Şimdi Ara

TOSHIBA KLİMA montajı ve kullanıcı deneyimi(RAS-10 ve 18 SKV-E) (13. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
377
Cevap
2
Favori
42.411
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 9köy

    quote:

    Orijinalden alıntı: kemal1414

    quote:

    Orijinalden alıntı: 9köy

    quote:

    Orijinalden alıntı: kemal1414

    quote:

    Orijinalden alıntı: 9köy

    quote:

    Orijinalden alıntı: kemal1414

    quote:

    Orijinalden alıntı: 9köy

    teknoloji delisi sen uyma bu iki ehtiyara alrkoda çözülmeyecek sorun yoktur. sakin ol kızmadan hallolur herşey.

    senin ipinle kuyuya inilmiyor

    sen değilmiydin benimle ölümüne bu klimaların ses sorunu var diyen

    birden şimdi sen savunmaya geçtin ben terse

    yok yok bizim ikimizinde kafada problem var ,tekirdağlı haklı galiba

    hahah ha bu galiba doğru işte. abi ben skvr için demiştim onu. sen şimdi diycen kendide alcek diye savunuyor felanda alakası yok. ben arkadaş için dedim kızıp hemen üzülüp kavga durumuna felan girmesin diye dedim . servis kendisini kurtarmak için konuşur çoğunda huy. belki bir hata yaptı belkide uğraşmak istemiyor vs.

    bek sen bana dedin ya kaya 777 arkadaşın klimadada sorun varmış demişsin geri sayfalar dön video yayınlamış haksızlık ettim sanırm vs demiş. umarım arkadaşın işide bir an evvel çözülür.

    inan olsun senin alarko yada toshiba almanı o kadar çok istiyorum ki bilemezsin

    alıpta arızalı çıkmasını şstyorsun sen benim tosh almamı şstediğinden deil arızalı çıksında kavag et diyorsun. ben hiçbiryle etmedimki alarkoyal kavda edim. heel son 2-3 senedir hiç kavga etmiyrum ne değişecekki insanları benmi adam edicem. firma sağlam çıksa servis kötü çıkıyor. servis sağlam çıksa firma kötü çıkyor vs. alarkoyada kötü firma diyemeyiz hatalı cihazlarının ardında durdu bugüne kadar bugünden sonrada durmayacakmı sanki. alıcam sana inat alıcam istersen üfrükçüye git bu adamın kliması sesli çıksın aman al şu parayı bir oku üfle felan de

    ee bende farklı bir şey demiyorum ki al ,toshiba al

    ya şaka şuka bizim pakistanlı yine uçuşa geçmiş kimi yerde 2.300 tl. istiyorlar

    ne zaman düştüki bri arala 2800 felan diyorlardı 2300ün 2000 in altına düştümü hiç sen uçuşa geçmiş diyorsun.

    olurmu yaw geçen ay ben bir iki yerde 1.900 tl. civarı görüyordum :)

    ah daikin sana ne demeli ne güzel airfel ucuz yollu işi götürüyordu




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kemal1414

    ya forumda yine bir problem mi var anlamadım

    yazdığım mesaj gittimi gitmedi mi anlayamıyorum

    demek ki gitmemiş tekrar yazıyorum

    ses bunun gibimi ?

    http://youtu.be/xXGeehwMXik

    bunun sesi daha iyiymiş dedirtiyor ama aynen buna yakın işlerimi hemen halletmeye çalışacağım ve sonucu bildireceğim arkadaşlar açıkçası sorun çıkartmazlar gibi geliyor




  • Geldiler ve sese normal dediler ısıtmada böyle ses yapıyormuş falan filan değiştirilirse bir daha bir şey deme hakkımız yokmuş çocuk kandırır gibi bende müşteri hizmetlerini aradım servis bana sorun çıkartıyor ben üründen memnun değilim iade istiyorum dedim. bu sefer onlarda kıvırmaya başladı servisle konuşup geri döneceğiz diye bende servis normal dedi böyle sorun çıkartıyorsanız 15 gün içinde iade hakkımı kullanıyorum dedim size dönüş yapılacak gün içinde dendi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: teknoloji delisi

    Geldiler ve sese normal dediler ısıtmada böyle ses yapıyormuş falan filan değiştirilirse bir daha bir şey deme hakkımız yokmuş çocuk kandırır gibi bende müşteri hizmetlerini aradım servis bana sorun çıkartıyor ben üründen memnun değilim iade istiyorum dedim. bu sefer onlarda kıvırmaya başladı servisle konuşup geri döneceğiz diye bende servis normal dedi böyle sorun çıkartıyorsanız 15 gün içinde iade hakkımı kullanıyorum dedim size dönüş yapılacak gün içinde dendi.

