Şimdi Ara

Türk Telekom Faturalıda 15GB 35TL (39TL Oldu) Tarifesi Kullananlar Kulübü (64. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.620
Cevap
56
Favori
145.749
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
19 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 6263646566
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bir konuda deneyim paylaşıp bir de soru sorucam.

    Öncelikle 1 yıldır bu tarifeyi kullanıyordum taahhütüm geçen ay bitti. 60 küsür tl lik fatura gelecekti uygulamadan gördüğüm kadarıyla. Taahhüdümün dolmasından 2-3 gün sonra fark ettim durumu müşteri hizmetlerini aradım uygun fiyatlı paket önerisi istedim benzer paketleri en düşük 45tl gibi bir fiyattan saymaya başladı karşıdaki kişi. Bu fiyatların yüksek olduğunu uygun fiyatlı bir tarife teklif edilirse kalacağımı aksi takdirde operatör değiştireceğimi belirttim. Not aldılar. Ertesi gün arandım 38.5 tlden aynı tarifeye devam edebileceğim söylendi kabul ettim. Taahhütü biten arkadaşlar hemen tekliflere tamam demesinler diretsinler indirim alıyorlar. 60 küsür tl lik fatura da iptal oldu.

    Sorum da; uygulamadan profesyonel 15 teklifi geldi 35 tl fiyatlı. Mevcut taahhüdü olup da bu tarifeye geçen arkadaşlar önceki taahhütlerinden kaynaklı ceza ile karşılaştılar mı? Hergibir sorun olmazsa profesyonel pakete geçmeyi düşünüyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi He-ManinKılıcı -- 23 Haziran 2020; 2:50:7 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bir yıldır kullandığım bu tarifeye dün aranarak teklif yapıldı. Dün %25+%30 toplamda %55 indirim aldım aranarak. 24 lira + vergiler ile 28 liraya geldi ve 1 yıl taahhüt verdim.
  • He-ManinKılıcı H kullanıcısına yanıt
    Hayır taahhütünüz bittiyse ceza gelmez bende profesyonel 15 e geçtim bir haftadır..

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • He-ManinKılıcı H kullanıcısına yanıt
    Profesyonel 15gb tarifesine 12 ay taahhütle 35 liradan devam etme olayını müşteri hizmetlerine sordum.Online işlemlerde teklif olarak gördüyseniz eski taahhüdünüzden dolayı ceza ödemiyorsunuz sadece taahhüdünüz başka bir tarifede yenileniyor dedi.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1 yillik taahhut bitmeden tekrar %20 indirimle taahut verdim. 2 ay indirimli odedim. guzeldi. ama simdi 2. yilinda taahut 60 liradan degerlendiriyor. fatura 28lerden 46lara çıktı ne yapmaliyim arkadaslar?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Grok

    Faturalıda 15GB 35TL Tarifesi Teklifi Alabilmek İçin Yapılabilecekler: 


    1.) Katlayan tarifesi,Mobil Ofis tarifesi,,Bimcell, PTTcell, Taraftar Hattı, ve Kurumsal(şirket yada esnaf) tarifeleri bu teklifi alamazlar.
    2.) Zaten faturalı hat kullananlar Faturalıda 10GB 29TL yada Faturalıda 15GB 35TL tekliflerini alamazlar ama taahhutlerinde indirim yada indirimli başka tarife tekliflerini alabilirler. Şuan bu konuda sadece Faturalıda 15GB 35TL tarife teklifini ele alacağım.

    Öncelikle:
    Hattın faturasız hat yani tarifen faturasız tarife olmalı. Faturasız tarifede en az 30 gün doldurmuş olman lazım.Faturasızda 30 günü doldurmadınsa teklif gelmez,gelse de sistem izin vermez.

    Sim kartın 4.5G olmalı. Online İşlemlerde ayarlardan 4.5G aktif(açık) olmalı.

    Hattınız açılınca:

    Internet Acik yaz 5555'e gönder.
    4.5G Hazir yaz 5555'e gönder.

    EVET yazıp 5008'e gönder.

    EVET yazıp 8070'e gönder.

