İstediğiniz pm yi Gönderdim arıza giderildi diyorlar bende arızanın devam ettiğini söyledim buyurun ekran resmi 3 gün önce bakım yapıldı bakımdan sonra arıza kaydı oluşturdum hepsine lütfen bakın < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
1.000 Mbps’ye kadar Hızlı İnternet TurkNet GigaFiber 399,90 TL! (167. sayfa)
-
-
-
Fiber altyapısı olup VDSL bağlanıldığı için hızı artırılamayan abonelerin hız artırımı veya fibere geçiş durumları ne zaman netleşecek acaba? Bilgi verebilir misiniz?
-
3 gündür internetim yok evde onlibe eğitime giriliyor perişan olduk lütfen yardımcı olun ? Dsl ışığı yanmıyor, destek no 37465270 . Evdeki insanlar derslere giremiyor benim eğitimlerim var bir yardımcı olun lütfen@TurkNetDestek
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dr. Gregory House -- 19 Ekim 2020; 13:44:3 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba, aktivasyon işlemi tamamlandıktan sonra eğer modem ile ilgili bir arıza olursa Telekom ekipleri değişim yapıyor. -
Merhaba, geçiş işlemi mi yapıyorsunuz yoksa sıfırdan yeni abonelik mi? -
Merhaba, 100 Mbps' te kadar olan paketimizi deneyebilir eğer sorun olursa tekrar eski paketinize geçiş yapabilirsiniz. -
Merhaba, süre bilgisi veremiyoruz ancak çalışmalar devam ediyor. -
Merhaba, 15.10.2020 / 19.10.2020 tarihleri arasında hattınızda genel arıza bulunuyor. Gün sonunda arızanız çözülmezse tekrar bilgi verir misiniz? -
Speedtest ile yapmış olduğum ölçümlerinde internet hızım 18-20 Mbps geçmiyor oysa bahsettikleri tamamen kendilerine ait olan ya da kendileri istediği şekilde at koşturabildikleri nPerf isimli site üzerinden yapılan hız ölçümünde ise maşallah 35'i geçip kırka doğru bile gidiyor. Bu durumu kendilerine anlatmak için haliyle tabii karşımızda canlı bir müşteri hizmetleri yetkilisi bulamadığımızdan dolayı uygulama içi yazışarak ir etmeye çalışıyorum ama bana benimle dalga geçer gibi geri dönüş yaparak internet hız ölçümeriniz tarafımızca yapılmış ve 35 megabit hızı gördüğünüz tespit edilmiştir deniyor.
Tam olarak ne yapmaya çalışıyorlar açıkçası anlamak güç.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
10 gün önce internet başvurdum.
şuan internet var olan bir yerde sadece kullanıcı adı ve şifre temin edicekler onu bile yapamadılar.
Cumaya kadar gelmezse zaten iptal edicem başvuruyu.
-
merhaba bu saat oldu hala dsl ışığı yanmıyor.
-
quote:
Orijinalden alıntı: TurkNetDestek
Merhaba, geçiş işlemi mi yapıyorsunuz yoksa sıfırdan yeni abonelik mi?0'dan yeni abonelik. Bugün tarafınızca arandım, 2 ile 6 iş günü içerisinde işleminiz tamamlanacaktır denildi. Umuyorum uzamaz. Alakanız için teşekkürler.
-
abone no 1502745 100mbit için tarife değişikliği yaptım. yardımcı olursanız sevinirim.
-
1874025 musteri numarasi ile basvuru yaptim yeni kullanici olarak haftasonu yaptim basvuruyu uzaktan eğitim icin kullanacagim interneti acil lazim oyuzden baglanmasi internetim acilmasi nekadar surer sureci hizlandirabilirmiyiz rica etsem suan mobil internetimde bitmek uzere hergun 4-5 derse giriyorum yetisemiyorum internet parasina mobilde
Tesekkurler
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
1861451 müşteri numaram lanet olsun nerden başvuru yaptıysam dedirttiniz bana. kendi altyapınızdayım diye kakaladınız hala gelip kurulum yapmadılar on tane destek kaydı bıraktım iki hafta oldu her yere yazdım. neyse bugün arayıp superonline bağlatıcam iptal edicem türknet başvurusunu da.
-
Merhaba, abonelik işlemlerinizi kontrol ederek yardımcı olmak isterim. GSM numaranızı PM üzerinden paylaşır mısınız? -
Merhaba, bizde sorunun devam ettiğini belirterek ekiplere bildirimde bulunduk. Ekiplerden bilgi aldığımızda sizinle paylaşacağız. -
Merhaba, paket değişikliği işlemleri 3 iş günü içinde tamamlanıyor.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X