Şimdi Ara

TOSHIBA LAP-TOP' lardan ŞAŞMAYIN ! (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
63
Cevap
0
Favori
1.902
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • @bipekkan
    teoride herşey mümkün... pratikte ise durum değişir...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bahti24

    quote:

    Orijinalden alıntı: doroşenko

    Türkiye içinözel üretilmiştir demek zaten işin özeti.İmalat hatası yada ayıplı malları ülkemiz gibi tüketici bilincinin gelişmediği tüketici mahkemelerinde bile dünyaca ünlü küresel markaların korunduğu yerlerde piyasaya sürüyorlar.



    tam bir hurafeden bahsediyorsunuz türkçe klavye türkçe işletim sistemi taşıması açısından o şekilde türkiye için üretilmiştir ibaresi bulunmaktadır vede 4 yıl bir makina kullanıldıktan sonra o markayı nasıl kötülersiniz anlaşılır gibi deil 4 yıl bir makinayı kullandıysanız öpüp başınızın üstüne koyun bence

    Kardeş ya alıntıyı karıştırdın yada kişileri.
    Benim yukardaki mesajlarımda 4 yıl şunu kullandım falan diye bir yazı mı var baktım göremedim.Nereden çıkardığını da anlamadım.Ama toshiba laptop da kullandım tabii bu arada.

    Hurafe dediğin şey içinde yığınla bir ton örnek var.
    Toshibadan başka markalar ''Türkiye için özel olarak üretilmiştir''' diye yazmamasına rğmen Klavyeleri falan Q yda F türkçedir.Üstelik bu klavye ayarlanması Türkçeye uygun hale getirilmesi ürünler Türkiyeye geldikten sonra yetkili satıcı için Çocuk oyuncağı denecek kadar basit bir iştir ,işletim sistemi yüklemesini ise artık ilkokul çocukları bile yapabiliyor ki bu neden le ''Türkiye için Özel üretilmiştir'' demeye gerek yoktur zaten.Çok da komik olur.

    Biz bu ülkeye özel üretim durumunu ayaklarını vakti zamanında otomobil içnde görmüştük.Ünlü Avrupa markaları Türkiye ve yol şartlarına özel üretip Türkiyede satıyoruz diye Sürat ve konforu için tercih edilen modellere bile
    Avrupada standart olan kaliteli spor süspansiyon yerine Tabiri caizse kamyonet süspansiyonlarını ,düşük yanaklı geniş jantlar yerine tam tersini,egzos emisyonlarını dikkate almazlar nasıl olsa bunlar AB üyesi bile olmayan 2. 3. sınıf ülke diye en dandik egzos ve hava filtre sisitemleri takılmışolanları ,avrupada hatta fakir fukara balkan ve doğu bloku ülkelerinde bile standart sundukları donanımları bizde ekstra ücretle kısaca nerede maaliyetten,malzemeden çalınacak şey varsa yaparak satıyorlardı hala bile belli ölçüde devam ediyor.

    Video inceleme siteleri var artık elinizin altında bir bakın bakalım Toshibanın Çin iç pazarına bile sunduğu malların özellikleri görünüm ve plastik kalitesi Bizim ülkemizdekiler gibi mi.Millet harıl harıl Çinden elektronik eşya alıyor getirtenlerden sahibinden com vb.den bir bakın bakalım en dandikleri bile biz de satılanlardan daha kaliteli.

    Yapmayın Allahaşkına.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kızıl Baron

    @bipekkan
    teoride herşey mümkün... pratikte ise durum değişir...

    @Kızıl Baron,
    Ben teknik olarak doğruyu söylerim, İşim bu benim, ama kabullenmek ve uymak ya da tersi, kişilerin bileceği bir konu. Ama unutmayın bilinen, ispatlanmış doğrular, teori değildir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: doroşenko
    quote:

    Orijinalden alıntı: bahti24
    quote:

    Orijinalden alıntı: doroşenko
    Türkiye içinözel üretilmiştir demek zaten işin özeti.İmalat hatası yada ayıplı malları ülkemiz gibi tüketici bilincinin gelişmediği tüketici mahkemelerinde bile dünyaca ünlü küresel markaların korunduğu yerlerde piyasaya sürüyorlar.

    tam bir hurafeden bahsediyorsunuz türkçe klavye türkçe işletim sistemi taşıması açısından o şekilde türkiye için üretilmiştir ibaresi bulunmaktadır vede 4 yıl bir makina kullanıldıktan sonra o markayı nasıl kötülersiniz anlaşılır gibi deil 4 yıl bir makinayı kullandıysanız öpüp başınızın üstüne koyun bence

    Kardeş ya alıntıyı karıştırdın yada kişileri.
    Benim yukardaki mesajlarımda 4 yıl şunu kullandım falan diye bir yazı mı var baktım göremedim.Nereden çıkardığını da anlamadım.Ama toshiba laptop da kullandım tabii bu arada.

    Hurafe dediğin şey içinde yığınla bir ton örnek var.
    Toshibadan başka markalar ''Türkiye için özel olarak üretilmiştir''' diye yazmamasına rğmen Klavyeleri falan Q yda F türkçedir.Üstelik bu klavye ayarlanması Türkçeye uygun hale getirilmesi ürünler Türkiyeye geldikten sonra yetkili satıcı için Çocuk oyuncağı denecek kadar basit bir iştir ,işletim sistemi yüklemesini ise artık ilkokul çocukları bile yapabiliyor ki bu neden le ''Türkiye için Özel üretilmiştir'' demeye gerek yoktur zaten.Çok da komik olur.

    Biz bu ülkeye özel üretim durumunu ayaklarını vakti zamanında otomobil içnde görmüştük.Ünlü Avrupa markaları Türkiye ve yol şartlarına özel üretip Türkiyede satıyoruz diye Sürat ve konforu için tercih edilen modellere bile
    Avrupada standart olan kaliteli spor süspansiyon yerine Tabiri caizse kamyonet süspansiyonlarını ,düşük yanaklı geniş jantlar yerine tam tersini,egzos emisyonlarını dikkate almazlar nasıl olsa bunlar AB üyesi bile olmayan 2. 3. sınıf ülke diye en dandik egzos ve hava filtre sisitemleri takılmışolanları ,avrupada hatta fakir fukara balkan ve doğu bloku ülkelerinde bile standart sundukları donanımları bizde ekstra ücretle kısaca nerede maaliyetten,malzemeden çalınacak şey varsa yaparak satıyorlardı hala bile belli ölçüde devam ediyor.