    Selfy üyesi isen
    Anlik Mesajlasma yazip 4545'e gönder.
    GECE yazip 4545'e gönder.(herkese vermez)
    GECENET yazip 4545'e gönder.(herkese vermez)
    Bu yazdigim bütün mesajları yazmak göndermek ücretsizdir ama hattınızda en az 40 kuruş(0.40 TL) olmalı.Size hat açılırken hattın içinde Turk Telekom'un verdiği 0,40 TL'yi sakın harcamayın bunları yapmadan.

    Şimdi buraya kadar hattınız Turk Telekom faturasızda ilk açıldığında yapmanızda yarar olan işlemlerdi.

    Hattınız ile faturasızda 30 günü doldurduktan sonra şimdi yazacağım Turk Telekom Mobil ilgili mail adresine yazdığım şekilde email yazıp göndereceksiniz.Sakın faturasızda 30 gün dolmadan email göndermeyiniz.

    ozelmusteriyonetimi@turktelekom.com.tr email adresine derdini isteğini anlatan bir yazı gönder. En az 30 gündür turk telekom mobil faturasız hat abonesi oldugunu,eğer teklif edilirse Faturalıda 15GB 35TL tarifesine geçebilecegini belirt. Yardımcı olursanız memnun olurum yazınız.

    Mailin sonuna teklif istenilen hattın sahibinin adını soyadını, ilgili hattın numarasını ve ikamet ettiginiz il/ilçe yazıp gönderin.

    Sonra 0555 555 1 500 numarasından,yada 0507 985 xx xx veya 0555 444 1 50x ile başlayan numaralarindan gelecek cagrilari bekleyeceksiniz.Çağrıları mutlaka cevaplayınız kaçırmayınız.

    Bu maile teklif istegini yazanlara ilk başta olumsuz cevap verilse de,maili arşive not edilip bir gün teklif kotası dolmayınca listeden maili bulunup teklif ediliyor diye düşünüyorum. 

    Forumda bu mailden sonra olumsuz cevap verilip ama bir süre sonra teklif gelen çok kişi oldu. 
    Bakınız arkadaşlar,bu konuda sizlere yardımcı olmak için tecrübelerimize ve araştırmalarımıza dayanarak bir yazı oluşturdum. Tekrar takrar yazıyorum,bunları yaptiginizda size teklif gelmek zorunda degil,ben size teklif gelmesini sağlamak zorunda degilim. Faturasızda daha 35.günündesin ve mail attım aradılar teklif vermediler olmadı yazılanlar işe yaramıyor gibi triplerle lütfen konuyu meşgul etmeyin. 3 ay teklif gelmezse gel bana yaz. Öyle 30 günü doldurdun hemen sana bu teklifi vermek zorunda degiller. Teklifler haftalık kota ile sınırlı. Özellikle öğrenci olup geliri olamayanlar bu kotaya zor girebiliyor ama öğrenci olup geliri olmayan ama bu teklifi alanlar oluyor. Bu teklifin verilmedigi birçok kriter var,eğer size aylarca bu teklif gelmiyorsa olumsuz bir durumunuz vardır. Ben bu kriterleri biliyorum ama burada madde madde yazmak yazıyı çok uzatır.

    Turk Telekomdan iyi teklif alabilmek için diğer bir taktik de blöf: Numaranızı taşıma başvurusu yapıp bayide anne kızlık soyadını alakasız olarak yanlış vermek ve Turk Telekom tarafından bilgi uyumsuzlugu sebebiyle taşıma talebinin reddedilmesini sağlamak. Sonra Turk Telekom Mobil yetkilileri sizi arıyor,neden numaranızı taşımak istediginizi soruyor. Siz çekim kalitesine göre içeriklerin fiyatı uygun degil,daha uygun fiyat olsa kullanırdım diyeceksiniz. Arkasından teklifler gelecek. İlk teklifi yedekte tutun az ağırdan alın diger teklifi duyun,baktınız arkada başka teklif yok,teklifler iyiyse birini kabul edin. Yada Faturalıda 15GB tarifesini isteyin. Bu taktikte daha iyi indirim teklifleri geliyor açıkcası. 20GB tarifenin 25TL'ye verildigi oluyor.

