Şimdi Ara

Tüketici Hakları ve Nokia (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
34
Cevap
1
Favori
2.896
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşım bildiğim kadarıyla aldığın üründe 1 ay içerisinde kullanıcı hatası olmaksızın üründen kaynaklı bir sorun var ise bu ayıplı mal bildirimine girebiliyor.Bu durumda kullanıcı yanlış hatırlamıyorsam para iadesi yada aldığı ürünün garanti yoluyla yenisini yani sıfırını talep etme hakkı bulunuyor. Satıcı, tüketicinin bu isteğini reddetme hakkına sahip değil. İlk olarak bunu aldığın yerde sözlü olarak dile getir bakalım bir sonuca ulaşabilecek misin..

    Yarın telefonu teslim ediyorum tüm aksesuarlarıyla birlikte.Bugün bir kağıt verdiler elime onu doldurup teslim edeceğim yarın.Konuda mesajı olan başta gokmay arkadaşımız ve diğer tüm arkadaşlara çok teşekkür ederim. :) Paramı alırsam eğer haber vereceğim sizlere..
  • Teşekkürler
  • Garantinin bize sağladığı haklar aşağıda arkadaşım :

    "Tüketicinin onarım hakkını kullanmasına rağmen malın;

    a) Tüketiciye teslim edildiği tarihten itibaren, belirlenen garanti süresi içinde kalmak kaydıyla, bir yıl içerisinde; aynı arızanın ikiden fazla tekrarlanması veya farklı arızaların dörtten fazla meydana gelmesi veya belirlenen garanti süresi içerisinde farklı arızaların toplamının altıdan fazla olması unsurlarının yanı sıra, bu arızaların maldan yararlanamamayı sürekli kılması,

    b) Tamiri için gereken azami sürenin aşılması,

    c) Firmanın servis istasyonunun, servis istasyonunun mevcut olmaması halinde sırasıyla satıcısı, bayii, acentesi, temsilciliği, ithalatçısı veya imalatçı-üreticisinden birisinin düzenleyeceği raporla arızanın tamirinin mümkün bulunmadığının belirlenmesi,

    durumlarında, tüketici malın ücretsiz değiştirilmesini, bedel iadesi veya ayıp oranında bedel indirimi talep edebilir. "

    Tamir süresi azami 30 iş günüdür. (Bunun hesaplanmasına cumartesi günleri dahil, pazarlar hariçtir)



    quote:

    Orijinalden alıntı: nemocan

    Arkadaşlar benim bu konuya yakın bi sorum daha olacak. Ben 28.12.2010 tarihinde Nokia marka bi cep telefonu satın aldım ve telefonun hoparlöründe 11.01.2011 tarihinde sorun yaşadım ve telefonu yetkili kvk servisine bıraktım ancak ben telefonun yenisi ile değiştirilmesi talebinde bulunmak istiyorum. Bununla ilgili yasal haklarımın neler olduğu konusunda bilgisi olan arkadaşların yardımcı olmalarını rica ediyorum.




  • Rica ederim, güzel haberleri bekliyoruz...


    quote:

    Orijinalden alıntı: Uqurcan

    Arkadaşım bildiğim kadarıyla aldığın üründe 1 ay içerisinde kullanıcı hatası olmaksızın üründen kaynaklı bir sorun var ise bu ayıplı mal bildirimine girebiliyor.Bu durumda kullanıcı yanlış hatırlamıyorsam para iadesi yada aldığı ürünün garanti yoluyla yenisini yani sıfırını talep etme hakkı bulunuyor. Satıcı, tüketicinin bu isteğini reddetme hakkına sahip değil. İlk olarak bunu aldığın yerde sözlü olarak dile getir bakalım bir sonuca ulaşabilecek misin..

    Yarın telefonu teslim ediyorum tüm aksesuarlarıyla birlikte.Bugün bir kağıt verdiler elime onu doldurup teslim edeceğim yarın.Konuda mesajı olan başta gokmay arkadaşımız ve diğer tüm arkadaşlara çok teşekkür ederim. :) Paramı alırsam eğer haber vereceğim sizlere..




  • Bugün kutuyu teslim etmek üzere oraya gittim.Kadın bana kutuyu bana vereceğini ve benim KVK'ya kargolamam gerektiğini belirtti. Böyle bir husus varmı gerçekten yoksa kadın dolandırmaya mı çalışıyor beni?
  • Bu iş için KVK ile görüştüm ve oradaki personellerin bu yetkisi olmadığını ve ürünü bizzat kendim kargolamam gerektiğini söylediler.Oradaki yetkilinin dışında gelen bir müşteri de aynısını söyledi ve 3 kişi aynı şeyi söylediğine göre ürünü alıp kargoladım bugün.Bundan sonrası artık paranın verilip verilmeyeceğine kaldı. İnşallah alırım paramı da onca uğraşıma değer.
  • Yeni bir uygulama olabilir belki, birşey diyemiycem. İnşallah kısa sürede paranı alırsın....


    quote:

    Orijinalden alıntı: Uqurcan

    Bu iş için KVK ile görüştüm ve oradaki personellerin bu yetkisi olmadığını ve ürünü bizzat kendim kargolamam gerektiğini söylediler.Oradaki yetkilinin dışında gelen bir müşteri de aynısını söyledi ve 3 kişi aynı şeyi söylediğine göre ürünü alıp kargoladım bugün.Bundan sonrası artık paranın verilip verilmeyeceğine kaldı. İnşallah alırım paramı da onca uğraşıma değer.
  • Buraya haber vermeyi unuttum, 520 TL hesabıma yattı.Genpa'dan paramı aldım.
  • Güzel haber, çok sevindim. Gözün aydın...
  • Teşekkürler gokmay, ilgilendiğin için de çok teşekkür ederim tekrardan :)
  • Rica ederim, ne demek....:)
  • Bende paramı geri almak istiyorum nereye şikayette bulunacağım?
  • Benim parayı da teleservice ödeyecekmiş. Yaklaşık 1 aydır bekliyorum.
  • arkadaşlar teslim edicem bende telefonumu heyet onayladı dün, eğer 15 gün içinde nokia itiraz etmezse paramı iade ediceklermiş, yalnız kulaklık ve telefonun kalemi eksik.sıkıntı yaratır mı bu acaba??bide bu telefonu teslim verdikten sonra süreç ne kadar sürer bilgisi olan varmı teşekkür ettim
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.