Şimdi Ara

Türk telekom abonelik iptali cayma bedeli haksızlığı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
534
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 11 eylül saat 3 civarı bulundugum yemekhaneye gelen türk telekom saha satış danımanı bir kampanya sundu 130 TL ye 50 Mbps internet + IP tv tivibu söyledi tivibunun içeriğini konuşmadık ama internet özellikle belirttim 50 Mbps diye evet dedi. Fakat evdeki hesap çarşıya uymadı 24 Mbps internet geldi ve tivibu çanak anten olarak geldi 6 gün için de arkadaş ile iletişimi koparmadım interneti yükseltcem dedi 50 Mbps yapacağını belirtti fakat fatura da 15 lira fazla geleceğini söyledi kabul etmedim iptal edeceğimi belirttim türk telekom müşteri hizmetleri 785.44 TL cayma bedeli sundu 6 gün oldu daha 1 hafta bile olmadığını belirttim ödemeden kapatamayacaklarını söyledi ve tüketici hakem heyetine gideceğimi belirttim ve gittim de iptal etmek istediğimi söyledim bu kadar ücret talep ediyolar dedim bana geçerli nedeniniz varsa söyleyin dedi ona göre yol izleyelim dedi, yaşadığım olayı söyledim bana sözleşmeniz de böyle bir yazı var mı dedi sözleşmem de sadece abonelik sözleşmesi ve hiç bir şeyden bahsedilmiyor üyelik sözleşmesi gibi tüketici hakem heyeti kabul edemiyeceklerini belirtti ee 7 gün 14 gün cayma hakkım var nasıl yapamıyorum dedim abonelik sözleşmelerin de öyle bir hakkınız yok dendi bana  iptal de edemiyorum ödemekte istemiyorum ne yapacağım?








  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.