Şimdi Ara

^^^###TüM BenQ NoteBooK KullanıcılarI Buraya###^^^

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
729
Cevap
2
Favori
40.535
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum geçen yıl
  • Cevaplayan Üyeler 93
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 13
  • Ortalama Mesaj Aralığı 6 gün 13 saat 22 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Favoriye Eklediklerim 2
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • suicide (120 mesaj) caprice (89 mesaj) umuti (47 mesaj) neroman (40 mesaj) ea85 (35 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (1 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Taşınabilir Bilgisayarlar >> Notebook - Ultrabook >> ^^^###TüM BenQ NoteBooK KullanıcılarI Buraya###^^^
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    2574 Mesaj
    Beyler en uygun nerden alabilrim p52 yi..netten alsam sorn çıkar mı acaba?daha önce çok şey aldm netten ama bu kadar para vermedim hiçbirine..ayrıca cardfinansım yok ..teşekkürler şimdiden..
    |
    |
  • Teğmen
    213 Mesaj
    bu makinayı alalı 10 gün oldu 3d cad programıyla denedim sonuç mükemmel.. aldığım p52 de 1 adet ölü piksel çıktı ancak iade etmeyi düşünmüyorum çünkü hiç farkedilmeyecek bir noktada ve koyu mavi renkte...kaldı ki 15 gün içerisinde koşulsuz iade hakkı tanıyorlar size.. araştırdığım kadarıyla lcd monitörlerde 2 taneye kadar piksel hatasında değiştirmeme gibi bir hakları varmış satıcı firmaların, ancak 3 adet piksel hatasında yasal olarak değiştirmeleri gerekiyormuş..p52 nin hava tahliye kanallarının konumları güzel düşünülmüş ve sanırım bu kanalların içerisindede berilyum alaşımlı bakır kullanılmış (bakırın ısı iletkenliği yüksektir, berilyumlu bakır ise daha iyi bir ısı transferi yapmakla beraber 40Hrc değerinde sertlik işlemine tabi tutulmuş çelik kadarda sağlamdır) mouse tutan elinize sıcak hava gelmiyor ayrıca mouse kullandığınız tarafa hiç port koymamışlar bu çok güzel olmuş..ısınmanın ise sol bileğin dayandığı noktada fazla olduğunu söyleyen arkadaşlar var..galiba çekirdekler bu bölgeye yakın bir konumda..çünkü tam o noktanın alt tarafındada sıcaklık fazla..sessizliğine hayranım..3d cad programını maksimum pil ömründe tutarak çalıştırdım sonuç yine mükemmel..maksimum performansta 10 dakikada bir atağa kalkan fanın oda sessizliğinde duyulan sesinden, maksimum pil ömrü ayarına geçtiğinizde eser kalmıyor
    |
    |




  • Yarbay
    3237 Mesaj
    Fiyatlar en uygun nerelerde bifikri olan varmı, yada en son alanlar kaca aldı ?
    |
    |
  • Teğmen
    213 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: merginmurat

    arkadaşlar selam

    p52 ile catia veya benzeri 3D uygulamalar çalıştırmayı deneyen, ya da çalıştıranların performans bilgilerini edinen oldu mu aranızda acaba


    ugnx4 ile denedim..ilk denediğim günlerde blank'e gönderdiğim dataları geri çağırırken ve wireframe'den shade görüntüye geçişlerimde p52 sanki derin uykudan uyanıyormuş gibi tepki veriyordu..sonradan farkettimki performans ayarlarım normal moddaymış..maksimum performansa aldığımda ise sonuç mükemmel olmuştu..ancak bir kaç gün sonra tekrar deneme amacıyla performans ayarlarını minimuma indirdim..bu sefer ilk günlerde karşılaştığım performans problemi ile hiç karşılaşmadım..catia programının sistem gereksinimleri hakkında fikrim yok ama solidworks özellikle ekran kartını çok zorlayan bir program..bu programın 2007 sürümünü p4 3.0ghz işlemci,1gb ram, 256mb ekran donanımıyla masaüstü pc'de kullanan arkadaşlarım var. 2007 versiyonunda ekran kartı 2006 versiyona oranla daha düşük bir performans veriyor. ancak nx4 'de sonuç mükemmel..bana kalsa hiç çekinmeden al derim..çünkü ekran kartı 512mb'a kadar çıkıyor bir kere..
    |
    |




