N11'den Ağustos 2014'de Toshiba 3 TB HDD aldım. Satıcı Zamazingo adında bir satıcı.
Ürün geçtiğimiz günlerde hata vermeye başlayınca garanti işlemi için önce satıcı ile iletişime geçtim. Ürünü TNB Bilgisayar'a gönderin biz de onlara gönderiyoruz dedikleri için vakit kaybetmemek adına öyle yaptım.
TNB Bilgisayar'ın garanti işlemlerine sanırım Koç Servis bakıyor. Kargom geri gönderilmiş ve kolinin üzerinde ürün TNB'ye ait değil yazıyor.
Toshiba garanti sorgulamadan seri no ile sorguladığımda ise ürünün garantisi bitmiş olarak gözüküyor.
Elimde arızalı ürün ve fatura var. Nasıl bir yol takip etmeliyim?
Öncelikle N11 satıcısı olan Zamazingo'yu arayıp yanlış bilgi verdikleri için ağzıma geleni söylemek istiyorum. Sonra TNB'yi arayıp iade kargosunu İzmir'deki adresim yerine Bucak'a gönderdikleri için benzer şekilde sevmek istiyorum.
Çünkü güzel ülkemde bağırıp çağırmadan işinizi halletmiyorlar...
greenflash
kullanıcısına yanıt
Merhaba greenflash,
Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. irtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.
n11.com donanım haber ekibi
Merhaba, N11 yetkililerine hitaben yazıyorum:
Sipariş No: 208621252864
Bu ürünün arızalı olduğunu satıcı firmaya sitenizdeki Soru-Cevap bölümünden 3 Kasım 2015 tarihinde bildirdik.
quote:
Disk Arızası Merhaba, sizden satın aldığım toshiba diskte hd tune ile test ettiğimde Warning (Uyarı) mesajı alıyorum. Windows da sürekli olarak diski değiştirmemi öneriyor. Ürünü garanti işlemi için size göndermek istiyorum. Yardımcı olur musunuz?
Gelen cevap:
quote:
Merhaba direk TNB ye gönderin veya servisine bizde onlara gönderiyoruz.
Arızalı ürünü düzgün bir şekilde paketledim ve 24 Kasım 2015 tarihinde TNB Bilgisayar'a gönderdim. TNB Bilgisayar 26 Kasım 2015 tarihinde ürünü teslim aldı.
Ancak ürün TNB Bilgisayar'a ait olmadığı gerekçesiyle bana geri gönderildi. Fakat İzmir'deki adresim yerine kime ait olduğunu bilmediğim bir adrese Burdur/Bucak'a gitti. Kargo firması ile görüşerek ürünün adresime yönlendirilmesini sağladım.
Ürün elime ulaştıktan sonra satıcıyı tekrar telefonla aradım ve bilgi verdim. Ürünü bize gönderin biz ilgilenelim dediler. Kargo ücretini ödemem gerekiyor mu diye sorduğumda önemli değil, bizim anlaşmamız var denildi. Bunu bir iyiniyet göstergesi olarak gördüğüm için ürünü karşı ödemeli olarak satıcıya gönderdim.
3 Aralık 2015 tarihinde yeniden kargoya verdiğim ürün bugün "Alıcı Kabul Etmedi (Ücret, Ürün Bedeli, Eksik İrsaliye/Fatura vb. Nedenlerle)" kabul edilmemiş ve satıcı firma ürünü teslim almamış.
Konuyu buraya yazdığımı kendilerine de söylediğimde bizi şikayet etmenize gerek yoktu gibi bir yaklaşımda bulunmuşlar.
Siz sattığınız ürünü TNB'den alıp almadığınızı bilmiyorsanız ben mi bileceğim?
Alışverişin iptalini ve para iadesini istiyorum. Bir daha da N11'den alışveriş yaparken defalarca düşüneceğim.
Ha şunu da söyleyim: Ürün de sorun oluşacağı daha satın aldığım haftadan itibaren belliydi.
Sitenizdeki soru cevap bölümünden 20 Ağustos 2014'de yazdığımız mesaj.
quote:
Fatura Çıkmadı Paketleme Vasat Sürat Kargo ürünü bugün getirdi ancak fatura çıkmadı... Acil olarak bilgi verilmesini istiyorum. Ayrıca disk yolluyorsunuz, insan bunu bir koliye koyar... Kargo poşeti ile gönderilir mi? Paketleme son derece vasat! Ürünü de test etmedim.
Dilerseniz kargo takip kodlarını da paylaşabilirim.