Şimdi Ara

TR'nin En Büyük Amazon Rehberi [EFSANE KONU] (6075. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
8 Misafir - 8 Masaüstü
5 sn
260.706
Cevap
2.701
Favori
13.892.258
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
634 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 60736074607560766077
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xX.3B.Xx

    quote:

    Orijinalden alıntı: Zuko


    quote:

    Orijinalden alıntı: xX.3B.Xx

    quote:

    Orijinalden alıntı: MühendisMurat


    quote:

    Orijinalden alıntı: xX.3B.Xx

    Murat hocam biraz alakasız olacak ama MSI RMA için bi rehber hazırlamış mıydın? Türkiye servisine değil de direk kendilerine göndermek istiyorum ekran kartımı?

    Yok kardeşim MSI ile ilgili yurtdışıyla hiç işimiz yok öyle bir bağlantı yok ilk sayfada yazanlar geçerli.

    Sen dedin de yeni birşey öğrendim, Amazon'dan alınan Msi ekran kartları burada 1 yıl garantiliymiş
    Benim ekran kartım Türkiyeden alınma, ama daha önce Sapphire ekran kartını Vatan ile gönderdiğimde yolda başına gelen fiziksel hasar yüzünden servis bakmamıştı ve 2 aylık uğraş sonunda iade alabilmiştim.
    Yani Vatanbilgisayar ile göndermek zorundayım Servispoint'e ve Vatanbilgisayar'a bulaşmak istemiyorum hiç.

    Nerden öğrendin onu? Yok öyle bir şey, all-in-one ve laptop'lar 1 yıl garantili sadece.

    İlk sayfada yazıyor.

    Yanlış o zaman.

    TR'nin En Büyük Amazon Rehberi [EFSANE KONU]




  • burada hangi seçeneği seçmek gerekiyor ?
    TL mi euro mu seçmeliyim ?
    2 kargo seçeneği var ama fiyatları yazmıyor.
    TR'nin En Büyük Amazon Rehberi [EFSANE KONU]
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xX.3B.Xx

    quote:

    Orijinalden alıntı: Erdo4


    quote:

    Orijinalden alıntı: xX.3B.Xx

    quote:

    Orijinalden alıntı: MühendisMurat


    quote:

    Orijinalden alıntı: xX.3B.Xx

    Murat hocam biraz alakasız olacak ama MSI RMA için bi rehber hazırlamış mıydın? Türkiye servisine değil de direk kendilerine göndermek istiyorum ekran kartımı?

    Yok kardeşim MSI ile ilgili yurtdışıyla hiç işimiz yok öyle bir bağlantı yok ilk sayfada yazanlar geçerli.

    Sen dedin de yeni birşey öğrendim, Amazon'dan alınan Msi ekran kartları burada 1 yıl garantiliymiş
    Benim ekran kartım Türkiyeden alınma, ama daha önce Sapphire ekran kartını Vatan ile gönderdiğimde yolda başına gelen fiziksel hasar yüzünden servis bakmamıştı ve 2 aylık uğraş sonunda iade alabilmiştim.
    Yani Vatanbilgisayar ile göndermek zorundayım Servispoint'e ve Vatanbilgisayar'a bulaşmak istemiyorum hiç.

    MSI 1 yıl garantisi sadece tamir için bilgin olsun. Değişim yapmıyorlar. (Tabi hala destek sağlıyorlar ise)

    Bu gibi durumlarda Vatan a değil direk kendin servis e gönder. Aracı sokarsan araya en az 1 ay beklersin..

