Arkadaşlar kolay gelsin. Oppo A 72 telefon almıştım cihaz sorunluydu üç kere servise gönderdim ve sonra tüketici hakem heyetine verdim firmayı karar lehime çıktı. Tüketici hakem heyeti ücret iadesi veya değişim kararı hakkı tanıyor. On gün oldu Oppoya bu oldu üçüncü kez tüketici hakem heyetine yaptığım başvuru formu ve kararı gönderdim ama değişim yapılmadı Oppoyu arayınca hep işte süreç devam ediyor diyorlar. Sonra şüphelendim kvknın sitesine girdim " ürün müşteriden ücret iadesi için evrak bekliyor " diye bir yazı gördüm gerçekten şok oldum. Yasal olarak cihaz değişimi benim hakkım birde verdikleri para 3850 tl şimdi o kalitede bir telefonu almaya kalksam 11 bin tl param gider. Sizce bu durumda ne yapmam gerekiyor. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Bildirim