    Başladılar işte, malı ülkemizde satana kadar, ondan sonra tanımazlar bile.
    Almamak için herşeyi yaparlar, nerde normalmiş çocukmu kandırıyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mat35

    quote:

    Orijinalden alıntı: teknoloji delisi

    Geldiler ve sese normal dediler ısıtmada böyle ses yapıyormuş falan filan değiştirilirse bir daha bir şey deme hakkımız yokmuş çocuk kandırır gibi bende müşteri hizmetlerini aradım servis bana sorun çıkartıyor ben üründen memnun değilim iade istiyorum dedim. bu sefer onlarda kıvırmaya başladı servisle konuşup geri döneceğiz diye bende servis normal dedi böyle sorun çıkartıyorsanız 15 gün içinde iade hakkımı kullanıyorum dedim size dönüş yapılacak gün içinde dendi.

    Başladılar işte, malı ülkemizde satana kadar, ondan sonra tanımazlar bile.
    Almamak için herşeyi yaparlar, nerde normalmiş çocukmu kandırıyorlar.

    aldığım yer sesini duymamanız lazım öyle sessiz böyle sessiz diyordu şimdi 180 derece döndü hepsi ama ben geri vereceğim ne kendi nede çevremdekilerin başını ağırtamam zaten gelen adamla kavga edecektik neredeyse normal deyip durdu sese. fazla veriyoruz başımız ağrımasın diye yine ağrıyor bunu belirttim hep ama diğerleri bunun iki katıymış diye palavra sıkmaya başladı merkezi arayın deyip gitti




  • adam öyle emin konuşuyor ki kendimden şüphe ettim o kompresör sesidir ısıtmada yapıyor normaldir diyor ya arkadaşlar bariz bağıran bir motor var ve her yerden duyuluyor. ayrıca soğutmada da var ama daha az. dc motor böyle ses çıkarır mı arkadaşlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: teknoloji delisi

    adam öyle emin konuşuyor ki kendimden şüphe ettim o kompresör sesidir ısıtmada yapıyor normaldir diyor ya arkadaşlar bariz bağıran bir motor var ve her yerden duyuluyor. ayrıca soğutmada da var ama daha az. dc motor böyle ses çıkarır mı arkadaşlar

    Biz arkadaşa seneler önce aldık iç ünite sesli idi, kuran servis toshibalar hep böyle almasaydınız dedi.
    Kurulum kağıdını zorla imzalatmak istedi, bizde klimanın sesli olduğunu geri iade edeceğimizi belirterek adam parasını alsın diye imzaladık.değişime yanıt almamız 40 gün sürdü. Değişimden sonra süper sessiz oldu.dış üniteye elinizi dokununca yada bakınca alıştıgını anlıyorsunuz.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Toshiba klimalardan iç-dış hiç ses gelmemesi gerekir.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: teknoloji delisi

    adam öyle emin konuşuyor ki kendimden şüphe ettim o kompresör sesidir ısıtmada yapıyor normaldir diyor ya arkadaşlar bariz bağıran bir motor var ve her yerden duyuluyor. ayrıca soğutmada da var ama daha az. dc motor böyle ses çıkarır mı arkadaşlar


    Çıkarmaz kardeşim.
    Kompresör sesi "mırıltı" gibi olmalıdır.
    Hemen iade edin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mat35

    Toshiba klimalardan iç-dış hiç ses gelmemesi gerekir.

