Şimdi Ara

turbo ötmesi (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
60
Cevap
1
Favori
15.153
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gündüz06

    quote:

    Orijinalden alıntı: AirDream

    quote:

    Orijinalden alıntı: countryXJ

    rölantide beklemem gazlarım diyenler nerde

    İlk çalıştırmada diyorsan burdayım. Bana motoru ısıtmadan hareket etmeyle basınç tahliye hortumunun patlaması ilişkisini açıkla tamam ozaman saygım olur sana.

    Eğer bahsettiğin stop etmeden önce beklemek ise ki yine bana bununla hava tahliye hortumunun patlamasını açıkla tekrar sana forumda herzaman saygı göstereceğimi hatırlatırım.

    __





    Motoru ısıtmadan (yani 1-2 dakika beklemeden ) hareket ettiğinde eğer aracı zorlamissan hortum da yerinden çıkar patlarda.Bunun tek açıklaması bu olabilirtabi sadece kendi tahminim.
    Ama aracı çalıştırdığımızda bir kaç dakika beklemezsek pervaneler düzgün yağlanamadıgı için turbo bozulur.(daha uzun açıklaması var ama biliyorsunuz diye kısa kesiyorum)

    Turbo yaglama sistemi sadece egzoz ile hava emis paneli arasindaki mili yaglar. Yani paneller ile hic alakasi yok.

    İlk calistirmada beklemek tamamen israftir. Okadar yakiti yakacagina kaliteli yag alirsan bir sorun olmaz.

    Turbo ile ilgili bilgilerinizi yenilemenizi tavsiye ederim. Eger nasil calistigini tam olarak anlayabilirseniz bu konuda israrinizla ne kadar komik duruma dustugunuzu anlayabilirsiniz.
    İyi gunler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AirDream

    quote:

    Orijinalden alıntı: Gündüz06

    quote:

    Orijinalden alıntı: AirDream

    quote:

    Orijinalden alıntı: countryXJ

    rölantide beklemem gazlarım diyenler nerde

    İlk çalıştırmada diyorsan burdayım. Bana motoru ısıtmadan hareket etmeyle basınç tahliye hortumunun patlaması ilişkisini açıkla tamam ozaman saygım olur sana.

    Eğer bahsettiğin stop etmeden önce beklemek ise ki yine bana bununla hava tahliye hortumunun patlamasını açıkla tekrar sana forumda herzaman saygı göstereceğimi hatırlatırım.

    __





    Motoru ısıtmadan (yani 1-2 dakika beklemeden ) hareket ettiğinde eğer aracı zorlamissan hortum da yerinden çıkar patlarda.Bunun tek açıklaması bu olabilirtabi sadece kendi tahminim.
    Ama aracı çalıştırdığımızda bir kaç dakika beklemezsek pervaneler düzgün yağlanamadıgı için turbo bozulur.(daha uzun açıklaması var ama biliyorsunuz diye kısa kesiyorum)

    Turbo yaglama sistemi sadece egzoz ile hava emis paneli arasindaki mili yaglar. Yani paneller ile hic alakasi yok.

    İlk calistirmada beklemek tamamen israftir. Okadar yakiti yakacagina kaliteli yag alirsan bir sorun olmaz.

    Turbo ile ilgili bilgilerinizi yenilemenizi tavsiye ederim. Eger nasil calistigini tam olarak anlayabilirseniz bu konuda israrinizla ne kadar komik duruma dustugunuzu anlayabilirsiniz.
    İyi gunler.

