Şimdi Ara

TSI (1.0) motor ömrü? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
86
Cevap
1
Favori
48.567
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Burakk0131

    5 sene kullanıp satacağım zaten alacak adam düşünsün ne yapayım.

    Sonraki aracım elektrikli olacak kafaya koydum.
    klasik vw kullanıcısı. sen gene uzun kullanacakmışsın, genelde 3,4 sene kullanır birine kakalarım diye düşünürler.

    dizelciler de nerdeyse bu antipatiklikleriyle insanı tsi sempatizanı yapacaklar :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ARES007

    Lpgli 1.2 i20 aracım vardı. Yürüsün diye devir çevirmek gerekiyordu. Supaplar dağıldı. O aracın 3-4 bin devirde yakalayabileceği ivmeyi 1.0 tsi fabia gaza ufak bir dokunuş ile yakalıyor. Devir yok, surtunme yok. Sadece pistonu daha dayanıklı yapsalar yeter.

    Hele yokuşta vs fabia nin 7 de tırmalayıp 6 ya düşeyim barı diyeceği yokuşta i20 direk 3. Vites.

    Aşırı besleme olayı 30 yıldır kamyonlardan, gemilere kadar her alanda verimi ve gücü artırmak icin kullanılıyor. Zararlı birsey olsa ticari ömrü olmazdı.

    Hele konuda 1.5 dizel aracımdaki aşırı besleme motoru bozmuyor, 1.0 in aşırı beslemesi motoru bozuyor demesi çok komik.

    İki araçtan turboyu sok. 1.5 dizel 50 beygir, 1.0 atmosferik 60-70 beygir üretir. Dizel yakıt turbo olmadan yüksek beygir gücü üretemez. O yüzden eski model araçlarda küçük hacimli dizel motora rastlayamazsınız.
    senin araba ayarsız, düzensiz lpg den patlamıştır... konu çok farklı...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • TSI (1.0) motor ömrü?
    TSI (1.0) motor ömrü?
    TSI (1.0) motor ömrü?
    TSI (1.0) motor ömrü?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Valla insanın çok şey yazası geliyor ama gerek yok. 1.0 seven de 3.0 sevende illa ki bir arabaya biniyor. A'dan B'ye en sorunsuz ve tabi ki ülkemiz yakıt fiyatlarından ötürü en uygun fiyatlara hangisi götürebiliyorsa benim tercihim odur. ( Sedan ve 4 kişinin rahat oturması şartıyla )

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • funnerman kullanıcısına yanıt
    1.5dci minvalinde degil.Tum.dizel motorlarin kagit uzerinde benzinliden daha dayanikli olmasi gerekir.Motorin baslibasina ince bir yagdir.Ve bu buyuk avantaj saglar diger konularla birlikte.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Anxiolytic kullanıcısına yanıt
    bu km ler yanlış yazılmıştır. aslında 18.000 km yazacakken bir 0 fazla yazılmıştır. Gerçek yazılmış olsa bile kim bilir kaç defa motor yapılmıştır bu araçlara. işin şakası bir yana herkes sevdiği araca binsin kimse kimsenin aracını motorunu kötülemesin. motor üretim teknolojileri değişiyor ve gelişiyor. tüm firmalar motor konusunda çağ atladı. tercih meselesi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    122'lik 1.4 tsi bile uzun dönem testinde, ( bu testler uzun yolda yapılıyor) servis bakımlıyken 200 bin de yağ eksiltmeye başlayıp, 287 bin'de motor iflas ettiğine göre 1.0 tsi'dan pek bir şey beklememek lazım.

    https://forum.donanimhaber.com/golf-7-uzun-donem-testi--138525656
    https://www.autobild.de/artikel/vw-golf-7-verliert-gegen-mercedes-a-klasse-w176-im-dauertest-14903537.html
    Su lınkte dıkkatımı ceken

    Golf comfortlıne 27bın euro
    Mercedes a style 26bın euro

    Turkıyede golf, a serısınden zaten 100bın tl ucuz. Aradakı farka aracı sandık motor manyagı yaparsın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Spirited kullanıcısına yanıt
    TSI (1.0) motor ömrü?
    TSI (1.0) motor ömrü?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    122'lik 1.4 tsi bile uzun dönem testinde, ( bu testler uzun yolda yapılıyor) servis bakımlıyken 200 bin de yağ eksiltmeye başlayıp, 287 bin'de motor iflas ettiğine göre 1.0 tsi'dan pek bir şey beklememek lazım.

