Şimdi Ara

TOSHIBA SATELLITE A350-212 Kullanıcıları Derneği (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
64
Cevap
0
Favori
18.952
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ademcevahir

    quote:

    Orijinalden alıntı: memotembelgezer

    quote:

    Orijinalden alıntı: ademcevahir

    Trabzonda Toshiba yetkili servisi olan bi bilgisayarcıya cihazı götürdüm arızasını bildirdim adam baktı ve yeni batarya siparişi verdi bikaç gün içinde elime ulaşır gelir alırsın dedi.Yani pili arızalanan bu cihazın pili garanti kapsamında değiştirilebiliyor arkadaşlar.

    iyiymiş trabzon toşibacılar iyi adamlar demek ki.istanbula gönderilseydi mümkünü yok 40 iş gününden önce yapılmazdı.ben fanlarını temizlesinler diye verdim 2 hafta beklettiler en sonunda iyi tamam yapmayın alacağım bilgisayaı geliyorum1 saate diye arayınca.garantiden para almak için yalayıp yutmuşlar.

    Ben cihazı başka bi bilgisayarcıdan almıştım ona götürünce garantiye yollayacağız ankaraya demişti.Ama ben toshiba yetkili servisi olan bi dükkana göstermek istedim.Sonuçta cihazın arızası belli pil şarj olmuyor yeni pil lazım.Ama yetkili olmayan bayiler arıza tespiti için mecburen ankaraya yolluyorlar cihazları.Yetkili bayi ise kendisi cihazı kontrol edip sistemden arızalı parçanın siparişini verebiliyor.Adam bana al laptopunu yeni pilin hafta sonuna kadar gelir o zamana kadar kabloyla idare et dedi.Ayrıca toshiba sms sistemiyle sipariş edilen parçayla ilgili bilgiler verdi.Ben toshiba laptopumdan çok memnun değilim ama servisle alakalı bir problem yaşamadım.

    Ayrıca fanlarını ben de temizletmek istedim yetkili kişi eğer garantiye yollarsan hem geç gelir hemde temizlemek için 60 tl alırlar biz burda 40 tlye temizliyoruz falan dedi.

    vay be ilk defa servisten memnun birini gördüm :) bence de bilgisayarlar normal ama servis berbat.istanbulda oturuyorum.mecidiye köydeki yetkili servise verdim ama servislerinden memnun değilim hiç.benim başıma şöyle birşey geldi yetkili serviste. cd sürücü bozulmuştu.garanti kapsamında değişecekti.servise gitti.durumu anlattım teslim işlemleri yapıldı.model marka seri numara girildi.çıktı verip imzalatacaklardı.çıktıyı bir okudum.üzerinde kasanın üzerinde çizikler var-çatlaklar var yazıyordu.imzalamadım.bakın bakalım kasaya-kapağa çizik varmı çatlak varmı dedim.kız baktı yok dedi.e burada niye yazıyor dedim işte ön tanımlı geliyormuşta bilmem neyde.benim kapakta da 1 tane bile çizik yoktur çünkü ilk aldığımda kutunun içersinden çıkan ekran bezi ile saklıyorum oda ekran ve kapağı örtüyor.sonuçta ben kabul etmedim o da değiştirmedi.sonra ben sadece cd sürücüyü verdim onlara bilgisayar bende kaldı.parça gelince de masanın üstünde değiştirttim içeri göndermedim :D .dikkat etmek lazım yani.o kağıdı dikkatsizlikle imzalasan adam içeride ekranı değiştirir üzeri çizikli bir ekran takar bir hak da iddia edemezsin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: memotembelgezer

    quote:

    Orijinalden alıntı: ademcevahir

    quote:

    Orijinalden alıntı: memotembelgezer

    quote:

    Orijinalden alıntı: ademcevahir

    Trabzonda Toshiba yetkili servisi olan bi bilgisayarcıya cihazı götürdüm arızasını bildirdim adam baktı ve yeni batarya siparişi verdi bikaç gün içinde elime ulaşır gelir alırsın dedi.Yani pili arızalanan bu cihazın pili garanti kapsamında değiştirilebiliyor arkadaşlar.

    iyiymiş trabzon toşibacılar iyi adamlar demek ki.istanbula gönderilseydi mümkünü yok 40 iş gününden önce yapılmazdı.ben fanlarını temizlesinler diye verdim 2 hafta beklettiler en sonunda iyi tamam yapmayın alacağım bilgisayaı geliyorum1 saate diye arayınca.garantiden para almak için yalayıp yutmuşlar.

