Şimdi Ara

TSİ vs TDİ (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
73
Cevap
0
Favori
14.549
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MitsubishiLancer


    Önce okuduğunuzu anlayabilmeniz dileğiyle.320d i kullanan benim ve golfe geçildiğimi söylüyorum.Gaza sonuna kadar bastım.Bana anlatmayın nasıl kullanmam gerektiğini.Hatta söyleyeyim tam 4500 devire kadar hızlanıyor araç gaza tam basınca.Hatta gazın en altında bir nokta var tık ediyor.Oraya kadar basmazsan 4000 devir gibi viteş değiştiriyor.Ben kalkılabilecek en iyi şekilde kalktım.Araç patinaja düşmedi asfalktın kalitesinedn.Fakat golf geçti gitti.Kullanmasını bilmek gerek diyorsunda anlamıyorum otomatik vites aracın neresini bilmek gerek?Siz 184 lük 520d nizle bir gün denk gelirse 160 lık bir scricocco ya geçilince ne demek istediğimi anlarsınız.Zaten 1.4 litrelik bir aracın 380 nm lik 2 litre motorla kıyaslanıp performans olarak üstün çıkması bence kesinlikle TFSI ın hiç yabana atılacak bir teknoloji olmadığını gösterir. 2.0 tfsi lar muhtemelen mukayese edilmeyecek daha iyidir 184lük lerden fakat yakıt olarak baya can yakar.Ben de söylüyorum performans/tüketim olarak en optimum denge şuan bmw de ama siz de tfsi ın hakkını verin bence.



    gayet güzel anlıyorum canım kardeşim dediklerini... ama yanlış konuştuğun gibi yanlış yapıyorsun ne yazık ki!! ne yazıyor güzel kardeşim 3.20d'nin teknik verilerinde??

    Tork (Nm)/Tork devir (devir/dak): 380 / 1750-2750d/d - bu verilen değer maksimum torku şu ve şu devirler arasında alırsın demek istiyor.. yani sen 2750d/d'dan sonra o torkla 4.500d/d'ya gelene kdr zaman kaybediyorsun demek... kullanmayı bilmekten kasıt bunlar..

    sen eğer vitesi M/S'e alıp 3.000 - 3250d/d'da bir artılasaydın Golf'e öyle bir tozunu yuttururdun ki daha hala Golf, TSI diye konuya devam etmezdin...

    lütfen artık bana Golf'müş TSI'mış anlatmayın...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AlkanExclusive -- 15 Aralık 2010; 22:47:51 >




  • konu yine sapmış ama TSİ mı TDİ 'mı sorusunun cevabı kesinlikle TDİ, benzinin fiyatı 4 tl leri bulmuşken,TSİ demek yürek ister

    bmw'nin performansına gelirsek, bence bmw nin kendi verdiği veriler çok iyimser, bizim ülkemizde yapılan testlerde hiçbir zaman bmw'nin fabrika verileri tutturulamıyor. auto show olsun diğer dergiler olsun 0-100 hızlanmalarına bakın en az 1 sn fazladır bmw'nin fabrika verilerinden.

    -1.4 tsi hiç kullanmadım o yüzden bmw 3.20 d'yi geçer mi geçmezmi bilemiyorum ama kendi aracım 2.0 tfsi ile çok 3.20d lerin içinden geçtim onu biliyorum
  • ....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AlkanExclusive -- 15 Aralık 2010; 22:47:27 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TechZone

    gayet güzel anlıyorum canım kardeşim dediklerini... ama yanlış konuştuğun gibi yanlış yapıyorsun ne yazık ki!! ne yazıyor güzel kardeşim 3.20d'nin teknik verilerinde??

    Tork (Nm)/Tork devir (devir/dak): 380 / 1750-2750d/d - bu verilen değer maksimum torku şu ve şu devirler arasında alırsın demek istiyor.. yani sen 2750d/d'dan sonra o torkla 4.500d/d'ya gelene kdr zaman kaybediyorsun demek... kullanmayı bilmekten kasıt bunlar..

    sen eğer vitesi M/S'e alıp 3.000 - 3250d/d'da bir artılasaydın Golf'e öyle bir tozunu yuttururdun ki daha hala Golf, TSI diye konuya devam etmezdin...

    lütfen artık bana Golf'müş TSI'mış anlatmayın...