    Servis direkt son kullanıcıdan ürünleri kabul etmiyor, illa satın aldığınız yer aracılığıyla göndermeniz gerek diyorlar.
    Direkt olarak kabul etmediklerini Msi usa facebook sayfasına ingilizce olarak yazdım ve Msi'ın mail adresini istedim, servis son kullanıcıdan ürün kabul etmediği için onları şikayet edeceğim, bakalım servispoint ne yapacak
    Bu arada Msi merkezinin mail adresini bulamadım sitede?

    ben de anakart yollarken bu sıkıntıyı yaşadım. n11 den almıştım satıcıya söyledim onlar da bilgisiz... nihayet EXA ithalatı olduğu anlaşıldı ürünün ki bu garanti belgesinde vs yazmıyordu. EXA'ya yolladım onlar da servise yolladılar. servis direkt olarak kesinlikle kabul etmeyiz diyor. MSI uluslararası siteye ben de şikayet ettim, inceleyeceğiz vs dediler ama sonuç yok. MSI'den bu anlamda pek bir şey beklemeyin amerikalılar gibi değiller maalesef. Direkt THH gidin MSI Türkiyeyi şikayet edin dilekçede derim büyük olasılıkla lehinize karar çıkar. Hatta Ticaret İl Müdürlüğüne de ekstra şikayet edilebilir çünkü prosedüre uymuyorlar.




  • Orası kart ekleme ekranı. TL yada başka birşey fark etmiyor zaten



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi VoLVoXxX99 -- 20 Ağustos 2016; 16:16:29 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vatov kullanıcısına yanıt
    hocam 50 dolara bulamadım ben link atarmısın
  • Arkadaşlar, DDR 4 ram almak istiyorum önerisi tavsiyesi olan varsa sevinirim :)
  • VoLVoXxX99 kullanıcısına yanıt
    Tl olarak yada Euro olarak bırakmam fiyat farkına sebeb olabilir mi?
  • mkm5838 kullanıcısına yanıt
    Hocam buyrun,https://www.amazon.com/gp/product/B018AX3I0C/ref=oh_aui_detailpage_o01_s00?ie=UTF8&psc=1 ama artık 50$ değil ara ara tekrar düşüyor. Ama kimi zaman sadece prime'a özel oluyor indirim.
  • Vatov kullanıcısına yanıt
    görseydim hiç durmadan alırdım tüh ya
    bekliyecez artık. peki bunun indirimini hergün takip etmek yerine bir bildirim programı filan varmı ? indirime girince bildirim yollayan tarzı
  • Daha önce sapphire 6950 modelini tek fanlı alıp kulandım ve tek fanlı modellerin hata olduğuna kanaat getirdim. Ben kendi deneyimlerimden yola çıkarak tek fanlı referansımsı modelleri önermiyorum...özellikle sessizlik isteyenler almamalı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: marxx

    quote:

    Orijinalden alıntı: xX.3B.Xx

    quote:

    Orijinalden alıntı: Erdo4


    quote:

    Orijinalden alıntı: xX.3B.Xx

    quote:

    Orijinalden alıntı: MühendisMurat


    quote:

    Orijinalden alıntı: xX.3B.Xx

    Murat hocam biraz alakasız olacak ama MSI RMA için bi rehber hazırlamış mıydın? Türkiye servisine değil de direk kendilerine göndermek istiyorum ekran kartımı?

    Yok kardeşim MSI ile ilgili yurtdışıyla hiç işimiz yok öyle bir bağlantı yok ilk sayfada yazanlar geçerli.

    Sen dedin de yeni birşey öğrendim, Amazon'dan alınan Msi ekran kartları burada 1 yıl garantiliymiş
    Benim ekran kartım Türkiyeden alınma, ama daha önce Sapphire ekran kartını Vatan ile gönderdiğimde yolda başına gelen fiziksel hasar yüzünden servis bakmamıştı ve 2 aylık uğraş sonunda iade alabilmiştim.
    Yani Vatanbilgisayar ile göndermek zorundayım Servispoint'e ve Vatanbilgisayar'a bulaşmak istemiyorum hiç.

    MSI 1 yıl garantisi sadece tamir için bilgin olsun. Değişim yapmıyorlar. (Tabi hala destek sağlıyorlar ise)

    Bu gibi durumlarda Vatan a değil direk kendin servis e gönder. Aracı sokarsan araya en az 1 ay beklersin..