    Diyelim ki teklif Online İşlemlerden geldi,eğer ayın 22'sine 3 günden az kaldıysa ayın 23'ünü bekleyiniz. Ayın 22'sine 3 günden fazla varsa 3 günden fazla beklemek teklifin silinme riski oldugu için isterseniz teklifi kabul edin ama önce teklifin ekran görüntüsünü mutlaka alın. Teklifi kabul ettiginizde ekrana gelen yazıyı da mutlaka ekran görüntüsü alın. Bu ekran görüntülerini buraya konumuza koyun,hem inceleriz hata varsa söyleriz,hemde ekran görüntüsünü yıllarca saklamış olursunuz forum sistemi sayesinde.
    Online İşlemlerden gelen teklifin ekran görüntüsünü aldınız ve kabul ettiiz. Hemen tarifeye geçişiniz olmaz. Teklifi kabul ettiginiz sisteme düşer ve Müşteri Hizmetleri i§ yoğunluğuna göre teklifi kabul edenleri sırayla arar ve bir kez daha emin olup Onay ister. Müşteri Hizmetleri sizi 1 gün sonra da arayabilir,5 gün sonra da arayabilir. Yani teklifi kabul ettim ama tarifem değişmedi,ne arayan var ne soran diye trip yapmayın. Size sıra gelince sizi ararlar. Beklemek istemiyorsanız, 4441 500 müşteri hizmetlerini arayın,teklifi kabul ettiginizi söyleyin sizi hemen tarifeye geçirirler. Eger faturasiz paketinizde bitirilmesi gereken internet yada dakika varsa bırak ne kadar geç ararlarsa o kadar iyi. Siz kullanabildiginiz kadar faturasiz paketinizi kullanin,çünkü tarifeye ne kadar geç geçerseniz o kadar az fatura gelir.Çünkü tarifeye geçtiğiizde, eğer tarifeiçeriklerinden hiçbirini bitirmezdeniz,internet-dakika-sms içeriklerinden 3'ünü de bitirmezseniz ilk faturanız kullandiginiz gün kadar + 2.32 TL telsuz kullanım ücreti + 1.50 kampanya katılım ücreti yansır. Yani ilk faturanızda 5 gün kullandiysaniz 5 x 1.20 TL hesaplaması yapılarak hesaplanır. Daha önce dedigim gibi bu tarifeye ayın 22'sine 1-2-3 gün kala geçmek şanssızlık olur. Mümkünse Ayın 22'sine 3 günden fazla varken yada 22'sinden hemen sonra geçiniz.