    Video inceleme siteleri var artık elinizin altında bir bakın bakalım Toshibanın Çin iç pazarına bile sunduğu malların özellikleri görünüm ve plastik kalitesi Bizim ülkemizdekiler gibi mi.Millet harıl harıl Çinden elektronik eşya alıyor getirtenlerden sahibinden com vb.den bir bakın bakalım en dandikleri bile biz de satılanlardan daha kaliteli.

    Yapmayın Allahaşkına.

    Arabalar icin kesinlikle dogru. Ayni markanin ayni modelinin bile kalite standartlari ulkeden ulkeye degisiyor. Turkiye, Guney Amerika ulkeleri gibi yerlerdeki modeller Almanya, Italya gibi ulkelerdekilere gore daha dandik oluyor. Motoru bilmiyorum ama sasiden aksesuarlara kadar, malzeme kalitesinden tipine kadar "ben daha kotuyum" diye bagiriyor.
    Dizustu bilgisayarlarda oyle olacagini sanmiyorum cunku aletler tek fabrikadan cikiyor ve ihrac ediliyor ama arabalar farkli ulkelerde farkli fabrikalarda uretiliyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozturert

    quote:

    Orijinalden alıntı: doroşenko
    quote:

    Orijinalden alıntı: bahti24
    quote:

    Orijinalden alıntı: doroşenko
    Türkiye içinözel üretilmiştir demek zaten işin özeti.İmalat hatası yada ayıplı malları ülkemiz gibi tüketici bilincinin gelişmediği tüketici mahkemelerinde bile dünyaca ünlü küresel markaların korunduğu yerlerde piyasaya sürüyorlar.

    tam bir hurafeden bahsediyorsunuz türkçe klavye türkçe işletim sistemi taşıması açısından o şekilde türkiye için üretilmiştir ibaresi bulunmaktadır vede 4 yıl bir makina kullanıldıktan sonra o markayı nasıl kötülersiniz anlaşılır gibi deil 4 yıl bir makinayı kullandıysanız öpüp başınızın üstüne koyun bence

    Kardeş ya alıntıyı karıştırdın yada kişileri.
    Benim yukardaki mesajlarımda 4 yıl şunu kullandım falan diye bir yazı mı var baktım göremedim.Nereden çıkardığını da anlamadım.Ama toshiba laptop da kullandım tabii bu arada.

    Hurafe dediğin şey içinde yığınla bir ton örnek var.
    Toshibadan başka markalar ''Türkiye için özel olarak üretilmiştir''' diye yazmamasına rğmen Klavyeleri falan Q yda F türkçedir.Üstelik bu klavye ayarlanması Türkçeye uygun hale getirilmesi ürünler Türkiyeye geldikten sonra yetkili satıcı için Çocuk oyuncağı denecek kadar basit bir iştir ,işletim sistemi yüklemesini ise artık ilkokul çocukları bile yapabiliyor ki bu neden le ''Türkiye için Özel üretilmiştir'' demeye gerek yoktur zaten.Çok da komik olur.

    Biz bu ülkeye özel üretim durumunu ayaklarını vakti zamanında otomobil içnde görmüştük.Ünlü Avrupa markaları Türkiye ve yol şartlarına özel üretip Türkiyede satıyoruz diye Sürat ve konforu için tercih edilen modellere bile
    Avrupada standart olan kaliteli spor süspansiyon yerine Tabiri caizse kamyonet süspansiyonlarını ,düşük yanaklı geniş jantlar yerine tam tersini,egzos emisyonlarını dikkate almazlar nasıl olsa bunlar AB üyesi bile olmayan 2. 3. sınıf ülke diye en dandik egzos ve hava filtre sisitemleri takılmışolanları ,avrupada hatta fakir fukara balkan ve doğu bloku ülkelerinde bile standart sundukları donanımları bizde ekstra ücretle kısaca nerede maaliyetten,malzemeden çalınacak şey varsa yaparak satıyorlardı hala bile belli ölçüde devam ediyor.

    Video inceleme siteleri var artık elinizin altında bir bakın bakalım Toshibanın Çin iç pazarına bile sunduğu malların özellikleri görünüm ve plastik kalitesi Bizim ülkemizdekiler gibi mi.Millet harıl harıl Çinden elektronik eşya alıyor getirtenlerden sahibinden com vb.den bir bakın bakalım en dandikleri bile biz de satılanlardan daha kaliteli.

    Yapmayın Allahaşkına.

    Arabalar icin kesinlikle dogru. Ayni markanin ayni modelinin bile kalite standartlari ulkeden ulkeye degisiyor. Turkiye, Guney Amerika ulkeleri gibi yerlerdeki modeller Almanya, Italya gibi ulkelerdekilere gore daha dandik oluyor. Motoru bilmiyorum ama sasiden aksesuarlara kadar, malzeme kalitesinden tipine kadar "ben daha kotuyum" diye bagiriyor.
    Dizustu bilgisayarlarda oyle olacagini sanmiyorum cunku aletler tek fabrikadan cikiyor ve ihrac ediliyor ama arabalar farkli ulkelerde farkli fabrikalarda uretiliyor.

    Sn ozturert
    araba gibi dizüstülerde de ekran kartından ,ana karta,optik sürücülere kadar hepsi başka firmalarca ve farklı fabrikalarda hatta farklı ülkelerde üretiliyor.

    Sözgelimi Emek yoğun parçalar Çinde üretilip japonya ya gidiyor yada tersi teknoloji yoğun parçalar japonyada üretilip çin deki fabrikaya( şubede diyebiliriz) gönderilip orada montajlanıyor.Oradan da tüm dünyaya dağıtılıyor.

    Kısaca elektronikte de aynı durum geçerli.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bipekkan

    @secretsoul1978, en başlarda yazdığı mesajda verdiği istatistik her ne kadar belirli bir süre içindeki satış rakkamları bilinmiyorsada:
    Toshiba 605
    Asus 608
    Acer 560
    Lenovo 240
    Dell 206
    Hp 674
    Toshiba-Asus-Acer ve HP' nin arıza verme adedi birbirine oldukça yakın. Lenevo hk. tam bir bilgim yoksada Dell' in diğer 4 marka kadar satışının olduğunu zannetmiyorum.

