Şimdi Ara

Turkcell müşterilerine yönelik ''Konuşma Tanıma Sistemi'' adını verdiği bir hizmet geliştirdi.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
374
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Müşteri ilişkileri yönetim merkezi Global Bilgi, Turkcell müşterilerine yönelik ''Konuşma Tanıma Sistemi'' adını verdiği bir hizmet geliştirdi.

    Global Bilgi'den yapılan açıklamaya göre, şirketin geliştirdiği sistem sayesinde sesli işlemlerin ilk defa ödeme hizmetlerinde kullanılması sağlanıyor.

    Turkcell müşterileri, 8035 numarasını arayarak, müşteri temsilcisine bağlanmadan sadece konuşarak kendi hatlarına ya da başka hatlara kredi kartı ile kontör yükleyebilecek.

    7 gün 24 saat hizmet verecek sistem için herhangi bir ücretlendirme yapılmayacak.

    Global Bilgi Bilgi Teknolojileri Genel Müdür Yardımcısı Barış Fındık, konuya ilişkin değerlendirmesinde, dünya genelinde çağrı merkezlerinin gelişimine bakıldığında, öncelikle sadece müşteri taleplerinin kaydedildiği veya cevaplandığı basit sistemlerin, müşteri segmentine göre akıllı yönlendirme yapan sistemlere dönüştüğünü gördüklerini kaydetti.

    Bilgi Teknolojileri departmanlarının liderliğinde geliştirilen ''Konuşma Tanıma Sistemi''nin de böyle bir çalışmanın ürünü olduğunu ifade eden Fındık, yeni teknolojileri sunarak, müşterilerinin yaşamlarına hız ve değer katmaya devam edeceklerini ifade etti.

    Kaynak:http://www.stargazete.com/







  • Muhteşem olmuş ya..

    Bayıldım..

    Resmen anlıyor seni
  • güvenlik sorunları doğurabilir bence tabi detaylarını bilmiyoruz görücez
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.