Şimdi Ara

Türkiye'de artık Corolla bitmiştir. (16. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
354
Cevap
6
Favori
40.452
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
92 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Benim de düşünmeden, fullünü alasım geliyor ama sonra atmosferik olduğu aklima geliyor vazgeciyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şu corollanın bir kasası da şık olsun be.hepsi birbirinden şekilsiz.zaten corollayı estetik kaygı taşımayanlar alıyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • AE101 den sonra corolla bitti zaten benim icin. O sorunsuzlugu o suspansiyon konforunu hicbir arabada bulamadim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Corolla bitmez. Herzaman ilk 3 tedir. Her kasası efsane kasa niteliğindedir. Acayip bir marka vesselam. 2010 corolla sahibiyim. Gayette memnunum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nirvana333

    Şu corollanın bir kasası da şık olsun be.hepsi birbirinden şekilsiz.zaten corollayı estetik kaygı taşımayanlar alıyor.

    Türkiye&#39;de artık Corolla bitmiştir.



    Bence görüntü olarak giriş seviyesindekilerin jantları hariç güzel araba. Herkesin beğenisi farklıdır. Ben dışarıda görünce özellikle mavi renk hoşuma gidiyor. Ama bundan önceki kasaları ben de beğenmiyorum.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nirvana333

    Şu corollanın bir kasası da şık olsun be.hepsi birbirinden şekilsiz.zaten corollayı estetik kaygı taşımayanlar alıyor.

    Zevkler ve renkler tartışılmaz tabiki

    Önceki kasalar benimde hoşuma gitmiyordu ama

    Bu kasa bambaşka ya içiyle dışıyla süspansiyonuyla fiyat performans dengesiyle bence iyi araç...


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dayımlar aldı 1 ay önce Passion X pack 1.6,ilk başta eleştirmiştim lakin kullandıktan sonra anladım araç gerçekten konforlu ve uzun yıllar sorunsuz götürebilecek hissiyatı veriyor,üstelik oldukça da oyuncağı var.Ama ah o motoru,evet çok uzun ömürlü olabilir ama çok ilkel,performanstan yoksun.Keyifli bir sürüşü yok,ama böyle bir beklenti de yok zaten o yüzden mantıklı geldi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • PoloClassic75 kullanıcısına yanıt
    inanin ben sirf motoru icin aldim. sahin motorlu diye tercih ettim. turbolu olsa almazdim.sanziman cift kavrama olsa almazdim. korukorune bir endise de degil.1.2 tsi golf aldim 10k km olmadan motorda titreme basladi cozemediler. dizel a180 aldik klima sensoru bozuldu cozemediler aylar surdu.hem golfun hem a180 in kavramalari bozuldu,golf degisti a180 kalibrasyon istedi. sirketteki polonun bir silindirin enjektoru bozulmus zengin karisim vermis katalitik konvertoru yakmis , sifiri 15.000 liraydi(araba 40 alinmisti) 1500 liraya umraniye sanayinin les ortaminda abuk subuk tiplerle muhatap olarak zor yaptirdik...
    velhasili kelam bu arabayi sahin motorlu oldugu icin tercih edenler de var.motor da kasayi gayet guzel tasiyor. 3000 devirde 150 ile gidip 3 saatte ankaradan istanbulda pompaya yanasacak ve 7.2 den az yakacak c sinifi turbolu benzinli arac hangi aractir?
    bakin 2-3 ust mesajimda benzin fislerimi koydum. 15:40 ankara yeni mahalle opet,18:40 viaport mehmetcik opet. ankara fsm bulvari da trafikti ve 28lt benzinle 3 saatte istanbula atti beni. giderken acelem yoktu 116 ortalama ile gitmisim 5.7 yakti. 130 beygir motorun neresini begenmediniz? hic kullandiniz mi? uzun yol yaptiniz mi?hosunuza gitmeyen sizi tatmin etmeyen ne oldu?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 26_bbz_26 -- 8 Mart 2021; 9:21:22 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 26_bbz_26