    Ben cihazı başka bi bilgisayarcıdan almıştım ona götürünce garantiye yollayacağız ankaraya demişti.Ama ben toshiba yetkili servisi olan bi dükkana göstermek istedim.Sonuçta cihazın arızası belli pil şarj olmuyor yeni pil lazım.Ama yetkili olmayan bayiler arıza tespiti için mecburen ankaraya yolluyorlar cihazları.Yetkili bayi ise kendisi cihazı kontrol edip sistemden arızalı parçanın siparişini verebiliyor.Adam bana al laptopunu yeni pilin hafta sonuna kadar gelir o zamana kadar kabloyla idare et dedi.Ayrıca toshiba sms sistemiyle sipariş edilen parçayla ilgili bilgiler verdi.Ben toshiba laptopumdan çok memnun değilim ama servisle alakalı bir problem yaşamadım.

    Ayrıca fanlarını ben de temizletmek istedim yetkili kişi eğer garantiye yollarsan hem geç gelir hemde temizlemek için 60 tl alırlar biz burda 40 tlye temizliyoruz falan dedi.

    vay be ilk defa servisten memnun birini gördüm :) bence de bilgisayarlar normal ama servis berbat.istanbulda oturuyorum.mecidiye köydeki yetkili servise verdim ama servislerinden memnun değilim hiç.benim başıma şöyle birşey geldi yetkili serviste. cd sürücü bozulmuştu.garanti kapsamında değişecekti.servise gitti.durumu anlattım teslim işlemleri yapıldı.model marka seri numara girildi.çıktı verip imzalatacaklardı.çıktıyı bir okudum.üzerinde kasanın üzerinde çizikler var-çatlaklar var yazıyordu.imzalamadım.bakın bakalım kasaya-kapağa çizik varmı çatlak varmı dedim.kız baktı yok dedi.e burada niye yazıyor dedim işte ön tanımlı geliyormuşta bilmem neyde.benim kapakta da 1 tane bile çizik yoktur çünkü ilk aldığımda kutunun içersinden çıkan ekran bezi ile saklıyorum oda ekran ve kapağı örtüyor.sonuçta ben kabul etmedim o da değiştirmedi.sonra ben sadece cd sürücüyü verdim onlara bilgisayar bende kaldı.parça gelince de masanın üstünde değiştirttim içeri göndermedim :D .dikkat etmek lazım yani.o kağıdı dikkatsizlikle imzalasan adam içeride ekranı değiştirir üzeri çizikli bir ekran takar bir hak da iddia edemezsin.

    Servis konusu biraz da orda çalışan insanların insiyatifine kalmış bişey hocam.Adam müşteri memnuniyetine öncelik veriyorsa seni mağdur etmemeye çalışır.Ama seni bi an önce başından savmak istiyorsa cihazına yeterince önem vermez nasılsa garantiden parasını alıyor.Tranzondaki serviste benle ilgilendiler sağolsunlar 5 dakkada arıza tespitini yapıp yeni batarya siparişi verdi bana da bilgisayardan çıktısını alıp verdi.En geç hafta sonuna kadar gelir gelince ben cepten ararım dedi.


    Düzenleme : Yeni bataryamı bugün itibariyle teslim almış bulunuyorum.Garanti kapsamında tamamen ücretsiz olarak arızalan bataryamı 5 gün içinde değiştirdiler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cevo_61 -- 10 Şubat 2012; 18:58:28 >




  • Merhaba.. elinde bu cihazın windows 7 x64 driver ı full olan var mı acaba?
  • yeniden selamlar

    bataryanın iki buçuk aylık serüveni mutlu sonla tamamlandı.
    hepsiburada.com dan aldığım için direk site ile irtibata geçmiştim. pili onlara göndermiş, servisle hiç muhatap olmamıştım.
    maalesef bu yöntem yanlış olan yöntemmiş.
    size tavsiyem eğer garanti süresi içinde ise ve garantisini belgeleyebiliyorsanız direk yetkili servis ile irtibata geçin.
    neyse uzun bekleyişin ardından teknik servisi aradım ve eskişehirde yetkili toshiba laptop servisi olduğunu öğrendim.
    bilgisayarı buradaki servise götürdüğümde, makinayı test edeceklerini arıza tespitinden sonra durumu bildireceklerini söylediler.
    bugün ise batarya geldi diye cep telefonuma mesaj geldi. batarya tamamen ücretsiz olarak garanti kapsamında orjinali ile değiştirildi.

