Şimdi Ara

TTNET'ten Çarşı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
1.417
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • TTNET e-ticaret işine de girmiş hadi bakalım hayırlısı
    TTNET Çarşı

     TTNET'ten Çarşı


     TTNET'ten Çarşı


    okaça bukaça



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi baybarut -- 11 Nisan 2013; 19:59:51 >







  • Eğer faturaya ek taksit falan yapılıyorsa süper düşünmüşler. İnşallah mağdur olmaz kimse.

    Edit : taksit yapılıyormuş, bu arada site çok yavaş çalışıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 11 Nisan 2013; 12:33:20 >
  • Az önce 20Mbit fiber siparişi verdim. Bakalım ne zaman gelecek.

    not: kargo ücreti ödemedim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NaturelGS

    Az önce 20Mbit fiber siparişi verdim. Bakalım ne zaman gelecek.

    not: kargo ücreti ödemedim.

    1 Saat sonra geri aradılar. Ne satın aldığım şeyden eminlerdi ne de adresimi biliyorlardı. Her şey havada..

    Bugüne dair süreci blogladım:
    http://www.simtoalev.com/ttnet-carsi-ilk-testi-gecemedi/

    özet: TTnet Çarşı'dan varolmayan bir hizmeti satın alabilirsiniz ama sahip olamazsınız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NaturelGS

    quote:

    Orijinalden alıntı: NaturelGS

    Az önce 20Mbit fiber siparişi verdim. Bakalım ne zaman gelecek.

    not: kargo ücreti ödemedim.

    1 Saat sonra geri aradılar. Ne satın aldığım şeyden eminlerdi ne de adresimi biliyorlardı. Her şey havada..

    Bugüne dair süreci blogladım:
    http://www.simtoalev.com/ttnet-carsi-ilk-testi-gecemedi/

    özet: TTnet Çarşı'dan varolmayan bir hizmeti satın alabilirsiniz ama sahip olamazsınız.

    Okudum hocam , ttnetle herşeyin mümkün olduğunu yine gördük.




  • burdan ürün alan varmı yani cihaz olarak nasıl bir gönderim süreci izleniyor acaba yani kargoyla filan mı gnderiyorlrr biz mi gidip alıyoruz teşekkürler
  • bunlardan birşeymi alınır
  • Çarşı TTNET'e karşı.
  • TT diyince tüm hizmetleri için durup düşünmek lazım;
    ama tekel olmak böyle birşey işte...
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.