Şimdi Ara

Tracert okuyabilen varsa bi bakabilir mi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
0
Favori
1.078
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • CMD ye tracert 95.172.65.31 yazdım (LOL Serverı)
    Tracing route to 95.172.65.31 over a maximum of 30 hops

    1 <1 ms <1 ms <1 ms 192.168.1.1
    2 48 ms 47 ms 48 ms 93.155.2.4
    3 51 ms 50 ms 50 ms 81.212.106.133.static.turktelekom.com.tr [81.212.106.133]
    4 785 ms 796 ms 799 ms 81.212.199.157.01-adana-xrs-t2-1.31-iskenderun-t3-1.statik.turktelekom.com.tr [81.212.199.157]
    5 * * * Request timed out.
    6 * * * Request timed out.
    7 * * * Request timed out.
    8 * * * Request timed out.
    9 694 ms * * 212.156.140.77.305-vie-col-1.34-ebgp-acibadem1-k.statik.turktelekom.com.tr [212.156.140.77]
    10 * 101 ms 102 ms ttnet.as6663.net [31.210.12.81]
    11 * * 109 ms 31.210.11.102
    12 125 ms 124 ms 125 ms 104.160.148.35
    13 * * * Request timed out.
    14 138 ms 138 ms 138 ms 104.160.142.103
    15 137 ms 138 ms 138 ms 10.30.240.12
    16 * * * Request timed out.
    17 * * * Request timed out.
    18 * * * Request timed out.
    19 * * * Request timed out.
    20 * * * Request timed out.
    21 * * * Request timed out.
    22 * * * Request timed out.
    23 * * * Request timed out.
    24 * * * Request timed out.
    25 * * * Request timed out.
    26 * * * Request timed out.
    27 * * * Request timed out.
    28 * * * Request timed out.
    29 * * * Request timed out.
    30 * * * Request timed out.

    Trace complete.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dolma123 -- 16 Ocak 2017; 21:21:34 >







  • Modemden çıktıktan sonra anormal bi ping var orası normalde 8 9 ms olmalıdır.9 3.155 kısmını söylüyorum orda bir miktar ping oldugu ıcın ping yüksek çıkmış.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • GoldenParsTR kullanıcısına yanıt
    Nasıl çözeceğim bunu genelde öğlen 4 den sonra kötü internet ondan önce iyi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dolma123

    Nasıl çözeceğim bunu genelde öğlen 4 den sonra kötü internet ondan önce iyi

    Bölgede bulunan santralde yoğunluk oluşuyordur genel olarak kapasite sorunu türk telekom il veya ilçe müdürlüğüyle konuşun ancak pek ilgilenmiyeceklerdir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ISS'ini arayıp durumu bildir. veri yonu değiştirsinler. DNS hızını ölçen programlarla da ping testi yapın. Belki DNS serverlar şişiyordur. TTNET DNS serverlarında sorun varsa onu da bildirirsiniz. DNS değiştirip tracert sonuçlarına bakın. Değişme oluyorsa o şekilde kullanırsınız.
  • cagdas70 kullanıcısına yanıt
    Veri yolunu değiştirin desem ordakiler anlamaz sanırım ya daha düzgün anlayacakları şekilde nasıl anlatabilirim,?
  • ev ağında ya upload yapılıyor (torrent seed ,iphone yada android cloud sync ...)yada adsl hattında kopmalar oluyor
  • cagdas70 kullanıcısına yanıt
    DNS bir ağ geçidi değildir . Yanlış bilgilendirmiyelim lütfen
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ULTILIX

    DNS bir ağ geçidi değildir . Yanlış bilgilendirmiyelim lütfen

    Ben ağ geçidi demedim ki! Yalnız DNS'ler şişincede internette gezinme yavaşlıyor. DNS'lerin şişmesi sadece DNS serverlarının yavaşlaması demekte değil. DNS'lerden size gelen yolda yoğunluk arttığında yine yavaşlamalar oluyor. DNS IP'lerine tracert komutu ile ping kontrolü yapabilirsiniz. ISS'sinizi bu konuda uyarırsanız size gelen veri yolunda ayarlamalar yapabiliyorlar. Çok eskiden benim başıma gelmişti. ISS müşteri hizmetlerini aradım. Durumu bildirdim. Sonuçlar önümde duruyor dediğim içinde itiraz edemediler. Oradan bir şeyler yaptı ve anında düzeldi.
  • cagdas70 kullanıcısına yanıt
    bendede hız yavaşlaması oluşuyor bu durumda ne yapılabilir ? Modeme yeniden ip verdiğimde normal hıza dönüyor ancak kısa bir süre sonra hız 10 mbpsden 3-4 mbps ye düşüyor ne yapabiliriz bu durumda ? akşam saatlerinde daha çok oluyor bu durum ?
  • Tuna152 kullanıcısına yanıt
    Akşam saatlarinde bazı bölgelerde internet yavaşlaması olabiliyor. Bu konuyla ilgili forumda çok şikayet var. ISS'inizin müşteri hizmetlerini arayıp durumu bildirin. Gerçi çoğu zaman bir çözüm bulamıyorlar ama bir şansınızı deneyebilirsiniz.

    turktelekom'un Online Hizmetler sayfasında arıza kısmına bir kayıtta bırakabilirsiniz. Umarım düzeltirler.
  • cagdas70 kullanıcısına yanıt
    Herşeyi denedim ve düzelmedi sorun santralde bitiyor kesin orada bir sıkıntı var portlarda mı desek geçen ay sorunsuz şekilde gelmişti hız şimdi tekrar başladı çok saçma bir şirket !
  • Hocam çözüm buldunuzmu benzer bi sorun var ve telekoma nasıl anlatacağımı bilmiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hat değerlerinizi yazarmısınız buraya
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cagdas70


    quote:

    Orijinalden alıntı: ULTILIX

    DNS bir ağ geçidi değildir . Yanlış bilgilendirmiyelim lütfen

    Ben ağ geçidi demedim ki! Yalnız DNS'ler şişincede internette gezinme yavaşlıyor. DNS'lerin şişmesi sadece DNS serverlarının yavaşlaması demekte değil. DNS'lerden size gelen yolda yoğunluk arttığında yine yavaşlamalar oluyor. DNS IP'lerine tracert komutu ile ping kontrolü yapabilirsiniz. ISS'sinizi bu konuda uyarırsanız size gelen veri yolunda ayarlamalar yapabiliyorlar. Çok eskiden benim başıma gelmişti. ISS müşteri hizmetlerini aradım. Durumu bildirdim. Sonuçlar önümde duruyor dediğim içinde itiraz edemediler. Oradan bir şeyler yaptı ve anında düzeldi.

    DNS ile konunun hiçbir alakası yok arkadaşın sorunu muhtemelen altyapısal sıkıntılardan oluşuyor ilk saha dolabına 40 ms gibi rakam alıyor. Zaten Lol serveri diye belirtmiş ve direk ip ye ping atmış burada dns serverleri devreye girmez. Çok kolay bir şekilde modem veya bilgisayar üzerinden dns serverinizi değiştirebilirsiniz. İnternette bu dns ile ilgili çok büyük bir bilgi kirliliği var.

    Dns hakkında aşşağıdan bilgi edinebilirsiniz.
    https://tr.wikipedia.org/wiki/DNS




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.