Şimdi Ara

:: TSI 122-140-160-170 hp Kullanıcıları :: (26. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
6.632
Cevap
23
Favori
562.295
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2425262728
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • aracım geldikten sonra generalin alt deposunda oldugunu temizlendikten sonra yukarı alacaklarını söylediler bende görmek istedigimi söyledim.....garaja indigimizde sis farlarının takılı olmadıgını gördüm ceki demir kısmı acıktı jantlar pilastik kaplıydı ve parcalar bagajdaydı.....
  • jetta ların yolculukları biraz uzun önce gemi almanya ardında tren ordan tır dolayısıyla üç yükleme görüyor bildigim kadarıyla dolayısıyla deforme oabilecek parcaları korumaya alıyorlar heralde
  • onları ben taktırmadım showrooma gelmeden önce arac teslime hazır hale getiriliyor .....
  • tabi bu arada bolbol kılcal cizikleri unutmamak lazım ardından sonax nano boya koruma ve cizik doldurma işlemiyle anca arac kendine geliyor derin siyah.....
  • aracını nerden aldıgını bilmiyorun ben tam 2 ay bekledim sırf siyah ici siyah olsun sunroof xenon olsun diye arac geldiginde hemen haber verdiler işlemleri başlatmak için gittigimde gördüm ....
  • teslim edilmeden önce yıkanır ken olusuyor heralde showroom ısıkları altındada baya bir belli oluyor yarın aracımın fotolarını sizlerle paylasıcam.iyi geceler.
  • Oooo ben benim arabayı siparişe verdikten sonra gün gün izledim.

    25 kasımda imalata girdi
    29 kasımda imalattan çıktı
    30 kasımda araç yükleme yerinde bekledi
    2 aralıkta tıra yüklendi
    7 aralıkta trene yüklenip İtalyaya dğru yola çıktı
    12 aralıkta İtalyaya geldi
    18 aralığa kadar gemiye yüklenmek için bekledi
    18 aralıkta gemi ile yola çıktı
    22 aralıkta Türkiyeye geldi.
    5 Ocaktada kavuştuk kendisiyle

    Benim arabanın tavanı ve kaputu beyaz bir bant türü bir kağıtla kaplanmıştı geldiğinde.

    Bu arada diğer koltukların jelatin ile kaplanmaması gayet normal. O araba transport esnasında sadece şöför tarafından kullanılıyor. Millet toplanıp 5 kişi arabanızla gezmeye çıkmıyor. Şöföründe oturduğu ve dokandığı direksiyonu jelatinle kaplıyorlar. Aynıl arabanızı servise bıraktığınız zaman yaptıkları gibi.
    Takmayın kafanıza ve güle güle kullanın arabanın zevkine doya doya varın.
    Not: Rodajdayken asılmayın araca. 1000 km alt tarafı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Muradovskiy -- 15 Ocak 2008; 9:32:54 >




  • Kardeş çok çok sağol yanıtın için ilk fırsatta servise gidip dediğin yere baktıracağım, sonuçtan da bilgi vereceğim.Tekrar çok teşekkürler samimiyetin için..
    quote:

    Orjinalden alıntı: streptozotocinus

    kardeş bendede vardı aynı sıkıntı, arabanın heryerini usta ile 2 saat kontrol ettik, farları bile iyice sıkıştırdık vidalarını ve sesin kaynağını tespit ettik, başka arkadaşlardada vardı, onlarda uyguladı, sorun çözüldü... aracın altında ısı kalkanı var, manifoldun başından aracın sonuna kadar gidiyor, başlarda bu titreme yapıyor, metalik bir ses değilmi? tırtırlama gibi hafif gaz verdiğinde ortaya çıkıyor yüksek devirlerde kesiyor, özellikte 2.vitete attıktan sonra başta daha bariz değilmi? eğer böyleyse o ısı kalkanının vidalarını sıksınlar göreceksin sorun çözülecek

    quote:

    Orjinalden alıntı: ozankaracan

    Arkadaşlar merhaba,
    Daha önce de bahsetmiştim: aracımın (2008 Jetta 140) ön sağ tarafından (triger zincirinin bulunduğu bölgeden) aracın kalkıştaki kavraması anında 1200-1500 devir arasında oldukça belirgin olmak üzere bir sarsıntı, pervane sesine benzer bir tıkırdama sesi geliyordu.Ve bu ses içeriden de çok net şekilde duyulmaktaydı.Geçen cumartesi aracı bunun için servise götürdüm.Aracı ustalar incelediler sesi de duydular..(Sesin zincirden geldiği görüşü ağır bastı ama net bir şey de söylenemedi) Kısacası sonuç olarak görüş birliği ile aracı ilk bakıma kadar bu şekilde kullanmamı aracı henüz çok yeni (300 km de) olduğu için fazla ellemek istemediklerini eğer ilk bakıma kadar bir değişiklik olmazsa sesin kaynağını bulmak için gerekli hertürlü parça değişikliğini yapacaklarını samimi bir şekilde anlattılar.Bende şimdilik ikna oldum.Ama ne derseniz deyin içimde bir kurt çıtır çıtır beni yemeye başladı bile :( Arkadaşlar sizlerden ricam lütfen ilk kalkış anında sessiz bir ortamda aracın 1200-1500 devir aralığındaki motor sesini dinlemeniz.Motor sesinin bildik gürültüsünden farklı bir vibrasyon sesi bir tıkırdama (hani çamaşır makinası sıkma işlemine başladığında seri şekilde dönerken bir vibrasyon sesi üretir ya işte ona benzer bir tıkırdama ama tabiki çamaşır makinası gibi şiddetli değil ama kulakla duyulabilecek kadar da gerçek) bir ses oluyor mu? Acaba tüm araçlarda bu böyle mi, servisteki deneme aracına baktık sanki onda yok gibiydi ama tam da emin olamadık açıkçası..Ayrıca araçtaki titreme bujiler değiştikten sonra geçti.Fakat ani gaz vermelerde sanki biraz düşünüyor gibi araç ama sonra topluyor tabiki.Bu arada servis araçta 95 oktanı tavsiye etmekte.Benzer tecrübeleriniz varsa paylaşırsanız çok sevinirim.Bunların dışında araç diğer yönleriyleb ence dört dörtlük ve keyif verici..Yaşadığım bu aksiliklerin inşallah son bulacağı ve huzur içinde aracımı kullanacağım günleri dört gözle bekliyorum.. Tüm arkadaşlara kazasız belasız yolculuklar dilerim.
    Not:Bu arada 140 beygir kanıma girdi servis dönüşü radara girdim Off yaaaw oofffff.






  • Seni anlayabiliyorum,beklentilerini bir önceki modele göre belirleyip yüksek tutmuşsun ama bazı konularda yaşadığın hayal kırıklığı tetik mekanizmasına dönüşmüş ve genel bir memnuniyetsizlik halini almış.Yeni araba ile ilgili her hususa ön yargı ile yaklaşıyor olabilirsin.

    Bunda haklısın,bunun için sana ne kızılabiliriz nede yargılayabiliriz.

    Mk 4'ü en donanımlı versiyonu olmak üzere emaneten bir süre kullanmış biri olarak iç mekandaki plastik kalitesi veya diğer detaylar konusunda sıkıntı oılduğunu rahatlıkla söyleyebilirim,yalnız donanım seviyeside buna sebep olmuş olabilir.Tabi imkan meselesi bazılarımız imkanlarımızı çok zorlayarak ancak arabayı giriş donanım seviyesinde alabilmektedir, detaylar önemliyse comf. donanımı bayağı fark etmektedir,bu nedenle biraz daha zorlayıp bu donanıma çıkmak bir çözümdür.