    Merhaba,
    Dell marka dizüstü bilgisayarların ülkemizdeki satış adetleri nedir bilmiyorum ama global olarak genelde hep ilk dört marka arasında listelendiğini söyleyebilirim.
    Özellikle 2005-2010 yılları arasında HP ve Acer ile birlikte ilk 3 sırayı Dell paylaşıyordu.Sıralama genelde HP,Dell ve Acer şeklindeydi ama özellikle son yıllarda Acer birinci sıraya kadar yükseldi. (Güncel sıralama değişmiş olabilir)
    Bu arada yanlış anlamayın,"Çok satan marka çok iyidir" mantığında değilim.Sadece sıralamayla ilgili bildiklerimi paylaşmak istedim.
    Son olarak,diğer bir mesajınızda "Elektronik şans işi değildir" demişsiniz ama bence şans faktörü de önemli.En iyi marka elektronik eşyalar da bazen çok çabuk arızalanabiliyor.
    İyi akşamlar hoşçakalın..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi c.james -- 29 Mart 2012; 20:48:05 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozturert

    ...........................

    Arabalar icin kesinlikle dogru. Ayni markanin ayni modelinin bile kalite standartlari ulkeden ulkeye degisiyor. Turkiye, Guney Amerika ulkeleri gibi yerlerdeki modeller Almanya, Italya gibi ulkelerdekilere gore daha dandik oluyor. Motoru bilmiyorum ama sasiden aksesuarlara kadar, malzeme kalitesinden tipine kadar "ben daha kotuyum" diye bagiriyor.
    Dizustu bilgisayarlarda oyle olacagini sanmiyorum cunku aletler tek fabrikadan cikiyor ve ihrac ediliyor ama arabalar farkli ulkelerde farkli fabrikalarda uretiliyor.

    @ozturert,
    Araç konusunda gerçekten böyle Motor konusunda bile tam emin olmamakla birlikte bundan bile şüphedeyim. Genellikle Ülke distribütörler o ülke yasalarına uygun üretim talep ediyorlar Sırf TR' için Skoda bir tarihte motor üst kapağını değiştirdi ve sıkıştırma oranını değiştirerek güç düşümümüne gitmişti.1989 dan bu yana Skoda kullandığım için iyi biliyorum. Hele hele tam anlamıyla VW grubuna geçince son aldığım 2006 Fabia' da başıma gelmeyende kalmadı. 14.000 km de ön diskler yamuldu, hadi hata bende diyelim neden sıcaktırki sudan geçince yamulsun, orası ayrı konu. 25.000 km de ön düzen rotlar hariç amortisörler dahil komple değişti. 27.000 km de 3. silindir YG bobini yandı. Allahtan rampalar bitmiş Balıkesire 10 km kalmıştı zar-zor servise attık kapağı. 33.000 km de imalat hatası 3. silindir emme siboplardan biri yandı. 16 adedi birden değişti, tabi bu arada motor açıldığı için eksantrik kayışı 100.000 km tamamlamadan 5 yıl dolduğu için yani değişim süresi dolduğundan devr-i daim ile birlikte değişti. 33.000 km yapmış 4 yıllık aracın eksantrik kayışı lime lime olmuştu. Sibop prb. olmasa yolda kalmıştım. 1989 dan 2006 ya kadar 3 araç değiştirip bana bu günün parası ile normal bakımların dışında notlarıma göre extra 2760 TL harcamışım Tek bir araca 5 yılda Fabia' ya bakım dışında şu ana kadar 11.700 TL harcamışım. YÜCE OTO' ya da saygıyla duyurulur.
    Ancak her elektronik parçada seri imalat sonrası yoklama usulü ile yapılan kontrollarda o imalat bandından çıkanlarda sınfflara ayrılır yani kalite kontrollarında serilerde ister istemez tölerans farklılıkları oluşur. prf, yada tıbbi veya uzay sanayisi gibi benzer alanlarda sürekli perfect parçalar kullanır. Buna rağmen son kontrollarda yapılan testlerde mükemmel olanların yanında "idare eder" kavramı sınıfta vardır. Örneğin Hongkong!a uçan bir pilot arkadaştan PCI 2 ve 4 mbyte ekran kartları istemiştim, tanesi 1 $' a sepetten bir yığın belki 40 tane getirmişti İlk kontrolümde sorun yok gözüküyordu ama 2 sene içinde hepsi arıza verdi ki aynı dönemde 2 mbyte ekran kartı TR' de 85 TL kadardı(Milyon). Dolayısıyla aynı orjinden çıkan bir laptop' ta örneğin anakartın çakılı ekran kartı "idare eder" sınıfında ise yada çakılı BIOS' u zaman zaman takılıyorsa bende olduğu gibi alan kişinin elinde patlayabilir. Zaten genellikle bizim gibi 3. dünya ülkelerinde distribütörlerin beklentisi ÖLMÜŞ EŞEĞİ EN YÜKSEK FİYATLA SATABİLMEKTİR. Ve dört gözle beklerler garanti sürelerinin bitmesini. Bitti mi müşterilerine anında popolarını dönerler Yarın size TR distribitörü ile yaptığım yazışmaları ortaya koyacağım ki ne olduklarını anlayın.
    Zaten bilgisayarın EŞEK gibi damgalamasının da bir başka anlamı yoktur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bipekkan -- 29 Mart 2012; 20:20:57 >




