Şimdi Ara

TURK YAPIMI BUGATTI VEYRON KATILI CORVETTE C6 Z06 TWIN TURBO (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
56
Cevap
0
Favori
6.508
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj

  • Müthiş makina..Böyle projeli araç görmek sevindirici..

    Teşekkürler Serhat
  • Yok böyle bir makine.
  • Dehşet verici
  • aşırı yüklü bir araç olmuş....!!!
  • Tatlı trafikte 1.4 otomatik b sınıfı herhangi bir araçla geçerim bunu ben. İddia ediyorum hatta parasına yarışırım. Yanlız trafiğin durumunu ben belirliycem, baya bir dolu olması lazım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: plantamax

    quote:

    Orijinalden alıntı: drahte 1905

    quote:

    Orijinalden alıntı: plantamax

    XXX



    XXX



    şimdi demişsinki 100 ile gidiyorsun asıldın 200 e çıktın. ayağını çektin, tekrar basınca motor gitmez. demişsin. peki bu motor 1 defadan fazla resmen gaz yemiyor gibi bir şey. bunu nasıl ayarlıyorlar??? ayrıca CNC tezgahında yapılan kafaların ne gibi bir ayrıcalığı var açıkçası senin söylediğin şekilde yapılan ayarları merak ettim (yani tek seferlik gaz yeme vb gibi)



    Şimdi bu motorların silindir kafaları özel yapımdır, 15 ila 20 derecelik açı ile inerler silindire bu yuzden yolları uzundur ama optimum açı ile giderler

    Peki neyin optimum açısı ? Maximum miktarda havayı en az turbulans ile motora indiricek, aynı şekilde tahliye edicek emme ve de exhaust portları oluyor bu silindir kafalarında

    Ama yol uzar hemde epey uzar, bu motoru hissizleştirir, anlamak için yeni Yamaha R1 yada R6 nın ITB lerine vede değişken geometrili emme manifoldu tekonolojilerine bak

    Uzayan, gaz kelebeği arkadaındaki emme yolu ile gaz kelebeği önündeki emme yollarının farklı karakteristikleri var

    Diğer taraftan bu arabaların crank damperi ATI , yani krank kasnağı tam tamına 14lbs fln bu şu demek epey ağır, ben geçen Evo IX için getirdim 1 tane o 10lbs idi bunlar dahada agır

    Bu motorun dönen parçalarıda ağır, ayağını gazdan çektinmi devir çok süratli şekilde düşecektir bu sebeple birde bu var öldüren motoru

    Ayrıca mukavemet için kullanılan H beam kollar ağırdır, billet krank knife-edged olmadıkça daha ağırdır OEM parçalardan

    Motorun çevirdiği parçalar ağıraştıkca motor hissileşir, gaz tepkisi yavaşlar

    Dediğim gibi bu motor 1 kere gaza basıp çekmemek üstüne yapılmış bir motordur, sağlamdır ama cadde arabasına konmaz




  • Aracın üzerindeki lastikler gerçketen çok mu iyi yol tutuyor?Ben hep desenli lastik daha iyidir diye düşünüyordum.En azında virajda falan desen daha iyi tutar diyordum ama ıslak zemin hariç bu lastik her koşulda daha iyiymiş.Kullanan varsa tecrübelerini öğrenmek isterim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Akhilleus

    Aracın üzerindeki lastikler gerçketen çok mu iyi yol tutuyor?Ben hep desenli lastik daha iyidir diye düşünüyordum.En azında virajda falan desen daha iyi tutar diyordum ama ıslak zemin hariç bu lastik her koşulda daha iyiymiş.Kullanan varsa tecrübelerini öğrenmek isterim.



