Şimdi Ara

1.000 Mbps’ye kadar Hızlı İnternet TurkNet GigaFiber 399,90 TL! (168. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
12.438
Cevap
120
Favori
549.055
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
70 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 166167168169170
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • volnes V kullanıcısına yanıt
    Merhaba, başvurunuzu yaptık ve onaylanmasını bekliyoruz. Başvuru onaylandıktan sonra kurulum ekipleri randevu için arama yapacak.
  • volnes V kullanıcısına yanıt
    Merhaba, aktivasyon işlemlerinizin tamamlanması için çalışıyoruz. İşlemlerinizin önceliğini ilgili ekibimize ilettim.
  • Öğlen 3'ten beri dsl ışığı yanmıyor, destek numaram: 37573821. Aynı binada bir alt dairede de aynı anda net kesilmişti, genel bir sorun demek ki dedik onların interneti 5'e doğru geldi biz bu saat oldu hala sonuç bekliyoruz.


    @TurkNetDestek




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Frank Slade -- 20 Ekim 2020; 19:6:41 >
  • Arkadaşlar alternatif başka iss olmadığı için mecburen kullanıyorum her ay 98tl fatura 50 ile başladı 60 65 75 95 +3 tl telefon diye çaktılar bi anda doları bahane edip ard arda fiyat yükselttiler teknik destek olarak aşırı zayıflar eğer türk telekom harici bir iss varsa çevrenizde başka kullanın her geçen ay zam yemek istemiyosanız uzak durun birde şaka gibi teklif sunuyolar pahalı geliyorsa telefonu iptal edelim dedikleri telefon ( 3 Türk Lirası ) bu indirimmiş onlara göre yaptıkları zamda bindirim oluyor o zaman :) 100mbps kullanan adam daha uygun öderken 75mbps paketi kullanan adam daha fazla para ödemek zorunda bahaneleride kendileri altyapı sunamıyorlarmış Türk telekom üzerinden sundukları için vs vs. bin türlü yalan dolan.

    Turknet açıldıgından beri paketler arasında saçma fiyatlandırmayla , teknik müşteri hizmetiyle çoğu kullanıcısını kaybetti böyle giderse kaybetmeyede devam edicek tahminimce.





  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    geçiş işlemi yapıldı ama hızda değişiklik yok?

  • @TurkNetDestek Babamın evine yeni abonelik almak icin kendimi paraladim. Telefonlariniz acilmiyor, hepsi robot, musteri hizmetlerine bağlanmak imkansiz. Online başvuru yapiyorum ama faturayi odedigim karti bile kabul etmiyorsunuz. Bu kadar obone olmamamizi neden istiyorsunuz?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Frank Slade kullanıcısına yanıt
    TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Hala yok internet, destek kaydına sistemin ilk açtığında attığı otomatik cevap dışında bir kelime yazan da yok ne olacak böyle günlerce bekleyecek miyiz gelmesini? Evde online ders alan var, ben evden çalışıyorum her şey durdu iki gündür. @TurkNetDestek


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1 Aydır VDSL'e geçmeyi istiyorum evet yanlış duymadınız 1 ay oldu.Biraz daha sınırları zorlarsanız iptal edeceğiz artık garip bir hal aldık :)

    37162054

    @TurkNetDestek

  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, bizde sorunun devam ettiğini belirterek ekiplere bildirimde bulunduk. Ekiplerden bilgi aldığımızda sizinle paylaşacağız.

    İnternetimiz hala gelmedi eğitimlerimiz yarım kaldı bilgide yok kimse bir şeyde demiyor ne zaman çözülecek arıza diye ama fatura ödüyoruz biraz daha ilgi alaka bekliyoruz. @TurkNetDestek




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dr. Gregory House -- 21 Ekim 2020; 14:27:54 >
  • Frank Slade kullanıcısına yanıt
    Merhaba, 20.10.2020 tarihinde kaydınızı alarak saha ekiplerine ilettik. Şu an çalışmalar devam ediyor. 3 iş günü içerisinde çalışmaları tamamlayarak bilgi vereceğiz.
  • Xdian X kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız sorunu arkadaşlarımın kontrol edebilmesi için www.turk.net/oim sayfamızdan modem buluşması gereken hızda buluşmuyor kaydı açarak iletebilir misiniz?
  • imperial crusader kullanıcısına yanıt
    Merhaba, abonelik talebinizi satış birimimize iletebilmem için isim, soyisim ve GSM numarasını iletebilir misiniz?
  • Frank Slade kullanıcısına yanıt
    Merhaba, 20.10.2020 tarihinde kaydınızı alarak saha ekiplerine ilettik. Şu an çalışmalar devam ediyor. Arkadaşlarım 3 iş günü içerisinde çalışmalarını tamamlayarak bilgi verecektir.
  • enistayn E kullanıcısına yanıt
    Merhaba, VDSL başvurunuzu yaptık. Sürecin uzaması üzerine önceliğini arkadaşlarım yerleşik operatöre iletti. Güncel bilgi aldığımızda arkadaşlarım sizinle iletişime geçecektir. Ben de önceliğini ilettim.
  • 37485880 numaralı destek kaydıma 3 gün oldu cevap verilmiyor. Lütfen VAE geçiş işlemim ile ilgili bilgilendirme yapar mısınız?

  • Dr. Gregory House kullanıcısına yanıt
    Merhaba, bulunduğunuz bölgede yerleşik operatör kaynaklı genel arıza nedeniyle sorun yaşanmaktadır. Arızanın giderileceği net bir süre bilgisi bulunmuyor. Ben de önceliğini arkadaşlarıma ilettim. Gelişme olması durumunda size bilgi vereceğiz.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Valla güzel yol bulmuşsunuz he daya gitsin 3 is gününü. 24 saattir internet yok o zaman bi 48 saat daha internetsiz işten güçten geri kalalım 3 is günü dolduğunda da sorun çözülür mü Allah bilir artık. 3 iş günü, mübarek sanki bana altın oran, çok hızlı çözüm yollarınız bu kadar acele etmeyin hiç.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mayers! kullanıcısına yanıt

    Kod paylaşmak yasak agam. Kod paylaşımı konu dışı sıcak fırsatlar da


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • serdaryigiter S kullanıcısına yanıt
    Tamamdır hocam mesajımı siliyorum

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 166167168169170
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.