  • Arkadaşlar,
    Sorunumun bir şekilde çözülmesi ve konu amacından saptırılıp adeya marka fanatikliği haline getirildiği için mesajımı silmak mecburiyetinde kaldım.
    Yardımcı olan, olmayan, saptıran herkese teşekkürler....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bipekkan -- 1 Nisan 2012; 12:44:21 >
  • Belki sizi uyarmak benim haddime değil ama böylesine referans ve başvuru konusunda popüler bir sitede, sırf siz sorun yaşadınız diye "X MARKASINI ALMAYIN!!!!111" gibilerinden başlıklar açıp insanları yanlış yönlendirmeyin.
    Toshiba benim babamın şirketi değil tabii ki, ama haksızlık da etmemek lazım. Hatta öncelikle belirtmek lazım, bir Japon şirketi olduğu için pc pazarında ülkemize önem veren tek şirkettir belki de. A.B.D. dünya pazarlarının ve ekonomik entegrasyonların hakimi zaten, onların avantajlarını soylemeye gerek yok ama Avrupa ve Asya pazarına pazarlarına yaklaşım bakımından ülkemize ayrımcılık yapmayan tek şirkettir. Van depreminde yardım gönderen ilk şirketlerdendir. Daha bizim Turkcell falan kanallarda para toplamadan önce, depremin 2. gününde hem nakit hem ürün yardımı yaptı adamlar. Türkiye için ürettiği ürünlerde donanımsal olarak bi "kakalama" durumu yoktur. Ama kasalarda ve pillerde negatif bi fark var, evet. Arkadaşların da dediği gibi şanş işidir biraz. Biraz da firmanın karakteriyle alakalı. Mesela HP gibi ısrarla yanlış politikalar izleyen bi kaç firma dışında hepsi müşterisini elind tutmaya, hizmet vermeye çalışıyor. Neyi beğenirsen onu alırsın. Provoke etmenin anlamı yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Eversilent

    Belki sizi uyarmak benim haddime değil ama böylesine referans ve başvuru konusunda popüler bir sitede, sırf siz sorun yaşadınız diye "X MARKASINI ALMAYIN!!!!111" gibilerinden başlıklar açıp insanları yanlış yönlendirmeyin.
    Toshiba benim babamın şirketi değil tabii ki, ama haksızlık da etmemek lazım. Hatta öncelikle belirtmek lazım, bir Japon şirketi olduğu için pc pazarında ülkemize önem veren tek şirkettir belki de. A.B.D. dünya pazarlarının ve ekonomik entegrasyonların hakimi zaten, onların avantajlarını soylemeye gerek yok ama Avrupa ve Asya pazarına pazarlarına yaklaşım bakımından ülkemize ayrımcılık yapmayan tek şirkettir. Van depreminde yardım gönderen ilk şirketlerdendir. Daha bizim Turkcell falan kanallarda para toplamadan önce, depremin 2. gününde hem nakit hem ürün yardımı yaptı adamlar. Türkiye için ürettiği ürünlerde donanımsal olarak bi "kakalama" durumu yoktur. Ama kasalarda ve pillerde negatif bi fark var, evet. Arkadaşların da dediği gibi şanş işidir biraz. Biraz da firmanın karakteriyle alakalı. Mesela HP gibi ısrarla yanlış politikalar izleyen bi kaç firma dışında hepsi müşterisini elind tutmaya, hizmet vermeye çalışıyor. Neyi beğenirsen onu alırsın. Provoke etmenin anlamı yok.

    @Eversilent,
    Bu başlık, benzer tepkiler alıncağı tarafımdan iyi bilidiği için zaten TOSHIBA bölümünde açılmadı Fotograf bölümünde açılmıştı. Ama işgüzar biri tarafından bu topiğe taşındı. Bu marka iyi süper filan olabilir. Bende 3 sene önce ve daha evvelki tecrübelerime dayanarak almıştım. Bazılarının dediği gibi "3-4 sene kullanmışsın daha ne istyorsun" denecekse ve ben 2-3000 TL' yi bu süre kullanım için sözüm ona en İYİ markalardan birine vermişsem, demekki DANDİK olarak nitelenen markaları kullananların vay haline !!!!. Diğer taraftan ana ve takip eden meslarımı dikkatle okusaydınız esas sorunun cihazın arıza vermesinden çok daha servis ve servis mantığından şikayetçi olduğumu görecektiniz. Eğer Tüm TOSHIBA servisleri böyleyse ki bir çok şikayet sitesine göre öyle görünüyor hatta neredeyse tüm önemli markalar için bunun böyle olduğu anlaşılıyor, sonuçta cihaz kalitesi kadar belki çok daha fazla servis kalitesinin yüksek olması ve ithalatçı yada üreticinin cihazına sahip çıkması gerektiği bilinen bir gerçektir. 200-300 TL vermiyoruz bu aletlere, binlerce TL ödüyoruz ve en azından 5-6 sene sorun çıkartmaması, çıkarttığında da tüketiciyi enayi yerine koyan fiyatların ortaya çıkmaması veya insanı kanser edecek şekilde sık sık tekrarlayan arızalarla karşılaşılmaması gerekiyor.
    Ortada PROVOKE edilmekten daha çok bir DURUM TESPİTİ var, sadece o kadar....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Eversilent

    Belki sizi uyarmak benim haddime değil ama böylesine referans ve başvuru konusunda popüler bir sitede, sırf siz sorun yaşadınız diye "X MARKASINI ALMAYIN!!!!111" gibilerinden başlıklar açıp insanları yanlış yönlendirmeyin.
    Toshiba benim babamın şirketi değil tabii ki, ama haksızlık da etmemek lazım. Hatta öncelikle belirtmek lazım, bir Japon şirketi olduğu için pc pazarında ülkemize önem veren tek şirkettir belki de. A.B.D. dünya pazarlarının ve ekonomik entegrasyonların hakimi zaten, onların avantajlarını soylemeye gerek yok ama Avrupa ve Asya pazarına pazarlarına yaklaşım bakımından ülkemize ayrımcılık yapmayan tek şirkettir. Van depreminde yardım gönderen ilk şirketlerdendir. Daha bizim Turkcell falan kanallarda para toplamadan önce, depremin 2. gününde hem nakit hem ürün yardımı yaptı adamlar. Türkiye için ürettiği ürünlerde donanımsal olarak bi "kakalama" durumu yoktur. Ama kasalarda ve pillerde negatif bi fark var, evet. Arkadaşların da dediği gibi şanş işidir biraz. Biraz da firmanın karakteriyle alakalı. Mesela HP gibi ısrarla yanlış politikalar izleyen bi kaç firma dışında hepsi müşterisini elind tutmaya, hizmet vermeye çalışıyor. Neyi beğenirsen onu alırsın. Provoke etmenin anlamı yok.

