Şimdi Ara

Top Gear (İhtiyacınız Olan Tüm Araç) Yılın Aracı: Golf 7 (24 karatlık ikinci el araç)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
55
Cevap
1
Favori
2.447
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • http://www.topgear.com/uk/car-news/top-gear-awards-all-the-car-youll-ever-need-award-2012-12-19

    Top Gear (Orjinal İngiltere ) Golf 7'yi yılın aracı seçmiş (ihtiyacınız olan tüm araç gibi bir kategoride) ve inanın bu forumdaki vw'cilerden daha fazla övmüş, ingilizce biliyorsanız okuyun lütfen
    (ingilizce çevirmen değilim, ancak bazı yerleri kabaca anladığım şekilde çevirdim)

    Adamlar özellikle ikinci elinin çok iyi olduğunu ve sıfır alırken fiyat avantajı olan öteki araçların daha fazla değer kaybettiğini söylemişler... Hatta 24 karatlık kullanılmış araç demişler, Golf yanında Mercedes A serisinin bir taklitçi gibi hissettirmesi, Golf'ün iç mekan kalitesinin övülmesi, heryerde golfü isteyen birileri var denmesi vs. adamlar bildiğiniz yere göğe sığdıramamış aracı.

    Özetle Golf sadece ülkemizde değerli ve istenen bir araç değil

    Yazıdan bölümler;

    The ride is far smoother now, and it was already pretty much class-leading. It's even quieter, though again it already was almost as good as it got. The interior quality, which was itself for many people reason enough to buy a Golf, has advanced another increment. There's a smidge more agility in the handling

    Sürüşü artık çok daha yumuşak, zaten sınıf lideriydi. Daha sessiz, iç mekan kalitesi (birçok insan için tek başına golf alma sebebi) ilerleme göstermiş durumda, yol tutuşu da artık daha çevik

    it feels like it's made of stronger materials than the hatches of other nations.

    öteki ülkelerin araçlarından daha sağlam malzemelerden yapılmış gibi hissettiriyor

    Just try configuring a Mercedes A-Class to match your chosen Golf. Then drive them, and it's the Mercedes that feels like the imposter.

    Golfünüze eşdeğer bir Mercedes A serisi oluşturun, kullanın, taklitçi gibi hissettiren Mercedes'tir

    because everywhere you look there are people who want one - it's the 24-carat used car. Other mass-brand hatches depreciate faster, eroding their new-price advantage

    baktığınız her yerde onu isteyen birileri var, Golf 24 karatlık bir ikinci el araç, öteki hb'ler daha hızlı değer kaybediyor, yeni fiyat avantajlarını kaybediyorlar...

    Sometimes, it can be hard to find a question for which Golf isn't the answer. It's right-sized for the city and nimble in the country. Yet at normal motorway speed, a Golf is more relaxed than many big-tyred luxury barges. By plundering the options list, you can spec up all manner of big-car technologies and aids. Even so it carries the advantages of compactness: less fuel, lower costs.

    golfün cevap olmadığı bir soru bulmak güç, şehir için doğru ölçülerde, normal otoban hızlarında birçok büyük lastikli lüks araçtan daha rahat, opsiyon listesini karıştırırsanız bir çok teknolojik şeyle aracınızı donatablirsiniz, yanısıra kompakt olmanın (daha az yakıt ve giderler) avantajını yaşıyor golf



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi undefined2 -- 19 Ocak 2013; 11:37:56 >







  • The bomb has been planted
  • vw araba satarken(eski jetta sahibi olarak) fazlasıyla attığı kazık sayesinde otomobil medyasıda yolunu buluyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Performance. -- 19 Ocak 2013; 11:37:01 >
  • Sabah acmışin konuyu aksama kalmaz gümler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Beyler onu bunu geçin VW'nin ikinci eli harbi sağlam. 2008 sonunda alınan Passat 2004 1.6 Comfortline Manuel aracı 2010 sonunda aynı fiyata sattım
  • Top Gear 24 karat diyip bu kadar övdükten sonra artık
  • Golfü övdükleri kadar var gerçekten çok güzel otomobil.
    Ama tekrar söylüyorum golf ne a serisinin ne 1 serisinin ne a3ün ne de giunun rakibi değil.
    Golf kendi sınıfının en iyi araçlarından,belki de en iyi aracı.
    Birilerinin şişirmesine ihtiyacı yok.
    Niye şişiriyorlar bir anlasam zaten.
  • Bağımsız süspansiyonlu Golf eskisine göre daha konforlu ve daha çevik bir yol tutuşu var bu doğru ama ülkemizdeki en çok satılan bağımsız süspansiyonsuz 1.2 TSI ve 1.6 TDI modelleri için geçerli değil.

    Yani 'a bak Top Gear bile böyle diyor diye hemen atlamayın'.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi keremersoy -- 19 Ocak 2013; 12:55:15 >
  • Evet zaten adamlar bağımsız süspansiyolu olanlar için söylüyoruz gibi ayrım yapmışlar

    Aracın bir miktar dizaynı vasat, fiyatı ederinin üstünde ama hakkaten rakiplerden bir gömlek iyi

    Bu araç düşük motorllarda çok rahat Bmw 1 serisiyle yada a3 ile karşılaştırılır, zaten test eden dergilerde karşılaştırıp kimi zaman daha iyi buluyorlar

    ha şu var, golf istediği kadar iyi bir araç olsun, premium bir araç değildir, o sınıfta yer almaz, ama bu karşılaştırılmaması için bir neden değil