    Alıntıları Göster
    arkadaslar merhaba

    Öncelikle bir turbocu olarak meslektaşlarımdan benim de bıktığımı paylaşmak isterim. böyle yapan turbocular yüzünden işini düzgün yapan ve bir sorun olursa işinin arkasında duran düzgün esnaflarda karalanabiliyor. ben bu mesajdaki örnek gibileriyle haftada en az 2 kere karşılaşıyorum.
    Era turbosu zaten ses konusunda bize gelen en çok turbolardan. ben size olayı açıklamaya çalışayım: bir turbocu eğerki bir era turbosunu dağılmadıysa sadece ötüyorsa önce temizleyip tamir takımını değiştirir sonra her tamir ettiği turbo gibi turbo balans makinasına bağlar ve arabanın üstündeymiş gibi çalıştırıp ses balans yapar ve toplar.eğerki makinada balans tutmuyorsa yani hala ötüyorsa makinada anlar.bu durumda turbo milinin veya mil+pervanenin değişmesi gerekir. tabi bu anlattığım düzgün esnaf olan arkadaşların yaptığı. gelelim arkadaşın başına gelene. tamir takımı değiştikten sonra makinada balansı olduğu kadar yapıp devam et mantığıyla turboyu teslim edip daha sonra ses devam edince hortumu westgate hortumunu kesmek bırakın kötü esnafı insanlık değil.
    Bir konuya daha değinmek istiyorum. turbo tamir olmaz randıman vermez anlayışından lütfen kurtulun. tamam tamir olmayan, tamir olup randıman vermeyen turbolar var. bunlar marka veya modele göre değişiyor ama kesinlikle her turbo için genel anlamda değil. işimi düzgün yaptığıma inanan bir esnaf olarak bu tip olaylar be yorumlar karşısında gerçekten üzülüyorum. eğer aracınızın turbosunda ötme varsa, çekiş düşüklüğü veya egzozdan beyaz duman atma varsa ve birde turbodan herhangi bir şüpheniz varsa benden bilgi alabilirsiniz. teşekkür eder saygılar sunarım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrsln

    arkadaslar merhaba

    Öncelikle bir turbocu olarak meslektaşlarımdan benim de bıktığımı paylaşmak isterim. böyle yapan turbocular yüzünden işini düzgün yapan ve bir sorun olursa işinin arkasında duran düzgün esnaflarda karalanabiliyor. ben bu mesajdaki örnek gibileriyle haftada en az 2 kere karşılaşıyorum.
    Era turbosu zaten ses konusunda bize gelen en çok turbolardan. ben size olayı açıklamaya çalışayım: bir turbocu eğerki bir era turbosunu dağılmadıysa sadece ötüyorsa önce temizleyip tamir takımını değiştirir sonra her tamir ettiği turbo gibi turbo balans makinasına bağlar ve arabanın üstündeymiş gibi çalıştırıp ses balans yapar ve toplar.eğerki makinada balans tutmuyorsa yani hala ötüyorsa makinada anlar.bu durumda turbo milinin veya mil+pervanenin değişmesi gerekir. tabi bu anlattığım düzgün esnaf olan arkadaşların yaptığı. gelelim arkadaşın başına gelene. tamir takımı değiştikten sonra makinada balansı olduğu kadar yapıp devam et mantığıyla turboyu teslim edip daha sonra ses devam edince hortumu westgate hortumunu kesmek bırakın kötü esnafı insanlık değil.
    Bir konuya daha değinmek istiyorum. turbo tamir olmaz randıman vermez anlayışından lütfen kurtulun. tamam tamir olmayan, tamir olup randıman vermeyen turbolar var. bunlar marka veya modele göre değişiyor ama kesinlikle her turbo için genel anlamda değil. işimi düzgün yaptığıma inanan bir esnaf olarak bu tip olaylar be yorumlar karşısında gerçekten üzülüyorum. eğer aracınızın turbosunda ötme varsa, çekiş düşüklüğü veya egzozdan beyaz duman atma varsa ve birde turbodan herhangi bir şüpheniz varsa benden bilgi alabilirsiniz. teşekkür eder saygılar sunarım.

    turbonun devreye girmesi için motor devrinin 2000 i geçmesi mi gerekir?
    bunu şunun için soruyorum 1.6 Hdi aracımda turbonun devreye girip girmediğini hiç hissetmiyorum. 1,4 hdi da çok rahat hissedebiliyordum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: quvardci

    quote:

