Şimdi Ara

TTNet Nakil Problemi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
1
Cevap
0
Favori
295
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • İyi günler arkadaşlar.

    9 ay önce yeni evime taşındım. Yeni evimde santral olmadığı gerekçesiyle hattımı taşıyamadılar bu süre boyunca. Neyse bu ayın başında nakledebildiler ama sadece telefonu nakletmişler.

    Dün arıza kaydı oluşturdum, teknik servisten eleman döndü ve tekrar merkeze gitmeniz gerekiyor, dilekçe vereceksiniz dedi. Ben de daha gitmem tarzında konuştum. Başka bir müşteri temsilcisi aradı ve telefon ile de yapabilirsiniz bu işlemi, zaten ev telefonunuz nakledilmiş dedi. Aradım yaptırdım ama pek emin de olamıyorum, sizce nakil işlemim tamamlanmış mıdır? Her müşteri temsilcisi farklı bir şey söylediği için artık onlara güvenemiyorum. 9 ay oyaladılar beni türlü bahanelerle. Kaç gün sürer bu nakil işlemi?

    Bir de eski evimde ADSL kullanıyordum, yeni evimde fiberoptik bağlantı var. F/O Modem verdiler. Lakin TTnet Online işlem merkezi'nde hâlâ Netlimitsiz görünüyor paketim Bu normal midir?







  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    TTnet Fatura Problemi
    12 yıl önce açıldı
    Ttnet nakil ilgisizliği
    4 ay önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.