Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Türk üniversite öğrencileri tarafından geliştirilen 12 uygulama BlackBerry App World üzerinde yerini aldı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı
19
Cevap
0
Favori
598
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Donanım / Hardware >> Anasayfa Haberleri >> Uygulama Haber >> Türk üniversite öğrencileri tarafından geliştirilen 12 uygulama BlackBerry App World üzerinde yerini aldı
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Haber Editörü
    24388 Mesaj






     


    BlackBerry Akademik Program kapsamında RIM firması, 113 ülkede farklı kurumlarla işbirliği yaparak uygulama geliştirme konusunda yardımcı olmaya ve eğitim vermeye devam ediyor. Bu kapsamda 6 üniversitemizden 140 öğrenci BlackBerry Meet-Up Projesi'ne katılarak 12 adet BlackBerry App World için uygulama geliştirdi. 




    Koç, Sabancı, Bilkent, ODTÜ, Dokuz Eylül ve Çanakkale Onsekiz Mart Üniversiteleri’nden projeye katılan öğrenciler, fikir ve önerilerini paylaşarak çeşitli çalışma seminerlerine dahil oldu. Sonuçta önemli konularda 12 uygulama ortaya çıktı. 




    Bunların arasında 3 uygulama en çok beğeniyi topladı. Bunlar; Ntvmsnbc platformuna ait haber ve içerikleri sunan NTVMSNBC uygulaması, kullanıcıların kan gruplarına göre özel diyet programları sunan KGGB uygulaması ve gidilecek yere göre mesafe ve taksi ücreti bilgisi veren Taximeter uygulaması. 




    Diğer uygulamalar ise; farklı birimler arasında dönüştürme yapan Smart Unit Converter, Microsoft Translator üzerinden çeviri yapan Translator, kalori hesaplaması yapan Diet, aşamalı bir kelime oyunu olan Word Game, Google Alerts üzerinden medya takibi yapabileceğiniz GMT, puzzle oyunu Dot Game, arkadaşlarınızla dosya paylaşımı yapabileceğiniz Look Around, karikatür okuma uygulaması Simple XKCD ve yakındaki mekanları listeleyerek haritaya ekleyen Yakınım uygulaması. 




    Uygulamalar hali hazırda BlackBerry App World üzerinde yayında. 


     




    |
    |




  • Yarbay
    7398 Mesaj
    BlackBerry App World, BlackBerry World olmamış mıydı?
    |
    |
    _____________________________
    ...
  • Yarbay
    4171 Mesaj
    Bizimkilerin kafası anca Blackberry'ye çalışır zaten malum BBM'den kız düşüyor ya. Allah bilir BB App World'un dünyada kullanım yüzdesinin ne kadar düşük olduğundan haberleri bile yoktur.

    Uygulamalara baksana zaten yok taksi yok diet yok mekan. Gözünü sevdiğimin özel üni öğrencileri.

    Kendileri kullanır artık.
    _____________________________
  • Binbaşı
    1457 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: VOLTA

    Bizimkilerin kafası anca Blackberryye çalışır zaten malum BBMden kız düşüyor ya. Allah bilir BB App Worldun dünyada kullanım yüzdesinin ne kadar düşük olduğundan haberleri bile yoktur. Uygulamalara baksana zaten yok taksi yok diet yok mekan. Gözünü sevdiğimin özel üni öğrencileri. Kendileri kullanır artık.


    Arkadaş dünya çapında yaygın bir uygulama geliştiricisi olduğu için iyi bilir tabi bu konuları sonuna kadar haklı. Hangi organımla gülsem bilemedim sana, yok böyle bir zihniyet...

    evet ios ve androidde zaten hiç türk geliştirici uygulaması yok.
    evet türkler sadece bb'ye uygulama yapar.
    evet mobil uygulama geliştirmek sadece kız tavlamak içindir.
    evet uygulamaları sadece özel üniversiteler geliştirir.
    evet odtü falan özel üniversite zaten.
    vs vs vs liste uzar gidek.

    Burdaki tek gerçek, gözünü sevdiğim donanımhaber trolü olmalıydı sanırım, iki satır kod bilmez gelir burda kullanım yüzdelerinden bahseder...
    |
    |




  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    quote:

    Orijinalden alıntı: VOLTA

    Bizimkilerin kafası anca Blackberryye çalışır zaten malum BBMden kız düşüyor ya. Allah bilir BB App Worldun dünyada kullanım yüzdesinin ne kadar düşük olduğundan haberleri bile yoktur. Uygulamalara baksana zaten yok taksi yok diet yok mekan. Gözünü sevdiğimin özel üni öğrencileri. Kendileri kullanır artık.


