Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (432. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Nuroxy Daha Az
1 Kayıtlı Üye ve 4 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
39.350
Cevap
308
Favori
876.837
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
105 oy
Öne Çıkar
Popüler Konular listesinde
82. Sırada  bugün en iyi #20
Sayfa: önceki 430431432433434
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • barthez080 B kullanıcısına yanıt
    Hat zayıflaması 102 olmuş dışarıdan gelen kabloda ek yada bağlantı yeri varsa oraya bakın. Spliter varsa onu söküp deneyin. Dışarıdan gelen kabloda turuncu beyaz yada mavi ve beyaz kabloların birbirine degmedigine dikkat edin

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Ayın 1. gününde TurkNe'te 35 Mbps bir pakete başvurdum. 11. gününde internet kullanıcı adı şifrem sağlandı. 3 gün Turk Telekom'un önceden sağladığı 10 Mbps ADSL ile bağlantı sağladık sorun yoktu. 14. gün saat 12 sularında internet koptu "Yüksek hızlı internete geçişinizi sağladık" diye bir mesaj geldi telefona. Ama aynı sırada DSL bağlantımız koptu. 4 gündür bekliyoruz teknik ekip de gelmiyor. Bunu kendim çözebilir miyim? Nasıl çözebilirim? Elektrikçi çağırıp portları değiştirsem bizim portu VDSL portuna taksam?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gokselbasol kullanıcısına yanıt
    TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    direkten modeme 2 bağlantı var ikisini de yeniledim sonuç değişmedi hız aynı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi barthez080 -- 19 Ağustos 2018; 15:53:23 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • barthez080 B kullanıcısına yanıt
    Çevir sesi yok şeklinde kayıt oluşturun

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • kdrylmz0136 kullanıcısına yanıt
    Bina girişinde adınıza etiketli yeni kablo bırakılmış olabilir mi önce orayı kontrol edin. Ve modeminiz VDSL uyumlu mu? Uyumlu ise fabrika ayarlarına geri döndürüp tekrar kurulum yapın.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • kdrylmz0136 kullanıcısına yanıt
    Elektrikcinin yapabileceği bir şey değil port değişimi ayrıca yasaktır

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • gokselbasol kullanıcısına yanıt
    TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    telefon arıza /çevir sesi yok şeklinde arıza kaydı oluşturdum

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • barthez080 B kullanıcısına yanıt
    Eğer bayramda çalışan ekipler varsa kontrol edecekler eve kadar geldikleri zaman rica edin direkte yada saha dolabından kontrol etsinler

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • gokselbasol kullanıcısına yanıt
    Uyumlu modem. Yeni kablo bırakılacağını sanmıyorum. Ki olsa bile haber vermeleri gerekmiyor mu? Saha ekipleri gelecek diye 6 gündür oyalıyorlar. Teşekom arıza kaysını açtığımda arıza durumu kapalı olarak gözüküyor. Adamlara bunu söylediğimde geçiştiriyorlar cevap bile vermiyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kdrylmz0136 kullanıcısına yanıt
    Hayır haber vermiyorlar. Telekom a iş emri verildi ise önce kendi abonelerine sonra diğer ISS lerin abonelerine bakıyorlar. Göz ucuyla baksalar ellerine yapışır sanki

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Üzerinde abone ismi yazar ve herhangi bir yere takılı değildir

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • gokselbasol kullanıcısına yanıt
    Biz büyük bir binada yaşamıyoruz. 2 katlı müstakil bir ev. 5 metre ileride ankastre kutusu var oraya bağlı kablolarımız. Bir bakacağım akşam eve gittiğimde. Teşekkürler haberdar ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kdrylmz0136 kullanıcısına yanıt
    Müstakil ev ise yeni kablo bırakılma ihtimali yok maalesef ama yine de bakın

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • gokselbasol kullanıcısına yanıt
    Peki nasıl olacak bu o zaman.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kdrylmz0136 kullanıcısına yanıt
    Kayıt açtınız ise maalesef beklemekten başka yapabileceğiniz bir şey yok. TurkNet kullanıcıları olarak Facebook grubumuz var gelmek isterseniz. TurkNet Kullanıcıları Platformu

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • gokselbasol kullanıcısına yanıt
    Bayramdan sonraya kadar gelmezse iptal ettireceğim valla Gruba da geliyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gokselbasol kullanıcısına yanıt
    Evdekilerle aram bozuldu yaa bu turknet yüzünden.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1hkn kullanıcısına yanıt
    Bilgi almak istiyorum diye bağlanın. Arıza kaydı ile ilgili görüşmek için lütfen 1 e basın diğer kampanyalar hakkında bilgi almak için 2 ye basın falan diyor. Siz bilgi almak için tuşlama yapın. Eğer arıza kaydını seçerseniz üzerinde çalışıyoruz diyip kapatıyor sistem.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • rata kullanıcısına yanıt
    Ama o zaman da teknik bir sorun belirtirseniz yine sizi sesli yanıt sistemine aktarır

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 20 gün olacak yeni abone yapamadılar. Aktivasyon yapılırken hata alıyoruz diyorlar 15 gündür hatayı çözemediler. Sabırla bayramın bitmesini bekliyorum bitti mi ilk işim aboneliği iptal ettirmek olacak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 430431432433434
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.