kutusundan itibaren daire içerisindeki kabloları, cihazları, bağlantı noktalarını kontrol etmeniz gerekiyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, memnun olmanıza sevindim. Keyifli kullanımlar dilerim.
    Dediğimize pişman etmeniz çok kısa sürdü.100 Mbps e kadar pakete geçtim.SNR dağıldı 75 mbps e zorla geçirttik.Ama saat uygulaması yaptığınız o kadar belliki.Arıyorsun hat durumu şu bu vs saçmalıklar.Oysaki sabaha karşı saat 5 hattın Max rate 89 mbps de olmasına rağmen hız 40 mbps.Ama sabah saat 9 Max rate 81 mbps fakat hız 65 Mbps..
    Hatla alakası olsa SNR ve Max rate in dip saatlerinde 65 Mbps hız olabilirmiydi ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İyiki iyi dedik..
    Dediğimize pişman etmeniz çok kısa sürdü.100 Mbps e kadar pakete geçtim.SNR dağıldı 75 mbps e zorla geçirttik.Ama saat uygulaması yaptığınız o kadar belliki.Arıyorsun hat durumu şu bu vs saçmalıklar.Oysaki sabaha karşı saat 5 hattın Max rate 89 mbps de olmasına rağmen hız 40 mbps.Ama sabah saat 9 Max rate 81 mbps fakat hız 65 Mbps..
    Hatla alakası olsa SNR ve Max rate in dip saatlerinde 65 Mbps hız olabilirmiydi ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aklınyolubir kullanıcısına yanıt
    Merhaba, sorununuz şu an devam devam ediyor mu?
  • Merhaba.

    Türk Telekom Sisteminden Gelen Durum Güncellemesi
    Arıza Bildirim Tarihi : 22-04-2020 10:24:22
    Görev : ISLAH
    Görev Bildirim Zamanı : 22-04-2020 15:28:00
    Arıza ID :2020042200071162759
    Arıza Durum Açıklama : Arıza kontrolü yapıldı
    Ekip Tipi Açıklama : Teknik Saha Ekibi
    İş Emri ID : 2020042200157523533
    İş Emri Durum Açıklama : Arızanız gerekli kontrol ve işlemler sonucunda çözümlenmiştir
    Log : ARIZA MÜŞTERİ KAYNAKLIDIR - TT TARAFINDA SORUN TESPİT EDİLMEMİŞTİR
    İşlem Sonuç Kodu : MÜŞTERİ SORUMLULUĞUNDA ARIZA
    İşlem Sonuç Grubu : Müşteri Sorumluluğunda - Giderilemedi

    Yaklaşık 1 haftadır işyerimize internet bağlantısı sağlanamadı. Dün öğlen saatlerinde bu mesaj geldi, bir anormallik gözükmüyor tarafımızda, modemimize Türk Telekom ilk bağlantıyı yaptığında IP adresi geliyordu, DSL ışığımızda yanıyordu ancak ertesi gün öğleden sonra gitti ve bir daha gelmedi. Ve yaklaşık 1 haftadır modeme ip gelmiyor. Airties 56560 kullanıyorum. Modem ile ilgili bir sorun olduğunu sanmıyorum ama yine de bir sorayım istedim. Bu sorunumuzu ivedi nasıl çözebiliriz? Kobi paketinden aldık, işyerimizde 1 haftadır bağlantıyı yapamadılar.




  • SORUNLARINIZIN ÇÖZÜMÜNÜN TEK YOLU

    Tarih: ...../...../.......


    TURKNET İLETİŞİM HİZMETLERİ A.Ş GENEL MÜDÜRLÜĞÜNE,


    Aşağıda numaralarını belirttiğim sabit telefon ve internet hizmetimin ......................... sebeplerden
    dolayı iptal edilmesini talep ediyorum.


    Ad, Soyad/Unvan:
    Telefon No/Abone No:
    İmza:


    Dilekçedeki gerekli alanları doldurduktan sonra dilekçenizi ve önlü arkalı kimlik fotokopinizi 0 212
    216 55 60 numaralı faksa veya aşağıdaki adrese göndermeniz halinde gerekli işlemler başlatılacaktır.
    Fulya Mahallesi Büyükdere Caddesi Torun Center A Blok No: 74 A/89 Şişli/İstanbul
    (Ad-soyad/Unvan, Abone No ve İmza alanlarını doldurmayı unutmayınız.)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • enjoyquality E kullanıcısına yanıt
    Merhaba, arızanızı kontrol ederek yardımcı olmak isterim. GSM numaranızı PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: enjoyquality

    Merhaba.

    Türk Telekom Sisteminden Gelen Durum Güncellemesi
    Arıza Bildirim Tarihi : 22-04-2020 10:24:22
    Görev : ISLAH
    Görev Bildirim Zamanı : 22-04-2020 15:28:00
    Arıza ID :2020042200071162759
    Arıza Durum Açıklama : Arıza kontrolü yapıldı
    Ekip Tipi Açıklama : Teknik Saha Ekibi
    İş Emri ID : 2020042200157523533
    İş Emri Durum Açıklama : Arızanız gerekli kontrol ve işlemler sonucunda çözümlenmiştir
    Log : ARIZA MÜŞTERİ KAYNAKLIDIR - TT TARAFINDA SORUN TESPİT EDİLMEMİŞTİR
    İşlem Sonuç Kodu : MÜŞTERİ SORUMLULUĞUNDA ARIZA
    İşlem Sonuç Grubu : Müşteri Sorumluluğunda - Giderilemedi

    Yaklaşık 1 haftadır işyerimize internet bağlantısı sağlanamadı. Dün öğlen saatlerinde bu mesaj geldi, bir anormallik gözükmüyor tarafımızda, modemimize Türk Telekom ilk bağlantıyı yaptığında IP adresi geliyordu, DSL ışığımızda yanıyordu ancak ertesi gün öğleden sonra gitti ve bir daha gelmedi. Ve yaklaşık 1 haftadır modeme ip gelmiyor. Airties 56560 kullanıyorum. Modem ile ilgili bir sorun olduğunu sanmıyorum ama yine de bir sorayım istedim. Bu sorunumuzu ivedi nasıl çözebiliriz? Kobi paketinden aldık, işyerimizde 1 haftadır bağlantıyı yapamadılar.
    Merhaba,

    Bir süre benzer sorunu yaşadım sonuç olarak apartman altyapısındaki kablo tesisatıyla alakalı olduğu ortaya çıktı, bağlantıları yeniledik ve sorun düzeldi.
    Kablo tesisatında yaşadığım sorunda bir anda internet gidiyordu yada hızla alakalı ciddi sorun yaşıyordum kablolama düzeldikten sonra sorun tamamen gitti. Tesisatta olan en büyük hataysa amatörce yapılan kablo bağlantısından kaynaklanıyor malum ince tek tel üzerinden yapılıyor bağlantı ve hafif bir sallantıda snr vb değerlerim değişip hızım yükseliyor ve düşüyordu bazense tamamen DSL sinyalim gidiyordu.

    Size tavsiyem ankastreden itibaren kablolarınızı kontrol etmeniz ve ara ek mevcutsa eklemeleri yak1 konnektörle yapmanızdır.




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.