Şimdi Ara

TTNet Elit Ekibi Yalan Beyanla Şikayet Kapattı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
1.431
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Değerli Arkadaşlar;


    24 Şubatta ilettiğim 2857660193 numaralı arıza kaydının çözümlenmemesi üzerine 1 Mart 2021 Tarihinde Saat 11:00’de randevulu ücretli elit ekip istedim. Saat 11:30'a kadar evde beklememe rağmen elit ekip adresime gelmedi. Sonrasında akşam 19:47'de Türk Telekom'dan aranıp arızamın devam edip etmediği soruldu. Başak Hanım'ın incelemeleri sonunda saat 10:46'da elit ekibin bana geldiği ve benim beyanımla bu hizmetten vazgeçtiğim, 16:46'da da arıza kaydının benim beyanımla kapatıldığı bildirildi!

    Elit ekip için tekrar başvurdum. Ancak bir sim kart alarak modemle kullanmak şu an bana daha uygun geliyor. bu firmanın yaptığı bu akıl dışı uygulama başka başına gelen var mı?








  • Ben TT saha ekipleri kendilerini aştı yazdığımda kimse inanmamıştı. Buyurun işte kanıt  




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NT2L -- 2 Mart 2021; 1:28:26 >
  • gercekten inanilmaz. şok oldum telefondaki temsilci müşteri isteğiyle kapatılmıştır deyince.

  • bugun ikinci gun. hala bir hareket yok
  • Yasal olarak 48 saat süreleri var hocam arıza çözümü için.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.