    https://forum.donanimhaber.com/golf-7-uzun-donem-testi--138525656
    https://www.autobild.de/artikel/vw-golf-7-verliert-gegen-mercedes-a-klasse-w176-im-dauertest-14903537.html
    Olay bu

    Sıfırken tatlı, km ilerledikçe acı olan motorlar bunlar

    İşi bu olan adamlar test etmiş durum bu, burda 50 bin km yapmamış arkadaşlar sorunsuz uzun ömürlü motor diyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lojistisyen -- 4 Eylül 2019; 11:58:24 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • He yavrum tsi sorunlu dizeller sorunsuz, yalan söyleyip milletin günahına giriyorsunuz burda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vetenes

    Audi a3 1.0 tfsi kullanıyorum ve bir grubumuz var burada 100 bin üzeri 3 tane araç var. Şunu söyleyebilirim bu motorun kronik bir problemi yok gibi. Ömür açısından da motor ömrü malum km değil de devir meselesi ile alakalı. Turbo motorlar dizeller gibi yüksek hıza düşük devirlerde çıkıyor. Aşırı performanslı kullanım olmadığı sürece sorunsuz olacağını düşünüyorum
    Grubunuzda sadece 3 tane ve sadece 100 km üstünü geçmiş araba var, onlar grupta paylaşım yapmamışlar ve bu motor bu yüzden sorunsuz ha

    Anlıyorum sizi.

    Bu arada yanlış anlaşılmasın ben motora sorunlu fln diye iddia etmedim. Sonra1.0 Skoda SUVcuk kullananlar saldırıyor 😂

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Şu bölümde tsi'a harcanan mesai bilime harcansa şimdiye Mars'ta koloni kurmuştuk



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gediklii -- 3 Eylül 2019; 21:48:35 >
  • Herkes bütçesi neye yetiyorsa o araci alip biner,kimse kimsenin motorunu kotuleyecek degil,burda hicbirimiz motor arge muhendisi değiliz.Adamlar yapıyor belli testlerden gecirip piyasaya sürüyor.
    Ayni motorla milyon km görende var 200bin de motor yaptiranda tamamen bakim,kullanim ve alinan yakitla orantili olarak değişiyor.Tabi cok azda olsa şans da lazim.
    Ben 1.4crdi aracimi 2009da sifir aldim suan 180.000km deyim,10bin kmde bir mutlaka bakimini yaptirdim,2000-2300devirde sakin kullanmaya özen gösterdim insallah faydasini görürüm ve motorun ömrü uzun olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sfzb67 -- 3 Eylül 2019; 22:20:3 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gediklii

    Şu bölümde tsi'a harcanan mesai bilime harcansa şimdiye Mars'ta koloni kurmuştuk
    Cidden ya,yeter abi bırakın kendi haline tsi kullanıcılarını herkes aracından motorundan memnun.
    Konuyu getiriyor getiriyor tsi a downsizing e getiriyorlar.Şu japonlar downsizing de bu kadar geç kalmasaydı keşke.
  • Valla benim araç 32 bin km oldu çokta memnunum.yetkili servis bakımlı olursa bir sorun olacağını sanmıyorum.orda burda sanayide motordan anlamayan insanlara bakim yaptirirsan o motordan hayır bekleme zaten.
    Yetkili servis bakımlı bir araçta sorun olursa zaten iyi niyet kapsamında her türlü yardımcı olurlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Donanım haber mühendisleri TSI motorun ömrü 200 bin diyorsa 200 bin dir hadi dağılın şimdi burdan
  • rbcntechnic R kullanıcısına yanıt
    Ne 200 bini hocam. Her periyodik bakımda rektefiye ettiriyorum ben
    Kusura bakmayın eninde sonunda biri bu sırrımızı paylaşacaktı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 3 tane 100bin km geçen motor var ve bu yüzden bu motorun sorunsuz olduğu iddia edilmesi ne kadar saçmaysa 200bin de motorun biteceğini iddia etmekte aynı derecede saçma. TSI az da olsa deneme yanılma usulü ömrünü sürdüren bir motor ve bunun örnekleri çok fazla.

    Yine söylüyorum yoksa 1.0 TSI fanlarından özelden küfür yiyoruz; ben motor ömrü hakkında fikir belirtmiyorum, ömrü kısa ve uzun iyi veya kötü az veya çok yakıyo demiyorum. Burda yazan arkadaşların dediklerini yorumluyorum. ( Not: bir süre 1.0 TSI kullandım çok yakınımda da 2 adet kullanan var bende ara ara kullanırım hala )

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.