    R-Compound lastik ayrı dünyadır bildiğin ayrı dünya arabanın yürüyeni bile kırabilirsin o derece iyi tutunanlar var ama asvaltta iyi olucak

    Ama su seçer toz seçer, yani asvalt düzgün olucak ayrıca

    R-Compound lastiklerde çeşit çeşit ama bu lastikler geneldem modifiyiciler - pist kullanıcıları arasında kullanıldığı için kimsede arabasını yagmurda çıkarmadığından lastikler kuru lastik genellikle

    O birşey değil, lastiği alıp traşlatanlar var yani desenli lastiğin desenini soydurtanlar var mesala

    Pirelli PZero Corsa
    Advan A048
    Nitto Nt01
    Michelin Pilot Sport Cup
    Toyo Ra1
    Toyo R888

    Bunlar güzel lastikler, ama caddede kullanıcaksanız Nitto INVO lar var deli yol tutuyorlar, ksıacası R-Compoundlar birde yapılı yürüyen, 4 çeker arabada adamın göz bebeğini yerinden oynatır yani



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi drahte 1905 -- 16 Ocak 2010; 12:55:37 >




  • Aşırı yüklüyse araç (mod olarak yani), gündelik kullanım için yada normal yolda gitmek için olan lastiklerle sıfırdan tutunamaz, kalkamaz. Çok daha aşırı yüklülerde draglarda dikkat edersen lastikleri hem ısıtırlar hemde lastiklerin havası oldukça iniktir, jantın içinde önceden dönmesinden, lastiğin kırışmasından görebilirsin.
  • Nefis bir alet olmuş elinize sağlık.

    Bir de Istanbul'da olması daha bi güzel.
  • mükemmel bi araç olmuş paylaşım için teşekkürler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drahte 1905

    quote:

    Orijinalden alıntı: Akhilleus

    Aracın üzerindeki lastikler gerçketen çok mu iyi yol tutuyor?Ben hep desenli lastik daha iyidir diye düşünüyordum.En azında virajda falan desen daha iyi tutar diyordum ama ıslak zemin hariç bu lastik her koşulda daha iyiymiş.Kullanan varsa tecrübelerini öğrenmek isterim.



    R-Compound lastik ayrı dünyadır bildiğin ayrı dünya arabanın yürüyeni bile kırabilirsin o derece iyi tutunanlar var ama asvaltta iyi olucak

    Ama su seçer toz seçer, yani asvalt düzgün olucak ayrıca

    R-Compound lastiklerde çeşit çeşit ama bu lastikler geneldem modifiyiciler - pist kullanıcıları arasında kullanıldığı için kimsede arabasını yagmurda çıkarmadığından lastikler kuru lastik genellikle

    O birşey değil, lastiği alıp traşlatanlar var yani desenli lastiğin desenini soydurtanlar var mesala

    Pirelli PZero Corsa
    Advan A048
    Nitto Nt01
    Michelin Pilot Sport Cup
    Toyo Ra1
    Toyo R888

    Bunlar güzel lastikler, ama caddede kullanıcaksanız Nitto INVO lar var deli yol tutuyorlar, ksıacası R-Compoundlar birde yapılı yürüyen, 4 çeker arabada adamın göz bebeğini yerinden oynatır yani



    Teşekkürler çok aydınlatıcı oldu.Kullanmış kadar oldum




  • O nasıl bi ivmelenme lan oha
  • guzel bir ugras olmus.tabi imkanlar el verdikce boyle duzenlemelerle ugrasmak,hazirlarini alip montelemekten cok daha fazla tatmin eder. tebrikler.
  • Yaşasın sonunda drahte arkadaşımız Türk imlâ kurallarını idrak edebilmiş.
  • o nasıl gidiş öyle yav:D hocam valla sen uğraşma tak buna bir 1.3 multijet :=) daha çok dikkat çeker haberlere çıkarsın :D
  • Çok Veyron konusu görüyorum dirilteyim dedim bu konuyu. :)

    Merak ediyorum Bugatti Veyron mühendislerimi daha iyi yoksa SSC ultimate aero, Mclaren F1, BMW M mi yoksa bu Corvette makinesini hazırlayanlar mı? :)

    Attraction makinenin viraj performansı nasıl var mı buna yönelik bir konfigürasyon. Piste çıktı mı mesela bu İstanbul Park'a çıkarabildiniz mi hiç nasıldı durum. Yürür aksamı hakkında bilgi bulamadım merak ettim gerçekten çok iyi konfigüre edilmiş gibi duruyor machine.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: guyverland

    Çok Veyron konusu görüyorum dirilteyim dedim bu konuyu. :)

    Merak ediyorum Bugatti Veyron mühendislerimi daha iyi yoksa SSC ultimate aero, Mclaren F1, BMW M mi yoksa bu Corvette makinesini hazırlayanlar mı? :)

    Attraction makinenin viraj performansı nasıl var mı buna yönelik bir konfigürasyon. Piste çıktı mı mesela bu İstanbul Park'a çıkarabildiniz mi hiç nasıldı durum. Yürür aksamı hakkında bilgi bulamadım merak ettim gerçekten çok iyi konfigüre edilmiş gibi duruyor machine.


