arkadaşıma ait laptop 5. kez arızalandığı için firmaya gitti ve değişim onayı alındı. kendisi benden takip etmemi istedi ve şirkete benim numaramı verdi. aradan bir kaç gün geçti iş güzar Şirket arayıp 200 dolar verin bir üst modeli yollayalım dediler. kabul etmedim. o zaman bu modelin ne zaman geleceği belli olmaz dediler kaç ay sürer diyerek tehdit ettiler. bende elinizde yoksa gerekirse en üst modelini yollayacaksınız hadi bakalım dedim.
ve eşek gibi gönderdiler eşek gibi
hele bir gün dolsaydı parasını nasıl alırdım onlardan
aldğımız parayı geri alıp şu anki en kral laptobu alırdı arkadaş artık
firmaların bu tarz isteklerini asla kabul etmeyin.
süper bir bilgi kardeş gerçekten.. çok sağol.
Aldığınız eşya 1 yıl içinde aynı arıza nedeniyle 2 den fazla,farklı arızalar nedeniyle 4 den fazla servise giderse dilerseniz paranızı,dilerseniz malın yenisini talep etme hakkına sahipsiniz.
Size ayıplı mal satıldığında götürüp geri verip paranızı alabilirsiniz,"para iadesi yapmıyoruz şu kadar verin üst modeli verelim yerine 2 tane bundan verelim" diye direten satıcılar olursa hakkınızı bildiğinizi söyleyin. 1-Ayıp oranında bedel indirimi 2-Ücretsiz onarım 3-Ayıpsız malla değişim 4-Sözleşmeden dönme
seçeneklerinden birini kullanabilirsiniz.
keşke parasını alsaydık ama uğraşmak istemedi arkadaşım :)