    Bu bilişim sektöründe çalışan biri olarak size kesinlikle katılıyorum.İnsanlarımızda şöyle bir yaklaşım var.Bilgisayarları garanti kapsamında onarımı yapılınca en iyi marka ama garantisi bitip servis haklı olarak parça ve servis ücreti isteyince dünyanın en kötü markası oluyor.Sadece servis, garantisi bitmiş bir cihaza ücret istedi diye bir markayı karalamak, yerden yere vurmak yapılabilecek en büyük ayıptır ve haksızlıktır.Servis gerekli gördüğü ücreti müşteriye bildirmiş.Kimse arkadaşın başına silah dayayıp zorla bu ücreti kabul edeceksin diye zorlamıyor istersen kabul edersin istersen kabul etmezsin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi borabalkan -- 31 Mart 2012; 13:41:08 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: borabalkan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Eversilent

    Belki sizi uyarmak benim haddime değil ama böylesine referans ve başvuru konusunda popüler bir sitede, sırf siz sorun yaşadınız diye "X MARKASINI ALMAYIN!!!!111" gibilerinden başlıklar açıp insanları yanlış yönlendirmeyin.
    Toshiba benim babamın şirketi değil tabii ki, ama haksızlık da etmemek lazım. Hatta öncelikle belirtmek lazım, bir Japon şirketi olduğu için pc pazarında ülkemize önem veren tek şirkettir belki de. A.B.D. dünya pazarlarının ve ekonomik entegrasyonların hakimi zaten, onların avantajlarını soylemeye gerek yok ama Avrupa ve Asya pazarına pazarlarına yaklaşım bakımından ülkemize ayrımcılık yapmayan tek şirkettir. Van depreminde yardım gönderen ilk şirketlerdendir. Daha bizim Turkcell falan kanallarda para toplamadan önce, depremin 2. gününde hem nakit hem ürün yardımı yaptı adamlar. Türkiye için ürettiği ürünlerde donanımsal olarak bi "kakalama" durumu yoktur. Ama kasalarda ve pillerde negatif bi fark var, evet. Arkadaşların da dediği gibi şanş işidir biraz. Biraz da firmanın karakteriyle alakalı. Mesela HP gibi ısrarla yanlış politikalar izleyen bi kaç firma dışında hepsi müşterisini elind tutmaya, hizmet vermeye çalışıyor. Neyi beğenirsen onu alırsın. Provoke etmenin anlamı yok.

    Bu bilişim sektöründe çalışan biri olarak size kesinlikle katılıyorum.İnsanlarımızda şöyle bir yaklaşım var.Bilgisayarları garanti kapsamında onarımı yapılınca en iyi marka ama garantisi bitip servis haklı olarak parça ve servis ücreti isteyince dünyanın en kötü markası oluyor.Sadece servis, garantisi bitmiş bir cihaza ücret istedi diye bir markayı karalamak, yerden yere vurmak yapılabilecek en büyük ayıptır ve haksızlıktır.Servis gerekli gördüğü ücreti müşteriye bildirmiş.Kimse arkadaşın başına silah dayayıp zorla bu ücreti kabul edeceksin diye zorlamıyor istersen kabul edersin istersen kabul etmezsin.

    @borabalkan,
    Çok enteresan ve pisikolojik olarakta ilginç bir yaklaşım tarzı, Ya ben Türkçe bilmiyorum ya da karşımdakiler anlatmak istediğimi bilerek yada bilmeyerek anlamıyorlar. KİMSE GARANTİSİ BİTMİŞ CİHAZA NEDEN PARA İSTENİYOR DİYE SORMUYOR. Neden İNSANLAR ENAYİ YERİNE KONULARAK, ASLINDA 237$+KDV istenmesi gereken (Bunu da 2 ayrı kaynaktan takribi olarak doğrulattım) bir anakart değişimine yaklaşık ve ucu açık 1.300+KDV TL isteniyor? Bilmem anlatabildim mi? Yani insanlar KERİZ ve KOYUN olmayıp bunu sorgulayınca mı "en büyük ayıp ve haksızlık" oluyor.
    Elbette biz bazen Türkiye' de bulunduğumuzu unutup bir yığın ....... ve ......... kol gezdiği, Körün tuttuğunu iğdiş ettiği bir ülkede yaşadığımızı unutuveriyoruz ve elbette aslında sorun bizde, bende.
    Birde şunu anlayamadım ve kafasında 50 gr.' lık bir muhakeme özelliliği olanlarında anlayacağını düşünmüyorum. Yani firma bir bedel bildirecek, biz bu bedeli sorgulamayacağız ya KOYUN gibi gidip ödeyeceğiz yada 3 sene evvel 2200 TL ödediğimiz ve şimdi 2. elde 600-800 belki 1000 TL etmeyecek laptopa 1300 TL+KDV istendi diye, laptopu sadece ve sadece çöpe atma hakkımız olacak...
    NO COMMENT !
    Neyse, bu mesajı yazmadan evvel servisten aradılar, Cihazın hazır olduğu bildirildi. Anakart tamir edilmiş (!) Fiyat 250TL+KDV.
    Tabi 1300 TL+KDV' lerden neden buraya gelindi, Orasını hiç sormayın, Haklı olduğunuzu biliyor ve hakkınızı bilinçli ve bulunduğunuz ortama göre doğru yerlerde arıyor ve doğru noktalara ulaşabiliyorsanız böyle "ileri demokrasi" ülkelerinde bile her zaman olmasa dasonuç alabiliyorsunuz.
    Yardımcı olmaya çalışan herkese teşekkürler......




  • Acer 5520 g var bende de.Heryeri sorunlu bu pc'nin

    Mesela bu pc'nin touchpad'i ile anlaşamadım hiç.Ben 10 parmağımla birden sağa çeksemde dinlemedi beni.Kendi kafasına göre hareket ediyor.
    Fanı çok ses çıkarıyordu.Çocukluğumuzdan bilirsiniz bisikletin arka tekerine şişe takardık.Tekerin sürtmesi ile bir ses çıkardı.Bu bilgisayarın fanı da bu sesi çıkarıyordu.Garantiyi umursamadım.Bilgisayarı paramparça ettim babamın arabasından yağ buldum.Fanın ses sorunu'nu çözmüş oldum.
    Şimdi Lenovo y570 var.Bu problemlerle uğraşmıyorum artık.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bipekkan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Eversilent

