9 ay önce yeni evime taşındım. Yeni evimde santral olmadığı gerekçesiyle hattımı taşıyamadılar bu süre boyunca. Neyse bu ayın başında nakledebildiler ama sadece telefonu nakletmişler.
Dün arıza kaydı oluşturdum, teknik servisten eleman döndü ve tekrar merkeze gitmeniz gerekiyor, dilekçe vereceksiniz dedi. Ben de daha gitmem tarzında konuştum. Başka bir müşteri temsilcisi aradı ve telefon ile de yapabilirsiniz bu işlemi, zaten ev telefonunuz nakledilmiş dedi. Aradım yaptırdım ama pek emin de olamıyorum, sizce nakil işlemim tamamlanmış mıdır? Her müşteri temsilcisi farklı bir şey söylediği için artık onlara güvenemiyorum. 9 ay oyaladılar beni türlü bahanelerle. Kaç gün sürer bu nakil işlemi?
Bir de eski evimde ADSL kullanıyordum, yeni evimde fiberoptik bağlantı var. F/O Modem verdiler. Lakin TTnet Online işlem merkezi'nde hâlâ Netlimitsiz görünüyor paketim Bu normal midir?