|
|
_____________________________
|

|
|
_____________________________
|
|
bu cümle harbiden bütün muhabbeti bitirdi.
başta konu sahibi haklı gibi hissediyosun sonra bu yorum bi çıkıyo karşına mal gibi kalıyosun |
|
ulan hangi avrupaymış bu herkes 14 yaşında ilişkiye giriyor. abazalık ilişkiye girmekle kadın bulmakla bitmiyor malesef. kültürel bir şey cinselliğie bakış acısıyla kadına bakış acısıyla yogrulan bir şey. sen adamın önüne her gun farklı kadın koy yine yolda karıya kıza laf atar.
ortadoğuda adam 4 karı alıyor ama adama yetmiyor, nasıl bitiriyormuş evlenmekle. |
|
Ne kadar boş bir yorum. Toplumun derinliklerine işlemiş sosyo-kültürel bir sorunun bireysel bazda çözülmesini beklemek kadar saçma çok az sey vardır.
|
|
Fatality !!!
Flawless Victory !!! |
|
Erken boşalma neden olur biliyormusunuz. Zamanında gizli gizli hızlı hızlı wclerde çekinlen masturbasyondan. Bence çocuklar ergenlik başlangıcı 6 7 8 sınıfta 3 senede olsa haftada 1 derste olsa bilgilendirilmeli. Açık saçık cinsellik demiyorum kısa üstü kapalı bilgiler verilse bile hic bilgisizlikten ıyidir
|
|
IQ seviyesini doğrudan belli eden bir yorum tebrikler
|
|
Herkes kızını öyle yetiştirirse o da öyle yetiştirir ben de
|
|
Çok basit açıklaması var.
Erkeklerin doğası gereği vurucudur. Vurucu olamayan erkek, agresifleşir. Türkiye'deki erkeklerdeki dengesizliklerin çoğu bundan. Çünkü doğası gerekliliği yapamıyorum. Kadınlar doğası gereği ayartıcıdır, teşhircidir. Sevdiği zaman bile dışarıya efendi, eşine fahişe olur ve bunu da ister. Bunu yapamazsa salak salak ego tripleri, sinsilikler peşine girer. Fiziksel olarak bişey yapamadığı zaman, fitne fesat birine dönüşür. Demem o ki, gerçek kadın ve erkek tanımı böyle dünyada bana göre. Ve siz istediğiniz kadar yetiştirin kızınızı. İçinde doğası gereği varsa, camide sevişir. İçinde yoksa, çıplaklar kampında mahremini örter. O yüzden çocukları baskılamadan, içlerinden geldiği gibi davransınlar. Sizin küçük yaşta baskıladığınız şeyler, ilerde ergenlikte birlikte çökecektir. Çocuğun vücudu başka derken, beyni sizin kalıplarınızla dolu olduğu için inanılmaz sıkıntılar yaşayacaktır. Özet : Erkek çocuğu da kız çocuğu da serbest yetiştirin. İçinde varsa, alkolik aileden alkol içmeyen de çıkar. İçinde yoksa, imam kızı ormanda da sevişir. Aslolan insanın içidir. |
|
Bence bir kız bir erkekle mesajlaşıp, buluşunca yada bir erkeğin elini tutunca ospu olmuyor. Hatta kız olmayan ortamda büyüyen erkekler daha hayvansı olup kızları düşüncesel olarak cinsellikle bağdaştırıyorlar. Ben askerdede, mühendislik fakültesindede, yurtdışındada bunu gördüm, gözlemledim ve yaşadım. Tamam ahlâk önemli ama ahlâklı olcaz derken kendi cehennemimizi yaratıyoruz. Sonuçta evlenmek için bile taraflar birbirini tanımalı, "tanışabilmeli". Liberal bir ahlâk anlayışı olmalı. Ben her erkeğe sapık gözüyle bakan kızda gördüm, her kıza yollu olarak bakan erkekte çok gördüm. Arada bir iletişimsizlik ve muazzam bir önyargılar silsilesi var. Einsteinın sözüne göre bu önyargıları parçalamak... daha yazacak çok şey var ama sizi İlber Ortaylının Tuhaf dergisindeki yazısına yönlendirmek istiyorum. "Kaçmak Çözüm Değildir"
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hunyadi Matyas -- 24 Temmuz 2019; 0:9:14 > |
|
_____________________________
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rajeesh -- 24 Temmuz 2019; 0:13:25 > |
_____________________________
![]() |
|
|
_____________________________
|
|
| _____________________________ |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
| _____________________________ |
|
_____________________________
![]() |
|
_____________________________
![]() |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
|
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
My IQ??
I-its 3! |
|
|
_____________________________
chp bjk
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Juncker -- 24 Temmuz 2019; 2:40:13 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
Argümanlardaki gülücük sayısı ile, kendini zeki zannetme düzeyi arasında doğru orantılı bir ilişki vardır.
|