Şimdi Ara

1.000 Mbps’ye kadar Hızlı İnternet TurkNet GigaFiber 399,90 TL! (158. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12.438
Cevap
120
Favori
549.043
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
70 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 156157158159160
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • yasincalis kullanıcısına yanıt

    Merhaba, detaylı fatura talebinizi iptal ettim.1.000 Mbps’ye kadar Hızlı İnternet TurkNet GigaFiber 399,90 TL! 

  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Ama detaylı fatura ücretsiz yazıyordu ben başvuru yaparken

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • yasincalis kullanıcısına yanıt

    Detaylı fatura ücreti 3 TL' dir. Sözleşmede mi ücretsiz olduğu bilgisi yer alıyor?

  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Başvuruda ücretsiz olarak gördüm ben. Fakat gelen evraklarda 3 TL ücret yansımış

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • yasincalis kullanıcısına yanıt

    Reis hattın açılır online islemlerden kayit birakip iptal edersin. Okadar zor bişey deil bu


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • serdaryigiter S kullanıcısına yanıt

    aynen hallederim sıkıntı değil. sadece ben ücretsiz diye hatırlıyordum.

  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Sırf şu tavrınız bile, uzak durmak için sebep.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Merhabalar bulunduğum binaya ttnet alt yapıyı kurdu. Eve kadar fiber optik kablo döşşenmiş. Ancak eve gelen fiber kabloların uçları sonlandırılmamış bu sonlandırma sizin ekipleriniz tarafında mı yapılmakta yoksa türktelekom ekipleri tarafından mı? Diğer bir husus ise fiber optik kablo daire içerisinde girişteki sigorta panosunun içerisinde bitiyor. Bulunduğu yerde priz vs. yok başka yerden de kablo gelse orta da kötü görüntü var. Sigorta kutusundan odaya kadar kablo bağlantsı uzatılması gerekir bu kablonun uzatılması gelen ekipler tarafından uzatılır mı acaba?


    En büyük endişem ise diğer buradaki yorumlarda kullanıcaların da belirttiği gibi bağlantı aşamasındaki sürecin ekipleriniz tarafından yapılırken tam becerilemediği, süreci uzattığı yönünde. Bunu yanında yakınımda olupta türknet abonesi olanların bir çoğunda ilk aktivasyon sürecini çok sıkıntılı geçiyorlar. Başvuru ile internet hizmetini almaya başlamaları ortalama 2 hafta. Bu konuda bir çalışmanız var mı?





  • 35mbps İnternete bağlattım yeni. Kurulum ücreti ödedim adamlar gelip ankastre bağlantısını bantla kabloları birbirine sararak yaptılar evimin içindeki bağlantıyı da aynı şekilde yaptılar. Bulunduğum daire 85mbps'e kadar desteklemesine rağmen hızım 15mbps'i hiç geçmedi. Paketim 35 lik. Arıza kaydı açtım otomatik cevap atılıyor sürekli. Attığım bu değerler normal mi?? Benim anladığım kadarıyla sistem tarafından atılan bu değerler bile kötü.
    Destek Kaydı
    Destek Numarası
    37108095
    Arıza kaydı teyit aşamasında Teknik Durum Bilgileri
    Hat Fiziksel Durumu : AÇIK
    Hat Yönetimsel Durumu : AÇIK
    NmsHızProfil : VDSL2_35M_6144
    Upload Çıkış Gücü : 8.4
    Download Çıkış Gücü : 12.5
    Upload Kapasite Hızı : 2797 kbps
    Download Kapasite Hızı : 22531 kbps
    Upload Mevcut Hızı : 2797 kbps
    Download Mevcut Hızı : 12962 kbps
    Upload Noise Margin : 8.1 dB
    Upload Attenuation : 15.8 dB
    Download Noise Margin : 8.1 dB
    DownloadAttenuation : 22.0 dB