  • Teğmen
    237 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: tivolitr


    quote:

    Orjinalden alıntı: merginmurat

    arkadaşlar selam

    p52 ile catia veya benzeri 3D uygulamalar çalıştırmayı deneyen, ya da çalıştıranların performans bilgilerini edinen oldu mu aranızda acaba


    ugnx4 ile denedim..ilk denediğim günlerde blank'e gönderdiğim dataları geri çağırırken ve wireframe'den shade görüntüye geçişlerimde p52 sanki derin uykudan uyanıyormuş gibi tepki veriyordu..sonradan farkettimki performans ayarlarım normal moddaymış..maksimum performansa aldığımda ise sonuç mükemmel olmuştu..ancak bir kaç gün sonra tekrar deneme amacıyla performans ayarlarını minimuma indirdim..bu sefer ilk günlerde karşılaştığım performans problemi ile hiç karşılaşmadım..catia programının sistem gereksinimleri hakkında fikrim yok ama solidworks özellikle ekran kartını çok zorlayan bir program..bu programın 2007 sürümünü p4 3.0ghz işlemci,1gb ram, 256mb ekran donanımıyla masaüstü pc'de kullanan arkadaşlarım var. 2007 versiyonunda ekran kartı 2006 versiyona oranla daha düşük bir performans veriyor. ancak nx4 'de sonuç mükemmel..bana kalsa hiç çekinmeden al derim..çünkü ekran kartı 512mb'a kadar çıkıyor bir kere..

    |
    |




  • Binbaşı
    1114 Mesaj
    arkadaşlar p52 nin ramleri 2x512mb mi yoksa 1x1gb mi? ayrıca hala a100-847 mi alsam,p52 mi alsam karar veremedim.sanki p52 nin işlemcisi(1.6turionx2) berbatmış gibi,hiçbirşeyi kaldırmayıp herşeyde zorlanırmış gibi geliyor.a100-847 de 2.0ghz lik c2d işlemci var..beni p52 için ikna ederseniz çok sevinicem...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KruGmaN -- 18 Mart 2007; 22:35:40 >
    |
    |
  • Teğmen
    237 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: luciferian

    arkadaşlar p52 nin ramleri 2x512mb mi yoksa 1x1gb mi? ayrıca hala a100-847 mi alsam,p52 mi alsam karar veremedim.sanki p52 nin işlemcisi(1.6turionx2) berbatmış gibi,hiçbirşeyi kaldırmayıp herşeyde zorlanırmış gibi geliyor.a100-847 de 2.0ghz lik c2d işlemci var..beni p52 için ikna ederseniz çok sevinicem...


    walla arkadaşm topicin başından beri yasıos paso hala ikna olmadın mı :)
    847 e vereceğin 750 YTL (512 ram ilavesi vs içinde) farktan yani cebine kalacak paradan biraz pay verirsen biraz daha kasarım ikna olman için :)

    şaka bi yana
    amd işlemcinin 1.6 olmasının çok da kötü bi tarafı yok bence. ben şöyle düşünmüştüm.
    2 ghz 1.6 ghz arasındaki farkı pratikte günlük hiç1 uygulamada farketmessin. bilgisayarın açılmasında kapanmasında ve ortalama uygulamalarda hiç fark olmaz. ancak çok ağır render işlemlerinde. 3d tasarımlarda biraz farkedebilir. 1.6 ghz nin yetmediği zaman geldiğinde emin ol directx 9 da demode olmuş olacak. dx10 ekran kartlı bilgisayarlara yönelicez o zaman vista da tam oturmuş olacak (2 sene içinde)

    şuan için 1.6 olmuş 2 olmuş çok farketmes. aradaki fark da kesinlikle o kadar para etmez. ayrıca 847'nin fabrika çıkış 512 rami war ne saçma değil mi?
    p52 de sanırım 1 adet 1 gb ram war.

