Şimdi Ara

türk telekom hız problemi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir Kullanıcı, 2 Masaüstü Kullanıcı
50
Cevap
0
Favori
1.696
Tıklama
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Teğmen
    125 Mesaj

    hocam yarın kesin gidiyorum zaten böyle bi rezalet olamaz
    |
    |
    eekkooss kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    10186 Mesaj

    Çözülmeyecek nasıl olsa deyip baştan savıyorlar. :D
    Yönetim onu istiyorsa onlar da başka bir şey yapamıyor ne yazık ki. Beyinleri ile alakalı değil. O geri aramaları da zaten komedi. Santraldeki adam arızayı çözmeden çözüldü diye onaylıyor, akşamında memnun kaldınız mı diye arıyorlar. Hayır diyorum, tekrar kayıt bırakıyorlar. Santraldeki Hasan abi yine çözüldü diyor, böyle dönüp duruyor. :D
    |
    |
    levolkie kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Çavuş
    62 Mesaj

    Malesef öyle oluyor hocam özellikle turknette de bunu gördüm ben kayıtt acıyorum hem şikayet hem arıza kaydı 15 dk sonra bakıyorum kapatılmış ve hiçbir gerekçe gözetmeden. Arıyorum soruyorum kayıt bırakıyorum neden kapatıyorsunuz diye, sorun yok ki neden açıyorsunuz defalarca diyorlar. Ulan ben zaten malım şizofrenim sırf sizinle oynamak için isim gücüm yok sürekli arıza şikayet kaydi acıyorum

    Harbiden bu iki firma işi paraya dökmüş başka bir şey yok



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    sis651 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    890 Mesaj
    Durum bende de aynı.
    36mpbs download hızım var. 34 civarı alıyorum. pingim de 2-3 oluyor genelde.

    Son 1 haftadır başıma 2 kere geldi. Pingim 40 civarı ve download hızım 2.40'a düştü.( AKT sonrası hız 16mpbs olmasına rağmen)

    Aradığımda da yardımcı olamadılar. Nedenini çok merak ediyorum cidden

    Bu da speedtest sonucum:

    _____________________________
  • Kurmay Yarbay
    15316 Mesaj

    Şimdi kabinden kaynaklı bir kapasite sorunu var ise FTTC kabinler için diyorum tabi bunun çözümü var, yeni nir kabin daha ekliyorlar oluyor bitiyor ama sorun santraldeki cihazlarda, santralin hattında ya da şehrinizin hattında olabilir bu durumda da normalde bu hatlar ve cihazlar yenilenir ama ne vakitte olur bunu bilme şansım yok sonuçta eğer cihaz değişim periyotları yaklaştı ise nasıl olsa yakımda değiştireceğiz diye şimdilik müdahale etmemiş de olabilirler. Tabi ne sebep olursa olsun müşteri mağdur edilmemelidir.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    eekkooss kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    B.D. 31.07
    Kısa bir not: Bazen çok fazla bildirim geldiği için aradan kaçırdığım cevaplar,alıntılar,PM'ler olabiliyor. Benzer durumlarda PM ile hatırlatırsanız müteşekkir olurum
  • Kurmay Yarbay
    15316 Mesaj

    Sebep kapasite sorunu gibi duruyor. Hangi model kabine bağlısınız ?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Mattness kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    B.D. 31.07
    Kısa bir not: Bazen çok fazla bildirim geldiği için aradan kaçırdığım cevaplar,alıntılar,PM'ler olabiliyor. Benzer durumlarda PM ile hatırlatırsanız müteşekkir olurum
  • Yüzbaşı
    890 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Ö1f1

    Sebep kapasite sorunu gibi duruyor. Hangi model kabine bağlısınız ?

    Bilmiyorum açıkçası nasıl anlıyoruz bunu?
    _____________________________
  • Kurmay Yarbay
    15316 Mesaj

    Kabin ya sokakta ya da binanızda olur, kabinin sağ ya da sol üst köşesinde metal plaka bulunur, orada modeli yazar.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Mattness kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    B.D. 31.07
    Kısa bir not: Bazen çok fazla bildirim geldiği için aradan kaçırdığım cevaplar,alıntılar,PM'ler olabiliyor. Benzer durumlarda PM ile hatırlatırsanız müteşekkir olurum
  • Yüzbaşı
    890 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Ö1f1

    Kabin ya sokakta ya da binanızda olur, kabinin sağ ya da sol üst köşesinde metal plaka bulunur, orada modeli yazar.

    sokak da var hemen köşe başında da yarına düzelmezse yazarım buraya
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    10186 Mesaj

    Santraldeki adam yapıyor bunu. Bakıyor kullanıcı zaten bağlı, hemen çözüldü işaretliyor iletiyi. :D
    |
    |
    eekkooss kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Çavuş
    48 Mesaj
    İlk başta Türk Telekom Müdürlüğü'ne gidiyorsun.Sonra Transmisyon veya Teknik departmanına çıkıp telefonundaki SpeedTest hız sonuçlarını gösteriyorsun ardından beyaz kağıda dilekçeni yazıp veriyorsun.Apartman komşularında aynı sıkıntı varsa onlarında mevcut sıkıntıyı yaşadığını söyle gelip incelerler.Fakat her daim bina içi ek olmadan CAT-5 veya tek damar telefon kablosu kullanmanı öneririm.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Er
    14 Mesaj
    Malesef aynı sorunu bende yaşıyorum özellikle pazar günleri akşam 19.00 ve 22.30 saatleri arası download 2 Mbps civarında oluyor. Çarşamba günü saat 22.00'da aldığım download hızı 5.72 Mbps. Gece saat 00.00 sonrası hız normale dönüyor. Türk Telekom'dan 24Mbps Hipernet hizmeti alıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi coolsnowman -- 16 Kasım 2017; 10:55:8 >
    |
    |
    _____________________________




