Şimdi Ara

TurkNet AKN'siz FIRSAT!//Hız ve AKN SORGULA (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
454
Cevap
18
Favori
28.295
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
17 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bilgehankalkan kullanıcısına yanıt
    Ankastreye kadar getirirler evin içi senin sorumluluğun. Bir tane kapı zili ile halledersin ev hangi porta bağlı diye. Taahhütsüz zaten niye denemekten korkuyorsun?
  • modemimde 83 mbps maksimum hız görünüyor ama maksimum 40 mbps hız alıyorum,o da stabil değil.aralıklarla hızda düşme oluyor,gerçi destek kaydı bırakılınca çabuk dönüş yapılıyor.Arıza kaydı sebebiyle gelen telekom görevlisi de hız 83 görünüyor,türknetle görüşün demişti.Site üzerinden sorgulayınca adreste 50 mbps vdsl hız görünüyor,ama telekom görevlilerine göre daha fazlası mümkün görünüyor.
  • ttnet taahhüdüm bitsin turknete geçim falan diyorum ama sorun yaşayanda çok kararsızım
  • kadirdaglar kullanıcısına yanıt
    Hattınız rezalet ötesi, hat zayıflaması çok çok fazla. SNR sınırı çok düşük kopmanız normal.

    Burada asıl soru şu, daha önce hizmet aldığınız firma zamanında hat değerleriniz nasıldı? Testlerde sonuç nasıl çıkıyordu. Eğer daha önce iyiyse port sorunludur. Değilse telekomun bakması lazım. Şu durumda kopmanız normal. Kopmaması için hızı tam 3 e falan sabitlemek gerek.

    İlgilenmezlerse 1 ay deneme süresiymiş vaz geçin bence hemen.
  • Kustumize K kullanıcısına yanıt
    Hat bağlamada ve hattı kapattırmada sorunlu/uğraştırıcı olduğuna dair yazılar okumuştum daha önce.
  • aboneliği iptal ettirmek için postayla göndercekmişsin falan filan sonra postayı almıyorlarmış bize ulaşmadı diye aboneliği iptal etmiyorlar diye şikayetler var heryerde kararsız kaldım bu yüzden, faxla abonelik iptali gerçekleştirmeleri gerek birde aboneliğin iptali hangi gün olacağı belli değil 1-2 gün geç iptal edip diğer aya geçirip diğer faturayıda göndermeyeceklerini nerden bilelim çok ucu açık ve kesin olmayan şartlar var bu turknette.
  • Giantballs kullanıcısına yanıt
    Destekten ulaşma direk panelden şikayet oluştur. Kesin çözüm olacaktır.
  • Lasvegaswings kullanıcısına yanıt
    Binamiz sifir yani daha oncesi yok binada

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • FaTeeH kullanıcısına yanıt
    Kesin diyebiliriz. tabi adı üstünde planlama.
  • Büyük ihtimal aynı adrese bakılmamıştır. Cadde ve sokak kısımlarını bence yeniden kontrol ettirin. SErvis aynı ID'ye başka başka dönmez çünkü
  • 10 ocaktan beridir kullaniyorum her turlu memnunum. Boyle firmalara sahip cikalim alt yapim ttnet ikende 16 mb a kadar destekliyordu simdi de ayni aldigim sabit 12 13 mb hiz. Her turlu yetiyor akk da 130 140 gb ancak kullaniyorum. Seytan kulagina kursun memnunum ben.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • şu an bulunduğum binada 32 mbps alıyorum (80mbps kadar destekliyor)
    turknet bana en fazla 16mbps alırsın diyor
  • Eoudoxias kullanıcısına yanıt
    santralde boş vdsl portu yoksa adsl olarak alabileceğiniz en yüksek hızı gösteriyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bilgehankalkan

    Hat bağlamada ve hattı kapattırmada sorunlu/uğraştırıcı olduğuna dair yazılar okumuştum daha önce.

    2 Nisan'da basvurdum yeni hat tahsisi ile.

    Hâlâ daha bugun hattin cekilmesini bekliyorum. Belki kendi hatalari degil hattin cekilememesi, TT hatti ankastreye kadar sorunsuz cekip, etiketledigini bildirmis. Ama ortada hat falan yok, baska adrese cektiyseler onu bilemem.

    1 hafta once fark ettik durumu destek kaydi acildi, 2 is gunu icinde donus yapilacakti sozde. Ne arayan, ne soran var.

    Bu devirde bu kadar beklemek akil kâri degil. Bugun donus yapildi yapildi, yapilmadi Cumartesi falan dinlemeyip iptal dilekcesini fakslayacagim sanirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • NetX N kullanıcısına yanıt
    Tam olarak bu tür sıkıntılardan çekiniyorum işte. Birde faturalandırmaya başlamışlardır diye düşünüyorum ben. Neyse ki ilk ay cayarsanız ücret almıyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kadirdaglar

    bu ay geçtim turknete geçmez olaydım en az 11 mbit alınacağım söylendi

    en fazla 4mbit alıyorum

    arıza kaydı oluşturuyrum hattınızda hiçbir sorun yok deniyor

    sürek hattım kopuyor

    TurkNet AKN'siz FIRSAT!//Hız ve AKN SORGULA

    Daha önceki operatöründe kaç mbit alıyordun ?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hala kutu bağlamadıkları adresimi girdim adsl var dedi bir an sevinç yaşadım sonra vodafonun sitesinden denedim adres gözüküyorda port yok gözüküyor turknete güvensek basvuracağız 5 ay bekleyeceğiz :D

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Biolystick kullanıcısına yanıt
    servis hız ve AKN bilgilerini sorguluyor, Takip eden sayfalarda eğer port ve altyapıda yetersizlik var ise o sonuçlar da gösteriliyor.

  • InvisibleLord kullanıcısına yanıt
    telefon no ve adresi hatasız seçtikten sonra, AKN'siz olarak dönerse hattın Yapa dasın demek.
  • kadirdaglar kullanıcısına yanıt
    Aynı durumu aylardır yaşıyorum ve artık kaderime razı duruma geldim malesef.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.