    eskişehirde olupta toshibası olanlar için servis bilgileri :
    http://www.csbilgisayar.com.tr/
    Hoşnudiye Mh. İsmet İnönü Cd. ( Doktorlar Cd. ) Başak İş Merkezi Kat 2 No: 26 / 8 Eskişehir
    Tel: 0222 231 50 81
    Fax: 0222 231 46 81

    sonuçta internette okuduğum toshiba servisi rezalet haberleri ile alakasız sorunsuz bir servis aldım.
    son derece memnunum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mechanical24 -- 15 Mart 2012; 13:19:42 >




  • sonuç tatmin edici
    dengeli kullanımda 1 saat 45 dakika gitti
    fena sayılmaz
    core i serisine göre kötü pir performans ama p8700 işlemci ve 16" ekran için yeterli
  • 2 yıl önce bi arkadaşımla beraber aldık bu pcden hem ona hem kendime
    şu anki durum batarya ve camera çalışmıyor internette okuyorum %90ında bu iki sorun var
    bu cihazdan almak isteyen varsa kesinlikle almasın derim ben...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi murat_lindemann -- 8 Nisan 2012; 15:51:32 >
  • Daha önce batarya şarj olmuyordu ve garanti kapsamında değiştirmiştim şimdi de cihazda aşırı ısınma oluyor PES2012 açtığımda 10 dakka sonra tak diye kapanıyor.Bazen normal internetteyken hatta boştayken bile aşırı ısınıyor.Cihazın altına elimi ne zaman götürsem o kadar sıcakki elimi yakıyor resmen.

    Garantisinin bitmesine de 2 ay falan kaldı garantiye yollasam mı yollamasam mı tereddütte kaldım.40 iş günü falan diyorlar ama 2 ayı bulabiliyormuş geri gelmesi.Günlük hayatımda her gün lazım oluyor o kadar sürece laptopsuz kalmayı istemiyorum açıkçası.

    Trabzondaki toshiba yetkili servisinde fanlarını falan temizletmek istiyorum belki düzelir 2 ay laptopsuz kalmaktan iyidir heralde.Ama fan temizlemeye servis 40 tl istiyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ademcevahir

    Daha önce batarya şarj olmuyordu ve garanti kapsamında değiştirmiştim şimdi de cihazda aşırı ısınma oluyor PES2012 açtığımda 10 dakka sonra tak diye kapanıyor.Bazen normal internetteyken hatta boştayken bile aşırı ısınıyor.Cihazın altına elimi ne zaman götürsem o kadar sıcakki elimi yakıyor resmen.

    Garantisinin bitmesine de 2 ay falan kaldı garantiye yollasam mı yollamasam mı tereddütte kaldım.40 iş günü falan diyorlar ama 2 ayı bulabiliyormuş geri gelmesi.Günlük hayatımda her gün lazım oluyor o kadar sürece laptopsuz kalmayı istemiyorum açıkçası.

    Trabzondaki toshiba yetkili servisinde fanlarını falan temizletmek istiyorum belki düzelir 2 ay laptopsuz kalmaktan iyidir heralde.Ama fan temizlemeye servis 40 tl istiyor.

    Bilgisayarınızın fan temizliğinin yapılması gerekmektedir.Bu işlemde, yetkili servislerde servis yoğunluğuna göre 2-3 iş günü içerisinde yapılıp cihaz size teslim edilir.Parça değişimi sözkonusu olması durumunda bu süre biraz uzayabilir.Bilgisayarınızın onarımı ve size teslim süresi, bilgisayarınızı yetkili servise teslim ettiğiniz tarihten itibaren başlar ve 30 iş günü içerisinde biter. Genelde tamir sürecini etkileyecek faktörler olmadığı sürece, ortalama 1 hafta içinde cihazınızın arızası onarılıp size teslim edilir.Size söylendiği gibi 2 aylık bir süre sözkonusu değildir.Fan temizleme, garanti kapsamında bir işlem olmadığı için servis ücreti talep edilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: borabalkan

    quote:

    Orijinalden alıntı: ademcevahir

    Daha önce batarya şarj olmuyordu ve garanti kapsamında değiştirmiştim şimdi de cihazda aşırı ısınma oluyor PES2012 açtığımda 10 dakka sonra tak diye kapanıyor.Bazen normal internetteyken hatta boştayken bile aşırı ısınıyor.Cihazın altına elimi ne zaman götürsem o kadar sıcakki elimi yakıyor resmen.