    Belki sizi uyarmak benim haddime değil ama böylesine referans ve başvuru konusunda popüler bir sitede, sırf siz sorun yaşadınız diye "X MARKASINI ALMAYIN!!!!111" gibilerinden başlıklar açıp insanları yanlış yönlendirmeyin.
    Toshiba benim babamın şirketi değil tabii ki, ama haksızlık da etmemek lazım. Hatta öncelikle belirtmek lazım, bir Japon şirketi olduğu için pc pazarında ülkemize önem veren tek şirkettir belki de. A.B.D. dünya pazarlarının ve ekonomik entegrasyonların hakimi zaten, onların avantajlarını soylemeye gerek yok ama Avrupa ve Asya pazarına pazarlarına yaklaşım bakımından ülkemize ayrımcılık yapmayan tek şirkettir. Van depreminde yardım gönderen ilk şirketlerdendir. Daha bizim Turkcell falan kanallarda para toplamadan önce, depremin 2. gününde hem nakit hem ürün yardımı yaptı adamlar. Türkiye için ürettiği ürünlerde donanımsal olarak bi "kakalama" durumu yoktur. Ama kasalarda ve pillerde negatif bi fark var, evet. Arkadaşların da dediği gibi şanş işidir biraz. Biraz da firmanın karakteriyle alakalı. Mesela HP gibi ısrarla yanlış politikalar izleyen bi kaç firma dışında hepsi müşterisini elind tutmaya, hizmet vermeye çalışıyor. Neyi beğenirsen onu alırsın. Provoke etmenin anlamı yok.

    @Eversilent,
    Bu başlık, benzer tepkiler alıncağı tarafımdan iyi bilidiği için zaten TOSHIBA bölümünde açılmadı Fotograf bölümünde açılmıştı. Ama işgüzar biri tarafından bu topiğe taşındı. Bu marka iyi süper filan olabilir. Bende 3 sene önce ve daha evvelki tecrübelerime dayanarak almıştım. Bazılarının dediği gibi "3-4 sene kullanmışsın daha ne istyorsun" denecekse ve ben 2-3000 TL' yi bu süre kullanım için sözüm ona en İYİ markalardan birine vermişsem, demekki DANDİK olarak nitelenen markaları kullananların vay haline !!!!. Diğer taraftan ana ve takip eden meslarımı dikkatle okusaydınız esas sorunun cihazın arıza vermesinden çok daha servis ve servis mantığından şikayetçi olduğumu görecektiniz. Eğer Tüm TOSHIBA servisleri böyleyse ki bir çok şikayet sitesine göre öyle görünüyor hatta neredeyse tüm önemli markalar için bunun böyle olduğu anlaşılıyor, sonuçta cihaz kalitesi kadar belki çok daha fazla servis kalitesinin yüksek olması ve ithalatçı yada üreticinin cihazına sahip çıkması gerektiği bilinen bir gerçektir. 200-300 TL vermiyoruz bu aletlere, binlerce TL ödüyoruz ve en azından 5-6 sene sorun çıkartmaması, çıkarttığında da tüketiciyi enayi yerine koyan fiyatların ortaya çıkmaması veya insanı kanser edecek şekilde sık sık tekrarlayan arızalarla karşılaşılmaması gerekiyor.
    Ortada PROVOKE edilmekten daha çok bir DURUM TESPİTİ var, sadece o kadar....

    Kimse size "3-4 sene kullanmışsınız daha ne?" demiyor. Benim evimde, D200 serisi Toshiba duruyor ve hala stabil. Garanti kapsamı ve şartları zaten her markanın gerekli belgesinde var. Burada sırf Toshiba'dan bahsetmiyorum, diger büyük markalarda da düzgün ve amacına uygun kullanımda hiçbir elektronik ürün öngörülenin otesinde sorun çıkarmaz.
    Ikinci olarak kimse sizi enayi yerine koyamaz. Eğer servisten anakartınızda sorun oluştuğu söyleniyorsa doğrudur. Ne yani sizden olmayan bi masraf için para koparmaya çalıştıklarını mı düşünüyorsunuz? Mümkün değil böyle bir şey.
    Sonuç olarak bir ürüne 2000-3000 lira vermeniz ya da 10 lira vermeniz hiçbir şey değiştirmez. Hukuki olarak da bir alışveriş akdin şartları vardır ve bu kurallara dayanarak alım-satım yapılır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bipekkan

    quote:

    Orijinalden alıntı: borabalkan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Eversilent

    Belki sizi uyarmak benim haddime değil ama böylesine referans ve başvuru konusunda popüler bir sitede, sırf siz sorun yaşadınız diye "X MARKASINI ALMAYIN!!!!111" gibilerinden başlıklar açıp insanları yanlış yönlendirmeyin.
    Toshiba benim babamın şirketi değil tabii ki, ama haksızlık da etmemek lazım. Hatta öncelikle belirtmek lazım, bir Japon şirketi olduğu için pc pazarında ülkemize önem veren tek şirkettir belki de. A.B.D. dünya pazarlarının ve ekonomik entegrasyonların hakimi zaten, onların avantajlarını soylemeye gerek yok ama Avrupa ve Asya pazarına pazarlarına yaklaşım bakımından ülkemize ayrımcılık yapmayan tek şirkettir. Van depreminde yardım gönderen ilk şirketlerdendir. Daha bizim Turkcell falan kanallarda para toplamadan önce, depremin 2. gününde hem nakit hem ürün yardımı yaptı adamlar. Türkiye için ürettiği ürünlerde donanımsal olarak bi "kakalama" durumu yoktur. Ama kasalarda ve pillerde negatif bi fark var, evet. Arkadaşların da dediği gibi şanş işidir biraz. Biraz da firmanın karakteriyle alakalı. Mesela HP gibi ısrarla yanlış politikalar izleyen bi kaç firma dışında hepsi müşterisini elind tutmaya, hizmet vermeye çalışıyor. Neyi beğenirsen onu alırsın. Provoke etmenin anlamı yok.

    Bu bilişim sektöründe çalışan biri olarak size kesinlikle katılıyorum.İnsanlarımızda şöyle bir yaklaşım var.Bilgisayarları garanti kapsamında onarımı yapılınca en iyi marka ama garantisi bitip servis haklı olarak parça ve servis ücreti isteyince dünyanın en kötü markası oluyor.Sadece servis, garantisi bitmiş bir cihaza ücret istedi diye bir markayı karalamak, yerden yere vurmak yapılabilecek en büyük ayıptır ve haksızlıktır.Servis gerekli gördüğü ücreti müşteriye bildirmiş.Kimse arkadaşın başına silah dayayıp zorla bu ücreti kabul edeceksin diye zorlamıyor istersen kabul edersin istersen kabul etmezsin.

