Şimdi Ara

TSI motor yazılım (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
48
Cevap
0
Favori
4.111
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • FurkanEmir411 F kullanıcısına yanıt
    Evet herşeyi sen biliyorsun, hadi git başkaSına tasla.

    Yazı burada, kaynak burada daha ne istiyorsun ?

    Yağ yakan motor daha fazla performans verirmiş. Bravo



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KingOfAnarchy -- 22 Nisan 2020; 15:31:5 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Zaten bende hata ki insanları bilgilendirmeye çalışıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • FurkanEmir411 F kullanıcısına yanıt
    Önce öğren ondan sonra öğretirsin. Bilimsellik diyorsun yazdıklarının bir kaynağı olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • FurkanEmir411 F kullanıcısına yanıt
    Cehalet başa bela. Emisyon ile şanzıman dayanma gücünün ne alakadı var ya hu

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RedRocco34

    Sen burdaki bos yorumlara bakma yok saatli bomba yok bilmem ne bomba piyasadaki 1.4 tsi ların özellikle golf, scirocco ve cth motorlu polo gtiların %95 i yazılımlı. Adamlar catır catır gazlıyorlar. Hangisinde sıkıntı var ? Sen yok yag yakar yok piston kırar gibi sacma sapan yorumlara bakma, Cav motor degilse aracın hiç bişey olmaz. Gerci Cav motorlu olup orjinal gücündeyken piston kıran yag yakanda var, yazılımlı catır catır sorunsuz gazlayanda var cav motorsa arac biraz kısmet.

    Benim aracımda 6 ay evvel yaptırdıgım Dr ecu yazılım mevcuttu, fakat memnun olmadıgım için Yazılımı sildirip Sıfırdan G-Force motorsport maslak'ta 1 ay once yazılım yapıldı. Asırı memnunum. Tavsiye ederim.

    Yanlız yazılım yapılacaksa stage 1 olarak, BKR7EİX Buji takılsın arabaya. Filtrelerini kesinlikle mann mahle hengst gibi orjinal firmalarınkiyle degiştirin. Motor yagıda Liqui moly yada motul olsun.

    aracım cth motorlu scirocco, orjinal 160 ps 240 tork, suan yazılımlı 210 ps 300 tork.

    Su dsg ve tsi canlı bomba gibi sacma sözleri artık bitirin be arkadaslar vallahi artık suyunu cıkardınız.

    Oto yedek parca sektöründe calısıyorum dsg sıkıntısı ceken aracların yüzde 95 i 1.6 tdi cay ve clh motorlar. Aracın beygiri düsük torku yüksek oldugundan sanzıman sürekli yüksek tork'a maruz kaldıgından kavrama ve mekatronik bozuyor. TSI'larda cok ama cok nadir görülüyor bu beygirde yüksek tork'ta yüksek sanzıman zorlanmıyor. Benim bir cok vw kullanıcısı müsterim var tsi lara bakım parcaları haric sadece 1 2 kez kavrama verdim oda günü geldigi için artık, ama tdi kullanan müsterilerime egr , enjektör, kavrama, volant gibi agır parcalar veriyoruz surekli. Bozuyor cunku kronik olarak.

    TSİ ve DSG'li aracı olmayan bırakın aracı bisiklete bile sahip olmayan insanların sagdan soldan internetten ordan burdan yazılan yazıları okuyup bos muhabbet yapması artık gercekten kabak tadı verdi. Sırf bunun icin bi video cekecem ve youtube kanalımda paylasacam.
    Bravo kendinizle güzel çelişmişiniz. Tebrikler.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • metinTasci M kullanıcısına yanıt
    Emisyon ile Torkun bir alakası var. Daha okumayı başaramıyorsunuz ki.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kaynağa gerek yok azıcık düşünmen yeterli, hangi mühendis 250Nm Tork üreten motora sahip araca 250Nm dayanımı olan şanzıman koyar? ABt, Brabus gibi markaların yetkili serviste yazılım yaptığını biliyorsunuzdur umarım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • FurkanEmir411 F kullanıcısına yanıt
    Bak hala cevap veriyorsun, brabus gidip senin 1.2tsi arabana mı yazılım yapıyor? Kaynak belirt kaynak?

    250nm üzeri motora nerede dq200 şanzıman kullanılıyor ?

    Emisyon değerinin Şanzıman eşik değeri ile alakalı olduğuna dair kaynak halen gelmedi...