    BU TARİFEYE GEÇENLER BURAYI DİKKATLE OKUSUN:
    Faturasız hattınızdan Faturalı bir tarifeye geçtiğinizde hattınız internet ayarları sıfırlanır,internet ayarları bakımından hattınız yeni alınmış gibi yeni açılmış gibi olur. Eğer faturasızda selfy üyesiyseniz selfy üyeliği düşer,Online İşlemlerden yada mesaj ile tekrar selfy üyeliğinizi tanımlamalısınız.
    İnternet ayarlarınız 2G'ye düşer,yani 4.5G(LTE) gider,panik yapmayın,ayarları yenileyince 4 saat içinde,genellikle 2 saat içinde 4.5G(LTE) gelir. Hız 2 gün içinde artar.
    Faturasız bir tarifefen fatirali bir tarifeye,yani diyekim ki 15GB 35TL tarifesine geçince öncelikle telefonunuzu tamamen kapatın,güç tamamen gitsin,2 dakika bekleyin ve telefonu açın.
    Internet Acik yazın 5555'e gönderin.
    4.5G Hazir yazın 5555'e gönderin.
    Çağrı ekranından *100# yapın,gelen menüden internet ayarları kodunu girip göndererek internet ayarları mesajını alınız. Gelen internet ayarları mesajını KUR deyiniz ve kurulan ayarları kaydet yapınız. Yada bu işleri bilenler mobil ayarlar menusunden kendileri Turk Telekom Mobil internrt ayarlarını yapıp kaydedebilir ve varsayılan yapabilirler.
    Neyse dedigim ayarlar yapıldıktan sonra,mobil internetiniz açıkken telefonunuzu tekrar tamamen kapatacaksınız,sim kartı çıkarıp en az 5 dakika yada 10 dakika bekleyip simkartı takıp telefonu açacaksınız. 4.5G hizmetiniz 1 saat içinde sinyali güçlenerek başlayacaktır. Bütün bu işlemlerin sebebi detayı uzun teknik sebepler.
    Online İşlemlerden mutlaka 4.5G açık mı kontrol ediniz. 3G ve 4.5G mutlaka aynı anda açık olsun. Siz açıyorsunuz ama kendiliginden kapanıyorsa 3G ve 4.G'yi kapatın,sonra önce 3G'yi sonra 4.5G'yi sırayla 30 saniye arayla açınız.
    Siz yapamadıysanız 444 1 500 mhizmetlerini arayın yapsınlar.
    Bütün bunlara rağmen internetiniz faturasızdayken iyiydi ama faturaliya geçince aradan en az 4 saat geçmesine rağmen çok kötüyse 444 1 500'ü arayın anlatın,sizi teknik ekibe bağlayacaklar,oradan denilenleri yapın,kesinlikle fark oluyor. Yalnız 4.5G sinyali artınca telefon 4 çubuk çekiyorsa 2 çubuğa düşebilir. Şöyle bir trip var:faturasızda internet hızım iyiydi ama bu tarifeye geçtim internetim berbat,resimler bile zor açıyor.. Yok böyle birşey arkadaşlar. Dedigim gibi ilk 2 saat internet 2G olur yani berbat olur. Bunu bilin ve hazır olun,trip yapmayın. 2 saat geçtikten sonra dediklerimi yapmanıza rağmen internet hızı faturasızdaki gibi degilse dedigim gibi 444 1 500 mhizmetlerini arayınız. Faturasızda internet nasılsa bu tarifede de aynıdır,gerisi saplantı bana göre.

    SORULARINIZ OLURSA LÜTFEN BU KONUDAN YAZARAK SORUNUZ. ÖZELDEN ÇOK SORU GELİYOR ve ÖZELDEN HERKESE TEK TEK YAZMAYA ZAMAN AYIRAMIYORUM.CEVAP YAZMIYORSAM BİLİN Kİ YOĞUNUMDUR,ZAMANIM MÜSAİT DEĞİLDİR.
    KOLAY GELSİN..



    Online İşlemlerden yada telefondan bu tarife teklifi gelirse bu konuda paylaşınız,süreci beraber yürütelim.
    Eğer size 10GB 29TL tarifesi teklif edilirse aynı kampanya havuzundan oldugu için isterseniz 15GB 35TL olan bir üst tarifeyi yani Faturalıda 15 GB tarifesini isteyebilirsiniz.
    Müsteri hizmetlerine bana 10GB yetmez,15GB 35TL olanı isterim demeniz yeterli. 10GB tanımlıysa 15GB da tanımlıdır. Zaten tarife degil kampanya tanımlanıyor aslında.
    Bu teklifin bizlere sunlmasının son tarihi nedir?
    Şu anda faturasız paketimi yeniledim,bitmesine 20 günden fazla var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Grok

    Faturalıda 15GB 35TL Tarifesi Teklifi Alabilmek İçin Yapılabilecekler: 


    1.) Katlayan tarifesi,Mobil Ofis tarifesi,,Bimcell, PTTcell, Taraftar Hattı, ve Kurumsal(şirket yada esnaf) tarifeleri bu teklifi alamazlar.
    2.) Zaten faturalı hat kullananlar Faturalıda 10GB 29TL yada Faturalıda 15GB 35TL tekliflerini alamazlar ama taahhutlerinde indirim yada indirimli başka tarife tekliflerini alabilirler. Şuan bu konuda sadece Faturalıda 15GB 35TL tarife teklifini ele alacağım.

    Öncelikle:
    Hattın faturasız hat yani tarifen faturasız tarife olmalı. Faturasız tarifede en az 30 gün doldurmuş olman lazım.Faturasızda 30 günü doldurmadınsa teklif gelmez,gelse de sistem izin vermez.