    Servis direkt son kullanıcıdan ürünleri kabul etmiyor, illa satın aldığınız yer aracılığıyla göndermeniz gerek diyorlar.
    Direkt olarak kabul etmediklerini Msi usa facebook sayfasına ingilizce olarak yazdım ve Msi'ın mail adresini istedim, servis son kullanıcıdan ürün kabul etmediği için onları şikayet edeceğim, bakalım servispoint ne yapacak
    Bu arada Msi merkezinin mail adresini bulamadım sitede?

    ben de anakart yollarken bu sıkıntıyı yaşadım. n11 den almıştım satıcıya söyledim onlar da bilgisiz... nihayet EXA ithalatı olduğu anlaşıldı ürünün ki bu garanti belgesinde vs yazmıyordu. EXA'ya yolladım onlar da servise yolladılar. servis direkt olarak kesinlikle kabul etmeyiz diyor. MSI uluslararası siteye ben de şikayet ettim, inceleyeceğiz vs dediler ama sonuç yok. MSI'den bu anlamda pek bir şey beklemeyin amerikalılar gibi değiller maalesef. Direkt THH gidin MSI Türkiyeyi şikayet edin dilekçede derim büyük olasılıkla lehinize karar çıkar. Hatta Ticaret İl Müdürlüğüne de ekstra şikayet edilebilir çünkü prosedüre uymuyorlar.

    THH'de de birşey çıkacağını sanmıyorum hocam, oraya da talep çok ve her konuda tecrübe sahibi değiller ne yazıkki. MSI'ın merkezi amerikada sanırım, siz tam olarak nasıl şikayet ettiniz?
    Garanti belgesinde ithalatçı Penta yazıyor, daha önce arızalı Logitech ekipmanlarımı Penta'ya götürmüştüm ve hem kısa süre içinde sonuçlandı hem de değişim vermişlerdi. Penta ile görüşmekten başka çarem yok sanırım şuanda, umarım hala Penta bakıyordur.
    Tam prosedüre uyan firmalar çok nadir zaten, burası Türkiye.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xX.3B.Xx -- 20 Ağustos 2016; 16:25:43 >




  • Arkadaşlar varis tarihi eylül 9 olarak gözüküyor Amazonda. Bu tarihten erken gelme ihtimali var mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu ara hakikaten sıkıntı var.Sebebini bilmiyorum ama 15. Aldığım urun ücreti karttan alındı hala shipping soon.Urun stoğu da var hala satışta ve satıcı amazon.Hayrolsun

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bankanızın kullandığı kuru soruyor orda. TL yapın sorun olmaz. Sizin dediğiniz aşama en son kısımda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • --CarpeDiem-- kullanıcısına yanıt
    Genelde kargo yola çıktıktan iki hafta sonra elinizde olur. Amazon o tarihi garanti olsun diye veriyor çünkü o tarih geçerse kargo iadesi vs alabiliyorsunuz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: VoLVoXxX99

    Bankanızın kullandığı kuru soruyor orda. TL yapın sorun olmaz. Sizin dediğiniz aşama en son kısımda.

    Sanırım burada euro seçeceğim doğru mu ?

    yardımınız için teşekkür ederim.


    TR'nin En Büyük Amazon Rehberi [EFSANE KONU]




  • VoLVoXxX99 kullanıcısına yanıt
    Tamamdır hocam sagolun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Evet bu en son checkout ekranında euro'yu seçeceksiniz. Bankanızın kur çevirmesi Amazon'dan daha uygun olur



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi VoLVoXxX99 -- 20 Ağustos 2016; 16:51:58 >
  • Yes

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: VoLVoXxX99

    Evet bu en son checkout ekranında euro'yu seçeceksiniz. Bankanızın kur çevirmesi Amazon'dan daha uygun olur

    İlginiz için teşekkür ederim şimdi bir mail geldi

    bekliyorum artık yapmam gereken bir şey var mı ?

    G930'u 4 günde göndermişlerdi kargo ücretini silip en iyi kargo ile umarım buda erken gelir :)
  • 
Sayfa: önceki 60736074607560766077
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.