    işlemci berbattır kaldırmaz zorlanır falan bunlar normal düşünceler değil :) diğer p52 sahibi arkadaşlar yorumlarını yapsınlar.
    birisi 3d tasarım uygulamalarında çok iyi performans aldığını yazmıştı en son.. oku istersen....
    |
    |




  • Yarbay
    2574 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: umuti


    quote:

    Orjinalden alıntı: luciferian

    arkadaşlar p52 nin ramleri 2x512mb mi yoksa 1x1gb mi? ayrıca hala a100-847 mi alsam,p52 mi alsam karar veremedim.sanki p52 nin işlemcisi(1.6turionx2) berbatmış gibi,hiçbirşeyi kaldırmayıp herşeyde zorlanırmış gibi geliyor.a100-847 de 2.0ghz lik c2d işlemci var..beni p52 için ikna ederseniz çok sevinicem...


    walla arkadaşm topicin başından beri yasıos paso hala ikna olmadın mı :)
    847 e vereceğin 750 YTL (512 ram ilavesi vs içinde) farktan yani cebine kalacak paradan biraz pay verirsen biraz daha kasarım ikna olman için :)

    şaka bi yana
    amd işlemcinin 1.6 olmasının çok da kötü bi tarafı yok bence. ben şöyle düşünmüştüm.
    2 ghz 1.6 ghz arasındaki farkı pratikte günlük hiç1 uygulamada farketmessin. bilgisayarın açılmasında kapanmasında ve ortalama uygulamalarda hiç fark olmaz. ancak çok ağır render işlemlerinde. 3d tasarımlarda biraz farkedebilir. 1.6 ghz nin yetmediği zaman geldiğinde emin ol directx 9 da demode olmuş olacak. dx10 ekran kartlı bilgisayarlara yönelicez o zaman vista da tam oturmuş olacak (2 sene içinde)

    şuan için 1.6 olmuş 2 olmuş çok farketmes. aradaki fark da kesinlikle o kadar para etmez. ayrıca 847'nin fabrika çıkış 512 rami war ne saçma değil mi?
    p52 de sanırım 1 adet 1 gb ram war.

    işlemci berbattır kaldırmaz zorlanır falan bunlar normal düşünceler değil :) diğer p52 sahibi arkadaşlar yorumlarını yapsınlar.
    birisi 3d tasarım uygulamalarında çok iyi performans aldığını yazmıştı en son.. oku istersen....



    sana katılıyorum işlemci değildir birçok uygulamada yetersiz olan ram ve ekran kartıdır sorun çıkaran donanımlar..millet abanıyo paso core2 2.0 ghz olsn filan diyolar ama ben adam gibi yüzde 60 ını bile kullanacakalrını zannetmiyorum..bu kırmızı olsun beş kuruş fazla olsun muhabbetyle aynı..almışken en iyisini almak yerine kişiye en uygun sistemi almak çok daha akıllıca olr..para kolay kazanılmıyo kolay kazanılmaması gerekio ayrıca..
    |
    |




  • Binbaşı
    1114 Mesaj
    yorumlarınız için çok teşekkürler arkadaşlar,evet galiba pek normal bir insan değilimzaten ne alsam diye düşünmekten vizelere çalışamıyorum.hemen gidip bir laptop almam lazım yoksa deliricem artık benq p52ye biraz daha yakınım,saolun.ama biraz daha ikna fena olmazdı hani



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KruGmaN -- 19 Mart 2007; 13:32:06 >
    |
    |
  • Yarbay
    7559 Mesaj
    1x1gb hocam, ayrıca işlemci konusundaki merakınıda şöyle gidermeye çalışayım, dvd rip yaptım geçenlerde hemde maximum kalitede olsun kassın makineyi bakalım ne kadar performans verecek göreyim dedim. sonuç o dvdrip yaparken ben gayet rahat bi şekilde nette dolaşabiliodum hatta bide o arada cd yazdım (dvd iso olarak hdd'de idi)
    quote:

    Orjinalden alıntı: luciferian

    arkadaşlar p52 nin ramleri 2x512mb mi yoksa 1x1gb mi? ayrıca hala a100-847 mi alsam,p52 mi alsam karar veremedim.sanki p52 nin işlemcisi(1.6turionx2) berbatmış gibi,hiçbirşeyi kaldırmayıp herşeyde zorlanırmış gibi geliyor.a100-847 de 2.0ghz lik c2d işlemci var..beni p52 için ikna ederseniz çok sevinicem...
    |
    |




  • Teğmen
    213 Mesaj
    3d cad tasarımcıları özellikle amd işlemci tercih ederler çünkü amd çekirdeklerin matematik işlemcileri daha gelişmiş durumda olup yüksek performans sergilemektedir. ve 3d uygulamalara intelden daha hızlı cevap vermektedir. amd ler için söylenen ısınma olayı bundan kaynaklanıyor olsa gerek ancak..ben benq p52 sahibiyim ve işlemciye sonuna kadar yüklenerek yaptığım testlerde ısınma gibi bir probleme rastlamadım (tabi bu ısınmadan herkesin ne anladığına bağlı) belkide çift çekirdek teknolojisinden kaynaklanan bir durum. ben satın alırken tercihimi bu doğrultuda yaptığım için memnunum ama oyunlar için yorum yapamıyorum daha 1 tek oyun bile yüklemedim..ayrıca wireless'i çok güzel. evde kablolu adsl modemim olmasına rağmen bazen masaya geçmeye üşeniyorum açıyorum wirelessi karşı marketteki modemi caart diye yakalıyor :-))) çok güzel bir cihaz..vallahi tavsiye ederim..hergün arabanın arkasında ve şantiyeye dönmüş yollarda bagajda dans edip duruyor açtığımda ise hiçbir problem yok darbeye sarsıntıyada dayanıklı namussuz :-)
    |
    |




  • Teğmen
    213 Mesaj
    arkadaşlar dijital tv seyreden varmı p52'de?? varsa yorumlarını eklerlerse sevinirim
    |
    |
  • Teğmen
    223 Mesaj
    R55-N59 kullananlar yorum yapsın birazda. Ben bu aleti düşünüyorum. Nasıldır? sorun yaşayan varmı?performansı nasıl? pili nasıl? p52 deki övgüler bunun içinde geçerlimi?

    NOT: Oyun için düşünmüyorum notebooku . Onun için diğer özellikleri değerlendirelim
    |
    |
  • Çavuş
    53 Mesaj
    arkadaşlar aşağıda benq ile mailleşmemiz ve aramızdaki yapılanlar anlatılmakta.
    kısacası kasım ayında aldım ben de p52'mi. ama o tarihten beridir kullanmak nasip olmadı.
    sorunları 15 gün sonra kullandığım için geç farkettim. bu sebepten de geri iade veremedim.

    - klavyenin sağ altındaki yön tulşarının altında bir sorun var. bastığım vakit altına yapışıyor gibi yapıyor yani klavyenin orası hatalı.
    - ben ikinci ekranla çalışmaktayım. ama ikinci ekranı taktığımda notebook ekranında ve ikinci ekranda zaman zaman ufak gitmeler yaşadım. gözün anlayabileceği gitmeler bunlar. tamamen kapanmıyor ekran. daha sonra bu gidip gelmeleri ikinci ekranla değil webcam taktığımda da yaşadım. farklı yerlerde de test ettim suçu kendi donanımlarımda ve çevresel faktörlerde arayarak.
    - ben numaratör kullanıyorum numarasal işlmler için. bu notebooka taktığımda numlockı açmanız gerekiyor doğal olarak. numaratörü kullanabilmeniz için. ama açtığınızda bu sefer klavyedeki numara tuşları da aktif oluyor ve bu sefer klavyeyi kullanamıyorsunuz. bu olay önceki hp notebookumda yoktu. bunu bir türlü çözemedim p52'de.

    bu ekrandaki görüntü gitme olayını bir gün uğraşarak farklı farklı kameraya kayıt ettim ve bilgisayara koydum ki servisin bunda bi şey yok diyeceğini biliyordum.