    Orijinalden alıntı: emrsln

    arkadaslar merhaba

    Öncelikle bir turbocu olarak meslektaşlarımdan benim de bıktığımı paylaşmak isterim. böyle yapan turbocular yüzünden işini düzgün yapan ve bir sorun olursa işinin arkasında duran düzgün esnaflarda karalanabiliyor. ben bu mesajdaki örnek gibileriyle haftada en az 2 kere karşılaşıyorum.
    Era turbosu zaten ses konusunda bize gelen en çok turbolardan. ben size olayı açıklamaya çalışayım: bir turbocu eğerki bir era turbosunu dağılmadıysa sadece ötüyorsa önce temizleyip tamir takımını değiştirir sonra her tamir ettiği turbo gibi turbo balans makinasına bağlar ve arabanın üstündeymiş gibi çalıştırıp ses balans yapar ve toplar.eğerki makinada balans tutmuyorsa yani hala ötüyorsa makinada anlar.bu durumda turbo milinin veya mil+pervanenin değişmesi gerekir. tabi bu anlattığım düzgün esnaf olan arkadaşların yaptığı. gelelim arkadaşın başına gelene. tamir takımı değiştikten sonra makinada balansı olduğu kadar yapıp devam et mantığıyla turboyu teslim edip daha sonra ses devam edince hortumu westgate hortumunu kesmek bırakın kötü esnafı insanlık değil.
    Bir konuya daha değinmek istiyorum. turbo tamir olmaz randıman vermez anlayışından lütfen kurtulun. tamam tamir olmayan, tamir olup randıman vermeyen turbolar var. bunlar marka veya modele göre değişiyor ama kesinlikle her turbo için genel anlamda değil. işimi düzgün yaptığıma inanan bir esnaf olarak bu tip olaylar be yorumlar karşısında gerçekten üzülüyorum. eğer aracınızın turbosunda ötme varsa, çekiş düşüklüğü veya egzozdan beyaz duman atma varsa ve birde turbodan herhangi bir şüpheniz varsa benden bilgi alabilirsiniz. teşekkür eder saygılar sunarım.

    turbonun devreye girmesi için motor devrinin 2000 i geçmesi mi gerekir?
    bunu şunun için soruyorum 1.6 Hdi aracımda turbonun devreye girip girmediğini hiç hissetmiyorum. 1,4 hdi da çok rahat hissedebiliyordum.

    Alıntıları Göster
    turbonuzda sorun olabilir aynı 1.4 motordaki gibi devreye girdigini hissetmeniz lazım bu arada 2000 devir yüksek 1400 1600 cvarı girmesi lazım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: quvardci

    quote:

    Orijinalden alıntı: emrsln

    arkadaslar merhaba

    Öncelikle bir turbocu olarak meslektaşlarımdan benim de bıktığımı paylaşmak isterim. böyle yapan turbocular yüzünden işini düzgün yapan ve bir sorun olursa işinin arkasında duran düzgün esnaflarda karalanabiliyor. ben bu mesajdaki örnek gibileriyle haftada en az 2 kere karşılaşıyorum.
    Era turbosu zaten ses konusunda bize gelen en çok turbolardan. ben size olayı açıklamaya çalışayım: bir turbocu eğerki bir era turbosunu dağılmadıysa sadece ötüyorsa önce temizleyip tamir takımını değiştirir sonra her tamir ettiği turbo gibi turbo balans makinasına bağlar ve arabanın üstündeymiş gibi çalıştırıp ses balans yapar ve toplar.eğerki makinada balans tutmuyorsa yani hala ötüyorsa makinada anlar.bu durumda turbo milinin veya mil+pervanenin değişmesi gerekir. tabi bu anlattığım düzgün esnaf olan arkadaşların yaptığı. gelelim arkadaşın başına gelene. tamir takımı değiştikten sonra makinada balansı olduğu kadar yapıp devam et mantığıyla turboyu teslim edip daha sonra ses devam edince hortumu westgate hortumunu kesmek bırakın kötü esnafı insanlık değil.
    Bir konuya daha değinmek istiyorum. turbo tamir olmaz randıman vermez anlayışından lütfen kurtulun. tamam tamir olmayan, tamir olup randıman vermeyen turbolar var. bunlar marka veya modele göre değişiyor ama kesinlikle her turbo için genel anlamda değil. işimi düzgün yaptığıma inanan bir esnaf olarak bu tip olaylar be yorumlar karşısında gerçekten üzülüyorum. eğer aracınızın turbosunda ötme varsa, çekiş düşüklüğü veya egzozdan beyaz duman atma varsa ve birde turbodan herhangi bir şüpheniz varsa benden bilgi alabilirsiniz. teşekkür eder saygılar sunarım.

    turbonun devreye girmesi için motor devrinin 2000 i geçmesi mi gerekir?
    bunu şunun için soruyorum 1.6 Hdi aracımda turbonun devreye girip girmediğini hiç hissetmiyorum. 1,4 hdi da çok rahat hissedebiliyordum.