    Bu uygulamalar zaten Google Play'da mevcut neyin kafasını yaşıyorsun?
    Pazar payı olarak ta emin ol senden daha çok şey biliyorlardır senin gibi burda gereksiz yorum yapacaklarına emek harcayıp uygulama geliştiriyorlar.
    Zihniyete bak BBMden kız düşüyormuş, bırak git allah aşkına.
    İmzasında Türkçülüğü savunur, kendi insanlarına bilip bilmeden atar tutar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sharelock -- 15 Aralık 2012; 17:31:53 >
    |
    |
  • Onbaşı
    20 Mesaj
    blackberry bu defa işi çok sıkı tutuyor..ciddi çalışmaları var yakından takip edenler iyi bilir
    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    bir türk olarak türklerin teknolojiye hiç bulaşmamasını istiyorum.zira ingilizce bilmeyen hiç bir yazılımcı olamaz. o tiren çoktan kaçtı en güzeli teknolojiyi sadece satmak.
  • Yüzbaşı
    352 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: SystemApps

    bir türk olarak türklerin teknolojiye hiç bulaşmamasını istiyorum.zira ingilizce bilmeyen hiç bir yazılımcı olamaz. o tiren çoktan kaçtı en güzeli teknolojiyi sadece satmak.

    senin gibi zihniyete lanet etsem azdır. ne demek ya hiç bulaşmasın teknolojiye neyin kafasını yaşıyorsun ? gelecek sadece teknolojiden ibaret olacak sen hiç bulaşmayalım diyosun ? çakma da olsa kopya da olsa adamlar en azından uğraşıp bişeyler yapmış. saygı duymak desteklemek yerine hiç bulaşmayalım ne demek ya ?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    quote:

    Orijinalden alıntı: Echo54


    quote:

    Orijinalden alıntı: SystemApps

    bir türk olarak türklerin teknolojiye hiç bulaşmamasını istiyorum.zira ingilizce bilmeyen hiç bir yazılımcı olamaz. o tiren çoktan kaçtı en güzeli teknolojiyi sadece satmak.

    senin gibi zihniyete lanet etsem azdır. ne demek ya hiç bulaşmasın teknolojiye neyin kafasını yaşıyorsun ? gelecek sadece teknolojiden ibaret olacak sen hiç bulaşmayalım diyosun ? çakma da olsa kopya da olsa adamlar en azından uğraşıp bişeyler yapmış. saygı duymak desteklemek yerine hiç bulaşmayalım ne demek ya ?

    olmayacak duaya amin denilmez.tamamiyle dışa bağımlıyken tren çoktan kaçmışken ne yapmamızı önerirsin?arçelik beko vestel gibi markalarımı tercih edelim onca marka varken.bile bile lades olalım yani? yazılım kısmı da da berbat tek beklentim sadece iyi yazılımların türkçe desteğine kavuşması.şu donanım haber bile teknolojik olarak dışa bağımlı.bence hayalperestliği bırakalım....
    _____________________________
    Windows Phone
    Nokia lumia 820 & Nokia 808 Pureview
    Samsung Tab 3 8" (T310)




  • Yarbay
    16522 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: SystemApps

    quote:

    Orijinalden alıntı: Echo54


    quote:

    Orijinalden alıntı: SystemApps

    bir türk olarak türklerin teknolojiye hiç bulaşmamasını istiyorum.zira ingilizce bilmeyen hiç bir yazılımcı olamaz. o tiren çoktan kaçtı en güzeli teknolojiyi sadece satmak.

    senin gibi zihniyete lanet etsem azdır. ne demek ya hiç bulaşmasın teknolojiye neyin kafasını yaşıyorsun ? gelecek sadece teknolojiden ibaret olacak sen hiç bulaşmayalım diyosun ? çakma da olsa kopya da olsa adamlar en azından uğraşıp bişeyler yapmış. saygı duymak desteklemek yerine hiç bulaşmayalım ne demek ya ?

    olmayacak duaya amin denilmez.tamamiyle dışa bağımlıyken tren çoktan kaçmışken ne yapmamızı önerirsin?arçelik beko vestel gibi markalarımı tercih edelim onca marka varken.bile bile lades olalım yani? yazılım kısmı da da berbat tek beklentim sadece iyi yazılımların türkçe desteğine kavuşması.şu donanım haber bile teknolojik olarak dışa bağımlı.bence hayalperestliği bırakalım....


    kardeş benim zamanımda nokia devdi...işte insanlar neden yerli telefonlar yok diyorlardı..onlarda senin gibi avutuyorlardı kendini... bu saatten sonra bu sektörde yer bulunmaz rekabet edemeyiz..ama görüldüğü üzere o zman dev olan nokia dibe vurdu ve pazara daha yeni giren aplle dünya devi oldu...sen ilk önce bir işe cesaret edip girşimde bulun sonra amin de... duan tutmazsa o zaman mızmızlanırsın...

    RTE yi çok da sevmem ama bazı konularda adama hayranlık duyuyorum..adam yerli otomobil yerli ucak vesaire diye diye cabalıyor..belki basarılı olamayacak ama bu işe kafa yorması ve bu iş için adımlar atması takdir edilecek birsey... sen ve senin gibi düşünenler de benim gözümde irticacısınız ..
    _____________________________




  • Yarbay
    2967 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: VOLTA

    Bizimkilerin kafası anca Blackberry'ye çalışır zaten malum BBM'den kız düşüyor ya. Allah bilir BB App World'un dünyada kullanım yüzdesinin ne kadar düşük olduğundan haberleri bile yoktur.