    40 gün falan bekleyemem hocam alsınlar geri ürününü ben ne onların ayıplı mallarıyla ne de servisleriyle uğraşmak istemiyorum 15 günlük iade hakkım var ama bu kadar bekletmesinler malum klima sezonu geliyor ve fiyatlar daha da artacaktır
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kocausta*

    quote:

    Orijinalden alıntı: teknoloji delisi

    adam öyle emin konuşuyor ki kendimden şüphe ettim o kompresör sesidir ısıtmada yapıyor normaldir diyor ya arkadaşlar bariz bağıran bir motor var ve her yerden duyuluyor. ayrıca soğutmada da var ama daha az. dc motor böyle ses çıkarır mı arkadaşlar


    Çıkarmaz kardeşim.
    Kompresör sesi "mırıltı" gibi olmalıdır.
    Hemen iade edin.


    aynen öyle hocam adama anlatmaya işini ben öğretmeye çalışıyorum içinde dc motor var böyle ses çıkmaz dedim bu sesle helikopter kaldırırım diyorum adam hala normal diyor yanlarında gelen çırak çocuğun bakışından belliydi her şey abi haklısın der gibi bakıyordu :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: teknoloji delisi

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mat35

    Toshiba klimalardan iç-dış hiç ses gelmemesi gerekir.

    40 gün falan bekleyemem hocam alsınlar geri ürününü ben ne onların ayıplı mallarıyla ne de servisleriyle uğraşmak istemiyorum 15 günlük iade hakkım var ama bu kadar bekletmesinler malum klima sezonu geliyor ve fiyatlar daha da artacaktır

    Siz tüketici olarak haklısınız ama onu anlayacak bilinç daha oluşmadı.

    Siz onlara bir - iki müsade vereceğinizi iletin yazılı olarak ve tüketici hakem heyetine, tüketici derneklerine, şikayet var sitesine, gerekirse mahkemeye kadar.

    Siz bunları yapacağıınız ima edin oralara varmadan ürünlerini geri alacaklardır.

    Toshiba içinde skvp altı düşünmeyin artık.

    Yada başka markaya yöneliniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mat35

    quote:

    Orijinalden alıntı: teknoloji delisi

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mat35

    Toshiba klimalardan iç-dış hiç ses gelmemesi gerekir.

    40 gün falan bekleyemem hocam alsınlar geri ürününü ben ne onların ayıplı mallarıyla ne de servisleriyle uğraşmak istemiyorum 15 günlük iade hakkım var ama bu kadar bekletmesinler malum klima sezonu geliyor ve fiyatlar daha da artacaktır

    Siz tüketici olarak haklısınız ama onu anlayacak bilinç daha oluşmadı.

    Siz onlara bir - iki müsade vereceğinizi iletin yazılı olarak ve tüketici hakem heyetine, tüketici derneklerine, şikayet var sitesine, gerekirse mahkemeye kadar.

    Siz bunları yapacağıınız ima edin oralara varmadan ürünlerini geri alacaklardır.

    Toshiba içinde skvp altı düşünmeyin artık.

    Yada başka markaya yöneliniz.

    çok canım sıkıldı bu konudan biran önce iş olsun bitsin istiyorum uzattıkça uzatacaklar merkezi arayıp söyledim ama beni arayacaklarmış servis desibel cihazı arıyormuş ölçüm yapacaklarmış şunun sesinden bozuk olduğunu anlamıyorlarsa yazıklar olsun öyle servise motor bağırıyor bildiğiniz beklemek zorunda mıyım ben bunları yada bozuk mallarıyla uğraşmak zorunda mıyım ayrıca 48 desibel yazıyor şimdi 48 desibel ölçseler ben ve komşularım bu görültüyü çekecekler mi gerçekten çok rahatsızlık veriyor araba çalışır gibi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: teknoloji delisi

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mat35

    quote:

    Orijinalden alıntı: teknoloji delisi

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mat35

    Toshiba klimalardan iç-dış hiç ses gelmemesi gerekir.

    40 gün falan bekleyemem hocam alsınlar geri ürününü ben ne onların ayıplı mallarıyla ne de servisleriyle uğraşmak istemiyorum 15 günlük iade hakkım var ama bu kadar bekletmesinler malum klima sezonu geliyor ve fiyatlar daha da artacaktır

    Siz tüketici olarak haklısınız ama onu anlayacak bilinç daha oluşmadı.

    Siz onlara bir - iki müsade vereceğinizi iletin yazılı olarak ve tüketici hakem heyetine, tüketici derneklerine, şikayet var sitesine, gerekirse mahkemeye kadar.

    Siz bunları yapacağıınız ima edin oralara varmadan ürünlerini geri alacaklardır.