    1.4 hdi motorda yaklasik 2100 devirde turbo tam kapasitede calisiyor. 1.6 hdi zaten guclu oldugu icin turbonun sundugu gucu birden hissettirmiyor olabilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrsln

    turbonuzda sorun olabilir aynı 1.4 motordaki gibi devreye girdigini hissetmeniz lazım bu arada 2000 devir yüksek 1400 1600 cvarı girmesi lazım.

    2000 devir şehir efsaseni o halde ben hep 2000 devir olarak duymuştum.

    aracım 2500 km de sorun olabilirmi?
    birde ben genelde 1500-2000 devir arası kullanıyorum uzunyolda. zararı olabilirmi turboya?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: quvardci

    quote:

    Orijinalden alıntı: emrsln

    turbonuzda sorun olabilir aynı 1.4 motordaki gibi devreye girdigini hissetmeniz lazım bu arada 2000 devir yüksek 1400 1600 cvarı girmesi lazım.

    2000 devir şehir efsaseni o halde ben hep 2000 devir olarak duymuştum.

    aracım 2500 km de sorun olabilirmi?
    birde ben genelde 1500-2000 devir arası kullanıyorum uzunyolda. zararı olabilirmi turboya?

    Alıntıları Göster
    dizel araçlada deviriz kullanma uzunvadede krumlaşma yapabilr belki siz sakin kulandgıız icin devreye girdigini hissetmıyorsunuzdur.bu arada 110 hp mi 90 hp mi araç 90 hp olanlar biraz daha hantal oluyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrsln

    dizel araçlada deviriz kullanma uzunvadede krumlaşma yapabilr belki siz sakin kulandgıız icin devreye girdigini hissetmıyorsunuzdur.bu arada 110 hp mi 90 hp mi araç 90 hp olanlar biraz daha hantal oluyor.

    hocam iyi günler size bir sorum olacak
    aracım 1.4 tsi
    geçen kış soğuk havalarda 1700-2000 devir arası,2. ve 3. vireste hafif bir ıslık sesi gelyordu.
    araç havalar ısınınca kesti.bir kezde epc yakmıştı.servise gitmiştim yazılım yüklemesi yapıldı belki ondandır bilmiyorum
    ama şu an ses yok.aracın garantisi devam ediyor.ilerde aracın turbosu için bu bir sorun mu.servis garantinin dolmasını bekleyip sorunları göz ardı edebilirmi?
    bu gün tekrar servisin oraya yolum düşmüştü.(arkadaşıma araç bakıyoruz.skoda ve honda yan yana olduğu için servise uğradım.tozlardan dolayı hava ve polen filtresini temizlettim,bilgisayarada bağladılar ve sorun yok denildi.)ama hep kafamda soru işareti mevcut.
    teşekkürler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrsln

    dizel araçlada deviriz kullanma uzunvadede krumlaşma yapabilr belki siz sakin kulandgıız icin devreye girdigini hissetmıyorsunuzdur.bu arada 110 hp mi 90 hp mi araç 90 hp olanlar biraz daha hantal oluyor.

    444 enjektör temizleyici katkısı kullandığım için kurumlaşma problemi olacağını sanmıyorum.

    araç 92 hp. genelde sakin kullanırım ama 2000-2500-3000 devirlerde de hissettirmiyor.

    ilginiz için teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: quvardci

    quote:

    Orijinalden alıntı: emrsln

    dizel araçlada deviriz kullanma uzunvadede krumlaşma yapabilr belki siz sakin kulandgıız icin devreye girdigini hissetmıyorsunuzdur.bu arada 110 hp mi 90 hp mi araç 90 hp olanlar biraz daha hantal oluyor.

    444 enjektör temizleyici katkısı kullandığım için kurumlaşma problemi olacağını sanmıyorum.

    araç 92 hp. genelde sakin kullanırım ama 2000-2500-3000 devirlerde de hissettirmiyor.

    ilginiz için teşekkürler.

