Şimdi Ara

Türk Telekom sabotaj mı yapıyor?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
500
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • TürkNet kullanıcısıyım (kendi altyapıları) ve sorun başlayana kadar 12mbit hız alıyordum. 4 hafta önce hızım 6mbit'e düştü. Türknet'le temasa geçtim, onlar da Türk Telekom'la temesa geçti (demek ki kendi altyapıları TT'den bağımsız değil). Birkaç hafta sonra TT güya arıza tespit yaptı, sorun bulamadı (!) ve arızanın bina tesisatından kaynaklandığını söyledi. Üstüne üstük internetim bu sefer 3mbit'e düştü (düşürüldü)... Tekrar TürkNet ile iletişime geçtim, TT'nin yanlış bağlama yaptığını söylediler. Birkaç gün bekledikten sonra bir iki günlüğüne hızım tekrar 6mbit'e çıkıp ardından tamamen kesildi.

    TürkNet bina içi tesisatı kontrol için kendi çalışanını gönderdi ve bu arkadaş tesisatta sorun bulamadı ve TT'nin diğer İSS'lerin kullanıcılarına bu gibi cinlikler yaptığını, özellikle TT'yi terk eden müşterilere zorluklar çıkardığını söyledi.

    Bina tesisatımda sorun olmadığını, internetimin nedensiz iki kere hız kaybedip ardından tamamen kesildiğini ve hattı kontrol eden arkadaşın söylediklerini dikkate alınca Türk Telekom'un hattımı kasıtlı olarak sabote ettiğine kanaat getirdim.

    TürkNet'e de sorunumu haftalardır çözemedikleri için biraz kızgınım fakat arka planda TT ile cebelleştiklerini görebiliyorum ve temsilciler oldukça ilgili görünüyorlar, o yüzden fazla kabahat bulmuyorum. Ayrıca TT'nin sözüne inanmayıp beni ciddiye aldıkları ve tesisatı bizzat kontrol ettikleri için de memnunum. Daha önce Vodafone benzer bir sorunda eleman göndermeyip bana elektrikçi tutturmuştu ve tabi ki sorun yine bina tesisatından değil TT'den kaynaklanıyordu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Faustus -- 7 Eylül 2020; 16:15:29 >







  • Kendi altyapıları değil çünkü, kiralama şekli farklı. Kimse kimseyi sabote etmez. Bakır da yara vardır, ömrü bitmiştir kısaca.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • NT2L kullanıcısına yanıt
    Ve bunun tespiti yapıldığında gerekli iyileştirmeler yapılacaktır, dilerseniz işletmeciniz ile irtibata geçebilirsiniz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.