    Sim kartın 4.5G olmalı. Online İşlemlerde ayarlardan 4.5G aktif(açık) olmalı.

    Hattınız açılınca:

    Internet Acik yaz 5555'e gönder.
    4.5G Hazir yaz 5555'e gönder.

    EVET yazıp 5008'e gönder.

    EVET yazıp 8070'e gönder.

    Selfy üyesi isen
    Anlik Mesajlasma yazip 4545'e gönder.
    GECE yazip 4545'e gönder.(herkese vermez)
    GECENET yazip 4545'e gönder.(herkese vermez)
    Bu yazdigim bütün mesajları yazmak göndermek ücretsizdir ama hattınızda en az 40 kuruş(0.40 TL) olmalı.Size hat açılırken hattın içinde Turk Telekom'un verdiği 0,40 TL'yi sakın harcamayın bunları yapmadan.

    Şimdi buraya kadar hattınız Turk Telekom faturasızda ilk açıldığında yapmanızda yarar olan işlemlerdi.

    Hattınız ile faturasızda 30 günü doldurduktan sonra şimdi yazacağım Turk Telekom Mobil ilgili mail adresine yazdığım şekilde email yazıp göndereceksiniz.Sakın faturasızda 30 gün dolmadan email göndermeyiniz.

    ozelmusteriyonetimi@turktelekom.com.tr email adresine derdini isteğini anlatan bir yazı gönder. En az 30 gündür turk telekom mobil faturasız hat abonesi oldugunu,eğer teklif edilirse Faturalıda 15GB 35TL tarifesine geçebilecegini belirt. Yardımcı olursanız memnun olurum yazınız.

    Mailin sonuna teklif istenilen hattın sahibinin adını soyadını, ilgili hattın numarasını ve ikamet ettiginiz il/ilçe yazıp gönderin.

    Sonra 0555 555 1 500 numarasından,yada 0507 985 xx xx veya 0555 444 1 50x ile başlayan numaralarindan gelecek cagrilari bekleyeceksiniz.Çağrıları mutlaka cevaplayınız kaçırmayınız.

    Bu maile teklif istegini yazanlara ilk başta olumsuz cevap verilse de,maili arşive not edilip bir gün teklif kotası dolmayınca listeden maili bulunup teklif ediliyor diye düşünüyorum. 

    Forumda bu mailden sonra olumsuz cevap verilip ama bir süre sonra teklif gelen çok kişi oldu. 
    Bakınız arkadaşlar,bu konuda sizlere yardımcı olmak için tecrübelerimize ve araştırmalarımıza dayanarak bir yazı oluşturdum. Tekrar takrar yazıyorum,bunları yaptiginizda size teklif gelmek zorunda degil,ben size teklif gelmesini sağlamak zorunda degilim. Faturasızda daha 35.günündesin ve mail attım aradılar teklif vermediler olmadı yazılanlar işe yaramıyor gibi triplerle lütfen konuyu meşgul etmeyin. 3 ay teklif gelmezse gel bana yaz. Öyle 30 günü doldurdun hemen sana bu teklifi vermek zorunda degiller. Teklifler haftalık kota ile sınırlı. Özellikle öğrenci olup geliri olamayanlar bu kotaya zor girebiliyor ama öğrenci olup geliri olmayan ama bu teklifi alanlar oluyor. Bu teklifin verilmedigi birçok kriter var,eğer size aylarca bu teklif gelmiyorsa olumsuz bir durumunuz vardır. Ben bu kriterleri biliyorum ama burada madde madde yazmak yazıyı çok uzatır.

    Turk Telekomdan iyi teklif alabilmek için diğer bir taktik de blöf: Numaranızı taşıma başvurusu yapıp bayide anne kızlık soyadını alakasız olarak yanlış vermek ve Turk Telekom tarafından bilgi uyumsuzlugu sebebiyle taşıma talebinin reddedilmesini sağlamak. Sonra Turk Telekom Mobil yetkilileri sizi arıyor,neden numaranızı taşımak istediginizi soruyor. Siz çekim kalitesine göre içeriklerin fiyatı uygun degil,daha uygun fiyat olsa kullanırdım diyeceksiniz. Arkasından teklifler gelecek. İlk teklifi yedekte tutun az ağırdan alın diger teklifi duyun,baktınız arkada başka teklif yok,teklifler iyiyse birini kabul edin. Yada Faturalıda 15GB tarifesini isteyin. Bu taktikte daha iyi indirim teklifleri geliyor açıkcası. 20GB tarifenin 25TL'ye verildigi oluyor.

