2005 yılından beri evde kullanmakta olduğum 4 gb limitli hattımı, ihtiyaç duymadığım için kapatmak istedim, çağrı merkezini 27 temmuzda aradım,uzun ve zorlu konuşmalardan sonra iptal edildiğini sanıyordum,çünkü 24 saat içinde bağlantıyı kapattılar,19 eylülde 49 tl fatura gelince, iptal etmediklerini anladım,
herşeyi çağrı merkezinden veya online işlem merkezinden yapabilirsiniz ama şözleşmeyi iptal etmeye geldimi yapamazsınız,
mutlaka telekom müd.gideceksin yazılı imzalı iptal ettireceksin,buda yetmiyor,çağrı merkezi tlf. arayacak iptali onaylıyormusun diye soracak iptalden vaz geçirmeye çalışacak,hayır dersen onlar kafalarına göre ya iptal ederler yada etmezler,iptal etmezler yeni fatura gönderirler isyan edersin,sakın çağrı merkezini arama ararsan verecekleri cevap iptal etmemek için ikna edilmişsiniz derler,kısaca telekom müd.git yazılı olarak iptal et ve bir kopyasını al elinde belge olsun,yoksa elinde belge olmazsa kabul etmiyorlar,iptal et dediğin anda hattı kapatıyorlar ama sözleşmeyi iptal etmeyip fatura göndermeye devam ediyorlar.
bunları bire bir yaşadım 27 temmuz da iptal ettirdiğim aboneliği 23 eylülde iptal etmişler,halbuki 16 eylül de aramış iptal onayını almışlardı,19 eylül de 49 tl fatura gelince iptal edilmediğini anladım şimdi telekom müd. geldim 43 tl ödedim 6 tl son haftanın bedeliymiş onu indirdiler kapattırmış oldum. birde ordaki iyi niyetli memure 20 ekimde bana gelin hesabınıza kontrol edelim tekrar fatura çıkarırlar haberiniz olmaz,ödetirler dedi.
şikayet ve itiraz olarak online işlem merkezi,facebook,twitter dan yaptım,hatta twitter da ttnet ceo na twitt attım sonuç alamadım, 4440375 aramadım,çünkü çok uzun bekler,uzun görüşmeler yapar,verilen veya verilmeyen cevaplardan sinir olur, sonuç alamaz üstüne birde dünya kadar tlf parası ödersiniz.
Ben bi yakınımla beranber gidip halletim kapatılacak dedik herhani bi üstelemeyle karşılaşmadık, sadece taşınmadan dolayı deyince buraya alalım ediler biz de burada var zaten dedik o kadar. Ben buradan bir şey sormak istedim. neti komple kapattık ama telefon hattını dondurduk. bize 6 ay dondurabilirsiniz sonra açılacak dediler. imzaladığımız kağıtta diğer seçeneklerde dondurmuş olduğum hattımı şu vakte kadar dondurulmasını uzatmak istiyorum gibi şeyler vardı. Bu 6 ay bitince ben geri memlekete gidene kadar 5 ay falan daha var boşuna 100 tl ödemenin anlamı yok, uzatabiliriz gibime geliyo ama açıkca söylemiyorlar sanırsam bu konuda bilgisi olan var mı? iptal için de numaranı 2 ay kimseye vermeyiz belki geri alırsın diye sonra açığa çıkar diyorlar bu süre hakkında bilgisi olan var mı bana 2 ay az gibi geldi de?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emailadresi -- 29 Eylül 2011; 17:41:48 >
çağrı merkezinden ttnet kapattırıldığı nerde görülmüş arkadaşım, hiç araştırmadın mı nasıl kapatıldığını. Dilekçeyle bile kapatılanlarda 1 sene sonra fatura geliyor.
gidip bizzat başvurman gerekiyor orda matbu dilekçeler var onu doldur tamam
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme