Şimdi Ara

Toyota, 2.9 milyon otomobili geri çağırıyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
523
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  •  Toyota, 2.9 milyon otomobili geri çağırıyor

    Japon otomobil devi Toyota, emniyet kemerinde çıkan bir sorun nedeniyle 2.9 milyon otomobilini geri çağırıyor.

    Reuters’in haberine göre Toyota, otomobillerin koltuk kenarlarındaki metal kısımların emniyet kemerine zarar verme olasılığını düşünerek geri çağırma kararı aldı.

    Durumu e-posta ile duyuran Toyota, çağrılacak araçların Temmuz 2005-Ağustos 2014 arasında üretilen ve dünyada satışa çıkan RAV4 SUV ve Ekim 2005 ve Ocak 2016 arasında üretilen ve sadece Japonya’da satılan Vanguard SUV modellerini de kapsadığını açıkladı.

    Geri çağrılacak otomobillerin 1.3 milyonu Kuzey Amerika’dan, 625 bini de Avrupa’dan. Geriye kalan kısmı da Çin ve Japonya’da bulunuyor.

    Bilindiği üzere şirketler araçları çağırdığı zaman düzeltilmesi gereken kısımları düzeltiyor, araç sahiplerine iade ediyor ve hiçbir şekilde ücret talep etmiyor.

    Kaynak:http://www.otomobilimbenim.com/otomobil-haberleri/toyota-2-9-milyon-otomobili-geri-cagiriyor.html



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FreeCaptiv3 -- 19 Şubat 2016; 11:56:30 >







  • üretim aşamasında kontrolleri iyi yapsalar bu kadar insan mağdur olmazdı.
  • Bizimle ilgisi yokmuş...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KARACABEYY

    üretim aşamasında kontrolleri iyi yapsalar bu kadar insan mağdur olmazdı.

    Üretim aşamasında bu tür detayları görmemeleri normal bence. Birçok parçayı fason ürettiriyorlar.

    Koltuğun içindeki bir demir parçası kaza esnasında plastiğin kırılmasıyla emniyet kemerine zarar verebilir gibi bir hata. Bu olay üretim aşamasında yapılan çarpışma testlerinde kolay kolay ortaya çıkmaz. Koltuğun o plastik kısmına yük binecek, kırılacak gibi kazalarda meydana gelebilir. Küçük bir olasılık. O yüzden gözden kaçması normal gibi geldi bana. Şimdiye kadar da 2 araçta denk gelinmiş.
  • müthiş bir rekabet var, dünyaya araba yetiştirecem diye olabildiğince dur duraksız hızlı üretim yapılıyor çok detaylı incelenemiyor işte böyle sonradan hatalar çıkıyor.
  • Bize göre sıkıntı yok. Nasılsa Türkiye'ye arızalı bir ürün hiçbir marka satmıyor.
  • Biraz da reklam amaçlı yapıyor olabilirler. Bir toyota sahibi aracını servise götürecek sorundan dolayı, aracın sıkıntısını giderecekler, iç dış güzelce yıkayıp teslim edecekler. Bu olay araç sahiplerini memnun edecek bir durum. Bu şekilde müşterilerinin markaya bağımlılıklarını arttırmayı hedefliyor da olabilirler. O sürede araç sahibi kahvesini, ikramını alıp yeni model toyotaları da inceleyecek vs vs. Hem reklam, hem müşteri memnuniyeti açısından da yapıyor olabilirler. Çok fazla geri çağırma oluyor çünkü.
  • commandx C kullanıcısına yanıt
    Benim aracı da geri çağırdılar. Yolcu airbag fişeği değişecek diye. İç dış temizleyip teslim ettiler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    quote:

    Orijinalden alıntı: KARACABEYY

    üretim aşamasında kontrolleri iyi yapsalar bu kadar insan mağdur olmazdı.

    Üretim aşamasında bu tür detayları görmemeleri normal bence. Birçok parçayı fason ürettiriyorlar.

    Koltuğun içindeki bir demir parçası kaza esnasında plastiğin kırılmasıyla emniyet kemerine zarar verebilir gibi bir hata. Bu olay üretim aşamasında yapılan çarpışma testlerinde kolay kolay ortaya çıkmaz. Koltuğun o plastik kısmına yük binecek, kırılacak gibi kazalarda meydana gelebilir. Küçük bir olasılık. O yüzden gözden kaçması normal gibi geldi bana. Şimdiye kadar da 2 araçta denk gelinmiş.

    o kadar basit değil bu işler. yan sanayide üretilmesiyle alakası yok. sonuçta dizaynı tamamen toyota'ya ait.

    bir akrabam adapazarı toyota fabrikasında çalışıyor ve ekip olarak her sene belli aralıklarla japonya'ya gidiyorlar. bunun gibi bir çok ufak ayrıntıyı rapor edip düzelttiriyorlar. o kadar sıkı çalışmaya rağmen birşeyler kaçıyor işte. o mesela tesbit ettiği bir hatayı söylemiş ve düzeltmişler: "tombul parmaklı biri kullandığında parmakları ... çarpıyordu, söyledim düzelttiler." demişti.




  • Toyota her dakika geri çağırıyor zaten insanların üstünde bedava test o olmamış tam gel hava yastığı bozuk gel motor bozukmus gel .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    quote:

    Orijinalden alıntı: KARACABEYY

    üretim aşamasında kontrolleri iyi yapsalar bu kadar insan mağdur olmazdı.

    Üretim aşamasında bu tür detayları görmemeleri normal bence. Birçok parçayı fason ürettiriyorlar.

    Koltuğun içindeki bir demir parçası kaza esnasında plastiğin kırılmasıyla emniyet kemerine zarar verebilir gibi bir hata. Bu olay üretim aşamasında yapılan çarpışma testlerinde kolay kolay ortaya çıkmaz. Koltuğun o plastik kısmına yük binecek, kırılacak gibi kazalarda meydana gelebilir. Küçük bir olasılık. O yüzden gözden kaçması normal gibi geldi bana. Şimdiye kadar da 2 araçta denk gelinmiş.

    Vw olsaydi vurun abaliya , Toyota olunca dişik ilisilik .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: korsallar

    Vw olsaydi vurun abaliya , Toyota olunca dişik ilisilik .

    Hiç alakası yok. Vw geri çağırma konularında da hep olumlu yaklaştım. Benzer şekilde servislerin olumlu yaklaşmalarında da hangi marka olursa olsun olumlu gözle baktım. Biz müşteriler açısından olumlu olduktan sonra markası farketmiyor.
  • FreeCaptiv3 F kullanıcısına yanıt
    http://forum.donanimhaber.com/m_114570290/tm.htm
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.