    1. kez benq servisine gittiğinde 40 gün boyunca testte dediler. sonra 40 gün sonra ulaşabildik ilgili kişiye ve notebookda bi şey olmadığını bize geri gönderdiklerini bildirdiler. kargodaymış açtım ağzımı. çüş be 40 gün sonra ulaşabildik ve notebooku kargoya verdiğinizi bildirdiniz dedim. neyse oradaki bey. geldiğinde baktım klavye aynı ekran gidip gelmesi aynı.

    aradım ve konuştum. oradaki kişi geri yollamamı istedi. ve karşılığında da geçici olarak aynısından yollayacağını bildirdi.

    2. kez yolladım servise. oradan da bana geldi. ne göreyim ekran sorunu bunda da var. :) gelen notebookun kablosuz düğmesini açayım dedim. sıkışmış. biraz daha güçlü ittirdim. sonra düğme boşaldı. yani bozuldu. artık gayet rahat gelmişti. yani bozulmuştu.
    neyse bu notebooku bıraktım zaten geçici bir notebook ile nasıl çalışabilirsiniz ki.
    3-5 gün sonra konuştum servisle. klavyeyi düzelttiklerini ama ekranda bi şey saptayamadıklarını bildirdiler. ve geri göndereceklerini. yani benim arızanın kamera çekimli halini göndermeme rağmen. bi şey yok demişlerdi. neyse yollayın dedim.

    bilgisayar geldi. bi kaç saat klavyede sorun yoktu. ama sonrasında eski haline geri geldi. yani geçici olarak eğdiler mi büktüler mi nedir. klavye eski haline geri döndü. ve ekran hala gidiyor. ben pıtlıyor diyorum buna.

    vista kurayım dedim. onda da aynısı....

    lanet olsun diyorum geçen zamanıma, iş gücüme, verdiğim paraya...
    umarım kendim bi çözüm bulabilirim.








    From: Aydın

    Aşağıda da bilgisi bulunan konunun özeti şudur. Kasım ayında bir laptop alınmıştır.
    15 gün sonra kullanılmaya başlanmış ve üzerindeki arızalar (klavyenin sağ alt tarafında bir farklılık, ekranda ufak ufak gidip gelmeler...) tespit edilmiş, ispatı için kameraya çekilmiş ve benq destek merkezine gönderilmiştir. İlk göndermede hiçbir şekilde konu hakkında ulaşılamamış ve bilgi alınamamış olup 40 gün sonraki ilk konuşmada ürün üzerinde ariza tespit edilemediği için notebookun yola çıktığı belirtilmiştir. 
    Daha sonra serdar sevinç beyle yapılan görüşmeler sonrası yerine bir notebook temin edilerek hatalı notebook tekrar gönderilmiştir. ekran arızasının görüntüsel ispatı olmasına rağmen ekranda hiçbir sorun olmadığı klavyenin de düzeltiği bilgisi ile tekrar geri gönderilmiştir hatalı notebook. Geçen hafta gönderilen bu notebook ilk başlarda klavye düzgün olmasına rağmen şimdi tekrar eski hatalı durumuna dönmüştür. Hatta daha da kötüleşerek sağdaki 4 yön tuşu ve end tuşu da artık farklı bir ses çıkartmaya başlamıştır.

    Benq markasına artık güvenmediğimizi, ürün satışlarımızda artık benq fujitsu siemens markalarını tercih etmeyeceğimizi üzülmeyerek tarafınıza bildirir konunun yurtdışına taşınmasını talep etmekteyiz.

    Yapılabilecek şeyler:
    Tarafınızdan bi şey olabileceğini düşünmemekteyiz. Bu kadar zaman, telefon görüşmesi, iş yapamama, sinir harbi sonrası...
    Tarafımızdan en uygun koşullarla bu notebooku elden çıkartmak düşünülebilir. Ne acı ki...

    Benq sitesinde ana benq merkezine ait bir ulaşım bilgisi mail adresi bulamadığım için konuyu onlara iletemiyorum. Sizden ricam bu konunun gerekli yurtdışı üst mercilere taşınmasıdır.


