Şimdi Ara

TR'nin En Büyük Amazon Rehberi [EFSANE KONU] (12731. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
10 Misafir - 10 Masaüstü
5 sn
260.706
Cevap
2.701
Favori
13.892.408
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
634 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • Amazon.co.uk'dan alışveriş yaptım ve gelen pakette adresimin ve ismimin tam bir şekilde yazıldığını ancak telefon numaramın yazılmadığını fark ettim o gün evde olmasam telefon numaram olmadığı için bana ulaşılamayacak ve kargomu alamayacaktım zaten herhangi bir takip numarası da vermiyor site. Şimdi bir alışveriş daha yapmak istiyorum ürünü sepete attıktan bir sonraki aşamaya geçince adres onaylama kısmı yazıyor ve bu aşamada, normalde telefon numaramı önceden adres ayarlarına adresle beraber yazmış olmama rağmen, numaram gözükmüyor bu sebepten kargo paketinin de üstüne yazılmıyor. Aynı durum amazon.com da mevcut değil orada telefon numaram gözüküyor bunun sebebi ne olabilir ? Lütfen yardım edin.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Q0o

    Amazon.co.uk'dan alışveriş yaptım ve gelen pakette adresimin ve ismimin tam bir şekilde yazıldığını ancak telefon numaramın yazılmadığını fark ettim o gün evde olmasam telefon numaram olmadığı için bana ulaşılamayacak ve kargomu alamayacaktım zaten herhangi bir takip numarası da vermiyor site. Şimdi bir alışveriş daha yapmak istiyorum ürünü sepete attıktan bir sonraki aşamaya geçince adres onaylama kısmı yazıyor ve bu aşamada, normalde telefon numaramı önceden adres ayarlarına adresle beraber yazmış olmama rağmen, numaram gözükmüyor bu sebepten kargo paketinin de üstüne yazılmıyor. Aynı durum amazon.com da mevcut değil orada telefon numaram gözüküyor bunun sebebi ne olabilir ? Lütfen yardım edin.

    Kesin bilgim yok ama benimde bir sefer şu dikkatimi çekmişti. İlk amazon.com dan yazdığım adres bilgileri amazon.de de farklı gözükmiştü. Acaba diyorum amazon.co.uk ya girdiğinde adres kaydını silip baştan yazsan bir şey değişir mi ki? Tabii eğer zaten adres kaydını amazon.co.uk tan düzenlediysen bu tezim çürür.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Gümrükte takılan ürünler için ısrarla yardımcı olmayan Amazon.de chat müşteri hizmetleri vardı anlatmıştım



    Telefonla bağlandım bu sefer

    Ürünleri geri çekme talimatı veriyorum dedi ve anında ücret iadesi kararı çıkardı



    Telefonla müşteri hizmetlerine bağlanmaktan çekinmeyin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mail atınca da sizi arıyorlar özellikle Dilara ve Ayşegül hanım çok yardımcı oluyor

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cotillard

    Bugün ürünüm geldi Certified Refurbished Razer Mamba ürün almıştım kutusuz yollamışlar, direk balonlu korumaya sarıp.. Bunlar böyle mi yollanıyor normalde ? Ne bi sticker çıktı, ne bişe moralım bozuldu... Fabrikada tamir görüp, kutulayıp yollanmıyor muydu?

    Bu arada mouse'yi ara sıra yukarı kaldırıp geri indirdiğimde bir müddet çalışmıyor sıkıntı yapmaz inş oyunlarda...

    sorun devam ederse yazın desteğe. belki sizden ürünü geri yollamanızı ister,yeni ürün yollar. amazon bu belli olmaz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • kabune kullanıcısına yanıt
    Sildim en baştan yazdım ama olmadı. Telefon bölümüme yazınca numaram gözükmüyor ama alternatif bir yöntem olarak ismimin yanına da numaramı yazdım ancak böyle gözüküyor umarım sorun çıkmaz böyle.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Dün itibariyle siparişlerimden 3 tanesi geldi. Asus Z370-E Rog Strix almıştım, bu ürünün kutusu açılmış, kutu kapağını tutan bantlar bildiğiniz bıçakla kesilmişti. Ürünü henüz çalıştırmadım montajı haftaya yapacağım ancak biraz işkillendim. İade ürünü almış olma ihtimalim var mıdır ? Gümrükte açıp baktılar diye düşündüm ancak amazon kolisi güzelce bantlanmıştı, yanı kolinin açıldığına dair bir ibare yoktu.