    Diyelim ki teklif Online İşlemlerden geldi,eğer ayın 22'sine 3 günden az kaldıysa ayın 23'ünü bekleyiniz. Ayın 22'sine 3 günden fazla varsa 3 günden fazla beklemek teklifin silinme riski oldugu için isterseniz teklifi kabul edin ama önce teklifin ekran görüntüsünü mutlaka alın. Teklifi kabul ettiginizde ekrana gelen yazıyı da mutlaka ekran görüntüsü alın. Bu ekran görüntülerini buraya konumuza koyun,hem inceleriz hata varsa söyleriz,hemde ekran görüntüsünü yıllarca saklamış olursunuz forum sistemi sayesinde.
    Online İşlemlerden gelen teklifin ekran görüntüsünü aldınız ve kabul ettiiz. Hemen tarifeye geçişiniz olmaz. Teklifi kabul ettiginiz sisteme düşer ve Müşteri Hizmetleri i§ yoğunluğuna göre teklifi kabul edenleri sırayla arar ve bir kez daha emin olup Onay ister. Müşteri Hizmetleri sizi 1 gün sonra da arayabilir,5 gün sonra da arayabilir. Yani teklifi kabul ettim ama tarifem değişmedi,ne arayan var ne soran diye trip yapmayın. Size sıra gelince sizi ararlar. Beklemek istemiyorsanız, 4441 500 müşteri hizmetlerini arayın,teklifi kabul ettiginizi söyleyin sizi hemen tarifeye geçirirler. Eger faturasiz paketinizde bitirilmesi gereken internet yada dakika varsa bırak ne kadar geç ararlarsa o kadar iyi. Siz kullanabildiginiz kadar faturasiz paketinizi kullanin,çünkü tarifeye ne kadar geç geçerseniz o kadar az fatura gelir.Çünkü tarifeye geçtiğiizde, eğer tarifeiçeriklerinden hiçbirini bitirmezdeniz,internet-dakika-sms içeriklerinden 3'ünü de bitirmezseniz ilk faturanız kullandiginiz gün kadar + 2.32 TL telsuz kullanım ücreti + 1.50 kampanya katılım ücreti yansır. Yani ilk faturanızda 5 gün kullandiysaniz 5 x 1.20 TL hesaplaması yapılarak hesaplanır. Daha önce dedigim gibi bu tarifeye ayın 22'sine 1-2-3 gün kala geçmek şanssızlık olur. Mümkünse Ayın 22'sine 3 günden fazla varken yada 22'sinden hemen sonra geçiniz.