    “Bilgi kadar zenginlik yoktur. Cehalet kadar yoksulluk yoktur.”
    Zaten hesaplanmadan bilim olmadan olayı çözdüğünü sananlara biz bu sıfatı kullanıyoruz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KingOfAnarchy -- 22 Nisan 2020; 15:56:33 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Emisyon ve şanzıman tork dayanımını ilişkilendirmiyorum ki, nerenle okuyosun. Şanzımanın 250Nm den daha fazla torka dayandığını anlaman için videoyu izlemen yeterli zaten. 180+Hp 300+Nm yürüyor 1.4 TSi ACT DSG, o şanzıman 250Nm dayanımlı olsa kırılmaz mıydı? Kırılırdı. Tork ve emisyon diyorum bak sen anlamamakla ısrarcısın tork ve emisyon. VAG mühendisleri bu motor için optimum Co2/maaliyet dengesini nerede bulursa orada bırakır aracın torkunu gücünü. 1.6 TDi motorun yeni jenerasyonda kalkma sebebi de buydu, eksoz sistemi o kadar pahalı oluyorduki 2.0 TDi ile hemen hemen aynı paraya geliyordu motor + eksoz + adblue (scr) sistemi bu sebepten artık vazgeçildi çünkü yazılımdan ne kadar kısarsa kıssınlar yeni regülasyonlara o motoru aşırı pahalı egzoz sistemi koymadan uygun hale getiremiyorlardı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • FurkanEmir411 F kullanıcısına yanıt
    Ben şanzıman kırılır yazdığımı hatırlamıyorum, Kırılır mı yazmışım? Oku bakalım?

    Ben sana eşik değerlerini yazdım.

    quote:

    “DSG Şanzıman 250 Torka dayanıklı değil, daha fazlasını kaldırabilir ama sınırlanma sebebi emisyonlar .........“



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KingOfAnarchy -- 22 Nisan 2020; 22:11:36 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ek olarak Brabus sadece Mercedes odaklı çalışır bunu bile bilmiyorsun ki. ABt VAG grubuna çalışır ve evet 1.2 TSi motor için uygun yazılımları var.
    https://www.abt-sportsline.com/tuning/

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ya senin ne dediğinden bile haberin yok, doğru olduğuna inandığın şeye inanmaya devam et bu sana son mesajım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Soft yazılımla güvenle kullanabilirsiniz araçlarınızı. iki aracınıza da yazılım olur. yüklü ve uzun kmlerde kullanan arkadaşlarım çok fazla var. Rsa, Dr.Ecu, Paşaoğlu gibi firmalardan yazılım yaptırabilirsiniz
  • FurkanEmir411 F kullanıcısına yanıt
    quote:

    ABt, Brabus gibi markaların yetkili serviste yazılım yaptığını biliyorsunuzdur umarı


    Sen ne okudugunu da yazdigini da anlayamiyorsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • FurkanEmir411 F kullanıcısına yanıt
    Küstün mü?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu foruma iki şey sorulmaz. 1- vw (özellikle tsi-dsg) 2- modifiye ile alakalı şeyler.
  • Forum köşelerinde hayatında eline anahtar almamış adamlarla münakaşaya girmektense şehrine en yakın remaps şubesine gitmeni tavsiye ederim. Adamlar kurumsal merkez map dosyaları ile çalışıyor köşebaşı yazılımcılarda vakit harcama.
  • Niye bu kadar kendini kastın anlamadım ki , sen mi üretiyorsun motoru ? adam kaynak verip çürütmüş işte .

    Bu fanboylar kadar eğlenceli birşey yok ya kendi kendine çıldırmıs adam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aslına bakılırsa büyük bir çoğunluk ki buna yazılım yapan profesyonel firmalarda dahil ezbere konuşulduğunu düşünüyorum. Çünkü stock bir araba ile Stage 1 seviyesinde yazılım yapılan arabaların uzun vadede yaratacağı farklar ile ilgili bilimsel bir deney bulamadım. Örneğin; benim aracım 1.6 cdti 136 ps 320 nm Astra K ve 6t45 kodlu gm üretimi otomatik şanzıman ile kombine edilmiş. Firmaların vaad ettikleri değer 170 ps ve 400 nm tork değeri.

    Bence iki araç sıfır kilometrede iken biri stock ve biri yazılımlı şekilde laboratuvar ortamında uzun süreli test edilmeli.
    Test sonucunda motor ve şanzıman içindeki parçalar en hassas şekilde ölçülerek aşınmaların karşılaştırılması.Sanırım doğruya en yakın sonuca bu şekilde varabiliriz.
  • 130-140 Hp arası yaptırdığın yere göre güç alınıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.