    Alıntıları Göster
    1 çürük elma bütün kücük sanayi ustalarını kötülüyor işde




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AirDream



    Uzun uzun yazarım rolanti de beklememenin zararlarını ama ne desem inanmayacaksın , dediğin gibi olsun.Ben komik duruma düşeyim ama sen sakın bunlarında bi bildikleri vardır deme.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CyberPislich

    1 çürük elma bütün kücük sanayi ustalarını kötülüyor işde

    bu her işte böyle dostum

    dışarda sahtekar dilenciler yüüznden gerçekten ihtiyacı olanları ayıramıyorsun

    -------

    taksiciler ayrı, 3.80 tl turuyor abi 5 diyor neden kısa mesafe geldik abi

    say say bitmez

    her gelen gün geçeni aratıyor artık
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrsln

    turbonuzda sorun olabilir aynı 1.4 motordaki gibi devreye girdigini hissetmeniz lazım bu arada 2000 devir yüksek 1400 1600 cvarı girmesi lazım.

    Turbo ne zaman devreden çıkıyor, Turbo zaten sürekli devrededir değişen Turbo devridir. İnsanlar araçlarının maksimum tork verdiği devirde turbonun devreye girdiğini sanıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: madmax50

    quote:

    Orijinalden alıntı: emrsln

    turbonuzda sorun olabilir aynı 1.4 motordaki gibi devreye girdigini hissetmeniz lazım bu arada 2000 devir yüksek 1400 1600 cvarı girmesi lazım.

    Turbo ne zaman devreden çıkıyor, Turbo zaten sürekli devrededir değişen Turbo devridir. İnsanlar araçlarının maksimum tork verdiği devirde turbonun devreye girdiğini sanıyor.

    Alıntıları Göster
    turbonun devreden çıkması gibi birşey olabilirmi yahu




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rbcntechnic

    turbonun devreden çıkması gibi birşey olabilirmi yahu

    Alıntıları Göster
    Aha turbo ustası yakaladık sizin arabadan bizim bir abide var onunki kendini 2000 dd nin altında kendini gösteriyor 1600 devir gibi yada 1700 sizin pejo sorunlu olmnasın _?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rbcntechnic

    turbonun devreden çıkması gibi birşey olabilirmi yahu

    1:26 da cevabı.


    http://www.uzmantv.com/araba-motorlarinda-turbo-ne-ise-yarar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi quvardci -- 26 Mart 2013; 12:43:50 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: quvardci

    quote:

    Orijinalden alıntı: rbcntechnic

    turbonun devreden çıkması gibi birşey olabilirmi yahu

    1:26 da cevabı.


    http://www.uzmantv.com/araba-motorlarinda-turbo-ne-ise-yarar

    2500 devirlerde devreye giriyormuş ben 2000 devir aralığında kullanıyorum aracı o zaman hiç turbom bozulmayacak ne güzel

    ilk çalışmada turbo yağlaması için beklememize gerek yok nede olsa rolantide turbo devrede değil yağlanmasada olur

    ha birde uzun süre yüksek devirde çalıştığında stop etmek için boşuna 60 sn beklemeyelim nede olsa 2500 devir aşşağısında turbo devrede olmayacağı için direk stop edip işimize bakalım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rbcntechnic

    quote:

    Orijinalden alıntı: quvardci

    quote:

    Orijinalden alıntı: rbcntechnic

    turbonun devreden çıkması gibi birşey olabilirmi yahu

    1:26 da cevabı.


    http://www.uzmantv.com/araba-motorlarinda-turbo-ne-ise-yarar

    2500 devirlerde devreye giriyormuş ben 2000 devir aralığında kullanıyorum aracı o zaman hiç turbom bozulmayacak ne güzel

    ilk çalışmada turbo yağlaması için beklememize gerek yok nede olsa rolantide turbo devrede değil yağlanmasada olur

    ha birde uzun süre yüksek devirde çalıştığında stop etmek için boşuna 60 sn beklemeyelim nede olsa 2500 devir aşşağısında turbo devrede olmayacağı için direk stop edip işimize bakalım

    aracımın kullanma klavuzunda aracı ilk çalıştırmadan sonra rölantide beklemeyin yazıyor.
    ayrıca araç ilk çalıştığında motor da yağsız çalışıyor yapacak bişey yok.
    edit: ilk çalıştırmada yağ pompası çok hızlı bir şekilde çalışarak motoru derhal yağlıyorsa bilemiycem, ama klavuzunda dediğim gibi yazıyor.