    BU TARİFEYE GEÇENLER BURAYI DİKKATLE OKUSUN:
    Faturasız hattınızdan Faturalı bir tarifeye geçtiğinizde hattınız internet ayarları sıfırlanır,internet ayarları bakımından hattınız yeni alınmış gibi yeni açılmış gibi olur. Eğer faturasızda selfy üyesiyseniz selfy üyeliği düşer,Online İşlemlerden yada mesaj ile tekrar selfy üyeliğinizi tanımlamalısınız.
    İnternet ayarlarınız 2G'ye düşer,yani 4.5G(LTE) gider,panik yapmayın,ayarları yenileyince 4 saat içinde,genellikle 2 saat içinde 4.5G(LTE) gelir. Hız 2 gün içinde artar.
    Faturasız bir tarifefen fatirali bir tarifeye,yani diyekim ki 15GB 35TL tarifesine geçince öncelikle telefonunuzu tamamen kapatın,güç tamamen gitsin,2 dakika bekleyin ve telefonu açın.
    Internet Acik yazın 5555'e gönderin.
    4.5G Hazir yazın 5555'e gönderin.
    Çağrı ekranından *100# yapın,gelen menüden internet ayarları kodunu girip göndererek internet ayarları mesajını alınız. Gelen internet ayarları mesajını KUR deyiniz ve kurulan ayarları kaydet yapınız. Yada bu işleri bilenler mobil ayarlar menusunden kendileri Turk Telekom Mobil internrt ayarlarını yapıp kaydedebilir ve varsayılan yapabilirler.
    Neyse dedigim ayarlar yapıldıktan sonra,mobil internetiniz açıkken telefonunuzu tekrar tamamen kapatacaksınız,sim kartı çıkarıp en az 5 dakika yada 10 dakika bekleyip simkartı takıp telefonu açacaksınız. 4.5G hizmetiniz 1 saat içinde sinyali güçlenerek başlayacaktır. Bütün bu işlemlerin sebebi detayı uzun teknik sebepler.
    Online İşlemlerden mutlaka 4.5G açık mı kontrol ediniz. 3G ve 4.5G mutlaka aynı anda açık olsun. Siz açıyorsunuz ama kendiliginden kapanıyorsa 3G ve 4.G'yi kapatın,sonra önce 3G'yi sonra 4.5G'yi sırayla 30 saniye arayla açınız.
    Siz yapamadıysanız 444 1 500 mhizmetlerini arayın yapsınlar.
    Bütün bunlara rağmen internetiniz faturasızdayken iyiydi ama faturaliya geçince aradan en az 4 saat geçmesine rağmen çok kötüyse 444 1 500'ü arayın anlatın,sizi teknik ekibe bağlayacaklar,oradan denilenleri yapın,kesinlikle fark oluyor. Yalnız 4.5G sinyali artınca telefon 4 çubuk çekiyorsa 2 çubuğa düşebilir. Şöyle bir trip var:faturasızda internet hızım iyiydi ama bu tarifeye geçtim internetim berbat,resimler bile zor açıyor.. Yok böyle birşey arkadaşlar. Dedigim gibi ilk 2 saat internet 2G olur yani berbat olur. Bunu bilin ve hazır olun,trip yapmayın. 2 saat geçtikten sonra dediklerimi yapmanıza rağmen internet hızı faturasızdaki gibi degilse dedigim gibi 444 1 500 mhizmetlerini arayınız. Faturasızda internet nasılsa bu tarifede de aynıdır,gerisi saplantı bana göre.

    SORULARINIZ OLURSA LÜTFEN BU KONUDAN YAZARAK SORUNUZ. ÖZELDEN ÇOK SORU GELİYOR ve ÖZELDEN HERKESE TEK TEK YAZMAYA ZAMAN AYIRAMIYORUM.CEVAP YAZMIYORSAM BİLİN Kİ YOĞUNUMDUR,ZAMANIM MÜSAİT DEĞİLDİR.
    KOLAY GELSİN..



    Online İşlemlerden yada telefondan bu tarife teklifi gelirse bu konuda paylaşınız,süreci beraber yürütelim.
    Eğer size 10GB 29TL tarifesi teklif edilirse aynı kampanya havuzundan oldugu için isterseniz 15GB 35TL olan bir üst tarifeyi yani Faturalıda 15 GB tarifesini isteyebilirsiniz.
    Müsteri hizmetlerine bana 10GB yetmez,15GB 35TL olanı isterim demeniz yeterli. 10GB tanımlıysa 15GB da tanımlıdır. Zaten tarife degil kampanya tanımlanıyor aslında.
    Arkadaşlar benim şöyle bir sıkıntım var, ben bu tarifeyi kendi hattım üzerinde kullanıyorum lakin kız arkadaşımda kullanmak istiyor. Şuan hali hazıra Faturalı kullanıyor. Bu hattı faturasıza geçirip 30-35 gün doldurtup sonra bu tarife için başvuru yapmamda bir sakınca var mı?




