Şimdi Ara

Tost/Izgara Makinası Isınmıyor - Arçelik K 2369

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
0
Favori
636
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba, Arçelik K 2369 tost ve ızgara makinası ısınırken, evin içindekini değil, binadaki ev ana sigortasını attırdı. Şu anda "açma kapama düğmesi ve termostat lambası yanmasına rağmen hem alt hem üst hiç ısınmıyor" durumunda. İki katın da çıkartılabilir plakalarının arkasındaki rezistansların görünen kısmında kararma, kopma, kırılma gibi hiçbir aksaklık görünmüyor. Servisine göstermek istemiyorsam ne yapmalıyım?
    Teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-362E4251F -- 4 Aralık 2019; 0:55:17 >



  • İçten kompa olmuştur. Multimetre ile test etmek gerekir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • dfk24 kullanıcısına yanıt
    Hem alt hem üst aynı anda mı kopmuştur?
  • Termostat lambası butonu çevirdiğinizde yanıyorsa devre tamamlanıyor demektir, anlaşılan sorun rezistanslarda. Alt ve üst birbirine seri bağlıysa biri kopunca diğeri sağlam olsa da ısıtmaz.
  • mustyyyyy kullanıcısına yanıt
    Anladım. Arçelik'in yakın zamana kadar ürünü satmasına rağmen rezistansını sağlayamadığını öğrenince belki termik sigortayla atlatabilirim diye umut etmiştim. Hurdaya çıktı demek ki.
    Çok teşekkür ederim.
  • Multimetre veya avometre olmadan hangi rezistansın bozulduğunu bulmanın pratik bir yolu var mıdır? Sırasıyla bir katının rezistansa giren kablolarını çekip tek katı takılıyken makinayı prize taksam bir tehlikesi veya zararı olur mu?
  • Teşekkürler. Arçelik'e iki rezistansı da sipariş vermeyi denedim. Cevap: "Fabrikaya soralım, varsa verebiliriz belki. 1 hafta içinde döneriz". Şu anda gidip mağazasından satın alabildiğiniz ürünün yedek parçası! Son 1-2 yılda da değişmeyen yeri kalmadı. Bilginiz olsun.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Evet, Arçelik'ten beklediğim gibi "yedek parçanızı sağlayamıyoruz" telefonu aldım. Satışta olan bir ürün ve kendi kılavuz/garanti belgesinin 5. maddesinde "Ürünün kullanım ömrü: 7 yıldır. (Ürünün fonksiyonunu yerine getirebilmesi için gerekli yedek parça bulundurma süresi)" diyor. Arçelik'in gerçek yüz budur. Kulaktan dolma bilgilerle tercih ediyoruz. Forumda da bir çok yerde "yaygın, popüler" diye başlayıp "...ama" diye devm eden mağduriyetler var. Halbuki parça dahi veremiyor. Beyaz eşya servisi ile ilgili tecrübelerim daha acı. Dikkat ediniz

    Doğrudan Tüketici Mahkemesi

    Tost/Izgara Makinası Isınmıyor - Arçelik K 2369




  • Bilmeden ne kastettiniz anlamadım ama zaten ilk konuşmada alt üst ikisi 70 TL diye fiyat verip senden onay aldıktan sonra fabrikaya sorup geri dönüyorlar.
  • kadircitak kullanıcısına yanıt
    Tamamen afaki yazdıklarınız. Daha önce aynı makina da dahil defalarca kendim doğrudan servisten alarak tamiratlar yaptım. Evet, her markanın sattığı parça için minimum 1 yıldan başlayan değişken garantileri var. Fiyatlar her zaman eklediğiniz ne idüğü belirsiz site ve satıcılardan daha uygun. Kaldı ki her iki linkinizdeki de temsili olmalı çünkü K 2369 rezistansı hem şeklen hem de watt (2400) olarak tamamen farklı...
    Kendi inanç ve görüşlerinizi gerçekmiş gibi yazmanızın kimseye bir faydası yok. Yine de vaktinize teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-362E4251F -- 8 Aralık 2019; 20:27:54 >
  • senin inanç dediğin senin yaşın kadar tecrübedir hiç kimse sattığı rezinsatnasa garanti vermez şebekeden oluştu der çıkar.. okadar tamir ettiysen buraya niye konu açtın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kadircitak -- 9 Aralık 2019; 8:13:3 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-362E4251F

    Hem alt hem üst aynı anda mı kopmuştur?
    Özel mesaj göndericem de arkadaşlık isteği yolluyorum kabul edebilir misiniz?
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.