    Toshiba içinde skvp altı düşünmeyin artık.

    Yada başka markaya yöneliniz.

    çok canım sıkıldı bu konudan biran önce iş olsun bitsin istiyorum uzattıkça uzatacaklar merkezi arayıp söyledim ama beni arayacaklarmış servis desibel cihazı arıyormuş ölçüm yapacaklarmış şunun sesinden bozuk olduğunu anlamıyorlarsa yazıklar olsun öyle servise motor bağırıyor bildiğiniz beklemek zorunda mıyım ben bunları yada bozuk mallarıyla uğraşmak zorunda mıyım ayrıca 48 desibel yazıyor şimdi 48 desibel ölçseler ben ve komşularım bu görültüyü çekecekler mi gerçekten çok rahatsızlık veriyor araba çalışır gibi

    PM.




  • demek ki klimanın mucidi ,pam di pum du diye göklere çıkartan firma memnuniyetsizliği görmezden gelmeye çalışıyor

    iyi olanı kimse iade etmek istemez ve gerçekten büyük sıkıntı olmasa insanlar durduk yere iade isterlermi ?

    hani satıcı bir arkadaş vardı ,yok öyle bir problem ,olsa bile çözülmeyecek sorun yok,toshiba mutlaka halleder diyordu

    demek ki neymiş her şey satana kadarmış ,hayır ucuz cihazlar olsa zaten cihaz kofti derdik ama sayılı firma dediğimiz toshiba bu işi uzatmamalı

    tabi bundan da önemlisi bu ses olayına daha ciddi eğilip sorunu çözmeli yoksa çok müşteri kaybedeceği belli oluyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kemal1414

    demek ki klimanın mucidi ,pam di pum du diye göklere çıkartan firma memnuniyetsizliği görmezden gelmeye çalışıyor

    iyi olanı kimse iade etmek istemez ve gerçekten büyük sıkıntı olmasa insanlar durduk yere iade isterlermi ?

    hani satıcı bir arkadaş vardı ,yok öyle bir problem ,olsa bile çözülmeyecek sorun yok,toshiba mutlaka halleder diyordu

    demek ki neymiş her şey satana kadarmış ,hayır ucuz cihazlar olsa zaten cihaz kofti derdik ama sayılı firma dediğimiz toshiba bu işi uzatmamalı

    tabi bundan da önemlisi bu ses olayına daha ciddi eğilip sorunu çözmeli yoksa çok müşteri kaybedeceği belli oluyor

    Bizim ülkemizde herşey malı alıp kapıdan çıkana kadar, sizin elinizden parayı aldımı ne tanır ne görür.
    5 dakika önceki şirinliğinde malı göklere çıkaran halinden eser bulamazsınız şahin olduk size saldırmaya hatta birde dayak atmaya kalkarlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kemal1414

    demek ki klimanın mucidi ,pam di pum du diye göklere çıkartan firma memnuniyetsizliği görmezden gelmeye çalışıyor

    iyi olanı kimse iade etmek istemez ve gerçekten büyük sıkıntı olmasa insanlar durduk yere iade isterlermi ?

    hani satıcı bir arkadaş vardı ,yok öyle bir problem ,olsa bile çözülmeyecek sorun yok,toshiba mutlaka halleder diyordu

    demek ki neymiş her şey satana kadarmış ,hayır ucuz cihazlar olsa zaten cihaz kofti derdik ama sayılı firma dediğimiz toshiba bu işi uzatmamalı

    tabi bundan da önemlisi bu ses olayına daha ciddi eğilip sorunu çözmeli yoksa çok müşteri kaybedeceği belli oluyor

    güvendik aldık mecbur yapacaklar herkes gayet ilgili gözükmeye çalışsada son gelen servis elemanı hariç tabiki neyse arkadaşlar konuyu meşgul ettik sonucu buraya yazacağım. Ayrıca dış ünitenin arkasında çizik ve önde sanki çivi izi gibi iki göçük var her türlü bunun değişimini alacağım artık.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: teknoloji delisi

    quote:

    Orijinalden alıntı: kemal1414

    demek ki klimanın mucidi ,pam di pum du diye göklere çıkartan firma memnuniyetsizliği görmezden gelmeye çalışıyor

    iyi olanı kimse iade etmek istemez ve gerçekten büyük sıkıntı olmasa insanlar durduk yere iade isterlermi ?

    hani satıcı bir arkadaş vardı ,yok öyle bir problem ,olsa bile çözülmeyecek sorun yok,toshiba mutlaka halleder diyordu

    demek ki neymiş her şey satana kadarmış ,hayır ucuz cihazlar olsa zaten cihaz kofti derdik ama sayılı firma dediğimiz toshiba bu işi uzatmamalı

    tabi bundan da önemlisi bu ses olayına daha ciddi eğilip sorunu çözmeli yoksa çok müşteri kaybedeceği belli oluyor

    güvendik aldık mecbur yapacaklar herkes gayet ilgili gözükmeye çalışsada son gelen servis elemanı hariç tabiki neyse arkadaşlar konuyu meşgul ettik sonucu buraya yazacağım. Ayrıca dış ünitenin arkasında çizik ve önde sanki çivi izi gibi iki göçük var her türlü bunun değişimini alacağım artık.


    Siz o klimayı nereden satın almıştınız?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kocausta*

    quote:

    Orijinalden alıntı: teknoloji delisi

    quote:

    Orijinalden alıntı: kemal1414

    demek ki klimanın mucidi ,pam di pum du diye göklere çıkartan firma memnuniyetsizliği görmezden gelmeye çalışıyor

    iyi olanı kimse iade etmek istemez ve gerçekten büyük sıkıntı olmasa insanlar durduk yere iade isterlermi ?

    hani satıcı bir arkadaş vardı ,yok öyle bir problem ,olsa bile çözülmeyecek sorun yok,toshiba mutlaka halleder diyordu

    demek ki neymiş her şey satana kadarmış ,hayır ucuz cihazlar olsa zaten cihaz kofti derdik ama sayılı firma dediğimiz toshiba bu işi uzatmamalı

    tabi bundan da önemlisi bu ses olayına daha ciddi eğilip sorunu çözmeli yoksa çok müşteri kaybedeceği belli oluyor

    güvendik aldık mecbur yapacaklar herkes gayet ilgili gözükmeye çalışsada son gelen servis elemanı hariç tabiki neyse arkadaşlar konuyu meşgul ettik sonucu buraya yazacağım. Ayrıca dış ünitenin arkasında çizik ve önde sanki çivi izi gibi iki göçük var her türlü bunun değişimini alacağım artık.


    Siz o klimayı nereden satın almıştınız?

    bursada toshiba bayi türkün yapı hocam




  • quote:

    Orijinalden alıntı: teknoloji delisi

    quote:

    Orijinalden alıntı: kocausta*

    quote:

    Orijinalden alıntı: teknoloji delisi

    quote:

    Orijinalden alıntı: kemal1414

    demek ki klimanın mucidi ,pam di pum du diye göklere çıkartan firma memnuniyetsizliği görmezden gelmeye çalışıyor

    iyi olanı kimse iade etmek istemez ve gerçekten büyük sıkıntı olmasa insanlar durduk yere iade isterlermi ?

    hani satıcı bir arkadaş vardı ,yok öyle bir problem ,olsa bile çözülmeyecek sorun yok,toshiba mutlaka halleder diyordu

    demek ki neymiş her şey satana kadarmış ,hayır ucuz cihazlar olsa zaten cihaz kofti derdik ama sayılı firma dediğimiz toshiba bu işi uzatmamalı

    tabi bundan da önemlisi bu ses olayına daha ciddi eğilip sorunu çözmeli yoksa çok müşteri kaybedeceği belli oluyor

    güvendik aldık mecbur yapacaklar herkes gayet ilgili gözükmeye çalışsada son gelen servis elemanı hariç tabiki neyse arkadaşlar konuyu meşgul ettik sonucu buraya yazacağım. Ayrıca dış ünitenin arkasında çizik ve önde sanki çivi izi gibi iki göçük var her türlü bunun değişimini alacağım artık.


    Siz o klimayı nereden satın almıştınız?

    bursada toshiba bayi türkün yapı hocam


    Belki uyduruk bir satıcıdır diye merak etmiştim.
    Ama resmi satıcı olarak görünüyor firmanın sitesinde.

    http://www.alarko-carrier.com.tr/AC_icerik.asp?ID=AC27b&sehir=BURSA




  • 
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.