    @borabalkan,
    Çok enteresan ve pisikolojik olarakta ilginç bir yaklaşım tarzı, Ya ben Türkçe bilmiyorum ya da karşımdakiler anlatmak istediğimi bilerek yada bilmeyerek anlamıyorlar. KİMSE GARANTİSİ BİTMİŞ CİHAZA NEDEN PARA İSTENİYOR DİYE SORMUYOR. Neden İNSANLAR ENAYİ YERİNE KONULARAK, ASLINDA 237$+KDV istenmesi gereken (Bunu da 2 ayrı kaynaktan takribi olarak doğrulattım) bir anakart değişimine yaklaşık ve ucu açık 1.300+KDV TL isteniyor? Bilmem anlatabildim mi? Yani insanlar KERİZ ve KOYUN olmayıp bunu sorgulayınca mı "en büyük ayıp ve haksızlık" oluyor.
    Elbette biz bazen Türkiye' de bulunduğumuzu unutup bir yığın ....... ve ......... kol gezdiği, Körün tuttuğunu iğdiş ettiği bir ülkede yaşadığımızı unutuveriyoruz ve elbette aslında sorun bizde, bende.
    Birde şunu anlayamadım ve kafasında 50 gr.' lık bir muhakeme özelliliği olanlarında anlayacağını düşünmüyorum. Yani firma bir bedel bildirecek, biz bu bedeli sorgulamayacağız ya KOYUN gibi gidip ödeyeceğiz yada 3 sene evvel 2200 TL ödediğimiz ve şimdi 2. elde 600-800 belki 1000 TL etmeyecek laptopa 1300 TL+KDV istendi diye, laptopu sadece ve sadece çöpe atma hakkımız olacak...
    NO COMMENT !
    Neyse, bu mesajı yazmadan evvel servisten aradılar, Cihazın hazır olduğu bildirildi. Anakart tamir edilmiş (!) Fiyat 250TL+KDV.
    Tabi 1300 TL+KDV' lerden neden buraya gelindi, Orasını hiç sormayın, Haklı olduğunuzu biliyor ve hakkınızı bilinçli ve bulunduğunuz ortama göre doğru yerlerde arıyor ve doğru noktalara ulaşabiliyorsanız böyle "ileri demokrasi" ülkelerinde bile her zaman olmasa dasonuç alabiliyorsunuz.
    Yardımcı olmaya çalışan herkese teşekkürler......

    @bipekkan,
    Birincisi, almış olduğunuz Satellite P300-19M model laptop 19" değil 17" tir.İkincisi, siz madem keriz ve koyun (sizin tabirinizle) yerine konmak istenmiyorsanız ve herkesten daha fazla muhakeme özelliğiniz (sizin tabiriniz) olduğunu iddaa ediyorsunuz da bilgisayarınızdaki sorun ilk ortaya çıktığı zaman gecici çözümler üretmek yerine,cihazınız garanti kapsamındayken servise niye göndermediniz ? Cihazınızın garantisi varken servise göndermiyorsunuz sonra da mağdur kullanıcı rolü yaparak markayı karalamaya çalışıyorsunuz.Üçüncüsü, servisin ilk arıza tespitinde sizden 1.000-1.400 TL arası fiyat istediğini daha sonra sizi arayıp ücretin 250 TL olarak bildirildiğini söylemişsiniz.Toshiba Yetkili Servisleri bilgisayarınızda sadece gerekli görülen işlemleri yapar ve ona göre servis ücreti çıkartır.Servis 1.000-1.400 TL olan (tabi gerçekten öyle olduğunu düşünürsek ) servis ücretini 250 TL'ye kadar indirmez.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi borabalkan -- 31 Mart 2012; 19:49:31 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Eversilent

    quote:

    Orijinalden alıntı: bipekkan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Eversilent

    Belki sizi uyarmak benim haddime değil ama böylesine referans ve başvuru konusunda popüler bir sitede, sırf siz sorun yaşadınız diye "X MARKASINI ALMAYIN!!!!111" gibilerinden başlıklar açıp insanları yanlış yönlendirmeyin.
    Toshiba benim babamın şirketi değil tabii ki, ama haksızlık da etmemek lazım. Hatta öncelikle belirtmek lazım, bir Japon şirketi olduğu için pc pazarında ülkemize önem veren tek şirkettir belki de. A.B.D. dünya pazarlarının ve ekonomik entegrasyonların hakimi zaten, onların avantajlarını soylemeye gerek yok ama Avrupa ve Asya pazarına pazarlarına yaklaşım bakımından ülkemize ayrımcılık yapmayan tek şirkettir. Van depreminde yardım gönderen ilk şirketlerdendir. Daha bizim Turkcell falan kanallarda para toplamadan önce, depremin 2. gününde hem nakit hem ürün yardımı yaptı adamlar. Türkiye için ürettiği ürünlerde donanımsal olarak bi "kakalama" durumu yoktur. Ama kasalarda ve pillerde negatif bi fark var, evet. Arkadaşların da dediği gibi şanş işidir biraz. Biraz da firmanın karakteriyle alakalı. Mesela HP gibi ısrarla yanlış politikalar izleyen bi kaç firma dışında hepsi müşterisini elind tutmaya, hizmet vermeye çalışıyor. Neyi beğenirsen onu alırsın. Provoke etmenin anlamı yok.