    Ya inanın ne diyim bilemiyorum.O kadar ilgilisiniz otomobillerle ve bmw ile fakat hala max tork devri diyorsun.Max tork aralığında araçla nasıl hızlanmayı düşünüyorsunuz motor 3000 devir çevirirken?Siz bildiğiniz gibi kullanmaya devam edin arkadaşım.İnanın şu yazdıklarınızı gördükten sonra forum kullanıcıları size çok güleceklerdir.32500 devirde vites atmakta neydi ya.Neyi tartışıyorum sizinle inanamıyorum kendime.Herşeye baştanmı başlamak lazım şimdi?32500 devirde vites atarsan 150 lik 320d ile yarışabilirsiniz anca arkadaşım.Sizin dediğiniz sadece 1ve 2 .viteslerde mantıklı olabilir.Zaten bmw mühendisleri yanlış yapmışlar arabayı gaza sonuna kadar basınca 4500 devirde vites atıyor.Hemen mail atalım düzeltsinler 3250 ye alsınlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TechZone

    gayet güzel anlıyorum canım kardeşim dediklerini... ama yanlış konuştuğun gibi yanlış yapıyorsun ne yazık ki!! ne yazıyor güzel kardeşim 3.20d'nin teknik verilerinde??

    Tork (Nm)/Tork devir (devir/dak): 380 / 1750-2750d/d - bu verilen değer maksimum torku şu ve şu devirler arasında alırsın demek istiyor.. yani sen 2750d/d'dan sonra o torkla 4.500d/d'ya gelene kdr zaman kaybediyorsun demek... kullanmayı bilmekten kasıt bunlar..

    sen eğer vitesi M/S'e alıp 3.000 - 3250d/d'da bir artılasaydın Golf'e öyle bir tozunu yuttururdun ki daha hala Golf, TSI diye konuya devam etmezdin...

    lütfen artık bana Golf'müş TSI'mış anlatmayın...


    Normalde kim geçer o konulara hiç girmek istemiyorum ama eğer bir aracı 3000 devirde sürecekseniz öyle milletle yarışmaya kalkmayın.Toz yutan siz olursunuz.

    İsterseniz imzanızda yazan araçları s moduna alarak bi deneyin.Hangi türlü daha iyi kalkıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TechZone

    şu TDI'a hala turbo dizel demeyin yahu.. tamam TDI turbo dizel motorları temsil ediyor da TDI'a ne yazık ki Turbo Diesel Injection diyen çok..

    TDI: Turbocharged Direct Injection

    TSI: Touring Sport Injection

    Touring sport injection ne yahu

    TSI =
    Turbocharged-Stratified-Injection
    Twincharged-Stratified-Injection
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alikum

    tek bir soru sorucam...

    golf veya jetta 3 serisi gibi viraja girebiliyormu?..



    Karıştırma ortalığı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MitsubishiLancer
    Ya inanın ne diyim bilemiyorum.O kadar ilgilisiniz otomobillerle ve bmw ile fakat hala max tork devri diyorsun.Max tork aralığında araçla nasıl hızlanmayı düşünüyorsunuz motor 3000 devir çevirirken?Siz bildiğiniz gibi kullanmaya devam edin arkadaşım.İnanın şu yazdıklarınızı gördükten sonra forum kullanıcıları size çok güleceklerdir.32500 devirde vites atmakta neydi ya.Neyi tartışıyorum sizinle inanamıyorum kendime.Herşeye baştanmı başlamak lazım şimdi?32500 devirde vites atarsan 150 lik 320d ile yarışabilirsiniz anca arkadaşım.Sizin dediğiniz sadece 1ve 2 .viteslerde mantıklı olabilir.Zaten bmw mühendisleri yanlış yapmışlar arabayı gaza sonuna kadar basınca 4500 devirde vites atıyor.Hemen mail atalım düzeltsinler 3250 ye alsınlar.

