Şimdi Ara

Tüm binada internet varken basvuruda altyapi yok diyorlar ne yapmam gerek

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
20
Cevap
0
Favori
262
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaslar internet bağlatmak istiyorum lakin tüm servis sağlayacilari aradigimda altyapu yok diyor türknetin sitesinde santrelda calisma var diyor internete ihtiyacim var tüm binada internet var bize niye verilmiyor anlamadim yapmam gereken neler altyapi icin nereye basvurmam gerek

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



  • Port yoktur muhtemelen.

    Türk Telekom müdürlüğüne gidip kesin bilgi alabilirsin.

    Ondan sonra acikkapi.gov.tr den şikayet yazabilirsiniz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • mcrew kullanıcısına yanıt
    Peki santralde calisma olma ihtimali olabilir mi beklesem mi 1 kaç gun acaba

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • brabber B kullanıcısına yanıt
    Türk Telekom a yaz. Onlar zaten bir kaç güne anca döner. Facebook veya Twitter dan adres ve telefon verip.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Aynı sorunu bende yaşıyorum 2 aydır yazmadığım aramadığım yer kalmadı bugün 2 kere aradılar pazar günü olduğu için işlem yapmadıklarını ama ekiplere ilettiklerini söylediler.
  • nereye basvurdunuz yazdiniz hocam

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: brabber

    nereye basvurdunuz yazdiniz hocam
    Can alıcı kısım da burası

    Twitter'den Yusuf Kıraç'a yazdım. Türk Telekom Teknoloji Genel Müdür Yardımcı bu adam. Benden bilgilerimi istedi. 1 saat sonra da yine twitter'dan türk telekom ekibi de bana mesaj attı onlarda aynı bilgileri istediler. Daha sonra ozelmusteriyonetimi@turktelekom diye mail adresleri var oraya belki 10 kere mail attım. Daha sonra hizmet aldığım İSS'ye mail attım. BTK'ya şikayet oluşturdum.
  • Hocam, kurulum istenen adres neresidir?
  • Edit: Benim sorunum çözüldü az önce şuan nakil formunu gönderiyorum
  • Bölge müdürlüğüne git sistemden açıyorlar adresi bazen kapalı olabiliyor internet olmasına rağmen durumu anlat sistem üzerinden adresi aktif ediyorlar
    . müşteri hizmetleri felan zaman kaybı olur aynı gün içinde sistemden aktif ederler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AL3lMA -- 4 Mayıs 2020; 11:24:49 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AL3lMA

    Bölge müdürlüğüne git sistemden açıyorlar adresi bazen kapalı olabiliyor internet olmasına rağmen durumu anlat sistem üzerinden adresi aktif ediyorlar
    . müşteri hizmetleri felan zaman kaybı olur aynı gün içinde sistemden aktif ederler
    Hocam beni de bölge müdürlüğünden aradılar dediğiniz gibi benim de hemen hattı açtılar alt yapı ve port yok diyordu bayan 35 MBps dedi internet alabilirsin eğer internetin varsa nakil de yaptırabilirsin dedi teşekkür edip kapattım tekrar kontrol ettim 65 MBps çıkıyordu bende de daha sonra NetSpeed kullandığım için NetSpeed'e mail attım hemen nakil formunu vs gönderdim şu son yarım saattir alt yapı sorguladığım zaman yine alt yapı yok port yok bildirimi çıkıyor bazılarında hız bilgisi 0Mbps gözüküyor. Sizce neden böyle olmuş olabilir? Bayanı aradım telefona bakmıyor sanırım öğle yemeğindeler. NetSpeed acaba nakil işlemini hemen mi başlattı portu bana mı verdiler ondan mı böyle oldu anlamadım sizce ne olmuş olabilir. Bayan telefona baksa soracağım da bakmıyor.

    Edit: NetSpeed tarafından mesaj geldi şimdi x numaralı aboneliğinize ait nakil talebiniz işleme alınmıştır diyor alt yapı yada port olmasa nakil talebiniz alt yapı olmaması sebebi ile işleme alınamamıştır diye mesaj gelirdi çünkü 1 ay önce bu sorunu yaşarken nakil talebi yapmıştım bu cevap gelmişti şuan işleme alınmıştır diyorlar sanırım bir sorun yok ama yine de sormak istedim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ByKayseriLi38 -- 4 Mayıs 2020; 11:26:51 >




  • Nakil işlemi başladıysa öyle olması normaldir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AL3lMA

    Nakil işlemi başladıysa öyle olması normaldir
    Alt yapı yoksa eğer işleme alınamamıştır falan diyorlar ama 1 saat önce alt yapı sorgularken hız görüyorum şimdi yine gözükmüyor netspeed aradı işleminizi yapamıyoruz dediler bende müdürlükten aradıklarını hız ve alt yapı port konusunda sorun olmadığını söylediklerini söyledim birimlere iletiyorum dedi görüşmüşsünüz madem öyle demişler dedi şimdi o müdürlükten arayan bayanı arıycam tekrar sorucam yine böyle oldu diye.
  • AL3lMA kullanıcısına yanıt
    Bugün türktelekomdan mesaj geldi bildirim numarasi ile takip edebilirsiniz diyor ama bildirim numarasi yok

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam simdi aradilar beni turktelekomdan genel mudurluge cagirdilar siz nasil gitmeden cözdünüz btkye benim abonelik yok ttnet hizmet numarasi istiyor almak istedigim sağlayiciyi yazsam

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: brabber

    Hocam simdi aradilar beni turktelekomdan genel mudurluge cagirdilar siz nasil gitmeden cözdünüz btkye benim abonelik yok ttnet hizmet numarasi istiyor almak istedigim sağlayiciyi yazsam
    Beni sadece aradılar telefonda yaptılar işlemleri.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Btkya ne yazdiniz hocam?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: brabber

    Btkya ne yazdiniz hocam?
    BTK ya yazdım diye mi aradılar bilmiyorum ama alt yapı yok diyorlar binada herkes internet kullanıyor vs yazmıştım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hocam simdi aradılar benide genel mudurlukten altyapi hazir dendi ama hala internet sitelerinde hiz bilgisi gorünmüyor

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.