    ________________________________________
    From: aydın

    Sayın Yetkili;

    Bilişim sektöründe yaklaşık 10 yıldan beri Halkla İlişkiler ve Organizasyon konusunda hizmet veren bir firmayız.
    Ayrıca Penta ve Arena Bilgisayarın da bayisiyiz.
    Yaklaşık 1 ay önce BenQ Simens markasına güvenerek Penta dan bir notebook aldık. Ancak kullanacak arkadaşımız, laptopta terslikler olduğunu bildirdi.
    Birincisi tuş takımının sağ tarafı sol tarafından daha sert ve daha az hassastı, sanki altında yapışkan bir şey var gibi olduğunu tespit ettik.
    Ayrıca çift monitörle kullanıldığında ekranda atlama yapıyordu.
    Bizde Mozaik Grup olarak servisinizi arayarak servisinizden yardım istedik ve 1389046 referans numaramızı aldık.

    Üzülerek belirtmeliyim ki keşke yardım istemeseydik.
    Çünkü BenQ Destek Hattı : 0 (216) 459 2 3 6 7 numarayı her aradığımızda hiçbir bilgi alamadık. Sadece teste dediler. Ne bir zaman nede herhangi bir bilgi verdiler.
    Evimde de Simens kullanan biri olarak başta bu isme hiç yakıştıramadım. Ayrıca verilen hiçbir numara size ulaşmama yardımcı olamadı. Genel müdürlüğünüzün telefonu olan 0216 571 48 00 i ise maşallah hiç açılmıyor.
    Simens’in hemen her firmasıyla görüştüm ancak onlar bile işin içinden çıkamadı.
    En sonunda Fujitsu Simens’ten Banu Hanım yardımcı olmaya çalıştı sağ olsun ancak onun verdiği isme yani 0216 571 48 50 no’lu telefondan Murat Yorulmaz Bey’e de ulaşamadım.
    Sonunda bu maili size yazıyorum. Şunu bilmelisiniz ki bu laptopu yapmakta olduğumuz ve yarın ilki başlayacak İnsan Kaynakları Zirvesi için almıştık ancak kullanamayacağız anlaşılan. Ve bu durumu mutlaka gerekli her türlü merciye ileteceğimizden şüpheniz olmasın.
    Çünkü BenQ Simens bizi maddi ve manevi her konuda mağdur etmiş bulunmaktadır.

    Saygılarımla.

    From: DEMET........@fujitsu-siemens.com

    Sayın İlgili;

    Belirtmiş olduğunuz "ekranda ufak ufak gidip gelmeler " arızasına, BenQ yetkili teknik servisinde farklı monitorler ile uzun süre test edilmesine rağmen rastlanmamıştır.Dış etkenlerden oluşmuş olabileceği konusunu Serdar Bey tarafınıza aktarmış.Sizlerde takdir edersiniz ki;teknik servisde arızaya rastlanmaz ise belirlemiş olduğumuz prosedürlere uyarak ürün değişimini yapmamız söz konusu değildir.

    Bunun dışında şu an için klavyenizde herhangi bir arıza var ise 216 4592367 numaralı telefona bu ürün için kayıt açtırır iseniz klavyenizin yenisi ile değiştirilmesini gerçekleştirebiliriz.

    Saygılarımızla
    Demet



    from aydın

    Bu ne saçmalık yaaa. Yeter.
    Deniz hanım vasfınız nedir acaba. Title’nız.

    İnsan bi özür diler öncelikle. Terbiyesiz insanlar sizi.

    Size kayıtlı movie gönderiyorum ki başıma geleceği bildiğim için. Ama siz onu dikkate bile almıyorsunuz. Ben bu laptopı farklı şartlarda farklı mekanlarda denedim ama aynı arızayı veriyor. Buyrun gelin yanıma oturun bi gün boyunca movielerdeki görüntüleri ispat kabul etmiyorsanız bir de bu şekilde ispat edeyim.