  • Teğmen
    125 Mesaj
    aynı sorunu yaşayan arkadaşlar, ö1f1'in önerisi üzerine dün paul doany'ye twit attım ve hemen dönüş yaptı. iletişim bilgilerini ilettim bugün internetimle ilgileniyorlar sanırım, şu an 24mbit 2mbit hız tanımlanmış ama bu da yayın yapmama engel oldu malesef. aradım mh'yi ve arıza kaydı açtırdım tekrardan. gecikmeden twitter'dan paul doany'ye mesaj atın.
    _____________________________
  • Çavuş
    62 Mesaj

    Valla kafayı yediriyorlar resmen. Gündüz sıkıntılar gitti ama akşam 19.00dan itibaren sıkıntı hep dev ediyor. Şikayet edemiyoruz. Santraldaki arkadaşları arayacağım bugün tekrar kartın ne zaman değişeceğini soracağım. Şehrin göbeğinde oturuyoruz ama adam gibi İnternete sahip değiliz. Köyde oturan adam fiber alıyor neredeyse 😑



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    sis651 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Çavuş
    62 Mesaj

    Hocam ne diye mesaj attınız bu patrona? Yani şikayeti ne şekilde dile getirdiniz?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    levolkie kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    125 Mesaj

    olduğu şekilde aktardım hocam;

    "iyi akşamlar sayın doany, yaklaşık 2 haftadır akşam 6 ile gece 1 arasında internet hızım 2 mbit civarında. müşteri hizmetlerini aradığımda ise turktelekom ile ilgili bir problem gözükmediğini söylüyorlar. ancak bu hız problemi benimle ilgili olsa gece 1'den itibaren de hızım düşük olur. internetten araştırdığımda ve forumdaki insanlara danıştığımda, kapasite problemi olabileceğini söylediler. mh'yi aradım ve kapasite sorunu olabileceğini ilettim ardından arıza kaydı açmalarını rica ettim ancak çözüm üretmek yerine lafı sorun bizde değile getirip başlarından savdılar. forumdakiler size twit atmamın sonuç verebileceğini söyledi ve ben de bu şansımı denemek istedim. umarım yardımcı olursunuz. çok teşekkürler, iyi akşamlar"

    gelen cevap;

    "Yaşadığınız sorun için üzgünüm. İletişim bilgilerinizi buradan iletirseniz konuyu ilgili ekibe aktaracağım. Ben de takip edeceğim 👍"

    bu sabah ttnet aradı birşeyler deneniyor sanırım ancak şimdilik internetim 24mbit'e düşürüldü gözüküyor, internet hızımı arttırmaları için aradım ttneti hatta ttdestek'e de mesaj atmıştım onlar da geri dönüş yaptı şu anki hızımın 24mbit olması ile ilgili olarak, twitch'ten yayın yaptığımı ve bu internet hızı ile işimi göremediğimi ilettim. 3 saat geçti hala bi değişiklik olmadı tanımlanan hızda ancak bakalım beklemedeyim hâla. mesaj atarken çekinmeyin olduğu gibi yazın durumu
    |
    |
    eekkooss kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________




  • Çavuş
    62 Mesaj

    İyi demişsiniz hocam. Ama ekipler sizin Snr değerlerinizi bahane edip hızınızı düşürmüş olabilirler. Ya da bir şeyler yapmış olmak için yapmış olabilirler. İnşaAllah duzeltirler hocam. Ben uzun süredir tweet kullanmadığım için bu kadar uzun yazilabildigini bilmiyordum. Yazarım bu akşam



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    levolkie kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    125 Mesaj

    inşallah hocam bakalım 48 saat içinde sorunun çözülmesi planlanıyor diye mesaj gelmiş telefona, bu arada paul doany'ye direkt mesaj attım oradan uzunca yazılabiliyor.
    |
    |
    eekkooss kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Çavuş
    62 Mesaj

    Hmm ben de mesaj atayım o zaman. Bn tweet atacaktım. Mesaj en iyisi de ben tweet atarsak mecbur kalır diye açıktan atayım demiştim



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    levolkie kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Çavuş
    62 Mesaj

    Twitterdan mesajı gece attım sabah arayan arayana. Ben daha önce neden yazmadiysam aklıma da gelmişti ama yazmamıştım tweet kullanmıyorum diye. 😁😁 ama tabi değişen bir şey olacak mı bu akşam göreceğiz. Sabahtan ikindiye kadar defalarca aradılar genel müdürlükle irtibata geçmişler Santralden güncelleme yapılmış sözde yarın tekrar arayacaklar düzeltip duzelmedigini sormak için. Bakalım göreceğiz.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    levolkie kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Mobilya Takımları
haberler
SEO
üniversite
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,438
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.