  • Benim paketim bitti ama aramadılar beni,başka bir paket onercek fıkır verecekvar mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Grok

    Konuda sorulan soruları görüyorum ve okuyorum. Cevabı önceki sayfalarda olan sorulara cevap yazmıyorum.
    Mesela daha önceki sayfada taahhüdü biten ve iyi teklif gelmeyen bir arkadaşa 2 seçenek anlatmışım.
    Aynı soru 1 sayfa sonra sorulmuş ve herkese tek tek cevap yazmaya zamanım yok. Zaten önceki sayfada cevabı var ve az zaman harcanıp konunun ilk sayfasındaki ilk 2 yazı ve son sayfalar okunsa soruların cevabı görülür.
    BİR SORUYA 2 GÜN İÇİNDE CEVAP YAZMADIYSAM ÖNCEKİ SAYFALARDA CEVABI VARDIR YADA CEVAP YAZMAYA GEREK GÖRMEDİĞİM BİR SORUDUR.
    MESELA KİŞİ SORMUŞ: 1000 DK + 15 GB İNTERNETİ 35 TL'ye KULLANIYORUM,DAHA UCUZA KULLANMAK İÇİN NE YAPMALIYIM.. (diye sormuş) (Bana göre bu soruya cevap yazmaya gerek yok)
    12 ay taahhüt versem vergi dahil 39 mu
    Yoksa 2.85tl vergi eklenecekmi faturaya?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nasilyapsam

    Bir yıldır kullandığım bu tarifeye dün aranarak teklif yapıldı. Dün %25+%30 toplamda %55 indirim aldım aranarak. 24 lira + vergiler ile 28 liraya geldi ve 1 yıl taahhüt verdim.
    O aldığınız indirimler ilk ay için geçerli olmasın 12 ay boyunca mi 28 lira her şey dahil?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Birkac gün önce ilgilenmiyorum'u işaretlediğim 1000 dk 1000 sms 20 Gb 45 TL teklifi tekrar gelmiş uygulamaya, başka teklif sunmayacaklar sanırım. Bugünde paket yenileme günüydü. 1 ay daha faturasızdayım anlaşılan.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar bu tarifeye geçmek için ne yapmak gerekiyor ? müşteri temsilcisine bu tarifeyi başkalarına veriyorsunuz bize tekif etmiyorsunuz dememe rağmen onlar sadece faturasızdan taşıyanlara verebiliyoruz deyip geçiyor
    bu tarifeyi teklif etmiyorlar.

    İlla hattı mı taşıyalım
  • ~mustafa~ kullanıcısına yanıt
    Türk Telekom Faturalıda 15GB 35TL (39TL Oldu) Tarifesi Kullananlar Kulübü

    Hocam şuan site üzerinden online işlemlere baktığımda böyle bir indirim tanımlanmış. Bana ilk ay değil, 12 ay boyunca bu indirimden faydalanacağım söylendi.
  • Teklif geldi kabul ettim iki gun oldu arayan soran yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • nasilyapsam N kullanıcısına yanıt
    toplam ne kadar ödüyorsunuz
  • faturalıda 15 gb kullanıyordum, geçen hafta uygulamadan profesyonel 15 gb tarifesi teklifi geldi 35 tl'ye geçmiş bulunduk, iyimi ettik kötümü ettik arkadaşlar ? taahhüt bitmeden önce mh'den aranıp eski tarifemiz 42 tl'den kullanmamı teklif etmişlerdi telsiz kullanım ücreti vs 46'yı bulurdu hemen hemen
  • 15 GB yetiyorsa kazançlı karar vermişsiniz. Bütün GSM operatörleri eş zamanlı acayip zamlar yaptılar.Ben yıllardır ilk defa bu duruma şahit oluyorum.Eş zamanlı böyle zamlar olmazdı.Rekabet olurdu mutlaka. 15GB 35TL şuan çok uygun. İnternet bittiğinde duruyor mu yeni geçtiğinizde bilmiyorum,belki tek farkı durmaması,otomatik ücretli ek paket tanımlanmasıdır belki. Eğer bittiğinde duruyorsa açık ara çok iyi fiyat.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • faturalıda 15gb paketinde duruyordu fakat profesyonel 15 gb paketinde durmuyor hocam, tek eksi yönü bu sanırım :)
  • Bugün arandım ve her şey dahil 40₺'ye yeni sözleşme teklif edildi. Hattımı taşıyacağımdan bahsettim, sonra görüşmeyi sonlandırdık. Bakalım naza çekiyoruz, umarım uygun teklifler gelir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 6263646566
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.