Şimdi Ara

Türk Tarihinin En Kötü Dönemi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
21
Cevap
0
Favori
1.653
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Evet şu anda bulunduğumuz dönemi saymazsak size Türk tarihinin en kötü dönemi hangisidir?


    Kendi Cevabım:Uygurlar



    _____________________________
  • Fetret devri olabilir.
    _____________________________
    PSN: ugurbeyefendi
  • tartışmasız şu an bulunduğumuz dönem
    osmanlı yıkılırken bile bu derece batıya diz çökmemisti



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jacobıan -- 2 Ağustos 2012; 19:01:01 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • en kötü nasıl uygurlar oluyo , adamlar yerleşik hayata geçip kültürel mirasa zenginlik katmışlar

    osmanlıda ülkenin padişahsız kaldığı , padişahın naaşının günlerce açıkta durup şiştiği elbiselerinin derisine yapıştığı dönemler olmuş

    yeniçeri isyan dönemleri , padişahların katli vs. çok sıkıntılı dönemler var
    _____________________________
    KAHROLSUN BAĞZI ŞEYLER
  • kurtuluş savaşındaki dönem.
    _____________________________
    cesareti olmayanın hep bir bahanesi vardır
  • Bence 1911(Trablusgarp savaşıyla)'den 23 Ekim 1923(cumhuriyetin ilanına kadar)'e kadar olan süreç
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: killerjackal

    Bence 1911(Trablusgarp savaşıyla)'den 23 Ekim 1923(cumhuriyetin ilanına kadar)'e kadar olan süreç

    +1
    _____________________________
    .
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Osmanlı yıkılma donemı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Otaku boy
  • 1940-2002
    _____________________________
  • 2002 ve sonrası..
    _____________________________
  • RTE

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Oh my God, they killed Kenny!

    iPhone 7
  • 1900 - 2000
    _____________________________
  • şuanki durumu saymazsaktan hemen önceki vakit
    _____________________________
  • 2002 sonrası diyenlerin hepsi ya tarihi bilmiyolar ya da oruç başlarına vurmuş olmalı
    _____________________________
  • 1877-1923
    1938-dönemimiz
    Eskilere gidecek olsak onlarca kesit çıkar karşımıza.
    _____________________________
  • En kötü dönemi bilmemde ne kadarki Türkiye ayakta Azerbaycanda ayakta demektir.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • -Uygurlar değil de Uygurlar'ın dağılışından sonra arap ordularının Türk boylarına taarruz ettiği ve asimile ettiği dönem Türk tarihi açısından kırılma noktalarından biridir.

    -1900-1923 arası dönemde aynı şekilde Osmanlı'nın emperyalistlere tamamen uşaklık ettiği ve anlamsız savaşlarda binlerce türkün şehit düştüğü dönemler.

    -Arkadaşlarında belirttiği gibi 2002 ve günümüze kadar olan dönem de Türk tarihi açısından aşağılandığımız,uluslararası ilişkilerde rezil olduğumuz dönemdir.Türklük her geçen gün dahada zarar görmekte ve unutturulmaya çalışılmaktadır.
    _____________________________

    ''Türkün millî hissi, artık ocağında ateşlenmişti. Artık Türk, Cennet'i değil, eski, hakîkî büyük Türk cedlerinin mukaddes miraslarının,son Türk ellerinin müdafaa ve muhafazasını düşünüyordu.''
    BAŞKOMUTAN MUSTAFA KEMAL ATATÜRK

  • sayalım bence emperyallerin uşağı olduk iyice .berbat bi dönemdeyiz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Su an
    _____________________________
  • Bağımsızlıkta Cumhuriyet Tarihinin En Kötü Dönemi Bu Dönem Olduğu Kesin..
    _____________________________
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.