    ben tüm viteslerde bu şekilde kullanacaksınız mı dedim??? kim neye gülecek?? eğer olay kapışmaysa ilk viteslerde maksimum tork ile erkenden vites atarsanız araç zaten sürekli atılım halinde olacağı için öne atılacaktır... benzinli motorlarda ise olay daha farklı max tork daha yüksek devirlerde alınır.. bahsi geçen TSI motorun max torku 5800'de ortaya çıkıyor sizin dizel araç sahibi olarak sonuna kdr devir çevirmenize gerek yok.. amcam orda 6000d/d çevirene kdr siz 2'ye sonra da 3'e atsanız gerisi gelir zaten.. çünkü sizin aracınız dizel...

    bakın mantıklı olabilir demişsiniz demek ki denememişiniz ve neyin nasıl yapılması gerektiğini bilmiyorsunuz.. dolayısıyla bu forumda bırakın insanların bana gülmesini şahsen sizin 3.20d kullanış tarzınıza gülüyorum... bırakın artık gereksiz tartışmayı..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AlkanExclusive -- 15 Aralık 2010; 22:57:49 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: can bora

    Touring sport injection ne yahu

    TSI =
    Turbocharged-Stratified-Injection
    Twincharged-Stratified-Injection


    yanlış alıntılama yapmıştım... kusura bakılmasın
  • golf, jetta tsi mi geçer 2.0 d bmw ler mi bunu bilememde nasıl olurda bir golfün veya jettanın herhangi bir bmw den daha iyi viraj aldığını söylersiniz?
  • Bildiğiniz gibi 170lik Golf 5 bir ara GT adı altında satılıyordu. Buyrun karşılaştırması.

    http://www.fastestlaps.com/comparisons/45ffb9c786e23-vs-_BMW_320d.html

    Buda Golf 6 160lık.

    http://www.fastestlaps.com/comparisons/_BMW_320d-vs-_VW_Golf_14_TSI_160PS_MkVI.html





  • quote:

    Orijinalden alıntı: TechZone

    quote:

    Orijinalden alıntı: MitsubishiLancer
    Ya inanın ne diyim bilemiyorum.O kadar ilgilisiniz otomobillerle ve bmw ile fakat hala max tork devri diyorsun.Max tork aralığında araçla nasıl hızlanmayı düşünüyorsunuz motor 3000 devir çevirirken?Siz bildiğiniz gibi kullanmaya devam edin arkadaşım.İnanın şu yazdıklarınızı gördükten sonra forum kullanıcıları size çok güleceklerdir.32500 devirde vites atmakta neydi ya.Neyi tartışıyorum sizinle inanamıyorum kendime.Herşeye baştanmı başlamak lazım şimdi?32500 devirde vites atarsan 150 lik 320d ile yarışabilirsiniz anca arkadaşım.Sizin dediğiniz sadece 1ve 2 .viteslerde mantıklı olabilir.Zaten bmw mühendisleri yanlış yapmışlar arabayı gaza sonuna kadar basınca 4500 devirde vites atıyor.Hemen mail atalım düzeltsinler 3250 ye alsınlar.

    ben tüm viteslerde bu şekilde kullanacaksınız mı dedim??? kim neye gülecek?? eğer olay kapışmaysa ilk viteslerde maksimum tork ile erkenden vites atarsanız araç zaten sürekli atılım halinde olacağı için öne atılacaktır... benzinli motorlarda ise olay daha farklı max tork daha yüksek devirlerde alınır.. bahsi geçen TSI motorun max torku 5800'de ortaya çıkıyor sizin dizel araç sahibi olarak sonuna kdr devir çevirmenize gerek yok.. amcam orda 6000d/d çevirene kdr siz 2'ye sonra da 3'e atsanız gerisi gelir zaten.. çünkü sizin aracınız dizel...

    bakın mantıklı olabilir demişsiniz demek ki denememişiniz ve neyin nasıl yapılması gerektiğini bilmiyorsunuz.. dolayısıyla bu forumda bırakın insanların bana gülmesini şahsen sizin 3.20d kullanış tarzınıza gülüyorum... bırakın artık gereksiz tartışmayı..