    inanin ben sirf motoru icin aldim. sahin motorlu diye tercih ettim. turbolu olsa almazdim.sanziman cift kavrama olsa almazdim. korukorune bir endise de degil.1.2 tsi golf aldim 10k km olmadan motorda titreme basladi cozemediler. dizel a180 aldik klima sensoru bozuldu cozemediler aylar surdu.hem golfun hem a180 in kavramalari bozuldu,golf degisti a180 kalibrasyon istedi. sirketteki polonun bir silindirin enjektoru bozulmus zengin karisim vermis katalitik konvertoru yakmis , sifiri 15.000 liraydi(araba 40 alinmisti) 1500 liraya umraniye sanayinin les ortaminda abuk subuk tiplerle muhatap olarak zor yaptirdik...
    velhasili kelam bu arabayi sahin motorlu oldugu icin tercih edenler de var.motor da kasayi gayet guzel tasiyor. 3000 devirde 150 ile gidip 3 saatte ankaradan istanbulda pompaya yanasacak ve 7.2 den az yakacak c sinifi turbolu benzinli arac hangi aractir?
    bakin 2-3 ust mesajimda benzin fislerimi koydum. 15:40 ankara yeni mahalle opet,18:40 viaport mehmetcik opet. ankara fsm bulvari da trafikti ve 28lt benzinle 3 saatte istanbula atti beni. giderken acelem yoktu 116 ortalama ile gitmisim 5.7 yakti. 130 beygir motorun neresini begenmediniz? hic kullandiniz mi? uzun yol yaptiniz mi?hosunuza gitmeyen sizi tatmin etmeyen ne oldu?

    Hayırlı uğurlu olsun hocam,yıllarca sorunsuz keyifle kullanın inşallah Türkiye&#39;de artık Corolla bitmiştir. Ben yıllardır kendi aracımda CVT ve atmosferik olduğu için aşinayım aslında,Corolla ile uzun yol yaptım,ben de sizin gibi sabit hızlarla gittim adaptif cc sağolsun 130 ile sabitleyip neredeyse 500 km kullanım yaptım.Kendi aracımda da yüksek hız düşük devre alışığım dediğim gibi,gaza az bastığımda CVT sayesinde 160 gibi hızlarda 3000 devir altında gidebiliyorum.Benim bu motorda sevmediğim,daha doğrusu genel atmosferik motorlarda sevmediğim şey tork yoksunluğu ve tatmin edici güç için mütemadiyen devir çevirmek zorunda olmamız,kendi aracım 100 beygir 133nm torklu 1.4 atmosferik motor,1.5 dizel 100 beygir 250 torklu bir araca da biniyorum arada,uçak gibi geliyor.Sanırım benim sevdiğim kullanım özellikleri atmosferik motorlarda yok,ben düşük devirde tatmin edici bir tork isterim ayağımın altında lakin bu olmuyor bunu sevmiyorum kendi aracımda.Örneğin Corolla ile şehir içi giderken gaza orta seviyelerde basınca devir direkt 4 bine geliyor,kendi aracımda bu şekilde olması için gazı daha fazla ezmem gerekiyor.Yani kısaca Corollaya has bir durum değil,genel olarak atmosferik karakteri sevmediğimden sanırım bu durum.Bu arada uzun yolda ayağınıza hakim olup performans aramazsanız CVT şanzıman sayesinde ciddi ekonomik gidebiliyorsunuz,bu en sevdiğim özelliği bu şanzımanların.


    Ek olarak,sorunsuzluk olarak çok iyi bir ikili atmosferik motor ve cvt şanzıman,7 yıldır bir problem yaşamadım ben de hiçbir şekilde.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PoloClassic75 -- 8 Mart 2021; 10:18:10 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nirvana333

    Şu corollanın bir kasası da şık olsun be.hepsi birbirinden şekilsiz.zaten corollayı estetik kaygı taşımayanlar alıyor.

    Yani bu göreceli bir kavram. Çoğu insana göre Corolla'nın güncel kasası en iyi görünüme sahip olanı. Ben de böyle düşünüyorum, aracın dışı çok iyi. İçi daha standart tabi, fakat ergonomisi vs. bence tam sınıfına göre. Daha ne istiyorsunuz anlamadım ki, aile aracı bu. HB'nin de arkası gayet güzel.

  • Corolla Türkiye deki fanatik müşterisini kendini terk etmez sanıyor. Plastikler kalitesizleşti. Motoru zayıflattı turbo yok. Turbo olanı sedana koymuyor. makyaj diye bir renk boya eklemiş jant eklemiş birde ışıklandırma ambians galiba böyle makyajmı olur tampon torpido aynı herşey aynı. 20 seneden beri corolla lar alıp binen ben bile bekliyorum acaba 2023te bir değişiklik yaparmı diye hala ümitle ve elimdeki 1.6 corollayı satmıcam 1.5 motor için. emisyonmuş sanki emisyon düşük olunca muayene az para alacak. :(

  • 2016 Kasım ayında çalıştığım şirket filo kiralamaya geçti ve "0" km makyajlı kasa 1.4 d-4d mmt şanzıman touch paket bir corolla kiraladı. 2 yıl 75.000 km kadar kullandım.


