Şimdi Ara

Türk Yapımı Araç ETOX Sedan Dizel ANA KONU (12. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
237
Cevap
8
Favori
33.180
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • direksiyona bildiğin yastık koymuşlar

    organ nakli süper
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Skayn

    Resımlere bakarken cok begenıyordum taa ki içini gösteren resme kadar

    heryeri deri sıvayacaklarına orjinal c5 konsolu katsalarmış daha iyiymiş

    Deri yorumuna Katılıyorum. Aynı zamanda mezbahaneleri var bence.
    Yağı bedava bulunca hesabına dönmüş:) Fazla kullanmışlar.
    Bazen diyorum biz mi çok aptalız.Bunlar mı çok akıllı.Piyasa da o kadar araç var.Ne olacağı belli olmayan araca kim o kadar para bağlar.
    Cebinde o kadar para olan biri allah aşkına gidip o fiyata alır mı? Önce ulaşılabilir yap.İnsanlar alsın memnun kalsın reklamını yapsın.Türkiyede en iyimser tahminle %50 beğeniiyse %50 2.el kaygısı.Sen 1-0 başlıyorsun...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mc33 -- 15 Temmuz 2013; 21:44:41 >




  • yalnız benım gozumde otoparka kaydı sonra bı baktım bı yerden tanıdık gelıyor bızım okulun otoparkında cekılmıs :)
  • o fiyata 1tane dahi satmaz o araç
  • Arkadaşlar bu arabanın amacı seri üretim değil. Sadece ertex in reklamı. Diyorki biz otomobil bile yaparız. 1998 senesinde vw transporter kapalı kasa kamyonet almıştık. Ertex e aracı götürdük kimse yüzümüze bile bakmadı, ellerinde fazlasıyla çok sıra bekleyen araçlar vardı. O zamanlar kapalı kasa kamyonetin yan saclarını keserler cam koyarlar birkaç koltuk bağlayıp sağını solunu deri kaplayıp aracı teslim ederlerdi. Aklımda kalan bir detayı yazayım: Bir transporter'a tekli koltuk bağlamışlardı, emniyet kemeri ve kemerin soketi koltuğun üzerindeydi. Bu koltuk aracın taban sacına dört adet somunla bağlıydı. Taban sacı hemen hemen kaporta ile aynı kalınlıktadır. Bir düşünsenize 85kglık biri oturmuş emniyet kemerini takmış ve kaza oluyor. Koltuk sacdan kurtulur ve koltukla beraber ön cama adam yapışır aynı F16 pilotı gibi koltukla atlar :) . Öyle araba üretmek birkaç somunu plastik parçayı bir araya getirmekle olmuyor, bu tarz araçlar 70li 80li yıllardaydı. VOLVO markası bile otomobil markasını Çinlilera kaptırdı. Bu piyasada otomobil sanayicisi olacaksan kalite ve fiyatta VW ile FİAT ile yarışacaksın ... Bence sanayicilerin vw polo, fiat linea ayarında %100 yerli ucuz güvenlir ve konforlu otomobil üretmesi gerekiyor. Öyle içi dışı deriymiş kim ne yapsın. Adam MDFnin üzer,ne sünger ve deri ile kaplamış aslında ucuza kaçmış. eğer göğüs plastiği yapmak istese kalıp yapmak zorunda kalacak. 85 bine vatandaşımız 2 adet alman otomobili alır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nogretse -- 15 Temmuz 2013; 23:12:52 >




  • önü böyle olsa daha iyihttp://i39.tinypic.com/2wmltvk.jpg
  • Bomboş orta konsola bir saat koymuşlar en azından navigasyon koysalardı daha iyi olurdu.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bizim insanımızın bu kalitede kalite olayı nedir ya.
    2007-2008 hundai accent ayrında bir otomobil yap , 20-25 bin tl aralıgında sat.Millet en azından deneme fırsatı bulsun.
    Arabanın her yerı neden deri ne gerek var sen 300 bin tl ye araba satmıyorsun.Basit yap uygun fıyatlı yap insanlar a bak 23 milyarmıs ıkıncı el almaktansa 0 alallım desin.
    Koca turkıyede bir hundaı accent yapacak kapasıte yok mu?Biz hep burdan kaybedıyoruz işte ilk basta en basıtten baslayacaksın sonradan complex araclara gıreceksın.
    Sen arabanın heryerını derı yaparsan 20 bin tl ye satamazsın bukadar basıt.

    Hundai yada cakma cın cevrollet ayarında bir on goğus kullan.(kalite olarak)
    Standart donanım olarak 4 cam elektırıklı ,abs,klima ,cd çalar,4 hava yastıgı,sis farı,elektırıklı dıs ayna ,sunı derı koltuk koy 25 milyara 0 ını sat 1 senede 200 tane satmazsan neyim.Bunu cınlıler yapıyor bız nıye yapamıyoruz.
    Sunu anlamıyorlar zaten 80 milyara araba alacak adamın altarnatıfı cok.Ama pıyasada 20-25 milyara 0 satılan arac nadır.

    Hep son model (mercedes, bmw sokaklarda tonla) kalıtelı araclara bınıyoruz.Kendı urettıgımızınde oyle olmasını ıstıyoruz.Yok oyle bır dunya.0dan basladıysan yapamazsın.Senın suan 50 mılyara aldıgın toyotanın yada ford un 30 yılı asan bır gecmısı var.

    Sunuda bılmek gerek bır ısı yapmanın %50 si baslamaktır.Onuda hele sukur yapmaya basladık.,

    Zıhnıyet bı degısse cok ıs yapacazda turk mılletı alısmıs hazır yemeye baska bısey yok.Kimse bana turk hazır yemeye alıskın degıl dıyemez buna bende dahılım.
    Kullandıgımız telefonlar: samsung,apple ,nokia
    Arabalar: toyota, mercedes,ford
    Bilgisayarlar : lenovo,acer,asus
    Giydıgımız kıyafetler: levis vs..
    Evimizde kullandıgımız ampul bile philips artık bu ıse bır dur demek gerekıyor...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Headbanger_Kerry -- 20 Temmuz 2013; 1:47:20 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Headbanger_Kerry

    Bizim insanımızın bu kalitede kalite olayı nedir ya.
    2007-2008 hundai accent ayrında bir otomobil yap , 20-25 bin tl aralıgında sat.Millet en azından deneme fırsatı bulsun.
    Arabanın her yerı neden deri ne gerek var sen 300 bin tl ye araba satmıyorsun.Basit yap uygun fıyatlı yap insanlar a bak 23 milyarmıs ıkıncı el almaktansa 0 alallım desin.
    Koca turkıyede bir hundaı accent yapacak kapasıte yok mu?Biz hep burdan kaybedıyoruz işte ilk basta en basıtten baslayacaksın sonradan complex araclara gıreceksın.
    Sen arabanın heryerını derı yaparsan 20 bin tl ye satamazsın bukadar basıt.

    Hundai yada cakma cın cevrollet ayarında bir on goğus kullan.(kalite olarak)
    Standart donanım olarak 4 cam elektırıklı ,abs,klima ,cd çalar,4 hava yastıgı,sis farı,elektırıklı dıs ayna ,sunı derı koltuk koy 25 milyara 0 ını sat 1 senede 200 tane satmazsan neyim.Bunu cınlıler yapıyor bız nıye yapamıyoruz.
    Sunu anlamıyorlar zaten 80 milyara araba alacak adamın altarnatıfı cok.Ama pıyasada 20-25 milyara 0 satılan arac nadır.

    Hep son model (mercedes, bmw sokaklarda tonla) kalıtelı araclara bınıyoruz.Kendı urettıgımızınde oyle olmasını ıstıyoruz.Yok oyle bır dunya.0dan basladıysan yapamazsın.Senın suan 50 mılyara aldıgın toyotanın yada ford un 30 yılı asan bır gecmısı var.

    Sunuda bılmek gerek bır ısı yapmanın %50 si baslamaktır.Onuda hele sukur yapmaya basladık.,

    Zıhnıyet bı degısse cok ıs yapacazda turk mılletı alısmıs hazır yemeye baska bısey yok.Kimse bana turk hazır yemeye alıskın degıl dıyemez buna bende dahılım.
    Kullandıgımız telefonlar: samsung,apple ,nokia
    Arabalar: toyota, mercedes,ford
    Bilgisayarlar : lenovo,acer,asus
    Giydıgımız kıyafetler: levis vs..
    Evimizde kullandıgımız ampul bile philips artık bu ıse bır dur demek gerekıyor...

    tamamen katılıyorum.




  • Buda şamil gibi olmasın ?
    Bu saatten sonra otomobil üretmenin bize hiçbir faydası olmaz nano teknolojiye yönelmek lazım
  • Sanayicilerimizin utanması gerekiyor. POLO, GOLF, LINEA ayarında 25-40 bin sınırında arabayı yerli marka-parça ile üretmedikleri için. Üretememeleri söz konusu değil üretmiyorlar. Ben eminim GOLF genişliğinde bir araç üretseler ve 35 bine satsalar bizim millet kapışır. PETLAS nasıl satılıyor.... Utanmaları gerek; orta çağda ahşap tekerliği üretip dünyaya satan bizler günümüzde ispanyadan otomobil alıyoruz.
  • yerli araba göklerde hülooğğğ

  • Budamı gol değil

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • zamanında HAYINLAR !! yüzünden çıkmamıştı yerli arabamız :( bu sefer TOGG tokat gibi bir cevap olacak.


    şanzuman ve vites ile

  • up

  • up

  • up

  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.