    Size bunları kim öğretiyor ya




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lonely_man

    Bildiğiniz gibi 170lik Golf 5 bir ara GT adı altında satılıyordu. Buyrun karşılaştırması.

    http://www.fastestlaps.com/comparisons/45ffb9c786e23-vs-_BMW_320d.html

    Buda Golf 6 160lık.

    http://www.fastestlaps.com/comparisons/_BMW_320d-vs-_VW_Golf_14_TSI_160PS_MkVI.html



    ya biz burada yaşanılan tecrubelerden konuşuyoruz.. hiçbir anlamı olmayan test verileriyle varılacak nokta nedir?? artı 3.20d 163bg olandan.. biraz mantık!


    quote:

    Orijinalden alıntı: Akhilleus

    Size bunları kim öğretiyor ya

    fabrika verilerine göre uygulama yaparsanız birisinin öğretmesine gerek kalmaz.. burada objektif olamayan VW fanboylarıyla uğraşacak değilim.. her iki aracında teknik verileri ve yapabilecekleri ortada...

    teccrubelere dayanılarak daha önce yapılanlar ortada... konuyu daha fazla uzatmanında bir alemi yok..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AlkanExclusive -- 15 Aralık 2010; 23:17:05 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lonely_man

    Bildiğiniz gibi 170lik Golf 5 bir ara GT adı altında satılıyordu. Buyrun karşılaştırması.

    http://www.fastestlaps.com/comparisons/45ffb9c786e23-vs-_BMW_320d.html

    Buda Golf 6 160lık.

    http://www.fastestlaps.com/comparisons/_BMW_320d-vs-_VW_Golf_14_TSI_160PS_MkVI.html




    320d nin 163 beygirlik motoru baz alınmış.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cantaylan

    golf, jetta tsi mi geçer 2.0 d bmw ler mi bunu bilememde nasıl olurda bir golfün veya jettanın herhangi bir bmw den daha iyi viraj aldığını söylersiniz?


    Hocam jetta sanmam da golf daha iyi yol tutabilir 320d den ama ortalamaya bakarsak bmw ler tabiki ortalamada daha iyidir yol tutuş anlamında.Bak sonuçta 200 kg fark var ve araç daha kısa.Hızlı dönülen virajlarda ağırlık dışarıya doğru itebilir aracı.Burada mesele o değil ama.TFSI motorların hakettiği saygıyı görmemesi.Evet 2.0 d motorlar 1.4 tsi dan kendi alanında çok daha iyi sonuçta 1.4 170 hp lik alfa motoru bile var fakat dizelde bmw rakipsiz.Ben bunu 2 senedir söylüyorum her fırsatta ama lütfen sizlerde yiğidi öldürdükten sonra hakkını teslim edin bari.
    TechZone arkadaşım 1. ve 2. viteslerde dediğin yapılabilir evet son derece mantıklı 2.0 tdi passatta iyi sonuç veriyordu ama öyle aman aman bir fark bekleme sonuçta araç 1.viteste 3000-4500 arasını yarım saniyede alıyor.Ben sana söyliyim 177 lik 320d düz yolda kadranda 235 görüyor.Evet 160 lık 1.4 tsi golfü kesinlikle yüksek hızlarda geçer fakta ben kalkıştan 160-180 km/s hıza kadar geçemedim.Eminimki 140 km hızla kalksaydık ben geçerdim ama kilo avantajıyla 140 a kadar yeterince mesafe açıyor golf ondan sonra bekleki yakalayasın.Yani bunda inanılmayacak sizi şaşırtan ne var ben bunu anlayamıyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lonely_man

    Bildiğiniz gibi 170lik Golf 5 bir ara GT adı altında satılıyordu. Buyrun karşılaştırması.

    http://www.fastestlaps.com/comparisons/45ffb9c786e23-vs-_BMW_320d.html

    Buda Golf 6 160lık.

