Şimdi Ara

TP LINK DSL MODULASYONU

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
8
Cevap
0
Favori
2.305
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • TP-LINK 9970 modelli modem kullanıyorum. Altyapı adsl destekliyor fakat modem otomatik olarak vdsl kullanıyor bu nedenle internete bağlanamıyorum. 20 kere aradım ama yardımcı olamadı ne turk telekom ne Tp-link'in kendi servisi. Modemi 3 gün önceye kadar kullanıyordum fakat saçma sapan bi nedenden dolayı resetlendi. Modem arayüzünden dsl modülasyonunu değiştiremiyorum. Ne kadar resetlediğimi siz düşünün. Çok eski bir modemimi kullanmak zorunda kalıyorum ve 2 oda ileriden bile çekmiyor. Lütfen yardımcı olur musunuz?



  • Firmware güncelleme denedinizmi?

    Tp-Link Teknik Destek:

    Çağrı Merkezi Destek Hattı
    Telefon:
    +90 850 72 444 88
    Teknik Destek E-Posta:
    support.tr@tp-link.com
    Ücretlendirme:
    Ücretlendirme bağlı bulunduğunuz operatöre göre değişkenlik gösterir.
    Servis Süresi:
    7 Gün / 24 Saat



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Logic_Man -- 10 Ağustos 2017; 4:11:2 >
  • Logic_Man kullanıcısına yanıt
    denemez olur muyum hiç. Maalesef her yolu denedim ama modemimin internet ışığı yanmıyor. 3 gün önce reset atmasam her şey düzgündü. Modemimin en güncel sürümünün yüklü olduğunu söyledi tp-link müşteri hizmetleri. 192.168.1.1 arayüzünde bazı seçeneklere ulaşamıyorum. Modülasyon türünü farklı bi şekilde çevirmenin yöntemi olmalı. SS bırakıyorum.TP LINK DSL MODULASYONU
    bu şekilde yazıyor ayrıca.




  • Selkad1 S kullanıcısına yanıt
    resetlediyseniz dsl ayarlarını yeniden yapmanız gerekir. yaptınızmı?
  • Logic_Man kullanıcısına yanıt
    evet yaptım. tp-link bana yardımcı olamadı müşteri hizmetleri vasıtasıylya. arayüzü bir şekilde düzeltmem ya da sıfırlamam gerekiyor fakat bir türlü yapamadım. lütfen yardımcı olabilecek birisi çıksın çünkü diğer modemimden doğru düzgün sinyal alamıyorum.
  • Selkad1 S kullanıcısına yanıt
    Web sitesi üzerinden canlı desteğe bağlana bilirsin. Call center fazla iyi olmayabilir.
  • Selkad1 S kullanıcısına yanıt
    Garantisi devam ediyorsa servise gönderin onlar yapsınlar. Arıza var dsl moduna geçmiyor deyin.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.