    Akıllı telefon diyorlar ya ben akılsız aracı onda gördüm. motor şanzımana hiçbir lafım yok, motor segmentinin en zayıfı, şanzıman tek kavramalı yarı otomatik bunları bilerek alıyorsunuz. Motor o kadar zayıf ki, 3000 devirde araç vites yükseltiyordu, şanzımanın 6 ileri olduğunu manuele alıp "+" yapınca 6'ya geçmesiyle fark ettim. Motor zayıf olduğundan yüksek devirde gitmeye optimize edilmişti. 110-120'ye gelmeden 6. vitese atmıyordu. 0-100'ü yanlış hatırlamıyorsam 14,7 sn'ydi.


    Ama bu araç gerçekten akılsızdı. Silecek suyu azaldığında orta ekranda "yazılı" uyarı çıkartan araç, lastik patladığında ya da yakıt azaldığında 92 model broadway gibi sadece sarı ikaz lambasını yakıyordu.


    Geri görüş kameralı, android auto'lu bluetooth usb aux vs. olan multimedya ekrana 6'dan fazla fm radyo kanalı kaydedemiyorsunuz.


    Bakım zamanı gelince hatırlatmıyor.


    Araçta tasarım hatası var, çamurlu havada öndeki araçtan gelen tüm çamurlu su yan camlarda birikiyor, yaqn camların çamurundan aynaları göremiyorsunuz. Günde 3 defa camları sildiğimi bilirim.


    Sedan araçta arkada silecek olmaz, yağmur suyu rüzgarla aşağıya akar uzun yolda arka camda damlacık olmaz. Bu araçta aeordinami bozuk olduğundan arka camdaki sular gitmez, öylece kalır.


    Kaportası çok incedir. Yalıtımı zayıftır. Yağmurlu havada tavandan ve direklerden çıt çıt sesleri kesilmez. (dururken değil bunlar yolda giderken)


    Dizel otomatiğinde hız sabitleyici olmadığını da ekleyeyim.


    İlk kez corolla kullandım ve bir kez daha corolla corolla denilen bu muymuş dedim, kiralama süresi tam bitmeden 2-3 ay erkenden iade ettik araçları. Güvenlik donanımları tamdır ama öyle yol tutuş, sürüş keyfi vs hak getire.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Arif -- 1 Nisan 2022; 9:11:38 >




  • command_4 kullanıcısına yanıt
    bu nasil guzel mi?
    bu da benim,ruhsat da istermisin?
    Türkiye&#39;de artık Corolla bitmiştir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 26_bbz_26 -- 1 Nisan 2022; 9:38:46 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 26_bbz_26 2 kullanıcısına yanıt

    bu da çirkin Türkiye&#39;de artık Corolla bitmiştir. 

    evet ruhsat isteriz.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi command_4 -- 1 Nisan 2022; 11:0:55 >
  • command_4 kullanıcısına yanıt
    pardon ya vw amblemi olmadan hicbisi guzel gelmiyo gozune galiba seninde, ben degeri etmeyen seyleri almiyorum.
    o resimdeki 15 yasindaki cayeni 1 yasindaki dizel dsg pasati eytera deyip satip yari parasina almistim, satmaya kiyamadim duruyor...
    otm diye alip manuel kullanmak zorunda kaldigim dandik sanzimanli arabayi satip bi cayenne bi corolla aldim uste para kaldi yani.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 26_bbz_26 -- 1 Nisan 2022; 11:19:16 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 26_bbz_26 2 kullanıcısına yanıt

    yok hocam ben italyancıyım. porş çakma vw, audi'de öyle. seat'da öyle.

    en iyi almanın tasarımı en kötü italyanın tasarımından kötüdür. benim felsefe böyle.

    ben olsam o aleti satar gider bi tane guilia alırım. günlük korolla kalsın yine ama guilia iyidir ya :) bu sayede gerçek otomobile binerim.

  • 2022 den bildiriyorum, bitmedi. Her zaman parasının arabası olmaya devam edecek.

    200K fazladan verip benzer özelliklere sahip başka markalara yönelebilirsiniz.

  • Brc maestro kitini bu araca özel geliştirmişler sanırım, internette bir kaç uygulama videosu gördüm ve 1000km de 1.5 litre civarı tüketimden söz ediliyor. Aranızda kullanan var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Türkiye’ye 30 senedir aynı motoru sattı. Bu ülke ortadoğu veya uzakdoğu değil, avrupa ülkesidir.

    Bütün üreticiler son nesil ünitelerle, son mühendislik ürünleri “downsizing” akımının üniteleriyle bu pazarda yerini aldı. Türk tüketicisine ileri mühendislik ürünlerini sundu.

    E bu durumda toyoto tabii biter, corollo tabii biter.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.