    Başka sipariş için DHL'den evrak lazım diye mail gelmiş ancak evrak örneği atmamışlar. Kargo statüsü değişmiş. DHL ile kargosu gelen arkadaşlar bir bakabilir mi ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ocean-x -- 8 Mart 2018; 8:53:31 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ocean-x O kullanıcısına yanıt
    Merhaba
    Ürününüz iade gelmiş ürün sanırım amazona bilgi verin değiştirsinler.

    DHL için kategori3@dhl.com adresine yada kategori3@dhl.com.tr adresine konu başlığı Konşimento No - Tc Kimlik No - Ürünün ne olduğunu yazıp gönderin.

    benım anakartda yolda inş açılmış ürün yollamazlar

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • TulparHAN kullanıcısına yanıt
    Değiştirmekle de uğraşmak istemiyorum bir ton iş çıkacak, ürünü gönder yenisini bekle vsvs. ürünü montajlayıp sorun olursa göndermeyi planlıyorum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • TulparHAN kullanıcısına yanıt
    Bana gelen sms sonrası bu emaillere gerekli bilgileri gönderdim. Emaile cevap olarak musteri hizmetleri ilr görüşmem gerektiği belirtildi.



    Telefonla aradım. Ürünün ne olduğunu sordular. 30euro uzeri oldugu için gümrük ödeneceği söylendi. Amazona gümrük icin odeme yapıp yapmadığım soruldu. Amazona ödedim dediğimde amazon gumruk bilgilerini paylaşma hususunda hata yapmış oldugunu, paranın ödenip ödenmedigini doğrulayamadiklarini, amazondan birçok sipariş icin topluca onay alıp öyle gümrükten çekeceklerini söylediler. Teslimat birkaç gün gecikecekmis..



    İletişim bilgilerim alındı Vs Vs.

    Benzer durumda olan varsa Mh ile görüşüp en azından iletişim bilgilerini paylaşsın bence.. İyi alışverişler herkese

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TulparHAN kullanıcısına yanıt
    Müşteri hizmetlerine bağlandım cidden şaka gibiler.

    Kadına bahsettim konuyu bana diyor ki ürüne baktım Türkiye'ye gönderilemiyor siz nasıl aldınız bir hata var bunda diyor. Gülsem mi ağlasam mı bilemedim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ocean-x -- 8 Mart 2018; 10:11:24 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ocean-x O kullanıcısına yanıt
    Müşteri hizmetlerine mail at canlı destekden bağlanma sanırım canlı desteğe başkaları bakıyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ocean-x

    Dün itibariyle siparişlerimden 3 tanesi geldi. Asus Z370-E Rog Strix almıştım, bu ürünün kutusu açılmış, kutu kapağını tutan bantlar bildiğiniz bıçakla kesilmişti. Ürünü henüz çalıştırmadım montajı haftaya yapacağım ancak biraz işkillendim. İade ürünü almış olma ihtimalim var mıdır ? Gümrükte açıp baktılar diye düşündüm ancak amazon kolisi güzelce bantlanmıştı, yanı kolinin açıldığına dair bir ibare yoktu.

    Başka sipariş için DHL'den evrak lazım diye mail gelmiş ancak evrak örneği atmamışlar. Kargo statüsü değişmiş. DHL ile kargosu gelen arkadaşlar bir bakabilir mi ?

    Fiziksel hasar yoksa ve kampanya yakaladıysanız geri vermeyin

    Testlerini iyi yapın

    İşlemci pinleri eğri mi bakın

    zaten ilk 1 ay iade hakkınız var

    2 sene içinde de arıza durumunda değişim hakkınız var



    Tercih sizin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Çalışıyor çok şükür, gerek kalmadı ;D 240'tl mis gibi Razer Mamba ya

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Amazon.de’den alışveriş üst sınırı nedir beyler, Euro bazında ? Yüklü bir alışveriş yapacağım da.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ocean-x O kullanıcısına yanıt
    Hocam ilerde içinizde şüphe kalır, bence amazon ile iletişim kurup değişim talep edin.Belki amazon sizden önce yollar ürünü sizde yollarsınız.

    İlerde içinize sıkıntı yaratabilir.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • sadun89 S kullanıcısına yanıt
    Ben size verdiğim mail adresine


    Konşimento No.XXXX TC Kimlik No: XXX Ürün İçerik Bilgisi: XXX

    bunu hem konu hem mesaj bölümünüe yazıp göndermiştim 1 - 2 gün içnide ürün gümrükten çekilmişti

    sizin durum birazcık farklı sanırım.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Cotillard kullanıcısına yanıt
    Kablosuz mu?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • tek seferde 1500 euro. fazlası ticariye giriyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ocean-x O kullanıcısına yanıt
    Peki mesela tek üyelikten 3-4 kere ardarda sipariş versem ve her bir siparişin tutarı 1500 euroyu geçmese ? Sıkıntı yaşar mıyım ?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.