    Garantisinin bitmesine de 2 ay falan kaldı garantiye yollasam mı yollamasam mı tereddütte kaldım.40 iş günü falan diyorlar ama 2 ayı bulabiliyormuş geri gelmesi.Günlük hayatımda her gün lazım oluyor o kadar sürece laptopsuz kalmayı istemiyorum açıkçası.

    Trabzondaki toshiba yetkili servisinde fanlarını falan temizletmek istiyorum belki düzelir 2 ay laptopsuz kalmaktan iyidir heralde.Ama fan temizlemeye servis 40 tl istiyor.

    Bilgisayarınızın fan temizliğinin yapılması gerekmektedir.Bu işlemde, yetkili servislerde servis yoğunluğuna göre 2-3 iş günü içerisinde yapılıp cihaz size teslim edilir.Parça değişimi sözkonusu olması durumunda bu süre biraz uzayabilir.Bilgisayarınızın onarımı ve size teslim süresi, bilgisayarınızı yetkili servise teslim ettiğiniz tarihten itibaren başlar ve 30 iş günü içerisinde biter. Genelde tamir sürecini etkileyecek faktörler olmadığı sürece, ortalama 1 hafta içinde cihazınızın arızası onarılıp size teslim edilir.Size söylendiği gibi 2 aylık bir süre sözkonusu değildir.Fan temizleme, garanti kapsamında bir işlem olmadığı için servis ücreti talep edilir.

    Hocam Trabzondaki Toshiba yetkili servisini aradım o da hemen hemen aynısını söyledi.Fanları temizlemek garanti kapsamında değilmiş ve servise yollarsam 80 tl ücreti varmış.Getir biz 60 tlye temizleyelim dedi(daha önce bizzat sordugumda 40 tl demişti yanlış hatırlamıyorsam).Açıkçası iki tane fan temizlemeye çok para istiyo bana göre.Cihazın zaten garantisi bitmek üzere kendim açsam elektrik süpürgesiyle falan temizleyemez miyim acaba malum öğrenciyiz ve 60 tl cebime kalır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ademcevahir


    quote:

    Orijinalden alıntı: borabalkan

    quote:

    Orijinalden alıntı: ademcevahir

    Daha önce batarya şarj olmuyordu ve garanti kapsamında değiştirmiştim şimdi de cihazda aşırı ısınma oluyor PES2012 açtığımda 10 dakka sonra tak diye kapanıyor.Bazen normal internetteyken hatta boştayken bile aşırı ısınıyor.Cihazın altına elimi ne zaman götürsem o kadar sıcakki elimi yakıyor resmen.

    Garantisinin bitmesine de 2 ay falan kaldı garantiye yollasam mı yollamasam mı tereddütte kaldım.40 iş günü falan diyorlar ama 2 ayı bulabiliyormuş geri gelmesi.Günlük hayatımda her gün lazım oluyor o kadar sürece laptopsuz kalmayı istemiyorum açıkçası.

    Trabzondaki toshiba yetkili servisinde fanlarını falan temizletmek istiyorum belki düzelir 2 ay laptopsuz kalmaktan iyidir heralde.Ama fan temizlemeye servis 40 tl istiyor.

    Bilgisayarınızın fan temizliğinin yapılması gerekmektedir.Bu işlemde, yetkili servislerde servis yoğunluğuna göre 2-3 iş günü içerisinde yapılıp cihaz size teslim edilir.Parça değişimi sözkonusu olması durumunda bu süre biraz uzayabilir.Bilgisayarınızın onarımı ve size teslim süresi, bilgisayarınızı yetkili servise teslim ettiğiniz tarihten itibaren başlar ve 30 iş günü içerisinde biter. Genelde tamir sürecini etkileyecek faktörler olmadığı sürece, ortalama 1 hafta içinde cihazınızın arızası onarılıp size teslim edilir.Size söylendiği gibi 2 aylık bir süre sözkonusu değildir.Fan temizleme, garanti kapsamında bir işlem olmadığı için servis ücreti talep edilir.