    @Eversilent,
    Bu başlık, benzer tepkiler alıncağı tarafımdan iyi bilidiği için zaten TOSHIBA bölümünde açılmadı Fotograf bölümünde açılmıştı. Ama işgüzar biri tarafından bu topiğe taşındı. Bu marka iyi süper filan olabilir. Bende 3 sene önce ve daha evvelki tecrübelerime dayanarak almıştım. Bazılarının dediği gibi "3-4 sene kullanmışsın daha ne istyorsun" denecekse ve ben 2-3000 TL' yi bu süre kullanım için sözüm ona en İYİ markalardan birine vermişsem, demekki DANDİK olarak nitelenen markaları kullananların vay haline !!!!. Diğer taraftan ana ve takip eden meslarımı dikkatle okusaydınız esas sorunun cihazın arıza vermesinden çok daha servis ve servis mantığından şikayetçi olduğumu görecektiniz. Eğer Tüm TOSHIBA servisleri böyleyse ki bir çok şikayet sitesine göre öyle görünüyor hatta neredeyse tüm önemli markalar için bunun böyle olduğu anlaşılıyor, sonuçta cihaz kalitesi kadar belki çok daha fazla servis kalitesinin yüksek olması ve ithalatçı yada üreticinin cihazına sahip çıkması gerektiği bilinen bir gerçektir. 200-300 TL vermiyoruz bu aletlere, binlerce TL ödüyoruz ve en azından 5-6 sene sorun çıkartmaması, çıkarttığında da tüketiciyi enayi yerine koyan fiyatların ortaya çıkmaması veya insanı kanser edecek şekilde sık sık tekrarlayan arızalarla karşılaşılmaması gerekiyor.
    Ortada PROVOKE edilmekten daha çok bir DURUM TESPİTİ var, sadece o kadar....

    Kimse size "3-4 sene kullanmışsınız daha ne?" demiyor. Benim evimde, D200 serisi Toshiba duruyor ve hala stabil. Garanti kapsamı ve şartları zaten her markanın gerekli belgesinde var. Burada sırf Toshiba'dan bahsetmiyorum, diger büyük markalarda da düzgün ve amacına uygun kullanımda hiçbir elektronik ürün öngörülenin otesinde sorun çıkarmaz.
    Ikinci olarak kimse sizi enayi yerine koyamaz. Eğer servisten anakartınızda sorun oluştuğu söyleniyorsa doğrudur. Ne yani sizden olmayan bi masraf için para koparmaya çalıştıklarını mı düşünüyorsunuz? Mümkün değil böyle bir şey.
    Sonuç olarak bir ürüne 2000-3000 lira vermeniz ya da 10 lira vermeniz hiçbir şey değiştirmez. Hukuki olarak da bir alışveriş akdin şartları vardır ve bu kurallara dayanarak alım-satım yapılır.

    Alıntıları Göster
    Sorunumun bir şekilde çözülmesi ve konu amacından saptırılıp adeya marka fanatikliği haline getirildiği için mesajımı silmak mecburiyetinde kaldım.
    Yardımcı olan, olmayan, saptıran herkese teşekkürler....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bipekkan -- 1 Nisan 2012; 12:46:01 >




  • Her ne ise, artık sıkıldım bu anlamsız BOŞ tartışmalardan, Ben olanı biteni yazdım söyledim, hemen hemen firma savunucu yada temsilcileri ile diğer mağdur olanı, olmayanıda yazdı söyledi, Bu durumu kaleme alırkende özellikle TOSHIBA markasına ayrılmış bir bölümde yazmamaya itina göstermemin nedeni de buydu, İşin ana mecrasından anında kaydırılıp marka savunuculuğuna döneceğini bir çok forumda olduğu gibi çok iyi bildiğimden. Ama bir "işgüzar" malesef bu topiğe taşıdı. Sonuç ortada ve aslında bende en önemli amacıma ulaşamadım. Hangisi ? sorusuna net ve tatmin edici bir cevap alamadım malesef.
    Sonuç itibariyle bende gerekli girişimleri yaparak, olması gereken ne ise (!) onu sağladım. Tabi bu durumun bir takım girişimler sonucu olması ise hiçte hoş değil. Ya bu imkanı olamayanlar ne yapacak? yani servislerce öyle yada böyle mağdur edilenler.....
  • @bipekkan
    Beyefendi, evet, konu saçma bi yere geldi ama galiba sizin yüzünüzden. Madem dediğiniz gibi bir durum var, madem birilerinin sizi dolandırmaya çalıştığını düşünüyorsunuz o zaman açarsınız davanızı. Firma ne kadar büyük olursa olsun, eğer kandırıldığınızdan eminseniz mahkemeye başvurursunuz. Bilirkişi incelemeleri yapılır ve anakartınızda arıza olmadığı halde size arıza olduğu söylenip para talep edildiğine dair bir de belge bulursunuz, çatır çatır tazminat alırsınız. Hem de emsal oluşturan dava kapsamına girer, varsa sizin gibi diğer mağdurlar da aynı haktan yararlanır. Ha siz bilmeden, farazi olarak "Yok benim anakartımda arıza" derseniz siz haksızsınız. Nasıl emin olabilirsiniz? Neye dayanarak bu kadar büyük bi iddia ortaya atiyosunuz? Markanın savunucusu da değilim ama diğer insanlar sizin yüzünüzden yanlış yönlendirmeye maruz kalmasın istiyorum. Kotü niyet yok burda.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Eversilent -- 31 Mart 2012; 23:09:45 >




  • Ayrıca ileri demokrasiyle ne alakası var, onu da anlamış değilim. Tamam, 4+4+4'e biz de karşıyız, 2b arazilerini de ona buna peşkeş çekecekler ama notebook forumunda işi ne?
  • Bir kullanıcının kullandığı model yıllarca sorun çıkarmazken,başka bir kullanıcının kullandığı aynı model bir bilgisayar servisten hiç çıkmayabilir.Bu durum biraz şans, biraz da kullanıcının kullanım şekliyle ilgilidir.Ama bu durum o markanın kötü ürünler ürettiği anlamına gelmez.O markayı karalama veya başka kullanıcıları yanlış yönlendirme hakkını kimseye vermez.Bilgisayarın üstünde bulunan "TÜRKİYE İÇİN ÜRETİLMİŞTİR" yazısını kendisine göre yorumlamak, kimse kusura bakmasın ama cahillikten başka bir şey değildir. bipekkan isimli arkadaş yetkili servisin önce 1.000-1.400 TL ücret çıkardığını daha sonra 250 TL 'ya onarımın yapıldığını söylüyor.Hiç bir yetkili servis 1.400 TL olan (Tabi gerçekten öyle olduğunu düşünürsek) ücreti bir anda 250 TL'ya düşürmez.Bu durum olayın doğruluğunu şüpheye düşürmektedir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi borabalkan -- 1 Nisan 2012; 13:21:32 >




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.