    Çıktı pıste sana bununla ılgılı testın oldugu bır vıdeo atmıstım dıye hatırlıyorum.. Video da bende fenalardaydım :)

    Pilotaj sınırlarını zorluyor araç gerçekten kullanabılecek sadece bırkaç kısı tanıyorum okadar soyleyım :)

    Eger aracı gerçekten kontrol etmeyı basrabılır ve duzgun kullanırsan pıst performansı gerçekten cok ıyı

    Gerekli configrasyonlar yapıldı araca gerçekten bu gucte olan bır araç ıcın zerre kadar tuutnma sorunu yaşamıyor arac

    Kaldı kı yarı gucunde bile Veyron katili bu araç :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ATTRACTION -- 28 Temmuz 2010; 12:45:59 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ATTRACTION

    quote:

    Orijinalden alıntı: guyverland

    Çok Veyron konusu görüyorum dirilteyim dedim bu konuyu. :)

    Merak ediyorum Bugatti Veyron mühendislerimi daha iyi yoksa SSC ultimate aero, Mclaren F1, BMW M mi yoksa bu Corvette makinesini hazırlayanlar mı? :)

    Attraction makinenin viraj performansı nasıl var mı buna yönelik bir konfigürasyon. Piste çıktı mı mesela bu İstanbul Park'a çıkarabildiniz mi hiç nasıldı durum. Yürür aksamı hakkında bilgi bulamadım merak ettim gerçekten çok iyi konfigüre edilmiş gibi duruyor machine.


    Çıktı pıste sana bununla ılgılı testın oldugu bır vıdeo atmıstım dıye hatırlıyorum.. Video da bende fenalardaydım :)

    Pilotaj sınırlarını zorluyor araç gerçekten kullanabılecek sadece bırkaç kısı tanıyorum okadar soyleyım :)

    Eger aracı gerçekten kontrol etmeyı basrabılır ve duzgun kullanırsan pıst performansı gerçekten cok ıyı

    Gerekli configrasyonlar yapıldı araca gerçekten bu gucte olan bır araç ıcın zerre kadar tuutnma sorunu yaşamıyor arac

    Kaldı kı yarı gucunde bile Veyron katili bu araç :)



    Veyron bulursanız öldürürsünüz




  • quote:



    Çıktı pıste sana bununla ılgılı testın oldugu bır vıdeo atmıstım dıye hatırlıyorum.. Video da bende fenalardaydım :)

    Pilotaj sınırlarını zorluyor araç gerçekten kullanabılecek sadece bırkaç kısı tanıyorum okadar soyleyım :)

    Eger aracı gerçekten kontrol etmeyı basrabılır ve duzgun kullanırsan pıst performansı gerçekten cok ıyı

    Gerekli configrasyonlar yapıldı araca gerçekten bu gucte olan bır araç ıcın zerre kadar tuutnma sorunu yaşamıyor arac

    Kaldı kı yarı gucunde bile Veyron katili bu araç :)



    Eyvallah,
    körfezde sadece bir düzlük videosu gördüm i.park videosu hatırlayamadım tabi varsa tekrar kontrol edeyim.
    Kim miş o muhterem pilot herkesin bilebileceği bir isim midir?
    AVK araç ile ayrıntılı ayrıntılı dökümanları yayınlasa süper olurdu gerçekten tüü araç mı dedim ben affola. :)
    Ege'nin Veyron gelince bi pist organizasyonu yaparsın istanbul park da Corvette olursa iyi makara olur.
    Hem dünyanın sayılı testlerinden birisi olur belki. :)

    Şu makinenin yapıştırmasını içinde hissetmek isterdim...




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.