    Hocam Trabzondaki Toshiba yetkili servisini aradım o da hemen hemen aynısını söyledi.Fanları temizlemek garanti kapsamında değilmiş ve servise yollarsam 80 tl ücreti varmış.Getir biz 60 tlye temizleyelim dedi(daha önce bizzat sordugumda 40 tl demişti yanlış hatırlamıyorsam).Açıkçası iki tane fan temizlemeye çok para istiyo bana göre.Cihazın zaten garantisi bitmek üzere kendim açsam elektrik süpürgesiyle falan temizleyemez miyim acaba malum öğrenciyiz ve 60 tl cebime kalır.

    Fan temizliğinin servis tarafından yapılması gerekmektedir.




  • 2012 yılının temmuz ayında almıştım bu bilgisayarı yani 3 ay önce bitti garantim. Şimdi ise birkaç haftadır pil şarj olmuyor ve kabloyu çıkartınca pat diye kapanıyor. Ayrıca uzun zamandır kullanmadığım için fark etmemiştim bir türlü kamerayı yükleyemiyorum, yani internetten indirmeye çalıştım ama fayda etmedi. Benzer sorunlarla karşılaşan varsa çözümü nedir acaba?
  • Cihazın garantisi bitti ve birkaç kez yere düşürdüm sert bi şekilde darbeler aldı kasada kırıklar çatlaklar meydana geldi.Bu cihaza kasa bulabileceğim bi yer var mı ?
  • Toshiba Satellite A350 - 212 Yazılımsal Destek İçin Bana PM Atmanız Gerekmektedir..Yardımcı olurum bende kullanıyorum.
  • Merhaba ben de kullanıyorum iyi bir kasa ve pil sağlayabileceğim bir yer varmı acaba

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yaklaşık 4 yıllık a350-212 kullanıcısyım. İlk aldığımda win7 ile değiştirdim yazılımı ve sonradan çok pişman oldum zira birçok driver hatası ile uğraştım. ayrıca recevery de iptal olduğu için hemen aldığım yere gittim. bimeks'ten almıştım. ordaki görevli sağolsun çok ilgilendi. raftaki aynı ürünün recovery'sinden bana kopya çıkarttı ve ben tekrar orjinal vista yazılımıma ulaştım. burdan bimeks'teki o görevliye tekrar teşekkür ediyorum. hem işini bilen hem müşteri ile ilgilenen birisi. başkası olsa kesin başından savardı.

    neyse bence pcleri orjinal yazılımı ile kullanmamız lazım hiç biri orjinal yazılımı tutmuyor. bu arada yaklaşık 2 yıldır laptopumu ölü batarya ile kullanıyorum milyonlarca kez elektirik kesimi yüzünden çırt diye kapandı yakında elimde kalacak laptopum ihmalkarlıktan bi batarya almadım gitti. yakın zamanda almayı düşünüyorum.

    2 yılı aşkın bir süre sonra ölen bataryam haricinde son derece kaliteli sağlam ve her türlü şartlarda kullandım 4 yıldır laptopumu zamanı geriye alsak yine bunu alırdım sanırım.




  • WIN 8.1 I YUKLEDIM FAKAT ;

    WIFI VE EKRAN KARTI UYUM SAGLAMADI....

    INTERNETE BAGLANAMIYORUM...
  • takip

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar bana bu laptopun anakartı lazım elinde sağlam anakart olan uygun fiyata verecek arkadaş varsa bi yardımcı olsun
  • Arkadaslar bende a350-212 kullanicisi İDİM.ekran karti yandi.biktirdi artik bi batarya bi sarj devresi son olarak ekranda renk renk cizikler ve beklendik son.ekran karti degistirilebilior diye biliorum.ayni modeli arastirdim ama bulamadim.servis yenisi icin 320 tl istedi. Yada chipset degistirme teklifinde bulundu o da 200 tl. KararasiZ kaldim. Ne yapmaliyim. Gidip yeni bir toshiba olmayan bir laptop mu alayim 2 yil garantili.agzim dilim yandi artik bu toshibadan.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Selamlar , nerdeyse 7 yıldır toshiba satellite A350-212 Kullanıcısıyım. Şuana kadar cihazımda maşallah bir problem yok, sadece malumunuz batarya ömrü bitti zaten ben de masaüstü olarak kullanıyorum. Özellikleri benim için iyi sadece 512MB Olan ekran kartını 1GB Yapmak istiyorum. Mümkün müdür?
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.