28 Ocak 2021 Güncelleme: Türk Telekom Ümraniye Müdürlüğüne bilgi almak için gittim. Konuştuğum personel "binada seviye problemi var. Ekiplere gerekli bilgilendirmeyi yaptım. Sorun 1 hafta içinde çözülecektir" dedi. 2 Şubat 2021 Güncelleme: Herhangi bir gelişme yok. Firmalardan altyapi sorguladigimda altyapi yok hatasi almaya devam ediyorum. 6 Şubat 2021 Güncelleme: Altyapı sorgulama yaptığımda vdsl altyapı ve port var olarak gözüküyor. En sonunda fiber gözükmesine rağmen fiber olmadığını algılayabildiler. Türknet sitesinden sorgulama yaptığımda devam eden bir işleminiz var gözüküyor hatası aldım. Vodafone net uzerinden sorgulama yaptim ve buradan başvuru oluşturdum. 3 aydır bu Türk Telekom yüzünden ne çektiğimi bir ben bir de Allah biliyor. 3 ayrı firmaya tam 9 başvuru (5Türk Telekom 3Türknet 1Superonline) yaptım. Bir kez bile kurulum için gelmediler. Bulunduğum yer öyle dağ başı falan değil. 36 dairesi olan Üsküdar ın merkezi sayılabilecek bir semtinde ve 6 senelik butik bir site. Ayrıca apartmanda fiber altyapı var ve aktif olarak internet kullanan daireler herhangi bir sorun yaşamıyor. Örneğin yan dairedeki komşum internete rahatça girebiliyor. Ancak ben bırakın fiber i adsl yada vdsl bile bağlatamıyorum. Defalarca Üsküdar ve Ümraniye Türk Telekom müdürlüklerine gitmeme rağmen çalışanlar bir çözüm bulamıyor. Çözüm bulamamalarının sebebi ise sorunun ne olduğunu dahi bilmemeleri. Tek söyleyebildikleri şey bekleyin demek. Zaten 3 aydır bekliyorum dersler ve sınavlar bitti diyorum kemküm edip cevap bile veremiyorlar. Şimdi de firmalardan altyapı sorgulama yaptığımda hiçbir altyapı gözükmüyor. Binayı resmen kara listeye almışlar. Hiçbir dairede internet hizmet altyapısı gözükmüyor. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi beseret -- 7 Şubat 2021; 4:36:58 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|