    aracı stop ettiğimizde uzun süre yağlanmış olan turbo (yağlanması gereken yer neresi ise artık) birden yağsız, kupkuru kalmıyordur, tamamen durana kadar yeterli yağ yüzeyinde kalıyordur tahminim.

    ilk çalıştırmada, stop etmeden bekleyenlere de sözüm yok. karar onların kararı turbo onların turbosu.

    ben aracımı çalıştırırım, emniyet kemerimi takarım, aynalarımı kontrol ederim el frenini indirir yoluma çıkarım.
    stop etmeden önce araçta çalışan radyo klima far ne varsa kapatırım. emniyet kemerimi çıkartırım stop ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi quvardci -- 26 Mart 2013; 20:29:48 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: quvardci

    quote:

    Orijinalden alıntı: rbcntechnic

    quote:

    Orijinalden alıntı: quvardci

    quote:

    Orijinalden alıntı: rbcntechnic

    turbonun devreden çıkması gibi birşey olabilirmi yahu

    1:26 da cevabı.


    http://www.uzmantv.com/araba-motorlarinda-turbo-ne-ise-yarar

    2500 devirlerde devreye giriyormuş ben 2000 devir aralığında kullanıyorum aracı o zaman hiç turbom bozulmayacak ne güzel

    ilk çalışmada turbo yağlaması için beklememize gerek yok nede olsa rolantide turbo devrede değil yağlanmasada olur

    ha birde uzun süre yüksek devirde çalıştığında stop etmek için boşuna 60 sn beklemeyelim nede olsa 2500 devir aşşağısında turbo devrede olmayacağı için direk stop edip işimize bakalım

    aracımın kullanma klavuzunda aracı ilk çalıştırmadan sonra rölantide beklemeyin yazıyor.
    ayrıca araç ilk çalıştığında motor da yağsız çalışıyor yapacak bişey yok.
    edit: ilk çalıştırmada yağ pompası çok hızlı bir şekilde çalışarak motoru derhal yağlıyorsa bilemiycem, ama klavuzunda dediğim gibi yazıyor.

    aracı stop ettiğimizde uzun süre yağlanmış olan turbo (yağlanması gereken yer neresi ise artık) birden yağsız, kupkuru kalmıyordur, tamamen durana kadar yeterli yağ yüzeyinde kalıyordur tahminim.

    ilk çalıştırmada, stop etmeden bekleyenlere de sözüm yok. karar onların kararı turbo onların turbosu.

    ben aracımı çalıştırırım, emniyet kemerimi takarım, aynalarımı kontrol ederim el frenini indirir yoluma çıkarım.
    stop etmeden önce araçta çalışan radyo klima far ne varsa kapatırım. emniyet kemerimi çıkartırım stop ederim.

    Alıntıları Göster
    başta emir usta olmak üzere fikirlerini paylaşan arkadaşlara teşekkür ediyorum. Bir musibet bin nasihattan evlaymış. Masa başından doğru bildiğimiz yanlışlarımızı öğreniyoruz. Ne güzel ;)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AirDream

    Bende yaşadım, fakat bahsettiğiniz parça emir alma vs ile alakası yok. Basınç tahliye borusudur o, egzoz manifoldunda yüksek basınç olduğu anda turbonun dışındaki uzun çubuk itilir ve turbonun motora hava bastığı panellerdeki hava dışarı atılır. Eğer hortum yırtıksa bu olay için yüksek basınç gerekmez motora basılan hava kolay yolu seçip dışarı çıkar. Bu durum zaten gaza basıp çektiğimizde sürekli yaşanır.

    Bu hortum değiştikten sonra mutlaka performans artışı olur. Sebebi zaten tahmin edileceği gibi sürekli dışarı hava tahliyesinin kesilmesidir.

    Şimdi o ıslık sesi için söylediniz değilmi bunları aynı sorun benim araçtada varda.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.