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pyro1 -- 9 Ekim 2020; 18:34:48 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Sayın TurknetDestek yaklaşık 1 aydır Türknetliyim. Geçiş sürecinde herhangi bir sıkıntı yaşamadım. İlk zamanlar sık sık bağlantı kopukluğu yaşıyordum. Zamanla düzeldi şimdi pek olmuyor. Son bir haftadır ciddi şekilde hız problemi yaşıyorum. Bilgisayarda bir web sayfasını açmak işkence yüklenmiyor, resimler yüklenmiyor. Telefon ile bağlandığımda örnek: instagram resimler yüklenmiyor. Mobil veriye geçince hemen yükleniyor. Bir çok kez değişik zamanlarda hız testi yaptım genel de 2 mbs civarı bazen 1 mbs altında hızlar alıyorum. Bir çok defa mobil uygulama üzerinden şikayet açtım. Ama bir türlü sonuca ulaşamıyoruz. Kendilerine sabah 07.45 te yaptığım ölçümü gönderiyorum bana cevaben, akşam saatlerinde yoğunluktan olabiliyor diyor. Sabah saatindeki görüntüyü atmışım, hız 1 küsür mbs cevaba bakarmısınız. Her seferinde bana başka bir şey anlatıyorlar. Yok dizüstü veya masaüstün de ağ kablosunu bağlayarak falan filan.... biz onları aştık. Hala çözüm yok.
    Sizden ricam soruna çözüm bulmanız.


    Modem değerlerim;
    1.000 Mbps’ye kadar Hızlı İnternet TurkNet GigaFiber 399,90 TL!


    Ayrıca banawww.nperf.com adresinden ölcüm yapmam istendi. Kablolu bağlantı ile sabah testi gerçekleştirdim. Aşağıda görüntüsünü attığım testi telefon üzerinden yaptım. Hemen hemen aynı değerler.


    1.000 Mbps’ye kadar Hızlı İnternet TurkNet GigaFiber 399,90 TL!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gaskiney -- 9 Ekim 2020; 21:24:55 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bugün de bağlatamadık şükür. Bu sefer de Telekom yetkilileri gelip adresi bulamamışlar. Böyle bir adres yok demişler daha öncede geldiler adrese daire numarası yanlış denmişti delirmek üzereyim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 1856769 id ile başvurumuzu yaptık, sorunsuz 2 gün icinde evrak ve geri dönüş işleri halloldu ve ttkom yetkili teknik arkadaş sabah gelip modemi bıraktı taktik ethernet kablosuna 15 dk ya aktif olur dedi ve ayrıldı 😁hocam bi kontrol edebilir miyiz ? Modem tüm ışıklar yanıyor sanırım karşıdan onay bekliyoruz

    Öğlen 14,25 gibi internetimiz aktif oldu ,şimdilik herşeyden memnunuz , umarım hep böyle gider ,test yaptım telefondan kablosuz 5ghz üstünden sonuç yaklaşık bu şekilde.Tum süreç sadece 3 günde halloldu.👍


    1.000 Mbps’ye kadar Hızlı İnternet TurkNet GigaFiber 399,90 TL!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi optimus95 -- 10 Ekim 2020; 14:30:35 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • malatyada fiber kullananan var mı varsa nasıl detay verebilir mi

  • optimus95 kullanıcısına yanıt
    Keyifli kullanımlar dilerim
  • rush10 R kullanıcısına yanıt
    Merhaba, aktivasyon işlemlerinize öncelik verilmesi adına ilgili birimimize bilgi verdim. Ekipler ile görüşerek size dönüş sağlayacaklardır.
  • gaskiney kullanıcısına yanıt
    Merhaba, GSM numaranızı PM üzerinden paylaşır mısınız? Kontrol ederek yardımcı olmak isterim.
  • Evimde fiber internet mevcut millenicom kullanıyorum, hız vs. sıkıntım yok ama cs go'da choke vs. çıkıyor turknet fiber kullanıp cs go oynayanlar var mı acaba memnunlar mı ? faceit 10 lvl'im en ufak takılmalar vs. sorun teşkil ediyor benim için.

  • Merhaba, abonelik belgelerimi kargo ile gönderdim hala sisteme girilmemiş. şu an evimde internetim yok süreci hızlandıralım. 1860684



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xhallens -- 10 Ekim 2020; 16:40:1 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • yasincalis kullanıcısına yanıt
    Merhaba, 09.10.2020 tarihinde ayrıntılı fatura talebinizi iptal ettim. Bu konuda farklı bir işlem yapmanıza gerek yok.
  • faruk8001 F kullanıcısına yanıt
    Merhaba, kablo bağlantılarını Türk Telekom yapıyor. Aslında aktivasyon işlemleri ortalama 6 iş günü içinde tamamlanıyor. Ancak yoğunluk olması nedeniyle gecikme yaşanabiliyor.
  • 
Sayfa: önceki 156157158159160
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.