wap üzerinden internet hizmeti sunarak geçtiğimiz yıllarda yeni bir çalışmaya atılan Turkcell'in, Turkcell-im kampanyasının büyük bir fiyasko ile sonuçlandığı ortaya çıktı. haber detayı:http://www.haber7.com/haber.php?haber_id=280480
daha beter olsunlar turkcell'e
belliydi zaten bu ilk degil ki.
rabbena hep bana her zaman tutmuyor.
Önce Suboho şimdide Turkcell-im olacağı buydu. Bakalım yeni marifeti ne olacak turkcellin. Bu fiyatlarla hala nasıl kullanılıyor anlamıyorum...
Turkcell'den Turkcell-im açıklaması
'Turkcell'in canını sıkan fiyasko!' şeklinde yayınladığımız habere Turkcell'den cevap geldi. Başarısız olduğunu iddia ettiğimiz Turkcell-im kampanyası ile ilgili şirket şu rakamları verdi:
Turkcell'den haber merkezimize gönderilen yazılı açıklamada şöyle denildi:
Sayın haber7.com yetkilileri;
İnternet sitenizde turkcell-im’i konu alan yazıyı dikkatle ve üzülerek okuduk.
Yazıda yer alan bazı hatalı bilgiler nedeniyle turkcell-im ile ilgili doğru ve güncel bilgileri sizinle paylaşma gereği duyduk.
Turkcell’in katma değerli servisleri için oluşturduğu ortak bir iletişim ve erişim kanalı olan turkcell-im, hayata geçtiği 2006 Eylül ayından bu yana Türkiye’nin yaklaşık 7’de birinin mobil internet kullanmasını sağladı. turkcell-im bugüne kadar 10,1 milyon kullanıcıyı mobil internetle buluşturdu.
Turkcell'in tüm kurumsal ve bireysel abonelerine açık olan turkcell-im, eğlenceden haber ve spora, müzikten sohbet ve oyuna kadar 1 milyon içeriği Türkiye’de ilk kez kullanıcısıyla buluşturarak erişilmesi güç bir başarıya imza attı. turkcell-im 1 yıllık süreçte planlandığı gibi zengin içeriği ve kullanım kolaylığıyla mobil internetin yaygınlaşmasında ve pazarın gelişiminde itici bir güç oldu.
En çok ziyaret edilen mobil internet sitesi turkcell-im
Zengin mobil içeriği gelişmiş kullanıcı deneyimiyle sunarak, mobil interneti abonelerin yaşamının bir parçası haline getiren turkcell-im, bir yıllık zaman diliminde de önemli rakamlara ulaştı.
o Eylül 2007 sonu itibarıyla lansmandan beri 10,1 milyon tekil kişi turkcell-im’i cebinden kullandı.
o Eylül 2007 sonu verilerine göre turkcell-im toplam 85 milyon kez ziyaret edildi.
o turkcell-im’den toplam 14,2 milyon içerik indirildi.
o Her ay ortalama 510 bin kişi ilk defa turkcell-im’i ziyaret etti.
o turkcell-im’de yerli içerikte 5.000’e yakın yerli sanatçı, 75.000’den fazla Türkçe şarkı vardır. Ayrıca turkcell-im müzikseverlere, dünyaca ünlü binlerce yabancı şarkıcının 1.000.000’a yakın şarkısını da sunuyor.
Cep interneti turkcell-im, 34,8 milyon abonemizin tek bir adresten tüm katma değerli Turkcell servislerine kolayca ulaşımını sağlıyor. Turkcell, hızla gelişen GSM sektöründe abonelere hizmet vermenin artık mobil ses iletişimi sağlamanın çok ötesine geçtiğini görmüş, turkcell-im’le müşterilerini mobil yaşamla buluşturmak istemiştir.
turkcell-im, mobil interneti müşterilerinin günlük hayatının bir parçası haline getirmek konusunda büyük bir adım daha atarak. Web 2.0 projesi kapsamında geliştirdiğimiz “turkcell-im benim” servisini kısa süre önce kullanıcıların hizmetine sundu.
Video ve fotoğraf paylaşım sitesi olarak konumlandırılan turkcell-im benim, dünyadaki benzer internet sitelerinden farklı olarak web’den veya cepten aynı anda kolay erişim ve kullanım imkânı sunuyor. Mesela; bir fotoğraf bilgisayardan yüklenebildiği gibi cep telefonundan 4040’a MMS göndererek de kolayca turkcell-im benim’deki kişisel sayfaya yüklenebiliyor. Bu internet ve mobil yakınsaması Turkcell’in abonelerine sunduğu önemli bir avantaj olarak göze çarpıyor.
turkcell-im iki önemli ödül aldı
turkcell-im’in bir yıllık başarısı Türkiye’yle sınırlı kalmadı. Dünya GSM Birliği tarafından bu yıl 12.’si düzenlenen “2007 Global Mobile Awards’’ yarışmasında “turkcell-im geldi sıkıntı gitti’’ lansman kampanyası, “En İyi Televizyon ve Radyo Reklam Yayını” ödülüne lâyık görüldü. 2007 Global Mobile Awards yarışmasında ödül sahiplerini belirleyen jüri; “turkcell-im geldi sıkıntı gitti’’ lansmanını “zekice, akılda kalıcı ve müthiş başarılı bir kampanya” olarak nitelendirdi..
turkcell-im aynı yarışmada altyapısıyla da “En İyi Yeni Servis Sunan Platform” kategorisinde finale kaldı.
turkcell-im'e 2007’de bir ödül de reklam dünyasından geldi.. Uluslararası öneme sahip Effie Türkiye Reklam Etkinliği Yarışması'nda "turkcell-im" reklamı Gümüş Ödül aldı.
3G üzerinde yıllardır çalışıyoruz
Yine sözkonusu yazıda 3G konusundaki yorumlarla ilgili olarak aşağıdaki bilgilendirmeyi yapmak isteriz:
Biz, müşterilerimizin telekomünikasyon alanında en iyi ve en kaliteli hizmeti alabilmeleri için 3G’nin Türkiye’ye gelmesi gerektiğine inanıyoruz. Şirketimiz 3G altyapısıyla ilgili test çalışmalarına bu yıl değil, 2005 yılında başladı, ve çalışmalar halen devam etmektedir.
beter olsun kazıkçı trcell.. tavuk rekllamına dikkat edin. sizi tavuk gibi yolarız manasına getiriyorlar işi.. fahiş faturalar kesmeye devam ediyorlar.. dakikabizden ise tamamen hayal urunu bir servis...