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi undefined2 -- 19 Ocak 2013; 13:02:14 >
  • vw nin otomobil kuruluşlarına ne kadar para yedirdiğini merak ediyorum.
  • Önce dsg yi düzelticekler bıraksınlar bu reklam işlerini.
  • Avrupa'da aynı donanıma sahip ve aynı motor gücüne (90kw) sahip A serisi ve Golf arasında 2500€ civarında fiyat farkı var. Az bir fark değil açıkçası.
  • Top Gear'ın incelediği araç muhtemelen 2.0 TDI , 8'' multimedya ekran , elektirikli hafızalı deri koltuklar, adaptif bi-xenon farlar, şerit takip - kaza önleme, geri görüş kamerası gibi daha bir dünya bizdeki Highline'ları 3'e katlayacak ıvır-zıvıra sahip araçlar olduğu içindir o söylem, yıl 2013 adamlar süspansiyondan kıstılar ya millet fark yok diyor eskisine göre, gidin yatın TDI MK6'sı olan hiç macera aramasın bence aracın iç tasarımına kanıp



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kel_ferit -- 19 Ocak 2013; 13:23:13 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kel_ferit

    Top Gear'ın incelediği araç muhtemelen 2.0 TDI , 8'' multimedya ekran , elektirikli hafızalı deri koltuklar, adaptif bi-xenon farlar, şerit takip - kaza önleme, geri görüş kamerası gibi daha bir dünya bizdeki Highline'ları 3'e katlayacak ıvır-zıvıra sahip araçlar olduğu içindir o söylem, yıl 2013 adamlar süspansiyondan kıstılar ya millet fark yok diyor eskisine göre, gidin yatın TDI MK6'sı olan hiç macera aramasın bence aracın iç tasarımına kanıp





  • Golf konusunda bu kadar alevli olan yorumcuların konu karşısında sus pus kalması gerçekten dikkate değer

    Evet onlar sadece bağımsız süspansiyonlu ve ağzına kadar donanımlı araçlar için söylüyorlar, Türkiye için geçerli değil

    Hiç kasmaya gerek yok, bu araç gerçekten çok iyi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: undefined2

    Golf konusunda bu kadar alevli olan yorumcuların konu karşısında sus pus kalması gerçekten dikkate değer

    Evet onlar sadece bağımsız süspansiyonlu ve ağzına kadar donanımlı araçlar için söylüyorlar, Türkiye için geçerli değil

    Hiç kasmaya gerek yok, bu araç gerçekten çok iyi.



    Tamam
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yıldızyıldız

    quote:

    Orijinalden alıntı: kel_ferit

    Top Gear'ın incelediği araç muhtemelen 2.0 TDI , 8'' multimedya ekran , elektirikli hafızalı deri koltuklar, adaptif bi-xenon farlar, şerit takip - kaza önleme, geri görüş kamerası gibi daha bir dünya bizdeki Highline'ları 3'e katlayacak ıvır-zıvıra sahip araçlar olduğu içindir o söylem, yıl 2013 adamlar süspansiyondan kıstılar ya millet fark yok diyor eskisine göre, gidin yatın TDI MK6'sı olan hiç macera aramasın bence aracın iç tasarımına kanıp



    zaten 1.6 tdi göndermiyorlar testlere . rezil olmaktan mı çekiniyorlar acaba




  • Sürüşü artık çok daha yumuşak, zaten sınıf lideriydi. Daha sessiz, iç mekan kalitesi (birçok insan için tek başına golf alma sebebi) ilerleme göstermiş durumda, yol tutuşu da artık daha çevik

    it feels like it's made of stronger materials than the hatches of other nations.

    öteki ülkelerin araçlarından daha sağlam malzemelerden yapılmış gibi hissettiriyor

    Just try configuring a Mercedes A-Class to match your chosen Golf. Then drive them, and it's the Mercedes that feels like the imposter.

    Golfünüze eşdeğer bir Mercedes A serisi oluşturun, kullanın, taklitçi gibi hissettiren Mercedes'tir

    Konu woswos olunca tek artı hisler zaten.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    vw nin otomobil kuruluşlarına ne kadar para yedirdiğini merak ediyorum.

    Bu adamlara para yediremezsin.
    Aslında tüm dergiler genelde objektiftir.
    Golf 5'i yerden yere vurdukları sayıları okuduğumu dün gibi hatırlıyorum.
    Golf 5 iç malzeme kalitesi ile yerden yere vuruldu, "Golf 4'ten sonra bu iç mekan kulanıcıya bir hakaret" diyeni bile hatırlıyorum.
    ..Ve ne oldu biliyorsunuz, Astra H Avrupanın en çok satan arabası oldu.
    VAG için büyük bir utanç.

    Sonrasında Golf 6'ya öyle bir iç mekan kalitesi uyguladılar ki -bana göre- Audi A3'ten kaliteli hale geldi.
    (son kasa A3'ten bahsetmiyorum, son A3 ÜBER kalite iç mekan)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kel_ferit

    Top Gear'ın incelediği araç muhtemelen 2.0 TDI , 8'' multimedya ekran , elektirikli hafızalı deri koltuklar, adaptif bi-xenon farlar, şerit takip - kaza önleme, geri görüş kamerası gibi daha bir dünya bizdeki Highline'ları 3'e katlayacak ıvır-zıvıra sahip araçlar olduğu içindir o söylem, yıl 2013 adamlar süspansiyondan kıstılar ya millet fark yok diyor eskisine göre, gidin yatın TDI MK6'sı olan hiç macera aramasın bence aracın iç tasarımına kanıp

    doğuşa




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.