Şimdi Ara

TR Diamond stream :3 (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
45
Cevap
1
Favori
1.182
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • takip
    _____________________________
  • izliyorum
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mydeathforliving

    quote:

    Orijinalden alıntı: NyX Epsilon

    Olum o değilde tr diamond=west gold diye bişey var mı?Yoksa 2 side aynı mı oluyor.Ne bileyim hiç weste oynamadım

    öyle diyenleri blockluyom ben

    tr daymınt west gold
    _____________________________




  • İzleyelim bakalım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    Ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LLoncept

    quote:

    Orijinalden alıntı: mydeathforliving

    quote:

    Orijinalden alıntı: NyX Epsilon

    Olum o değilde tr diamond=west gold diye bişey var mı?Yoksa 2 side aynı mı oluyor.Ne bileyim hiç weste oynamadım

    öyle diyenleri blockluyom ben

    tr daymınt west gold

    block :P
    _____________________________




  • 2 snde bi chate bakarak streammı yapıyon kardeş ?
    _____________________________


    If you have real paradise for gangsters, see ya there
  • quote:

    Orijinalden alıntı: [A]narchy

    2 snde bi chate bakarak streammı yapıyon kardeş ?

    Daha iyi işte, ilgileniyor demektir.Örneğin silver birisi bir soru soruyor oda biliyorsa cevaplayabilir aslında olması gereken budur
    _____________________________
    SteelSeries Rival 310 | Cooler Master CK550 Gaming Keyboard | SENNHEISER GAME ZERO

    MSI MAG241CR - 144 Hz | Intel Core i5-4690K Processor 4.0 GHz | MSI Z97 GAMING 5 | MSI GAMING GeForce GTX 970 4GB OC 256Bit NVIDIA | Kingston 16 GB HyperX RAM | Corsair SPEC-02 Gaming Case | Corsair CPU Cooler H100i
  • Takip
    _____________________________
  • öfkeliye selamlar desene

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • narunun stramlarında görüp duruyodum seni feedliyodun sürekli xd
    _____________________________
  • Görüntüçok iyi :)
    _____________________________
    Kaçınız çıplak bedenler karşısında sadece gözlere baktınız?
    Sorsalar güya hepiniz aşıktınız!


    Europe West Platinium V-MsstK
  • Takip başarılar dilerim.
    _____________________________
    Spoiler sevmediği için, geleceği görme yeteneğinden vazgeçen adam...


  • zirve011 kullanıcısına yanıt
    Yalancı :P
    _____________________________
  • NyX Epsilon kullanıcısına yanıt
    Bence öyle karlılaştırma yapamayız ama. Tr deki küfür ve afk olayı daha az Euw de benim gözlemlediğim :3



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kalledian -- 6 Ekim 2013; 18:16:13 >
    _____________________________
  • Stream on :3
    _____________________________
  • Telefondan izliyicem ama uygulamada searche : Kalledian yazınca çıkmıyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dnamaker -- 7 Ekim 2013; 12:57:40 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • dnamaker D kullanıcısına yanıt
    Uygulamasını hiç kullanmadım malesef bilemiyorum :(
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dnamaker

    Telefondan izliyicem ama uygulamada searche : Kalledian yazınca çıkmıyor

    Uygulamada görünmüyor desteği yok heralde mobile geçen streamde vardı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Kapattım belki de o yüzdendir :3
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kalledian

    Kapattım belki de o yüzdendir :3

    Mantıklı :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.