    Uygulamalara baksana zaten yok taksi yok diet yok mekan. Gözünü sevdiğimin özel üni öğrencileri.

    Kendileri kullanır artık.

    Kafaları Blackberry'e çalışabiliyorsa helal olsun diyorum. Bugün Blackberry için program yazmayı öğrenen birisi yarın Android için çok rahat program yazabilecektir veya Java dili kullanılabilen başka ortamlara. BB için uygulama geliştirmenin onlara faydasından sizin haberiniz varmı? Üniversite okuyorken işletim sistemi çekirdeği yazıp tüm dünyanın hizmetine sunan Linus Torvalds'ın Linux çekirdeğine bile burun kıvaran bir toplumda deveye hendek atlatsanız bir kıymeti yoktur. Ben kendilerini tebrik ediyorum. En büyük projeler küçük adımlarla başlar. Türkiye'de özel üniversite diye bir kavram yok. Koç, Sabancı ve Bilkent gibi üniversiteler vakıf üniversiteleridir. İnsanları üniversitelerine, maddi durumlarına vs göre ayırmanın bizi bir yere götüreceğini düşünmüyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Evren Küçük -- 16 Aralık 2012; 11:09:18 >
    |
    |
    _____________________________
    arkadaşlar foruma çok uzun zamandır giriş yapmadım. cevap veremediğim arkadaşlar kusura bakmasın. ctis bölümüyle ilgili sorularınızı evren.ctis gmail.com eposta adresime gönderebilirsiniz...




  • Binbaşı
    1462 Mesaj
    Elemanlara iş imkanı öğrenciyken açık zaten okuduğu üniversitelere bakın.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    6107 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    BERK BEY


    türkeler yapıyosa bi cacık olmaz
    _____________________________
    Apple İmac 21.5 Late 2013 2.7 Ghz İntel Core İ5
    Apple İphone 8 Plus 64 GB Space Gray
    Apple İpad Pro 11 64 GB Space Gray
  • Yüzbaşı
    253 Mesaj
    Arkadaşlar görüyorum ki çoğunuz boş yorumlar yazmışsınız daha iyisini siz yapın eleştirmek kolay adamlar uğraşmış ortaya birşey koymuş yok olur mu... bizim ülkede anca eleştiri var bişey yapılır beğenilmez kendileri birşey yapamaz sizin gibi zihniyet olduğu sürece bu ülkede hiçbirşey yapılmaz. Ortaya birşey koyan yok çamur atan çok son zamanlarda ne güzel gelişmeler oluyor, teknoloji sitelerinde işlemci anakart vs hız aşırtma işlemleri yapılıyor... daha önce böyle birşeyler oluyormudu insanımız uğraşıyor ne yapsın?
    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    2 Not
    quote:

    Orijinalden alıntı: Sokak Serserisi

    türkeler yapıyosa bi cacık olmaz

    ban kalkmış kardo
    _____________________________
    geçen Dariusla tek attım qnq
  • Yüzbaşı
    524 Mesaj
    Güzel oldu bu, Devamını dileriz :)
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    6107 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    BERK BEY


    quote:

    Orijinalden alıntı: cengizhan1903

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sokak Serserisi

    türkeler yapıyosa bi cacık olmaz

    ban kalkmış kardo

    Hee aynen:D



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Apple İmac 21.5 Late 2013 2.7 Ghz İntel Core İ5
    Apple İphone 8 Plus 64 GB Space Gray
    Apple İpad Pro 11 64 GB Space Gray
  • Yarbay
    5584 Mesaj
    iyidir iyi
    |
    |
    _____________________________

    POTANSİYEL TROLL
    > > > DH MEMSTATS TIKLA < < <
  • Yarbay
    2003 Mesaj
    gönderdiğim uygulamalara hata mesajı verip, ardından onay maili atan ve üzerinden 2 ay geçmesine rağmen yayınlamayan saçma sapan bir platform. geliştiriciler için işi kolaylaştırmaları gerekirken abuk subuk prosedürlere boğuyorlar insanı. zaten kullanıcısı da yok, bence vakit kaybı...
    |
    |
  • Yüzbaşı
    359 Mesaj
    arkadaşlar bugün blackberry developer yükledim. yazılıma meraklı olduğum için bi bakayım dedim tam 5 saatimi aldı programı açmak için register yapman gerek. onun için üye oluyosun pin gönderiyosun sonra sana dosya gönderiyolar. bununlada kalmıyo developer lisans sözleşmesi istiyo kafaları iyi galiba 5 saat sonunda .p12 uzantılı bir dasya bulamayıp sildim. blackberrysi de batsin developerı da. C# a devam.
    |
    |
    _____________________________
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
Mobilya Takımları
haberler
Masal
son dakika
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
1,062
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.