    http://www.fastestlaps.com/comparisons/_BMW_320d-vs-_VW_Golf_14_TSI_160PS_MkVI.html






    offf offf offff golf tur başına 3.4 saniye fark atmış bmw'ye, sözün bittiği yer




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MitsubishiLancer

    Hocam jetta sanmam da golf daha iyi yol tutabilir 320d den ama ortalamaya bakarsak bmw ler tabiki ortalamada daha iyidir yol tutuş anlamında.Bak sonuçta 200 kg fark var ve araç daha kısa.Hızlı dönülen virajlarda ağırlık dışarıya doğru itebilir aracı.Burada mesele o değil ama.TFSI motorların hakettiği saygıyı görmemesi.Evet 2.0 d motorlar 1.4 tsi dan kendi alanında çok daha iyi sonuçta 1.4 170 hp lik alfa motoru bile var fakat dizelde bmw rakipsiz.Ben bunu 2 senedir söylüyorum her fırsatta ama lütfen sizlerde yiğidi öldürdükten sonra hakkını teslim edin bari.
    TechZone arkadaşım 1. ve 2. viteslerde dediğin yapılabilir evet son derece mantıklı 2.0 tdi passatta iyi sonuç veriyordu ama öyle aman aman bir fark bekleme sonuçta araç 1.viteste 3000-4500 arasını yarım saniyede alıyor.Ben sana söyliyim 177 lik 320d düz yolda kadranda 235 görüyor.Evet 160 lık 1.4 tsi golfü kesinlikle yüksek hızlarda geçer fakta ben kalkıştan 160-180 km/s hıza kadar geçemedim.Eminimki 140 km hızla kalksaydık ben geçerdim ama kilo avantajıyla 140 a kadar yeterince mesafe açıyor golf ondan sonra bekleki yakalayasın.Yani bunda inanılmayacak sizi şaşırtan ne var ben bunu anlayamıyorum.

    hmm o zmn denemediğinizi ve bilmediğinizi söylerek hata etmişim, özür diliyorum...

    işte şimdi aynı şeylerden konuşmaya mantıklı olan, yapılması gerekenin ne olduğunu fikir beraberliğince ortaya koyduk..

    elbette dediğiniz gibi kilo avantajıda var golf'un..

    diyorum ya işte segment meselesi birazda..




  • Hocam araçlar arasında segment farkı var bence normal golfün hızlı olması.Maharet 1 serisinden hızlı olmaktır kanımca ki 1 serisi hakikaten felaket yol tutuyor.Neyse topic e dönecek olursak başlık tsi vs tdi fakat volkswagen in tdi bmw nin o kadar gölgesinde kaldıki kimse konuşmaya dahi tenezzül etmiyor:) Şuan benzinli de vw group bence 1 numara, dizel de ise bmw tek kelimeyle rakipsiz.Yarım saat önce kardeşimi teyzemlerden almaya gittim meşhur 177 lik 320d ile yol bilgisayarı ortalaması 7.6 idi ki bence çok iyi.DSC tamamen kapattım ıslakta araç yokuş çıkamıyor kattien hep patinaj 20 bile yapamıyor.Hakikaten çok güçlü meret:)
  • tabiiki VW benzinli motorlarda gerçekten başarılı ve bunu TSI satışlarıyla yıllardır da gösteriyor tüm dünyada.. düşük motor hacmine karşılık olabildiğince yüksek performans.. ancak Doğuş Oto'nun anlamsız kâr hedefi ve yaptıkları VW'den soğutuyor adamı...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Magnat_HiFi


    quote:

    Orijinalden alıntı: lonely_man

    Bildiğiniz gibi 170lik Golf 5 bir ara GT adı altında satılıyordu. Buyrun karşılaştırması.

    http://www.fastestlaps.com/comparisons/45ffb9c786e23-vs-_BMW_320d.html

    Buda Golf 6 160lık.

    http://www.fastestlaps.com/comparisons/_BMW_320d-vs-_VW_Golf_14_TSI_160PS_MkVI.html






    offf offf offff golf tur başına 3.4 saniye fark atmış bmw'ye, sözün bittiği yer



    evet 7 hp fazlayla fark atmış, birde 14 hp eksik ile ne olur onu düşünmek lazım...

    ikincisi..@MitsubishiLancer 0-100 veya drag performansı golf daha iyi olsa bile viraj diyince orda dur işte..biri önden çekir, diğeri arkadan itiş, klas farkı var bi kere..ha golfü önden çekiş araçlarla kıyasla ama arkadan itişlilerle kesinlikle..(hava yağmurlu veya karlı olmadığı sürece)




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.