    Ne prosedürü yahu. 2 kere gitti size hala kalvye aynı çok mu zor bunu yapmak. Geçici olarak kalvyenin altını büküp geri gönderiyorsunuz. Umrunuzda değil di mi bizim iş güç yapamamamız.
    Umarım aldığınız bir ürünün arızası veya hatası onu gönderdiğiniz teknik servisdeki anlayışsız insanlar tarafından saptanmaz.

    Bu arada taktir falan da etmiyorum sizin saçma prosedürlerinizi.

    Bana yurtdışı bürolarınızın mail adreslerini verir misiniz? Acilen...

    Keşke zamanım olsa da kaymakamlığa götürebilsem konuyu...




    ________________________________________
    |
    |




  • Yüzbaşı
    490 Mesaj
    ben anlamadım olayı? birşeyini değiştirmemişler mi? bi rapor falan gelmedi mi?
    |
    |
  • Çavuş
    53 Mesaj
    maalesef bi şeyini değiştirmemişler.

    klavyeyi soruyorsanız eğer eğmişler bükmüşler herhalde ilk geldiğinde sorun yoktu. biraz kullanınca eski haline geldi.

    ekran konusunda vista için bi driver çıkmış onu indirdim. şimdilik bi şeyle karşılaşmadım. yani pıtlama konusunda. umarım da çıkmaz. 1-2 gün bekledikten sonra bilgi vereyim size.

    vista driverı
    http://ati.amd.com/support/drivers/vista32/common-vista32.html
    |
    |
  • Teğmen
    213 Mesaj
    şu son yazılanlardan sonra ben korktum ne diyeyim. ama bu sesler daha fazla yükselmeye başlarsa benq nun vay haline.. bir an önce tedbir alısınlar ve müşterilerini en kısa sürede memnun etsinler derim.. artık insanların haklarını aramaları çok kolaylaştı.. ve sonucunda firmalar zor durumda kalıyorlar..rakiplerininde ellerine koz veriyorlar…inşallah sorununuzu bir an evvel hallederler..bende benq alırken, servis kapıdan alıp kapıya bırakıyor diyorlardı.. yukarıda okuduklarım doğru ise böyle bir servis hizmetinin olamayacağınıda rahatlıkla düşünebilir artık insanlar
    |
    |
  • Teğmen
    237 Mesaj
    walla bişey anlamadım bu durumdan

    ekran pıtlaması zıplaması atlaması vs yapmadı benim kullandığım p52. ben de çift monutor kullanıyorum video editing programlarıyla çalışırken.
    tv out dvi out ve vga out düzgün çalıştı. bana sendeki hata driver sorunuymuş gibi geldi. hani ekran kartıyla ilgili ayarları değiştirdiğinizde ekran gidip gelir ya 1 an. onun gibi mi oluyordu. yazılımsal bir hata olsa gerek. farklı farklı driverlarla deneseydiniz keşke. vistada sorun çıkmaması bunun bir diğer göstergesi.
    p52'nizdeki tek sorun klavye sorunu gibi. laptop klavyeleri çok ince yapıldıkları için narindirler, esnemeye açıklardır. ancak benim p52 de klavyede böylesi bir sorun yaşamadım. tarif ettiğin yerde yön tuşlarıyla sürekli nfs carbon vb oyunlar oynadığım halde hala taş gibi. ancak klavyede bir sorun warsa direk klavyeyi değiştirmeliydiler. servisle iletişim kopukluğu olduğu kesin. ilgisiz davranmışlar. bu servis ürünü evden alıp eve teslim etmiyor muydu? bir kere 40 gün testte olamaz. 30 günü geçtiğinde siz servise teslim ettiğinize dair belge elinizdeyse otomatikman azami tamir süresini aştığından hukuki hakka sahip oluyorsunuz. Bunu ilgili yerlere başvurarak değerlendirebilirdiniz. ya da ara sürelerde arayarak bunu bildirebilirdiniz. en azından ben olsam öyle yapardım. umarım bundan sonra işler yolunda gider ve klavyen değişir. ancak biraz polyannacılık yapacak olursak sorun olacaksa donanımda-hdd-ekrankartı-işlemci-ram-ekran vb şeylerde değilde klavyede çıksın yaw :)

    şanssızmışsın arkadaşım
    dediğim gibi umarım işler bundan sonra yolunda gider.

    BenQ Destek Hattı : 0 (216) 459 2 3 6 7
    : 0 (216) 459 B e n Q

    bu hattı aradınmı?
    ayrıca new case bölümünden genel merkeze mail atabilir yardım alabilirdin yaptınmı? hatta video dosyasını site üzerinden uploadlayabilme imkanın bile war. vb bi sürü destek seçeneği mevcut onları da dene istersen ( siteyi araştırdım bişey bulamadım yazmışsın da)
    |
    |




  • Teğmen
    237 Mesaj
    http://www.benq.com.tr/support/

    al sana link.
    bu durumda ben sende de hata görüyorum arkadaşım hataların neler mi bence sıralıyorum

    1- ürünü alırken kontrol etmemen
    2- 15 gün geçmesine rağmen hala kullanmaman ve ilk direk değiştirme hakkını kaybetmen
    3- yazılımdan kaynaklanma ihtimali olan her arızayı servise götürmeden olabildiğince kendiniz halletmeye çalışmalısınız. anlamıyorsanız anlayan bir arkadaşınıza sormalısınız, foruma açmalısınız. farklı driverlar ekran sorununu çözebilirdi.
    4- servise bi şekilde ürün gitti diyelim. 40 gün sabretmemeliydiniz, belli bir süre sonra olayın üstüne düşmeli gerekli mercileri telefon vb şeylerin yağmuruna tutmalıydınız. Milletimizin ehlikeyifliği her alanda olduğu gibi burdada sözkonusu ve ikaz edilmeden bazı şeyleri hızlı yapamıyorlar meselef. bu da sizin hatanız oluyor. ancak sizin menfaatiniz açısından diyorum, böyle olmalıydı.
    5- 30 gün geçtikten sonra yasal hakkınızdır hertürlü çamurluğu yapabilirdiniz.
    6- sitede mail adresi bulamadım diyorsunuz ancak genel merkeze ve benqnun tüm ülkelerindeki ofislere ulaşabileceğiniz mail, telefon adres herşey war.
    7- klavye çıtlıyor diye laptop servise gönderilmez. çok rahatsız ediciyse gönderdiyseniz de 30 günü gözden çıkaracaksınız. işinizden alıkoymuyorsa ne ala ancak işle ilgili bi cihaz sizin işinizi engelliycekse ne diye gönderirsiniz ki klavye çıtlıyor diye?


    sizin hatalarınız derken. bence olması gerekenler bunlardı. ben olsam böyle yapardım desem belki daha düzgün olur.
    bundan sonra daha dikkatli olmakta fayda war.
    |
    |




  • Teğmen
    237 Mesaj
    ben benq dan yana deilim yanlış anlaşılmasın benim demek istediğim durum buysa ne yazıkki
    biz de bu durum içinde dikkatli olalım ki mağdur olmayalım. kendi menfaatimizi koruyalım.

    yoksa alırım bilgisayarımı istediğim zaman kullanmaya başlarım klavyede mi sorun war ekran mı hoşuma gitmedi gönderirim kontrole gelir 1 haftada kontrolleri yapılmış gerekli şeyleri değiştirilmiş. ha benim hatamsa hatamın ne olduğu açıklanmış ben de doğrusunu yaparak (Driver yüklemek vs) sorunumu çözmüşüm. gibi. ancak bunlar olmuyor malesef. hiç bir markada bu geçerli değil. en pahalısı olsun sony olsun hiç biri............ firmaların prosedürlerine uymak zor. ufak tefek şeyler için servis yollarına düşmemek gerek.

    saygılar.
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Radyo Dinle
vp satın al;valorant vp satın al;Valorant VP Fiyat
Google Play Kodu, LOL RP, Oyun Satış Sitesi
En ucuz kedi maması fiyatları
Europatrans evden eve nakliyat '' 444 69 95''
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR6
0,375
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.