Şimdi Ara

Türkiyede tüm zamanların en çok satan albümü (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
96
Cevap
0
Favori
117.223
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 10 sene önce 4.5 milyon satılabilirken
    şuan 100 bine şükrediyorlar
    _____________________________
    kek
  • quote:

    Orjinalden alıntı: popeye85

    şimdi size sacma gelicek biliyorum.hatta ilk duyduğumda banada sacma gelmişti.en cok satan album uzaylı mustafa topaloğlunun hani erik dikeni dediğ sarkının albumu.bunu bi cok kanalda duydum ve yıkıldım.siz inanabilyomusunuz.bu album 5 milyona yakın satmış.ohaa dedim.ama ...farklı farklı kanallarda duyunca bişi demeye gerek kalmadı.


    Fake
    _____________________________

    YiĞiT ÖzGüR FaN CLuB
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ok now

    10 sene önce 4.5 milyon satılabilirken
    şuan 100 bine şükrediyorlar


    artık korsan CD satanlar bile MP3 den şikayet ediyorlar
    _____________________________
  • Bende Mustafa topaloğlu diye biliyorum. Kesin bilgi muyap tan alınabilir.
    _____________________________
    80 yıllık bir ömrün, 24 yılı uykuda, 1 yılı tuvalette, 7 yılı yolda, 2 yılı banyoda, 6 yılı yemek sofrasında, 23 yılı mesai başında, 3 yılı okullarda, 2 yılı ders çalışmakla, 6 yılı kuyrukta ve alışverişte, 3 yılı askerlikte ve sakal traşında geçiyor. Geriye 3 yıl kalıyor. Kalan 3 yılınızın tadını çıkarın.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: MirabLe


    quote:

    Orjinalden alıntı: ok now

    10 sene önce 4.5 milyon satılabilirken
    şuan 100 bine şükrediyorlar


    artık korsan CD satanlar bile MP3 den şikayet ediyorlar

    ohaaa
    _____________________________
    kek

  • quote:

    Orjinalden alıntı: MirabLe


    quote:

    Orjinalden alıntı: ok now

    10 sene önce 4.5 milyon satılabilirken
    şuan 100 bine şükrediyorlar


    artık korsan CD satanlar bile MP3 den şikayet ediyorlar



    _____________________________




  • Ben Türkiyede en son çok satan albümlerde 1. sırada İsmail Yk var diye biliyorum. Laned olsun.


    _____________________________
  • 97 De Cartel 1.200.000 Satmıştı Sanırım Tam Hatırlamıyorum...
    _____________________________
  • quote:

    artık korsan CD satanlar bile MP3 den şikayet ediyorlar

    çok doğru bir tespitte bulnmuşsun,interneti olan artık indiriyor böyle tezgahlardan almıyor.anca film ve oyun satılır ileri de bunlar da tamamıyla güme gider.sanal korsancılık arttıkça tezgahçı korsancılık yalan olma yolunda devam ediyor.
    _____________________________
  • korsan ruhu asla ölmez
    _____________________________
  • Türkiye de 2.5 milyon satışını geçen hiç bir albüm yok biraz abartı yani 4.5 milyon falan. Her kaynakta farklı bilgiler var. Ama geçen bi televizyon programında Oy oy eminem albümü diyordu 2.5 milyonla.
    _____________________________
  • Bildiğim Kadarıyla Tükiye'de En Çok Grup YORUM'un albümleri satıyor.
    MARŞLARIMIZ ve HAZİRAN'DA ÖLMEK ZOR ALBÜMLERİ
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: f3elings

    Türkiye de 2.5 milyon satışını geçen hiç bir albüm yok biraz abartı yani 4.5 milyon falan. Her kaynakta farklı bilgiler var. Ama geçen bi televizyon programında Oy oy eminem albümü diyordu 2.5 milyonla.



    2.5 milyon çok az bir rakam, üstte diğer rakamlar zaten var.
    _____________________________
    Ben her şeyden önce bir Türk milliyetçisiyim. Böyle doğdum. Böyle öleceğim. Türk birliğinin, bir gün hakikat olacağına inancım vardır. Ben görmesem bile, gözlerimi dünyaya onun rüyaları içinde kapayacağım. Türk birliğine inanıyorum, onu görüyorum. Yarının tarihi, yeni fasıllarını Türk birliğiyle açacaktır. Dünya sükûnunu bu fasıllar içinde bulacaktır. Türk'ün varlığı bu köhne âleme yeni ufuklar açacak, güneş ne demek, ufuk ne demek, o zaman görülecek.
    Bu millet istiklalsiz yaşamamıştır. Yaşayamaz ve yaşamayacaktır. (Mustafa Kemal Atatürk)
  • tüm zamanlarn en cok satan albumu ibrahm tatlıses mavi mavi albumudur

    isteyen arastırsın
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fromelf

    bende 4.7 milyon kaset satisiyla oy oy eminem olarak biliyorum... satis rakamlari her yerde farkli yaziliyor ama gelmis gecmis en cok satan album budur.. zaten mp3 bu kadar yayginken artik bu rekor kirilamazda...
    quote:

    Orjinalden alıntı: 1881

    Bildiğim kadarıyla Mustafa Topaloğlu'nun OY OY EMİNEM adlı kaseti bu ülkede tüm zamanların en çok satanı



    Bir televizyon programında tartışmasıda olmuştu fakat tartışanlar çoşkun sabah ile topaloğlu idi..
    _____________________________
  • Grup Yorum "Sürekli satan albümler" listesinde de yeralıyor. Bu liste, sürekli satışlar üzerinden hesaplanarak hazırlanan bir liste. Grup Yorum'un bu listede yeralan albümü ise Haziran'da Ölmek Zor.... Grup Yorum'un da kasetlerini çıkardığı şirket olan Kalan Müzik sahibi Hasan Saltık, yapımlarının anlık büyük satışlar yapmadığını, ancak sürekli satarak diğer kolay tüketilen müziklerden daha çok sattığını söylüyor: "Fikret Kızılok'un 'Yan Yana' albümü sekiz yıl önce çıktı. Bülent Ortaçgil'inki yirmi beş yıl önce. Grup Yorum'sa dokuz yıl önce. Ama bunların haftalık satışları 10 bini buluyor. Yansımalar Grubu'nun 'Bab-ı Esrar'ı, geçen yıl çıktı ama sadece dün 5 bin sattı. Bir Mustafa Sandal'ın kasetini on liraya da versen, altı ay sonra bir tek satamazsın." diyor.

    GRUP YORUM sürekli satanlar arasında en çok satalar da GRUP YORUM, SEZEN AKSU, AHMET KAYA,TARKAN'dır
    _____________________________




  • MP3 çıktığından beri 100.000 satmaları bile büyük başarı.
    _____________________________
    Eski üyelik : My Curse
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Code Geass

    MP3 çıktığından beri 100.000 satmaları bile büyük başarı.


    Grup YORUM için mi dediniz ?

    Grup YORUM Basın tarafından hiç gösterilmemesine rağmen gücünü halktan alan ve hiç bir zaman'da korsana karşı bir laf söylememiş çünkü YORUM'u dinleyen kitle genelde yoksul işçi sınıfı.
    _____________________________
  • o deılde,toplamda en fazla albumu satılan sanatcı,orhan gencebay diye biliyorum,
    korsan kasetlerle bırlıkte toplamda 250 mılyon kaset satılmıs dıye okudum...
    _____________________________
  • onu bunu bilmemde orjinal cd almayan biri olarak keşke korsanı kaldırsalar diyorum öyle olsa seve seve alırım
    _____________________________

    A.C Milan | 1899
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.