Şimdi Ara

TOSHIBA KLİMA montajı ve kullanıcı deneyimi(RAS-10 ve 18 SKV-E) (14. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
377
Cevap
2
Favori
42.411
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kocausta*

    quote:

    Orijinalden alıntı: teknoloji delisi

    quote:

    Orijinalden alıntı: kocausta*

    quote:

    Orijinalden alıntı: teknoloji delisi

    quote:

    Orijinalden alıntı: kemal1414

    demek ki klimanın mucidi ,pam di pum du diye göklere çıkartan firma memnuniyetsizliği görmezden gelmeye çalışıyor

    iyi olanı kimse iade etmek istemez ve gerçekten büyük sıkıntı olmasa insanlar durduk yere iade isterlermi ?

    hani satıcı bir arkadaş vardı ,yok öyle bir problem ,olsa bile çözülmeyecek sorun yok,toshiba mutlaka halleder diyordu

    demek ki neymiş her şey satana kadarmış ,hayır ucuz cihazlar olsa zaten cihaz kofti derdik ama sayılı firma dediğimiz toshiba bu işi uzatmamalı

    tabi bundan da önemlisi bu ses olayına daha ciddi eğilip sorunu çözmeli yoksa çok müşteri kaybedeceği belli oluyor

    güvendik aldık mecbur yapacaklar herkes gayet ilgili gözükmeye çalışsada son gelen servis elemanı hariç tabiki neyse arkadaşlar konuyu meşgul ettik sonucu buraya yazacağım. Ayrıca dış ünitenin arkasında çizik ve önde sanki çivi izi gibi iki göçük var her türlü bunun değişimini alacağım artık.


    Siz o klimayı nereden satın almıştınız?

    bursada toshiba bayi türkün yapı hocam


    Belki uyduruk bir satıcıdır diye merak etmiştim.
    Ama resmi satıcı olarak görünüyor firmanın sitesinde.

    http://www.alarko-carrier.com.tr/AC_icerik.asp?ID=AC27b&sehir=BURSA

    pm




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kemal1414

    quote:

    Orijinalden alıntı: 9köy



    günaydın 50 kez yazıldı buraya. sen ortalık karıştırdığını sanıp zamanında okumaya gerek görmediğin bilgileri bana sataşıp konuşturmaya çalışsanda örgenmeyi amaç edinmemişsinki ehtiyar kocausta bile uyardı maxfocus arkadaşı daha 2 günlük mesele. birkaç kişi değil araştırsan 10 kişiden teyit çıkar forumda yakın zamanda japon77nin durumu en belirgini peşi sıra teyzesine aldılar oda sesli çıktı sonrasında gile isimli bir arkdaş videolar yaınladı. birde bu arkadaş bana pm yapmış ğm şıkkım kapalı olduğu halde arkadaşa zamanında dönemedim ayıp oldu. (konuyla ilgili değilde pm konusunda daha dolu pm gelmiş nasıl olduysa. yeni siteme geçince hepsi gözüktü. baya bir cevapladım ama hala cevaplayamadıklarım var.) yani ben şahsen korktum bu seriden o açıdan günah alamam çekinerek garantisni alın öyle alın diyorum. tüm seride olmayabilir ama çok rastlantı var.

    50 kez nerede yazıldı hiç değilse 5-10 tanesini göster bari

    hatta forumun bu bölümünü tekrar ta baştan okudum ama skvr lerin kesinlikle çok sesli olduğuna dair bir mesaj bulamadım ama bir iki kişi iddia da bulunmuş

    iyi de her klima için söylenebiliyor ,bana bunu söyleyecek kişinin gerçekten kıyaslayabilecek bir kişi olması gerekiyor

    üstelik bu sayfa da (5-6 mesaj yukarıda) maxfocus adlı arkadaş kendi gözüyle gördüğünü ve çok sessiz olduğunu anlatmış

    peki biz bu durumda kime inanacağız ?

    sana çok gelen bana az gelirse veya tersi üst kalite kullanıyorsan ve sonra bu cihazı alırsan sana sesli gelme ihtimali varmı ?

    yani öyle bir mesaj getir ki herkes aa bak gerçekten öyleymiş desin ,diğer türlü şu böyle demiş öbürkü şöyle demiş olayına girersek bu işin içinden çıkamayız

    yine aklıma gelmişken söyleyeyim kaya777 senin dediğinin tersine skv nin sesini yüksek bulmuş hadi bakalım şimdi ne yapacağız

    bu arada bu arkadaş klima işine bayağı sarmıştı ama sonradan kayboldu
    Selamlar,

    Teşhirde gördüğüm ve çalışmasını dinlediğim üründe bir ses sorunu yoktu.

    Hatırlarsınız ilk yazdığım yazılarda toshiba biraz daha sıcak baktığımı belitmiştim, bir kaç arkadaşda burada belirttiğim modelde ses olduğu konusunda faydalı bir uyarıda bulunmuştu.

    Ben, öncelikle aynı muadil güçteki ME nin GE serisi ile kağıt üstünde ki teknik değerleri ve kullanıcı yorumlarını da dikkate aldım. Ama fiyat farkınıda çok bulduğumdan, ayrıca Toshiba markasınında kötü bir ürün çıkarmayacağını bazı sorunlar yaşanmış olabileceğini bunların münferit olaylar olduğunu , kronik bir sorun olmadığını düşündüğümden, ürünü aldım.
    Satıcı yeni bir seri geldiğini özelliklerin aynı sadece dış tasarım farkı olduğundan bahsetmişti. Bende bunu çok sorun etmedim neticede yeni yenidir ve özellikler aynı olduktan sonra sorun yoktu.
    Ödemesini yaptıktan üç-dört gün sonra montaj ekibi sözleştiğimiz gibi geldiler . Orj. paketinde ürünleri getirdiler bu arada bende yeni kodlu ürünü bir google amcaya soralım bakalım diyerek RAS-16N3KVR-E/RAS-16N3AVR-E kodunu kontrol etmeye başladım. Toshibanın Ukrayna linkinde http://toshiba.technoportal.ua/airconditioner/toshiba-ras-16n3kvr-e-ras-16n3avr-e/tech.html
    http://market.yandex.ru/model.xml?modelid=9261793&hid=90578 yandexte bir çok satış sitesinde olduğu da gözüktüğünü gördüm . Daha yeni çıktığı belirtilen bir ürünün bu kadar kısa sürede internet sitelerinde yer alması
    çok mümkün değildir. Aslında biliyorsunuz Alarkonun, Rusya ve bağlı ülkelerinde ciddi yatırımları var. Bu ürününde bu bölgeye özel bir ürün olduğuna kanaat getirdim.

    Bu arada ürün takıldı 12 dk vakumlaması yapıldı ve çalıştırdık. İlk çalıştırma ısıtma ve soğutma durumuna baktık bu esnada bana fan sesli geldi. Montaj ekibi gittikten sonra ısıtmada bıraktım bakalım bir süre sonra fan devri düşüp ses azalacak mı diye . (Auto fan konumunda) Oda sıcaklığı istenilen değere geldi ama hala fan sesi yüksek. Sonra manuel olarak en düşük fan hızını seçtim belki gündüz idare eder ama gece için yüksek bir ses çıkarıyordu.
    Bunun dışında cihazın montaj durumunuda kontrol ettim . Cihazda muhtemelen fan yatağından gelen bir vibrasyon olduğunu fark ettim. Ayrıca her fan hızında, devir gezmesi vardı (fan sanki 600-800 d/d arası geziniyormuş gibi)
    Bir sorun olduğu aşikar dı ama yine de YO sında ki 9000 lık airfel açtım en yüksek turbo moduna aldım cihazda hiç bir titreşim ve salınım ya da düzensiz devir durumu söz konusu değildi.
    Yeni cihazı 4 saat kadar kullandım, üst fan kademelerinde (5 kademe var) dört beşte salonda resmen fırtına koparıyor. İç ünitenin yan kısmı konum olarak salon perdesine 15 cm mesafede ve tül perdenin salınım hareketi açıkken zeminden havalandığını gördüm.
    Neyse bayiye gittim durumu anlattım, çok ilgilendiler , hatta o an orada olan Alarkonun satış bölge temsilcisi/müd. (bu da bir şanstı tabi ki) durumu bir fiil dinledi. Bu arada farklı kodlu ürün durumunuda çok ayrıntıya girmeden anlattım. Zira muhtemelen konuyu biliyorlardır. Ürünü hemen yarın kontrol edeceklerini belirttiler. Bu arada teşhirde ki 22000 lik cihazı çalıştırdılar cihazda gerçekten ses yok . En yüksek devride bile makul bir ses var.
    Forumlarda ki bu ses şikayeti konusuna, kullanıcıların bu konuda şikayetleri olduğu hususunu değindim. Bu tür kronik bir sorun olmadığını ama hatalı bir ürün olabileceği konusu dile getirildi.
    Tabi ki forumlarda bu tür şikayetler istatistiki bir bilgiye dayanmıyor. Sorun yaşayan bunu belirtirken , yaşamayan doğal olarak hiç bir şey yazmıyor.
    Bu durum benim bir çok yazı yazdığım kombi forumunda da bu şekildeydi. Burada da bazı markaların bazı modellerinde sorunlar çıkma oranı daha fazla idi ama bunların çözülme durumuna daha çok dikkat ediyorduk.
    Öte yandan sürekli aynı sorunu yaşayan 15-20 kullanıcı olduğunda veya şikayet sitelerinde bu soruna sıkça rastlanınca kullanıcıyı uyarıyorduk.

    Bende bayiden ayrıldım. Ertesi gün sabah bayi aradı ve takılan ürünü benim istediğim RAS 16 SKVR ile birebir değişim yapacaklarını, yanlız fabrikadan ürünün gemi ile yola çıktığını biraz beklemem gerekeceğini söyledi.
    En son konuştuğumuzda aslında bu hafta değişim olacaktı ama gemi 10 gün gecikmeyle geldiği için bugün tekrar müsade istediler. Diğer ürünü gerektiğinde kullandığımız ve havalar daha çok fazla ısınmadığı için şu an bir problem teşkil etmiyor.

    Neticede fabrikasyon, seri üretilen her cihaz tek tek kontrol edilmez ve bu tür bazı sorunlu ürünlere denk gelebiliriz. Ayrıca bu durum yan tedarikçi kaynaklı da olabilir. Tabi ki gönül ister ki bu durum olmasın. Ama burada servisin ve Alarkonun ürünün arkasında durması önemli bir konuydu. Neticede sadece mal satmakla bu iş olmuyor. Ben cihazla ilgili yaşanan olumsuz duruma rağmen müşteri hizmetleri konusunda şu an için memnun kaldığımı belirtmek isterim.

    Gelişmeleri ve sonraki kullanım durumunu ileticem.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: maxfocus

    quote:

    Orijinalden alıntı: kemal1414

    quote:

    Orijinalden alıntı: 9köy



    günaydın 50 kez yazıldı buraya. sen ortalık karıştırdığını sanıp zamanında okumaya gerek görmediğin bilgileri bana sataşıp konuşturmaya çalışsanda örgenmeyi amaç edinmemişsinki ehtiyar kocausta bile uyardı maxfocus arkadaşı daha 2 günlük mesele. birkaç kişi değil araştırsan 10 kişiden teyit çıkar forumda yakın zamanda japon77nin durumu en belirgini peşi sıra teyzesine aldılar oda sesli çıktı sonrasında gile isimli bir arkdaş videolar yaınladı. birde bu arkadaş bana pm yapmış ğm şıkkım kapalı olduğu halde arkadaşa zamanında dönemedim ayıp oldu. (konuyla ilgili değilde pm konusunda daha dolu pm gelmiş nasıl olduysa. yeni siteme geçince hepsi gözüktü. baya bir cevapladım ama hala cevaplayamadıklarım var.) yani ben şahsen korktum bu seriden o açıdan günah alamam çekinerek garantisni alın öyle alın diyorum. tüm seride olmayabilir ama çok rastlantı var.

    50 kez nerede yazıldı hiç değilse 5-10 tanesini göster bari

    hatta forumun bu bölümünü tekrar ta baştan okudum ama skvr lerin kesinlikle çok sesli olduğuna dair bir mesaj bulamadım ama bir iki kişi iddia da bulunmuş

    iyi de her klima için söylenebiliyor ,bana bunu söyleyecek kişinin gerçekten kıyaslayabilecek bir kişi olması gerekiyor

    üstelik bu sayfa da (5-6 mesaj yukarıda) maxfocus adlı arkadaş kendi gözüyle gördüğünü ve çok sessiz olduğunu anlatmış

    peki biz bu durumda kime inanacağız ?

    sana çok gelen bana az gelirse veya tersi üst kalite kullanıyorsan ve sonra bu cihazı alırsan sana sesli gelme ihtimali varmı ?

    yani öyle bir mesaj getir ki herkes aa bak gerçekten öyleymiş desin ,diğer türlü şu böyle demiş öbürkü şöyle demiş olayına girersek bu işin içinden çıkamayız

    yine aklıma gelmişken söyleyeyim kaya777 senin dediğinin tersine skv nin sesini yüksek bulmuş hadi bakalım şimdi ne yapacağız

    bu arada bu arkadaş klima işine bayağı sarmıştı ama sonradan kayboldu
    Selamlar,

    Teşhirde gördüğüm ve çalışmasını dinlediğim üründe bir ses sorunu yoktu.

    Hatırlarsınız ilk yazdığım yazılarda toshiba biraz daha sıcak baktığımı belitmiştim, bir kaç arkadaşda burada belirttiğim modelde ses olduğu konusunda faydalı bir uyarıda bulunmuştu.

    Ben, öncelikle aynı muadil güçteki ME nin GE serisi ile kağıt üstünde ki teknik değerleri ve kullanıcı yorumlarını da dikkate aldım. Ama fiyat farkınıda çok bulduğumdan, ayrıca Toshiba markasınında kötü bir ürün çıkarmayacağını bazı sorunlar yaşanmış olabileceğini bunların münferit olaylar olduğunu , kronik bir sorun olmadığını düşündüğümden, ürünü aldım.
    Satıcı yeni bir seri geldiğini özelliklerin aynı sadece dış tasarım farkı olduğundan bahsetmişti. Bende bunu çok sorun etmedim neticede yeni yenidir ve özellikler aynı olduktan sonra sorun yoktu.
    Ödemesini yaptıktan üç-dört gün sonra montaj ekibi sözleştiğimiz gibi geldiler . Orj. paketinde ürünleri getirdiler bu arada bende yeni kodlu ürünü bir google amcaya soralım bakalım diyerek RAS-16N3KVR-E/RAS-16N3AVR-E kodunu kontrol etmeye başladım. Toshibanın Ukrayna linkinde http://toshiba.technoportal.ua/airconditioner/toshiba-ras-16n3kvr-e-ras-16n3avr-e/tech.html
    http://market.yandex.ru/model.xml?modelid=9261793&hid=90578 yandexte bir çok satış sitesinde olduğu da gözüktüğünü gördüm . Daha yeni çıktığı belirtilen bir ürünün bu kadar kısa sürede internet sitelerinde yer alması
    çok mümkün değildir. Aslında biliyorsunuz Alarkonun, Rusya ve bağlı ülkelerinde ciddi yatırımları var. Bu ürününde bu bölgeye özel bir ürün olduğuna kanaat getirdim.

    Bu arada ürün takıldı 12 dk vakumlaması yapıldı ve çalıştırdık. İlk çalıştırma ısıtma ve soğutma durumuna baktık bu esnada bana fan sesli geldi. Montaj ekibi gittikten sonra ısıtmada bıraktım bakalım bir süre sonra fan devri düşüp ses azalacak mı diye . (Auto fan konumunda) Oda sıcaklığı istenilen değere geldi ama hala fan sesi yüksek. Sonra manuel olarak en düşük fan hızını seçtim belki gündüz idare eder ama gece için yüksek bir ses çıkarıyordu.
    Bunun dışında cihazın montaj durumunuda kontrol ettim . Cihazda muhtemelen fan yatağından gelen bir vibrasyon olduğunu fark ettim. Ayrıca her fan hızında, devir gezmesi vardı (fan sanki 600-800 d/d arası geziniyormuş gibi)
    Bir sorun olduğu aşikar dı ama yine de YO sında ki 9000 lık airfel açtım en yüksek turbo moduna aldım cihazda hiç bir titreşim ve salınım ya da düzensiz devir durumu söz konusu değildi.
    Yeni cihazı 4 saat kadar kullandım, üst fan kademelerinde (5 kademe var) dört beşte salonda resmen fırtına koparıyor. İç ünitenin yan kısmı konum olarak salon perdesine 15 cm mesafede ve tül perdenin salınım hareketi açıkken zeminden havalandığını gördüm.
    Neyse bayiye gittim durumu anlattım, çok ilgilendiler , hatta o an orada olan Alarkonun satış bölge temsilcisi/müd. (bu da bir şanstı tabi ki) durumu bir fiil dinledi. Bu arada farklı kodlu ürün durumunuda çok ayrıntıya girmeden anlattım. Zira muhtemelen konuyu biliyorlardır. Ürünü hemen yarın kontrol edeceklerini belirttiler. Bu arada teşhirde ki 22000 lik cihazı çalıştırdılar cihazda gerçekten ses yok . En yüksek devride bile makul bir ses var.
    Forumlarda ki bu ses şikayeti konusuna, kullanıcıların bu konuda şikayetleri olduğu hususunu değindim. Bu tür kronik bir sorun olmadığını ama hatalı bir ürün olabileceği konusu dile getirildi.
    Tabi ki forumlarda bu tür şikayetler istatistiki bir bilgiye dayanmıyor. Sorun yaşayan bunu belirtirken , yaşamayan doğal olarak hiç bir şey yazmıyor.
    Bu durum benim bir çok yazı yazdığım kombi forumunda da bu şekildeydi. Burada da bazı markaların bazı modellerinde sorunlar çıkma oranı daha fazla idi ama bunların çözülme durumuna daha çok dikkat ediyorduk.
    Öte yandan sürekli aynı sorunu yaşayan 15-20 kullanıcı olduğunda veya şikayet sitelerinde bu soruna sıkça rastlanınca kullanıcıyı uyarıyorduk.

    Bende bayiden ayrıldım. Ertesi gün sabah bayi aradı ve takılan ürünü benim istediğim RAS 16 SKVR ile birebir değişim yapacaklarını, yanlız fabrikadan ürünün gemi ile yola çıktığını biraz beklemem gerekeceğini söyledi.
    En son konuştuğumuzda aslında bu hafta değişim olacaktı ama gemi 10 gün gecikmeyle geldiği için bugün tekrar müsade istediler. Diğer ürünü gerektiğinde kullandığımız ve havalar daha çok fazla ısınmadığı için şu an bir problem teşkil etmiyor.

    Neticede fabrikasyon, seri üretilen her cihaz tek tek kontrol edilmez ve bu tür bazı sorunlu ürünlere denk gelebiliriz. Ayrıca bu durum yan tedarikçi kaynaklı da olabilir. Tabi ki gönül ister ki bu durum olmasın. Ama burada servisin ve Alarkonun ürünün arkasında durması önemli bir konuydu. Neticede sadece mal satmakla bu iş olmuyor. Ben cihazla ilgili yaşanan olumsuz duruma rağmen müşteri hizmetleri konusunda şu an için memnun kaldığımı belirtmek isterim.

    Gelişmeleri ve sonraki kullanım durumunu ileticem.

    Bir ses sorunu daha bakalım toshiba bu ses sorununu ne zaman giderecek, ayrıca ilk baştan beri şikayet edilen seri skvr dir bilginize.




  • hocam biz o mesajı yazdığımızda ses sorunu bu kadar ayyuka çıkmamıştı ama görüyoruz ki sizde de sorun olmuş ve toshiba nın bu soruna mutlaka çözüm bulması gerekiyor yoksa çok sıkıntılı günler yaşayacakları aşikar

    birde klima tavsiye bölümünde toshibaklima nickli bir arkadaş 16 skvr ile 16n3kvr nin aynı olmadığına dair bir mesaj yazmış

    firma gerçekten ilgili bir firma ama madem bu kadar çok ses sorunu bildiriliyor o halde neden kökten bir çözüme gitmiyor bunu anlamak çok zor

    umarım sorununuz kısa sürede halledilir
  • İnşallah geminin lastiği patlamaz....???
  • Selamlar,

    Bugün sabah bayi aradı ürün geldi isterseniz montaj hemen yapılabilir dedi.
    İki gün önce gemi gecikti denmişti. Anlaşılan kaptanda gemide hızlıymış.
    İşlemin başında durmak istediğimden onların programına göre cuma sabahına montaj için sözleştik.

    İki ürünün aynı olmaması konusunu tam araştırımadım, ama bu ürünü toshibanın kendi resmi sitesinde
    bulamamış, Ukraynada ki bölge sitesinde görmüştüm. Teknik açıdan bir fark varsada demek ki bölgeye
    özel bir ürün. Bu tür ürünlerde üçüncü dünya ülkesi mantığına göre üretim yapılması mümkün oluyor.

    Sorunu Alarkonun kendi yetkilisi dinledi, gebze fabrikaları iş yerimede yakın gerekirse gider tekrar konuşurumda.
    Ama bu noktaya gelmeden çözülmesi gerektiğini düşünüyorum.

    Konuyla ilgili gelişmeleri bildiricem.




  • ya firma gerçekten çok ilgili ama bu ilgiyi şu ses sorununu toptan çözme içinde kullansa süper olacak,kalitesine de sözümüz yok ama hem kaliteli olup hemde sesli olunca biraz tezat da teşkil ediyor :)

    zaten bu ses sorunu olmasa fiyatları çok ideal görülüyor,bilinmedik bir markaya bir sürü para vermektense toshiba olsun istiyoruz ama onlar hala ürünlerimizde ses yok diyorlar ve kendi bindikleri dalı kesiyorlar

    hangi marka olursa olsun özellikle 1 nci fan hızında asla ses duyulmaz ama daha sonraki hızlarda mutlaka biraz ses gelecektir ama bununda kabul edilebirliği olmalı

    bakalım yeni klima da ses nasıl olacak bizde merakla bekliyoruz :)
  • Evet arkadaşlar sonunda değişmeyi kabul ettiler genel merkezden aradılar ve önümüzdeki hafta dış ünitenin değişeceğini söylediler birde ilk gelen yetkili normal demişti ve uğraştırdılar beni başımı ağrıttılar yani.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: teknoloji delisi

    Evet arkadaşlar sonunda değişmeyi kabul ettiler genel merkezden aradılar ve önümüzdeki hafta dış ünitenin değişeceğini söylediler birde ilk gelen yetkili normal demişti ve uğraştırdılar beni başımı ağrıttılar yani.

    dış ünite bir değişsin bakalım yine aynısı olursa o zaman hepsinde problem var demektir, işte o zaman bir daha uğraşacaksınız inşallah sorun çıkmazda bir daha uğraşmazsınız

    ya arkadaş malını satmak olunca forumda alarko/toshibacıları görüyoruz ama problem olunca hiç görünmüyorlar ,hadi onlar ilgilenmiyorlar ama bu firmanın bu tür forumları takip eden hiç mi yetkilisi yok ,milletin böyle sorunlarını okuyup ya nerede hata var düzeltelim de demiyorlar

    ancak zorlayan müşteri olursa ite kaka iş çözülüyor

    toshiba nın adına yakışmıyor bu durumlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kemal1414

    quote:

    Orijinalden alıntı: teknoloji delisi

    Evet arkadaşlar sonunda değişmeyi kabul ettiler genel merkezden aradılar ve önümüzdeki hafta dış ünitenin değişeceğini söylediler birde ilk gelen yetkili normal demişti ve uğraştırdılar beni başımı ağrıttılar yani.

    dış ünite bir değişsin bakalım yine aynısı olursa o zaman hepsinde problem var demektir, işte o zaman bir daha uğraşacaksınız inşallah sorun çıkmazda bir daha uğraşmazsınız

    ya arkadaş malını satmak olunca forumda alarko/toshibacıları görüyoruz ama problem olunca hiç görünmüyorlar ,hadi onlar ilgilenmiyorlar ama bu firmanın bu tür forumları takip eden hiç mi yetkilisi yok ,milletin böyle sorunlarını okuyup ya nerede hata var düzeltelim de demiyorlar

    ancak zorlayan müşteri olursa ite kaka iş çözülüyor

    toshiba nın adına yakışmıyor bu durumlar





  • quote:

    Orijinalden alıntı: teknoloji delisi

    Evet arkadaşlar sonunda değişmeyi kabul ettiler genel merkezden aradılar ve önümüzdeki hafta dış ünitenin değişeceğini söylediler birde ilk gelen yetkili normal demişti ve uğraştırdılar beni başımı ağrıttılar yani.


    Bence komple geri verip paranızı alın.
    İşin iyice gübresini çıkardılar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kemal1414

    quote:

    Orijinalden alıntı: teknoloji delisi

    Evet arkadaşlar sonunda değişmeyi kabul ettiler genel merkezden aradılar ve önümüzdeki hafta dış ünitenin değişeceğini söylediler birde ilk gelen yetkili normal demişti ve uğraştırdılar beni başımı ağrıttılar yani.

    dış ünite bir değişsin bakalım yine aynısı olursa o zaman hepsinde problem var demektir, işte o zaman bir daha uğraşacaksınız inşallah sorun çıkmazda bir daha uğraşmazsınız

    ya arkadaş malını satmak olunca forumda alarko/toshibacıları görüyoruz ama problem olunca hiç görünmüyorlar ,hadi onlar ilgilenmiyorlar ama bu firmanın bu tür forumları takip eden hiç mi yetkilisi yok ,milletin böyle sorunlarını okuyup ya nerede hata var düzeltelim de demiyorlar

    ancak zorlayan müşteri olursa ite kaka iş çözülüyor

    toshiba nın adına yakışmıyor bu durumlar

    ürün satıldıktan sonra kimsenin umrunda değiliz neyse gelsin değişsinler göreceğiz artık ama ne kadar iyi olursa olsun bu sıkıntıyı yaşattılar ya verdiğim parayı zerre kadar haketmiyorlar. ayrıca değişsinler düzgün çalışsında başka bir şey istemiyorum daha doğrusu bunlarla uğraşacak zamanımda yok yoksa ben yapacağımı biliyordum çünkü onların elindesin bir sözüyle normaldir deyip değişim yapmıyorlar hele bir de geri iade o bizim ülkemizde geçerli değil




  • Kardeşim birisi bize mal almaya geldiği zaman hep diyor ki kim getiriyor ,kimin malı.Arkasında hep büyük firma aranıyor.Ama gel gelelim sorunla karşılaştın mı ? Kiminle muhatap olacaksın ,büyük firma tınlamaz.Sen almazsan başkası alır nasılsa,reklama basar parayı,bu ülke 70 milyonu geçti nufus,tüketici bol.Ha mahkeme vs. ya 100 kişiden 10 tanesi zor uğraşır,ona da verirsin yenisini olur biter..

    Bu arada firma küçüktür veya bayi adam gibi adamdır,müşteri ve marka onun için önemlidir.Üzmez müşterisini,elinden geleni yapar.Yeter ki müşteri art niyetli olmasın.Biz makine de hiç bir sıkıntı olmamasına rağmen sadece müşterinin gönlü hoş olsun diye bile makine değiştirdik.Hiçbir yere de müraacat ettirmedik. Biz derken kişiselleştirmek için yazmıyorum,bizim gibilerden azda olsa var piyasada ,tabi bazı küçük ama bu şekilde müşterisini önde tutan markalarda mevcut. Küçükten değil Büyükten korkun asıl.




  • değişim yapıldı arkadaşlar ama bir fark yok gibi birşey motor sesi evin içinden duyuluyor resmen yani hala daha sesli
  • quote:

    Orijinalden alıntı: teknoloji delisi

    değişim yapıldı arkadaşlar ama bir fark yok gibi birşey motor sesi evin içinden duyuluyor resmen yani hala daha sesli

    o zaman skv ve skvr serisinin sesli olduğu tescillendi demektir ve bundan sonra kimseye toshiba nın bu serilerini aldırmamak lazım

    tekrar şikayet bildirip alarko carrier ile değişmek istediğinizi bildirin ,yanılmıyorsam tavsiye bölümünde bir arkadaşınkini değiştirmişlerdi

    koskoca toshiba ve klima da en eddialı firmaların başında geliyor ama klimalarının çok sesli olduğunu bile anlamıyorlar demek ki

    yada başarabilirseniz tamamen iade edip mitsubishi gibi klimalara bakın derim,çünkü bir arkadaş carrier in de dış ünitesinin sesli olduğunu söylemişti

    tabi bazılarının hassasiyeti fazla oluyor ,oysa ki carrier klima alan bir sürü kişi oldu ve ses sorunu bildirmemişti ama onda da ses olma ihtimali var



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kemal1414 -- 27 Nisan 2013; 1:41:26 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: teknoloji delisi

    değişim yapıldı arkadaşlar ama bir fark yok gibi birşey motor sesi evin içinden duyuluyor resmen yani hala daha sesli

    Arkadaşım bence klimayı iade edin, paranızı geri alın ve bu firma ile uzun bir süre ilişiği kesin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kemal1414

    quote:

    Orijinalden alıntı: teknoloji delisi

    değişim yapıldı arkadaşlar ama bir fark yok gibi birşey motor sesi evin içinden duyuluyor resmen yani hala daha sesli

    o zaman skv ve skvr serisinin sesli olduğu tescillendi demektir ve bundan sonra kimseye toshiba nın bu serilerini aldırmamak lazım

    tekrar şikayet bildirip alarko carrier ile değişmek istediğinizi bildirin ,yanılmıyorsam tavsiye bölümünde bir arkadaşınkini değiştirmişlerdi

    koskoca toshiba ve klima da en eddialı firmaların başında geliyor ama klimalarının çok sesli olduğunu bile anlamıyorlar demek ki

    yada başarabilirseniz tamamen iade edip mitsubishi gibi klimalara bakın derim,çünkü bir arkadaş carrier in de dış ünitesinin sesli olduğunu söylemişti

    tabi bazılarının hassasiyeti fazla oluyor ,oysa ki carrier klima alan bir sürü kişi oldu ve ses sorunu bildirmemişti ama onda da ses olma ihtimali var

    yok hocam carrier almak istemiyorum pazartesi gelip tekrar bakacaklar olmadığı değişim için uğraşacağım




  • Dostlar RAS 16 SKVR alacağım'da servis kurulumunda enerjiyi iç üniteyemi istiyorlar dış üniteyemi istiyor?
    Bilen varsa yanıtlarsa sevinirim. Şimdiden teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ApoCaLYpSe_35

    Dostlar RAS 16 SKVR alacağım'da servis kurulumunda enerjiyi iç üniteyemi istiyorlar dış üniteyemi istiyor?
    Bilen varsa yanıtlarsa sevinirim. Şimdiden teşekkürler.

    Skv - Skvr

    Hakkında forumu iyice araştırdınız mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ApoCaLYpSe_35

    Dostlar RAS 16 SKVR alacağım'da servis kurulumunda enerjiyi iç üniteyemi istiyorlar dış üniteyemi istiyor?
    Bilen varsa yanıtlarsa sevinirim. Şimdiden teşekkürler.

    bakın sizin mesajınızın bir üst mesajda arkadaş ses sorunu olduğunu söylüyor ve iadesi için uğraşıyor ama yine de siz bilirsiniz ,elektrik her iki yerden de olabilir
  • 
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.