    Gerçi 122'likler şimdilik giriş donanım seviyesinde geliyor,şu anda çokda seçenek bulunmuyor.

    Yalnız şunu söyleyebilirim, şu anda sahip olduğunuz araç bir önceki nesille motor ve yürüyen olarak kıyas kabul etmez.

    122'liğin gaz yemedeki netliği diğer kardeşlerinden daha iyiymiş,kullananlar diyor.(her üç motoruda test edenler).Belki bu araca has sıkıntı olabilir.

    Görüş problemi olduğunu zannetmiyorum,alışkanlık gerekiyor olabilir.

    Direksiyon bence çok iyi,tepkiler yerinde.Bir önceki nesilden hele çok daha iyi.

    Arkadaş olarak tavsiyem ilk başta yaşanan hayal kırıklığını atlatıp daha objektif gözle bakmak yoksa canınız daha çok sıkılacaktır.Detaylandırdıkça durum daha sevimsiz hal alacaktır,iyi özellikler bile fark edilmeyecektir.

    Aynı şeyleri bir şekilde benzer şartlar altında önceden yaşamış birinin tecrübesiyle yazıyorum.

    Yeni kasa makyaj kasası gibi bir şey,çok bir şey değişmeyecek gibi.Asıl beklenen kasa 7 olacak,bu işin sonu yok,tüketim teknolojisine döndü,yetişemeyiz.

    quote:

    Orjinalden alıntı: keremdem

    Benim de (122 Hp Midline) aynı şikayetlerim var. Eski arabam 2004 golf 4'e göre
    1) Rölantide aynen dizel gibi çok ses var.
    2) Gaza tepki geç.
    3) Arka ve arka çapraz görüşü daha kötü. Az kalsın 2 kez arka çaprazdan gelen arabayı görmedim, kaza yapıyordum.
    4) Koltuk ayarını hala kendime göre yapamadım, yapamıyorum, rahatsız kullanıyorum. Eskisi daha uyumluydu. Ergonomik bir sorun var.
    5) Radyo düğmelerine ulaşım zor. Eski golfte bileğimi vitesin üzerine koyduğumda parmağımla uzanırdım.
    6) Bagajı açarken parmaklar çamura bulanıyor. Havalı ama hatalı bir açma düzeneği. Eskisinde içe gömük olduğundan bu problem yoktu.
    7) Direksiyon hızlanınca bile yumuşak kalıyor, eskisinde hızlandıkça sertleşirdi, yenisinde çok az fark ediliyor.
    8) Midline'da ön yolcu koltuğunda yükseklik ayarı olmaması çok tuhaf. Eski primeline'ım da bile vardı.
    9) Yakında Golf'ün kasa değiştirecek olması da üzücü.
    10)www.vw.com.tr'de hala 122hp'nin fiyatları yok.Nedir bu arabalar hayalet mi?
    Açıkçası eski Golf'ümü özlüyorum.





  • Hayırlı olsun,kazasız belasız sürüşler dileriz.
    Hep keyif alman temennisiyle.
    28.üyemizsin.

    quote:

    Orjinalden alıntı: metak68

    slm arkadaşlar aracın kullanıcısı olmak sadece bura ya üye olmaya yetmiyor seviyeli ve gercekcide olmak gerekli iyi dostlukların tohumlarını attıgınızı görüyorum 29.12.2007 jetta tsi1.70 dsg derin siyah içi siyah sunroof xenon 429 km.. beni de üye ederseniz sevinirim.....
  • Seninde aracın hayırlı olsun,kazası belasız kullanman ve hep keyif alman dileğiyle.
    29.üye oldun,
    her nekadar mevzuda eski olsanda arabayı teminde bayağı macera yaşamışsın.

    quote:

    Orjinalden alıntı: plantamax
    ...
    BENİDE LİSTENİZE EKLEYİN ARKADAŞLAR YARIN PLAKA RUHSAT İLE TRAFİĞE ÇIKACAM PLAKAYI ALİM ARTIK BENDE 170 HP İLE YOLLARDAYIM
    ...
  • Buluşmanın katılımın az olmasına rağmen verimli ve sıcak geçmesine sevindim,
    size çekirdek kadro diyebiliriz, demekki artık ilerde çekirdek ekibin hareket geçmesiyle organizasyonlara başlayabilriz.

    streptozotocinus eklediğin fotoları görüntüleyemiyoruz, ne gerekiyor, 3D gözlüğü filan takıp mı bakmak lazım.

    Dün bir araya geldiğinizde MuraD abiyi iki kere cepten aradım ama ulaşamadım.
  • bunu anlayamadım, açıklarmısınn dsg ile 6 dan 3 e tek hamlede nasıl vites küçültüyorsun? Benim kullandığım araçta ilkönce 5 e sonra 4 e daha sonra 3 e alıyorsun vitesi, manuelde direk 6 dan 3 e alıyorsun, yanlış anlamayın dsg şanzumanı küçümsemek değil maksadım, kullanan arkadaşlara ladım yok, ancak ben dsg ile manuelden hızlı 2 yada 3 atlamalı vites değiştirebileceğine inanmıyorum
  • quote:

    Orjinalden alıntı: bodrumdesign

    golf gt manuel almadan önce 2 kez test aracı kullndım biri golf biri jetta idi ikiside dsg şanzumanlıydı. Aralık ayı byunca golf tsi 140 dsg aradım bulsaydım sıfır alacaktım bulamadım. İkinci el gt buldum temizdi aldım. Şimdi iyiki dsg almamışım diyorum. Büyük fark var arada, 5.viteste 100 le giderken 3 e atıp gaza basmanın tadına varamayacakmışım. Büyük şehirlerde kesinlikle dsg daha rahattır ama trafik sıkışıklığı olmayan bir şehirde yaşayan ve genelde şehirlerarası kullanan arkadaşlara kesinlikle manuel tavsiye ederim.



    bu yapmak istediğini dsg senden daha hızlı yapıyor. istersen manuele alıp kendin de yapabilirsin
  • edit: özkan mail attı kar .....

    özkan aradı kar yürüyüşünden sonra hasta olmuş... o yüzden gelememiş... bilginize

    bir arkadaş daha yazdı son anda geliyorum diye ama gelmedi....

    fotolar ile ilgili daha sonra haber vereyim..

    quote:

    Orjinalden alıntı: GARIBALDI

    Buluşmanın katılımın az olmasına rağmen verimli ve sıcak geçmesine sevindim,
    size çekirdek kadro diyebiliriz, demekki artık ilerde çekirdek ekibin hareket geçmesiyle organizasyonlara başlayabilriz.

    streptozotocinus eklediğin fotoları görüntüleyemiyoruz, ne gerekiyor, 3D gözlüğü filan takıp mı bakmak lazım.

    Dün bir araya geldiğinizde MuraD abiyi iki kere cepten aradım ama ulaşamadım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi streptozotocinus -- 15 Ocak 2008; 10:24:26 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: streptozotocinus

    Fotolar ile ilgili daha sonra haber vereyim..



    Doktora yüklenmeyin....
    Fotolar benim tarafımdan engellendi.
    Prensib kararı aldım. Arabamın hiç bir yerde fotoğrafının yayınlanmasını istemiyorum.
    Doktor ve Hüseyin dilerlerse benim arabayı kesip kendi arabalarını koyabilirler.
  • Foruma bakıyorum da söylenen şikayetler ya da rahatsızlıkların çoğu fazla önemsenecek türden değil. Çok şükür Allah nazardan saklasın şu ana kadar ben aracımdan memnunum inşallah böyle devam eder.

