Şimdi Ara

TURKCELL YENİ HAT, CAYMAK İSTİYORUM !!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
1.827
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar Merhaba;

    Dün 14.09.2020 tarihinde turkcell bayisinde bugüne özel ücretsiz hat yazısını gördüm ve yeni bir hat aldım, başlangıcta görevli hattın faturasız oldugunu yüklemelerde 10 tl hat ücreti 1 sene boyunca yükleme yapıldıgında kesileceğini söyledi fakat bugün müşteri hizmetlerini aradıgımdaysa hattın faturalı oldugunu öğrendim. Hattı hiç aktifleştirmedim yani içinden data transferi olmadı pin puk bölümünü bile kazımadım.

    Bu hattı iptal ettirmemin yolu varmıdır. Veya operatör taşıtsam 3 ay sonra cayma bedeli nasıl çıkar, bu pirincin taşı nasıl ayıklanır diye size sormak istedim dostlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alpertercan -- 15 Eylül 2020; 14:53:24 >



  • Faturasız ücretsiz hat diye birşey yok, vergiler tahsil edilir.

    Faturalı ise ayda 10-15 TL yansıtılır yani o da ücretsiz değil.

    İlk ay cayabilme hakkınız vardı sanırım.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • İlk ay cayabilme hakkımı nasıl kullanıyorum turkcell i arasam kabul edecek mi yani ?
  • Konu güncel arkadaşlar
  • alpertercan kullanıcısına yanıt
    Bayiyi şikayet edin yalan bilgi verip kandırdığını söyleyin .

    belki yardımcı olabilir hattı dondurun 90 gün sonra taşırsınız sadece yeni hat vergilerini ödersiniz

    Yeni Tesis Özel İletişim Vergisi: Yeni hat alımlarında bir seferlik ödenen vergidir. Yıllık 79,00 TL olup, Turkell’de faturanıza ilk 12 ay boyunca eşit taksitler halinde yansıtılır.
    Telsiz Ruhsat Ücreti: Yeni hat alımlarında bir seferlik ödenir. Yıllık 34,15 TL olup, Turkell’de faturanıza ilk 12 ay boyunca eşit taksitler halinde yansıtılır.
    Telsiz Kullanım Ücreti: Yıllık 34,15​ TL olup, aylık 2,85​ TL’lik taksitlerle kullanımlarınızdan bağımsız olarak faturanıza yansıtılır.
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt
    Hattı dondurma işlemini nasıl yapabilirim ? Bayiyi turkcell müşteri hizmetlerinden mi şikayete edeceğim ? 3 ay sonra hattı taşıdıgımda bu numara üzerinden fatura tutarı kadar borcum oluşur değil mi ?
  • alpertercan kullanıcısına yanıt
    bayiyi müşteri hizmetlerine btk ya şikayet edebilirsiniz mağdur olduğunuzu belirtin kaliteli temsilcileri yardımcı olurlarsa işinizi hallederler.
    www.turkcell.com.tr
    Hattımı geçici olarak gelen ve gelen /giden iletişime ne kadar süreyle kapatabilirim ve faturama herhangi bir ücret yansır mı?
    https://www.turkcell.com.tr/yardim/hattiniz/faturali/hattimi-gecici-olarak-gelen-ve-gelen-giden-iletisime-ne-kadar-sureyle-kapatabilirim-ve-faturama-herhangi-bir-ucret-yansir-m


    dondurma ile ilgilide ufak bilgi daha detaylı bilgiyi de aradığınızda sorun.




  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt
    Peki 3 ay hat donuk kaldıgında, başka operatöre taşıma şartı gerçekleşir mi ? 3 ay kullanmak gerekmez mi ?
  • İlk önce 532'yi arayın, durumu anlatın ve talep açın.

    Ardından BTK'ya başvurun.

    Kaliteli müşteri temsilcisi sorunu çözecektir.

    Bayiyide şikayet etmeyi unutmayın.

    Yeni hat vergilerini ödemeniz gerekebilir.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • alpertercan kullanıcısına yanıt
    Taşınmak için 90 gün geçmesi gerekli kullanmak değil yukarıda yazdığım vergiler son faturanda gelecek bilgin olsun

    Hattı kullanmak istiyorsanız bunların hiçbirine gerek yok istediğiniz kadar kullanırsınız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.