    Şu an Kayserideyim ve sıcaklık burada geceleri -25 derece hatta -33 lere çıktığı görüldü. Gündüz -8 dereceden aşşağı düşmüyor. Buna rağmen ilk harekette 15 ya da 20 saniye ben normal diyorum bu sese bir dizel gibi ses çıkıyor motordan daha sonra düzelip normale dönüp kedi gibi mırıldanıyor. Bunun dışın da bu soğuğa rağmen oldukça iyi.

    Yalnız midline donanım için yapılan eleştrilere pek fazla katıldığımı söyleyemem. Bu donanım da önemsenecek sadece ve sadece benim açımdan 2 eksik var. Bu da bir üst donanımla arasında ki 4 milyara yakın fark için değer mi değmez mi bilemiyorum. ESP ve PARK SENSÖRÜ. Olsalar süper olurdu.

    Bu arada 122 hp liklerde midline donanım dışında bir seçenek yoktu aracı aldığım da. 2 adet gelmiş ikisi de midline donanımlı ve metalik boyalıydı. Yani elim mecburdu fakat ek donanım için de 4 milyar gibi bir rakkamı gözden çıkarmayı düşünmezdim açıkçası.




  • Arkadaşlar geçen 2.5 V6 ( 3.25 xi yeni kasa coupe ) ya 170 lik TSI ın cok rahat kafa tuttuğunu yazmıştım. Sanırım tsi ın mucizelerine herkes o kadar alıştı ki pek fazla dikkat çekmedi
  • quote:

    Orjinalden alıntı: plantamax


    quote:

    Orjinalden alıntı: Muradovskiy


    quote:

    Orjinalden alıntı: streptozotocinus

    Fotolar ile ilgili daha sonra haber vereyim..




    Fotolar benim tarafımdan engellendi.
    Prensib kararı aldım. Arabamın hiç bir yerde fotoğrafının yayınlanmasını istemiyorum.




    neden bende koyacaktım resim ama böyle deyince durdum sebep nedir


    Çok önemli bir sebebi yok.
    Bir çok kişi ( daha evvel ayrıldığım forumlarda da ) yazılarımı takip ediyorlar. Herkesin arabamı görmesini istemiyorum.
    Sen gönül ferahlığı ile resimlerini yayınlayabilirsin.




  • Kepazelik olarak görmüyorum. Onlarda parayı sadece performans a vermiyorlar. işçiliğe, standartların üzerinde bir konfor a sahip oluyolar. ( C ve E serisi için ) yani ben inanmıyorum E yada C serisi alan birisi açsın bir Golf GT nin GTI ın verilerine baksın. Çünkü onun için önemli değil performans. En azından konforundan sonra geliyordur.

    Bahsettiğim araç spor bir bmw tek kapı ve bunu alan hem performans ister hemde konfor ister... bilmem anlatabildim mi?

    bu arada herkesin arabası kendisine güzeldir. Kesinlikle kepazelik bir durum yoktur ortada bana göre...

    quote:

    Orjinalden alıntı: plantamax


    quote:

    Orjinalden alıntı: aeusculus

    Arkadaşlar geçen 2.5 V6 ( 3.25 xi yeni kasa coupe ) ya 170 lik TSI ın cok rahat kafa tuttuğunu yazmıştım. Sanırım tsi ın mucizelerine herkes o kadar alıştı ki pek fazla dikkat çekmedi



    trafikteki bi çok mercedesten hızlıyız zaten yani buda çok şaşırtıcı durum değil aç bak mercedesin werilerine ( C SERİSİ VE E SERİSİNİN BİR KISMINA ( ZATEN TAFİKTE BUNDALAR ÇOĞUNLUKTA) ÜSTÜN DURUMDAYIZ YANİ BMW 3 SERİSİNİN YİNE Bİ ÇOK MODELİ İÇİNDE AYNI DURUM GEÇERLİ HELE 320İ TAM KEPAZE )




  • 
Sayfa: önceki 2425262728
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.